Skoči na vsebino

Grobnik-časi


Markofumi

Priporočene objave

Leta 1988 sta vozila Finec Keke Rosberg u McLaren Hondi in legendarni 15-kratni svetovni prvak Giacomo Agostini na Yamahi . Hitrejši je bil Rosberg-kljub okvari na sklopki.

Službeno najhitrejši čas med avtomobili drži Avstrijec Josef Neuhauser. Na mednarodni dirki Prvenstva srednjeeuropske cone (CEZ) leta 2000 je z "Minardi Ford Hard Cosworthom" odpeljal krog v 1:16,388 minuta,s povprečno hitrostjo 196,429 km/h :worship:

Sem gledal ta "dvoboj"....Keke je bil precej hitrejši v ovinkih, na ravnini npr pred Zagrebškim, pa ga je Yamaha fajn nascala...:)

Popravljeno . Popravil hector
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem gledal ta "dvoboj"....Keke je bil precej hitrejši v ovinkih, na ravnini npr pred Zagrebškim, pa ga je Yamaha fajn nascala...:)

Ali obstaja kje na netu video tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanimivo:

Danes sem se ukvarjal z kar obsezno analizo casov na krog, predvsem grobniskih rekordov ter tudi casov obicajnih hobi motoristov. Po analizi sem hotel izracunati za dolocen model SS motocikla (ki ima podano moc in tezo) najhitrejsi cas

na krog, ki ga lahko opravi dirkac. Vendar v izracunih nisem uposteval samo moc in tezo, pac pa tudi vrsto agregata

(tocno doloceno) in to, da se v razlicnih obmocjih moci racuna z nekoliko spremenjenimi kolicniki. Te sem dolocil sam,

na podlagi stevilnih referencnih primerjav. Ne izdam kako, je pa enostavno, vendar je potrebno veliko, veliko razmisljanja

in logike. Gre samo za racunanje in premetavanje stevilk ter matematicno statistiko.

Presenetljivo natancno sem izracunal top casa za superstock 600 (zgresil v obmocju 0,1s) in zx-10r superstock (zgresil isto

<0,1s). Izracuni so pokazali majhna odstopanja, tudi pri dvotaktnikih in vse se nekako ujema, torej so bile formule in

kolicniki dobro postavljeni. Za skoraj vse moderne SS in veliko starejsih.

Je pa ena crna ovca oz. en rekord, ki ga nikakor ne razumem in je skregan z izracuni, pa tudi z zdravo pametjo:

Andrea Ballerini- aprilia 125gp, 1:33.851.

Preidimo k dejstvom. 250gp rekord je 1:31:074, kar je odlicen rezultat in se tudi ujema z vsemi izracuni.

* V GP so na hitrih stezah kot Grobnik razlike med 125 in 250 okrog 6s. Povprecno nekje 5, razen na zelo zaviti stezi GER.

torej 1:37

* moj izracun: 1:37:300, seveda upostevano natancno 55 konj in 80 kg

* tudi ce bi zanemarili in rekli da je steza med bolj zavitimi v koledarju, je se zmeraj 1:35:100> ampak pretiravamo

Torej moznosti so, da je imel voznik mogoce 40kg, da je vozil na eno X gorivo, da je mel povrtan cilinder, nedovoljeno

friziranje....Skratka ta rekord pomoje ni regularen in cudno da ga niso malo bolj preverili.

Ce pa koga zanima, koliko je njegov motor sposoben na Grobniku, z veseljem izracunam!!

Za svojega sem izracunal okrog 1:42 s tem da je nepredelan in z vrhunskim dirkacem.

Predelana vfr400 F3 pa bi peljala v obmocju 1:35:500

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No koliko peljes ti? Pa zakaj nebi smel matematicno pogledat na stvar, ce se to da?

Popravljeno . Popravil RHonda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No koliko peljes ti? Pa zakaj nebi smel matematicno pogledat na stvar, ce se to da?

Pol pa zračunaj za Ducati Multistrado 1000 DS, 92 KS ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo:

Profi dirkac bi odpeljal okrog 1:42:xx, hobi pa nekje 1:44-1:46. Tudi 1:50 ni sramota s tem motorjem. Kar je manj, pa

seveda bolje.

No po izracunih je top cas res spica in spodnja meja moznega, tako da racunaj mal na gor :worship:

Ima pa ta motor vrhunsko vzmetenje, z racing pnevmatikami mora kar dobro peti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ceprav sem racunal prej samo za SS, bi moral tu se dodati, da bi nekaj izgubil zaradi aerodinamike in visjega tezisca.

Vendar kolikor sem vozil kaksen podoben motor po daljsih in krajsih ovinkih, tu nebo kaksnih drasticnih izgub.

Spomnim se honde XRV-750, kako lahko hitro pozira ovinke (z dvema potnikoma!), pa je multistrada le druga pesem (v + seveda).

Ce peljes 1:46, si zelo dober.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No koliko peljes ti? Pa zakaj nebi smel matematicno pogledat na stvar, ce se to da?

Pa upoštevaš krivuljo navora?

  • Suzuki SV1000S - 88kW @8500 / 102Nm @7000 na gredi, 189kg (dry weight) + 140kg voznik z opremo
  • Suzuki GSX-R750 - 108,8kW @12800 / 86,3Nm @10800 na gredi, 163kg (dry weight) + 140kg voznik z opremo

Upoštevaj tudi, da se ta voznik ne more prav skrit za šipico... :whistle:

D.

PS: Pa če mi lahko zračunaš še naslednjo Loto kombinacijo, lepo prosim...

Popravljeno . Popravil danci1973
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.60.xx :P

V obzir sem uzel še spremenljivko, da ima šofer slab dan in da vozi precej mačkast, ker je prejšni dan njegov prijatelj imel rojstni dan. Dejansko niti ne ve kako se je znašel na grobniku. Skrivanje za šipco sem zanemaril, ker pač zaradi zgornjih spremenljivk šoferju paše malo vetrca in se malo nastavlja.

Ps, šofer se je po izračunu po 4 krogih raje odpravil še na en deci.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa upoštevaš krivuljo navora?

  • Suzuki SV1000S - 88kW @8500 / 102Nm @7000 na gredi, 189kg (dry weight) + 140kg voznik z opremo
  • Suzuki GSX-R750 - 108,8kW @12800 / 86,3Nm @10800 na gredi, 163kg (dry weight) + 140kg voznik z opremo

Upoštevaj tudi, da se ta voznik ne more prav skrit za šipico... whistle.gif

D.

PS: Pa če mi lahko zračunaš še naslednjo Loto kombinacijo, lepo prosim...

trance_21_laughing1.gif samo danči tvoja izjava pa zmaga

ej rh kaj upoštevaš kakšne logaritme pa to, pa testiranje v vetrovnikuyawn.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gorgh, se strinjam.

Pa upoštevaš krivuljo navora?

  • Suzuki SV1000S - 88kW @8500 / 102Nm @7000 na gredi, 189kg (dry weight) + 140kg voznik z opremo
  • Suzuki GSX-R750 - 108,8kW @12800 / 86,3Nm @10800 na gredi, 163kg (dry weight) + 140kg voznik z opremo

Upoštevaj tudi, da se ta voznik ne more prav skrit za šipico... :whistle:

D.

PS: Pa če mi lahko zračunaš še naslednjo Loto kombinacijo, lepo prosim...

Loto ne racunam, hehe... tole pa se da okvirno skalkulirat. Tudi navor se uposteva!

SV1000S- enih 1:40:500 profesionalec z ca. 70kg

za 140kg voznika pa bi moralo it okrog 1:45:xx

To so vse okvirni izracuni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa APN4S z plastikami od minimota (da izgleda kot SS in ima dobro aerodinamiko),2,5kW s tavisoko powerco in z lipnikom (3kW), a lahko izračunaš za oba primera? voznik ima 70kg........to sprašujem, ker ne vem ali naj za merjenje časa vzamem štoparico ali koledar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moped :eek:

Jaz sem imel enga pa sm naracunal okrog 2:56 za njega, sam je bil kar orng predelan.

Za to kar ti govoris pa nekje 3:50.

Je pa ze razlika v top speed za 30km/h

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če imaš čas, probaj še tega, aprilia rs 125, rečmo da ma 35 konjev odprta, pa nima. Kilaža je okoli 130kg, motorja ne šoferja.

Namreč vem za en kar soliden cajt, pa da vidmo kaj bo rhonda tarot naračunal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa temperatura zraka in asfalta vpliva na čas? pa 125 in 1000 vozita drugačne linije, je to upoštevano v izračunu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namreč vem za en kar soliden cajt, pa da vidmo kaj bo rhonda tarot naračunal :)

kaj pa suzuki gn 400 27 konjev ? l.1981 prvi amortizerji ? 153 kg + 94kg voznik , gume avon road rider spredaj 90/90-18 - 1,9 bar, zadaj 120/80 - 16 - 2,1 bar.... pa presran voznik...

aja ..čelada N-103..... črna mat....brez intercoma ke je malo lažja... bencin OMV 95 nič naspidiran...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moped :eek:

Jaz sem imel enga pa sm naracunal okrog 2:56 za njega, sam je bil kar orng predelan.

Za to kar ti govoris pa nekje 3:50.

Je pa ze razlika v top speed za 30km/h

Povprečna hitrost 85 km/h? :eek:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahahaha. zakon :yea1:

A se da vidt formulo po kateri naj bi si izračunal čas na grobniku?

IMO je zračunal povprečno hitrost, ki naj bi jo lahko moped imel in uporabil enačbo t=s/v

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ RHonda!

Ti si moj idol...mislm da ti uspe zgruntat neke konstante in koeficiente da zracunas teoreticni mozni cas z motorjem na 0,1 sekundo!!! Dej zracuni kok bi sla Rossi in Stoner na grobniku!!!!!

Aja...dej se to povej...na kaksni populaciji in s kasnimi statisticnimi funkcijami si zracunu te koeficiente?

Wuhuuuuuu!! :worship: :worship: :worship:

No zdej ti pa se jest prilagam kako smo na faxu postavili enačbe za racunanje optimalnega casa po dirkaliscu!! Tu je bila dana se predpostavka da ni nobene popolne ravnine oz da motor vedno zavija (kar je v realnosti res)!

Mnogih dejavnikov ne upostevas (amortizacija, upor, navor, gibanje voznika,...); v glavnem zlo okorni opis voznje ampak komu se da it v podrobnosti kot si su ti!!

No zdej pa lepo ce se ti da vzem papir pa zracuni :headbang:

Potem pa povej kok natancn je ta nacin

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Pa lep pozdrav!! :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se vam da???? jaz se raje usedem na motor in zapeljem en krog po grobniku (seveda več) in to je to;) 100% uzitek

probajte nebo vam žal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se vam da???? jaz se raje usedem na motor in zapeljem en krog po grobniku (seveda več) in to je to;) 100% uzitek

probajte nebo vam žal

Se popolnoma strinjam! :yea1:

Zato nej pa racunajo uni k majo pamet in cas! Ane RHonda! :slap:

Popravljeno . Popravil lovro.p
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!