Skoči na vsebino

ETER v rezervoar


đuro

Priporočene objave

Njprej vse skup lepo pozdravlam.Na forumu sm "nov".tak da se še ne poznamo, enkrat se bomo že:).NO grem kr na stvar.Rad bi dal v rezervoar mopedada bi moped "bol šel", Pa me zanima če ima kdo kakšne izkušnje s tem in kakšno količina ga je treba dodati da ja učinek(motor 2-takten)to je vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

raje se spravi k "pravem" tuningu. eter je drag, eksploziven, in prelahko hlapljiv, da bi se lahko igral z njim na tak nacin. raje menjaj auspuh, spusti glavo in spremeni portmap - ucinek bo dolgotrajen! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z etrom ti res ne bo šol neki strašenga - v bistvu sploh ne boš čutu razlike. Če že misliš frizirat se lot kej takga k ti je zok napisu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eter preverjeno dela. Tut mi smo kot mulci v mopede nalival vse živo in eksperimentirali. Nekako 5% etra je več kot dovolj, vendar kot že rečeno je eter zelo hlapljiv, kar pomeni da ga čez nekaj dni v tanku ne bo več in seveda ni poceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj, joj, joj!

kake ideje :P

Daj čisti eter! Motor bo letel kot sam satan! Ampak 100m, potem pa na smetišče z njim. Ogen in avspuha :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj, joj, joj!

kake ideje :P

Daj čisti eter! Motor bo letel kot sam satan! Ampak 100m, potem pa na smetišče z njim. Ogen in avspuha :yea2:

bi letev 100m ja v zrak :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z etrom sem že eksperimentiral. Naliješ ga na gazo direkt iz Kemoservis flaške in ga globoko vdihuješ. Pozneje te boli glava in imaš nekaj mačku podobnega. V cvajtaktarju pa poveča smrad auspufa in tudi možnost zaribanja, če si radodaren. Vse skupaj spominja na top fuel zadeve, vendar traja manj časa kot SLOrgazem.

Če dandanes delajo boljši eter, ga lahko skupaj sprobamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej definiraj koliko casa bi se rad imel moped.

potem si zracunaj stroske remontov mopeda.

nato pristej se stroske "remonta" samega sebe.

zokova varianta se mi zdi boljsa, ce ze mislis metati denar skozi okno. je vec efekta dolgotrajno. samo mojih 5 tolarjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako 5% etra je več kot dovolj, vendar kot že rečeno je eter zelo hlapljiv, kar pomeni da ga čez nekaj dni v tanku ne bo več in seveda ni poceni.

ja sej cez nekaj dni tud bata nimas vec v cilindru... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Đuro ne seri ga s tem....poslušaj zoka pa če bi rad pridobil kaj več moči uporabi njegove metode....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motorist!!!!!!!!!!!!!!

ali si kdaj kaj eksperimentiral z etrom?

Nisem, zato k nimam tulk časa (beri keša) da bi se s takimi neumnostmi ukvarju, če se da s kakšno "normalno" frizuro velik več nardit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm kuril mesanico bencina, acetona in olja v razmerju 83:5:2. rezultat?? motorna gred sla papa. pa tud bat ni bil v kaj lepem stanju. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js mam enga starga tomosakija ki gre bl proti kraju bi bi ga rad še mal ožel:)pa sm misli to nardit z etrom sam men se zdi da ole pa eter ne greta skup(ole eter raztapla)tak sm slišu.Sam zanima me ka motor dela če pa mal etra not.a ni 5% mal malo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm kuril mesanico bencina, acetona in olja v razmerju 83:5:2.

ostalih 10% pa vode, da je bilo ceneje ... :P :D (83+5+2=90 press)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja definicija zaribanega motorja: Bat izbijaš is cilindra z macolo pa kocem in/ali

v 5/6 prestavi se motor ne premakne za milimeter ;)Vmesne variante so pa čist normalne :grim Čeprav meni ni še nobena od teh variant ratala (tok, tok).

Enkrat sem pa med vožnjo brez filtra z APN mal špricov eter, pa se je ful poznal, samo je dost neuporabno pa nepraktično. Rajši probej z alkoholom, metanolom. Alkohol lahko dobiš v lekarni (ali pa rigneš :P ), metanol pa od unih malih modelčkov, ko majo 3.5 ccm pa 3.5hp :yea2: . Pa mešanica obvezno 10-15%. Pol maš pa Top fuel dragster :lol1:

Kompresijskega razmerja pa na kakih starih tomosih ni treba manjšat, saj so itak zdihani ponavad, če že, pa dodaš še eno al pa dve dihtunge na glavi, itak so pocen.

Lahko pa tudi probaš varijanto dveh fergičev. :wacko: Prijatelj mel na frčaku custom made krivina, gor pa original fergič od frčkota (to uni "novejši" s

kvadratnim cilindrom) +8mm fergič od pony puch ekspresa jermenara s sesanjem v karter. Se pozna dost samo kur pa tut čist preveč pa ni preveč praktično.

Kakorkoli že, mešanico je treba v vsakem primeru pojačat na vsaj 10%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!