Skoči na vsebino

Rondo, rondoji


gaberkosir

Priporočene objave

tukaj o round abouts

lp

na takih krizicsih bi moral biti rondo. lepo umiri promet in ni ne celnih trcenj in ne takih kot je bilo tole. tu pa verjetno ni bilo niti smernega pasu za zavijanje levo. ne vem ker ceste ne poznam, le predvidavam, da je tako.

rondo v vsako slovenko vas :yea2: pa bo precej manj mrtvih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: tud jest sem za rondoje,precej hitrej in varneje skozi križišče prideš,sam da ne bodo tolk ozki kot pri nas na JES...MA :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je postavitev rondoja precej cenejša rešitev, kot pa ureditev semaforizranega križišča in promet je precej bolj tekoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je postavitev rondoja precej cenejša rešitev, kot pa ureditev semaforizranega križišča in promet je precej bolj tekoč.

dva problema rondojev v sloveniji

- da so ovinki na prikljuckih nanj in iz njega prevec ostri

- da slovenski vozniki ne znajo PRAVILNO voziti po rondoju (zunanji pas je za tiste, ki gredo VEN pri NASLEDNJEM izhodu)

:topic: :topic: SymRu sporoča: in kaj ima debata o rondoju zveze s to nesrečo!?!?!??!

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- da slovenski vozniki ne znajo PRAVILNO voziti po rondoju (zunanji pas je za tiste, ki gredo VEN pri NASLEDNJEM izhodu)

Imas poanto in teoreticno povsem prav, a zal je veliko rondojev ki so tako majhni, da je ze skoraj nevarno se umaknii na notranji pas, ker si ze v naslednjem trenutku pri izvozu in moras res ostro zaviti navzven pri tem pa imas ze nekoga na zunanji strani. Mi grejo pa res na zivce tisti, ki na ornk rondojih po zunanjem pasu "cruzajo" mimo izhoda :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je postavitev rondoja precej cenejša rešitev, kot pa ureditev semaforizranega križišča in promet je precej bolj tekoč.

Ma nehajmo nakladat o križiščih - ceste so takšne ,kakršne so, vožnjo je treba prilagoditi situaciji.. ni nujno ,da ceste prilagajamo zmogljivostim vozil... ker to je že narejeno - na dirkališčih ... je vse pogojeno zmogljivosti namreč ...

Največ in najceneje se da narediti že z "zdravo pametjo". Vsak pa seveda sam presodi, kaj mu to predstavlja... Eni se žal včasih raje zanašajo/mo na tujo kot na lastno ...

Karkokoli - ne debatirajmo več o tem na tem mestu. Nesreča se je zgodila, je tragična, marsikomu zaradi izgube zagotovo ni lahko. Drugih pa se nas to verjetno ne tiče...

Če bi poznal žalujoče, bi jim izrekel sožalje...

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rondoji so res dobra zadeva... .)

Če ste se kdaj vozili po franciji ste opazili da je vsaj 80% križišč urejenih z rondoji... Vsi pa so lepo obdelani. Trava kot na golf igriščih, rožice, drevesca....

Promet pa krasno in brez zastojev teče...

Kot pa je že nekdo prej omenil...Slovenci ne znajo vozit rondojev... :unsure:

V rožni dolini, malo iz GO pa sem že dvakrat doživel Italijana, ki mi je pripeljal nasproti v rondoju.. Se moraš že fajn potrudit za take akrobacije... :D

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo, da ne bodo zaceli delati taksne rondoje kot pri nas okoli graza (banda smotana idiotska); rondo sicer lepo velik in uporaben, a na sredini KUP gmajne zasejane z vsem mogocim samo da ne vidis ce kje kdo prihaja. cepci!

in dosegli so ravno nasprotno kar so hoteli. ustavijo celoten promet, ker vecina ljudi ne zna uporabljati rondoja. o tekocem prometu dalec nikjer nic videti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dva problema rondojev v sloveniji

- da so ovinki na prikljuckih nanj in iz njega prevec ostri

- da slovenski vozniki ne znajo PRAVILNO voziti po rondoju (zunanji pas je za tiste, ki gredo VEN pri NASLEDNJEM izhodu)

...

- prav je da so ostri, saj so namenjeni zmanjševanju hitrosti in s tem umiritvi prometa. Ali bi bilo boljše križišče enakovrednih cest pa dajmo gasa s polno hitrostjo? Če rata rata, če ne pa upsss!

-Zunanj pas NI namenjen samo tistim, ki gredo ven v naslednjem izhodu. Saj če bi bilo tako, potem ne bi bilo znaka nimaš prednosti ob vstopu. Večji problem je menjavanje dveh pasov naenkrat. Ko ti nekdo, ki je rotiral po sredini (vsi vemo zakaj in kako!!!!) z menjavo dveh pasov naenkrat uleti na tistega do tega trenutka prostega, ker gre v naslednjem izvozu ven!

So pa večina slovenskih rondojev premajhni, tako da se ljudje obnašajo kot v navadnih križiščih. Si ne upajo zapeljati v rondo, ker vidijo nekoga na drugi strani, da bo zapeljal notri. Ob tem pa še prižgejo levi smernik. :blink:

Popravljeno . Popravil Horjo horjulis vulgaris
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ste se kdaj vozili po franciji ste opazili da je vsaj 80% križišč urejenih z rondoji...

ta podatek je rahlo pretiran... ...20% pa res. je pa res, da so vsi zgledno "uporabni"; ne zmanjsujejo varnosti (kot nasi), ampak jo povecujejo (ker jih je folk navajen PRAVILNO uporabljat, ne pa "mi"). so ravno prav veliki - ne tako majhni, da se s tovornjakom ne mors zapelat skoz njih, in ne tok veliki k un lublanski, k folk tekmuje kolk bo zapelu vanj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Večina naših rondojev ima samo zunanji pas (al pa notranji, al pa srednji, kar ti je ljubše) :lol1:

2. Hribčki, da nič ne vidiš na drugio stran, so pa tud skor povsod, pa še vedno se najdejo junaki, ki hočejo kar naravnost peljat! :blink:

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kaj piše v CPP-ju o vožnji skozi rondoje pri nas (izpit delal v fr), vem pa kako stvari strežejo frenchmeni. Torej zunanji pas se uporablja, če nameravaš zapustiti rondo na katerem koli izhodu desno oziroma nasproti tvojemu vhodu. Notranji pas ali pasovi pa se uporabljajo za vse izhode levo od tistega nasproti tvojemu vhodnemu. Na zunanji pas se premakneš šele za izhodom, ki je pred tvojim. Glede dajanja smerokazov: v franciji daš smerokaz pred vhodom v rondo in vozilom za seboj nakažeš, kje ga boš zapustil. Torej tudi levi smerokaz velja, če misliš rondo zapustiti na levi. Resda pa se tega večina francozov ne drži, ker je, če pogledaš iz praktičnega vidika, idiotsko. V rondoju je pa uporaba smerokazov nekako obvezna, če hočeš priti živ iz njega. .)

Še tole: V franciji so vsi rondoji po principu znotraj vozeči imajo prednost, v Parizu pa za vse velja desna prednost, torej se vozila, ki se vključujejo v rondo ne ustavljajo, ampak letijo noter s polnim plinom. Če boste imeli priložnost, opazujte promet na največjem rondoju Place Charle de Gaulle pri Arc de Triomphe na vrhu elizejskih poljan. Noro, ampak deluje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zunanji pas se premakneš šele za izhodom, ki je pred tvojim.

...in to deluje le v sorazmerno velikih rondojih...če pogledaš Ljubljanskega pri Žalah imaš izhode razmaknjene le po nekaj metrov, tako da moraš kar precej prej zapeljati na zunanji pas, sicer se zgodi to kar je opisal HHV zgoraj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj, ravno zaradi tega, ker so naši rondoji bolj rondojčki, kot rondoji, ker so bili pač kasneje pozidani na obstoječo infrakstrukturo, ki ne omogoča zglednih polmerov,

se mi zdi zelo, zelo, zelo primerno, da z desnim smernikom nakažemo, kje bomo rondo zapustili.

S tem omogočimo tistemu, ki hoče na tem izvozu v rondo, da vanj zapelje, ne pa, da čaka, da se bo točno prepričal, ali bomo šli še kar naprej mimo, ali pa pred njim zavili ven.

Žal ugotavljam, da večina voznikov vozi, kot, da so sami na svetu in so zato smerniki zgolj zanimiv okrasek na avtomobilu/motociklu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naš CPP pravi ...

1. v rondo brez smernika

2. vozni pas izberi glede na to kako "daleč" se pelješ v rondoju ... dlje kot greš bolj notranji pas izbereš ...

3. ob menjavi voznih pasov in tik pred izhodom iz rondoja na zunanjem pasu vključi desni smernik

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem omogočimo tistemu, ki hoče na tem izvozu v rondo, da vanj zapelje, ne pa, da čaka, da se bo točno prepričal, ali bomo šli še kar naprej mimo, ali pa pred njim zavili ven.

Se je tud ze zgodilo, da je imel kdo smernik prizgan in je kar mimo peljal. Se mi je ze veckrat zgodilo. Zato vseeno raje pocakam, da vidim, ce bo res zavil. Bolj varno.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj bi se vse dogajalo če bi take zadeve v Postojni zgradili...to bi bile dogodivščine...pri nas nismo še dovolj prometno razviti...drugod pa le naj gradijo zadeve.... <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da vidis kok kaki italijancki vozijo... :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še tole: V franciji so vsi rondoji po principu znotraj vozeči imajo prednost, v Parizu pa za vse velja desna prednost, torej

V Dijonu so nekateri rondoji opremljeni s semaforji. Ce imas zeleno in si namenjen V RONDO, imas prednost (torej desno pravilo). Ce semaforja ni, imajo prednost tisti, ki ze vozijo notri. Najboljse pri tem je, da v vecini primerov tisti notri ne vidijo barve semaforja tistih zunaj, ki bi jih morali pocakati. :-)

LP,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

za tako majhne rondoje kot so naši je uporaben samo en pas. to so se žal prepozno naučili v kranju (planina). drugače pa je tako. če so ceste, ki pripeljejo v rondo navadne, dvopasovnice je najvarnejši en pas v rondoju. če je samo ena od cest štiripasovnica, sta v rondoju dva pasova.

na tomačevem je notranji pas odveč in zato ljudje preveč gon'jo skozi rondo, pa še zakomplicirano je narejen tako, da se ga moraš na pamet naučit. tujcu, ki prvič pripelje v ta rondo ni čisto nič jasno.

rondoji morajo biti uporabnikom prijazni in enostavni. izpit imajo tako taki s petimi razredi osnovne šole, kot tisti z doktorati. jebi ga, tako je.

drugače pa lahko na drivers.com pogledate študije, ki govorijo o tem, da enopasovni rondo kar za 70% zmanjša število nesreč v primerjavi s semaforjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V yugi je veljalo: rondoje ima samo dekadentni zahod---mi imamo pa semaforje in križišča, ker smo boljši in več vemo---se ne zajebavam.

Torej se bomo že navadli jih delat in tudi vozit po njih---treba je dat cajtu cajt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj, ravno zaradi tega, ker so naši rondoji bolj rondojčki, kot rondoji, ker so bili pač kasneje pozidani na obstoječo infrakstrukturo, ki ne omogoča zglednih polmerov,

se mi zdi zelo, zelo, zelo primerno, da z desnim smernikom nakažemo, kje bomo rondo zapustili.

S tem omogočimo tistemu, ki hoče na tem izvozu v rondo, da vanj zapelje, ne pa, da čaka, da se bo točno prepričal, ali bomo šli še kar naprej mimo, ali pa pred njim zavili ven.

Žal ugotavljam, da večina voznikov vozi, kot, da so sami na svetu in so zato smerniki zgolj zanimiv okrasek na avtomobilu/motociklu.

Prav imaš :yea2:

Tukaj bi morali policaji delati red :xx: ne pa, da te lovijo z sireno in plavimi lučmi v največi gužvi, kot kakšnega kriminalca :hmm: ko nisi pripasan (saj sam sebe ogrožaš)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko nisi pripasan (saj sam sebe ogrožaš)

ogrožaš tudi vplačevalce oziroma sam odškodninski sklad, iz katerega se ti črpa denar za odškodnino, če pride do nesreče... posledice trčenja pa varnostni pas dokazano zmanjšuje, zato je uporaba tudi uzakonjena.

še kakšna teorija o neuporabi? Mogoče tista, da se je en z varnostnim pasom zadavil (če ga ne bi imel, bi mu pa glavo zdrobilo v stebričku)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ogrožaš tudi vplačevalce oziroma sam odškodninski sklad, iz katerega se ti črpa denar za odškodnino, če pride do nesreče... posledice trčenja pa varnostni pas dokazano zmanjšuje, zato je uporaba tudi uzakonjena.

še kakšna teorija o neuporabi? Mogoče tista, da se je en z varnostnim pasom zadavil (če ga ne bi imel, bi mu pa glavo zdrobilo v stebričku)?

Če bi ugotovili, da nisi bil privezan bi dobil od sklada k....c, pa pustimo to. Jaz se tako in talo prevezujem, bila je tema rondo, smerokazi, pa še kakšna hitrost čez rondoje ipd. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!