Skoči na vsebino

Pranje motorja - Natašin patent


Greyhound

Priporočene objave

A lahk koncno ze razjasnimo glede tega "strajfiksa" - o kakih tlakih to govorimo? Kot receno, jaz napeljem slauh iz pipe in dam gor nastavek za doziranje/spreminjanje curka ... za tisto kar ven pride ni sans da ti kaj odbije z motorja :D Moras pa seveda vseeno zascititi vstop v airbox in izpusno cev ...

Je pa tisti curek povsem dovolj da zmehca in spere vso svinjarijo ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljš je pa žajfnca-gre vse lepo dol, pol pa še spereš (pa ni važn al s šlaufom al pa štrajfiksom); pa obrišeš in to je to :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem ga prvič letos spucala sicer bolj površno ker dost se glih ne splača matrat k so ceste še vse prašne in fajhtne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Ne peri motorja s štrajfiksom! Vzemi raje gobo in umij. Skriti kotički, ki jih goba ne doseže, ampak štrajfiks, so običajno tudi skriti očesu, zato se ne trudi preveč za njih. En poteg z gobo obriše veliko več umazanije, kot jo lahko štrajfiks.

2. Ne uporabljaj za sušenje motorja kompresorja brez zračnega filtra. Zaradi korozije na notranji strani rezervoarja kompresorja in raznih škodljivih olj, ki nastanejo (podobna zgodba, kot pri pnevmatikah), vsebuje zrak iz kompresorja ostre delce in zelo korozivna olja. Sušilnik/pihalnik je za to opravilo idealen.

Še moje mnenje o čistoči motorja... Enduram že paše, če so blatne, ampak chopperji se morajo pa svetit, kot v reklami za detergent. Vse vmes pa po želji in okusu lastnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahk koncno ze razjasnimo glede tega "strajfiksa" - o kakih tlakih to govorimo?

Štrajfiksi imajo tlak od 100 pa do 350 barov. 350 barov imajo uni za ta valike kamione pucat.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kupš štrajfiks za mal dnarja maš tut mal pritiska ampak glih prou za pranje motorja . Seveda brez šampona in gobe ne gre. Strajfiks (ne premočen) je samo za odstranjevanje umazanije iz skritih kotičkov ker jih voda pod pritiskom spere. Motor mora biti cel čist ne samo deli ki se vidjo. Pa fajn pucite še naprej da bomo videl motor ne pa umazanije na njem. :grrr :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz pa kar ne upam s cevjo nad motor (ne vem zakaj, ampak mam feeling kot da bo pol kej zarjavelo pa kaka elektronka odpovedala-se mi zdi prelahko samo ketno namazat da bi bilo res) tako da ga vedno perem zgolj z mokro cunjo in nato ga obrisem z jelenovo kozo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz pa kar ne upam s cevjo nad motor (ne vem zakaj, ampak mam feeling kot da bo pol kej zarjavelo pa kaka elektronka odpovedala-se mi zdi prelahko samo ketno namazat da bi bilo res) tako da ga vedno perem zgolj z mokro cunjo in nato ga obrisem z jelenovo kozo

evo jst isto.....s šlaufom na začetku sezone pa na koncu...pa še takrat minimalen curek.....drgač pa cunja pa voda pa kdaj steleks pa jelen.... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa mislim, da je motor ali pa avto prej dobro fajn sprat, ker drugače so na laku še razni razni prašni delci in droben pesek in potem tole s cunjo po laku drgneš :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga najprej s šlaufom sperem ampak to delam takrat kadar je motor ohlajen,nato pa z gobo in čistilom zdrgnem ter nato s šlaufom fajn sperem počakam par minut da se voda doteče in ga nato z jelenovo krpo zbrišem,našpricam ketno i nje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lansko leto motor spucan ene dvakrat, enkrat med in pa enkrat orenk po sezoni. Ponavadi imam delo samo z musicami, ki jih z luci in maske spucam, da sploh kaj sveti :D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...
Kaj pa "sprejčki" v stilu: "Pošpricaš, pustiš par 10 minut, spereš, ..."?

Ima kdo kakšne izkušnje z njimi?

Jaz sem enega za mušice enkrat dobil. Je bila situacija kritična, pa sem reku zakaj ne. Sem pošprical, pustil, spral (vse po navodilih). Mušice so šle res malo lažje dol (ni toliko flekov), je pa tud gumo na ogledalih požrlo. Zdaj je taka špric mat. Prvič in zadnjič. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje da motulovovo tahudo čistilo požre tudi asfalt če ga predolgo pustiš.

Kar se mušic tiče:

Kupite v kaki trgovini z avtokozmetiko spray ki plastičnim delom (odbijačem) povrne sijaj in barvo, uradno piše gor da je to spray za zunanje plastike da ne bo kdo kupoval onega za armaturo.

Našpricaš motor počakaš kako minuto in potem z suho mehko krpo lepo zgloncaš do sijaja. Nato greš v prvi roj mušic in jih pustiš kak dan da se lepo zasušijo. In ko misliš da jih nikoli ne boš dobil dol samo vzameš cunjo in potegneš in voila mušic ni več.Simpl ko pasulj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od čistil je zelo fini tudi Meglio, ki ga za 600SIT dobiš v interšparu. NErazredčen je za trdovratne madeže in debele kose umazanije (zadnje kolo), razredčen pa povsod drugje.

Našpricaš na suh motor, spereš s pritiskom (ne previsokim) se zapelješ par krogov in obrišeš, če je še kje kaj ostalo. Simpl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst našpricam uno od shella sperem s šlaufom in spiham s kompresorjem okol stikal itd. za vsakdanje muhce pa enostavna rešitev - papirnate brisače/krpe za dva šolda, pošpricaš (špricalca) malo vode po maski, prflikaš brisače, fajn našpricaš, pustiš 5 minut (dobro dobro lahko tud samo 3,5 minute... :) ) in pobrišeš. ne gre lih prou tazažrto dol, ma velika večina . za picajzle pa boh pomagi, edino nov motor s škatlice jim pomaga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od čistil je zelo fini tudi Meglio, ki ga za 600SIT dobiš v interšparu. NErazredčen je za trdovratne madeže in debele kose umazanije (zadnje kolo), razredčen pa povsod drugje.

Našpricaš na suh motor, spereš s pritiskom (ne previsokim) se zapelješ par krogov in obrišeš, če je še kje kaj ostalo. Simpl.

Samo v informacijo:

Tale meglio imamo v delavnici za čiščenje strojev. In brez problema raztopi nitro barvo :? :? Tako da glih za vse pucat ni ravno primeren res samo za zadnje kolo (ostanki spreja) in potem se počasi neha.Pa še na KLE-ju mi je zadnja feltna postala kar nekaj flekasta po uporabi tega sranja. Tako da za ostanke spreja za verige raje uporabljam kar bencin ki je proti nekaterim čistilom čist navadna žajfnica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo v informacijo:

... Tako da za ostanke spreja za verige raje uporabljam kar bencin ki je proti nekaterim čistilom čist navadna žajfnica.

Pa ti ne pusti nič flekov ali pa "nažira" gume?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako da glih za vse pucat ni ravno primeren res samo za zadnje kolo (ostanki spreja) in potem se počasi neha.

čudn ... meni v 70k km ni še ničesar pojedel. Res pa je, da čistim motorje vsakih 10k km :)

Mogoče se pa Ducati malce bolj potrudi s kvalitetno barvo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo je nekje na forumu omenil čiščenje mušic z vezirja z papirnato brisačo. Odlično se obnese tudi na motorju. Torej; z vodo našpricaš npr. luč, pokriješ z papirnato brisačo in še enkrat našpricaš vse skupaj. Počakaš 10 minut in z lahkoto vse skupaj obrišeš. Čista natura. Fora je v tem, da bogi dehidrirani mušici spet nabiješ cca 90% vlažnosti. Vam povem, skoraj sama odleti. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zadnje kolo.....WD40........info bay Lojzi......in neverjetno.....stvar deluje!!!!!!

Res je samo je žal precej draga varianta, jaz ga uporabljam za čiščenje verige

čudn ... meni v 70k km ni še ničesar pojedel. Res pa je, da čistim motorje vsakih 10k km

Mogoče se pa Ducati malce bolj potrudi s kvalitetno barvo

Glih kake razlike v barvi ne more bit sam če ne verjameš probaj računalniški monitro pucat s tem, jaz sem ga pa je za v smeti. Sploh pa tale čistila niso tako nedolžna kot se zdi. Vem da je naša mama enkrat v čistilni akciji z enim čistilom čistila stole in je zadeva topila lak na stolih, videl pa že tudi primer ko so se pobarvani kristalni kozarci (pa to ne kaka poceni varianta) enostavno razbarvali ob uporabi enega Amwejevega čistila. Odvisno kako feltnomaš na motorinu jaz sem imel eloksirano Al (Excel) in je čisto flekasta

Pa ti ne pusti nič flekov ali pa "nažira" gume?

Nope saj je ne sme, niti topiti barve razen če imaš moped prebarvan s Sandolinom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst našpricam uno od shella sperem s šlaufom in spiham s kompresorjem okol stikal itd. za vsakdanje muhce pa enostavna rešitev - papirnate brisače/krpe za dva šolda, pošpricaš (špricalca) malo vode po maski, prflikaš brisače, fajn našpricaš, pustiš 5 minut (dobro dobro lahko tud samo 3,5 minute... :)  ) in pobrišeš. ne gre lih prou tazažrto dol, ma velika večina . za picajzle pa boh pomagi, edino nov motor s škatlice jim pomaga...

Vse lepo in prav.. čistilo je seveda pomembno, je pa treba gledat tudi na to kaj držite v roki .) Svoji dragi sunte kakšno najlonko, pa jo zvijete v nekaj gobici podobnega.. dela čudeže pri odstranjevanju mušic :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...se pravi da če čem motor dobr spucat morm najprej babo najdt da ji bom pol lah najlonke kradu? ( :hmm: ... sej sem jez vedu da za nekej ženske že morjo bit koristne sam do zdej še nism pogruntu zakaj, no zdej vem :kva2: :kva2: :OK: )

:004 vsem motosvetovkam, pa brez zamere - mal heca mora bit .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bluzonder :OK:

Sej lahko rečeš tudi kašni luštni sosedi :naughty:

U končni fazi pa tut mami, teti, babici :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!