Skoči na vsebino

Jetting


Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me ob kaksnih razmerah je kako treba nastaviti vijak za zrak? A "running rich" pomeni, da je vec zraka in "lean" manj zraka ali obratno? Kako z nastavitvijo igle ob dolocenih vremenskih razmerah? V glavnem cim vec.

Pa prosil bi brez :topic: !!!

Objavljeno
ob dolocenih vremenskih razmerah?

Ka štelaš frgazerje vsakič k se spremeni vreme :? :wacko: :lol1:

Dokler maš tak nastavljen k je blo v tovarni je najboljš :OK:

Objavljeno

ja takoj ko pa spremeniš karkoli na motorju(auspuh,svečke,bat,cilinder...),je treba tud štelat frgazar.tud ob različnih vremenskih razmerah (zima-poletje) se ful pozna,al pa različni višinski razliki....sploh pri bolj friziranih strojih.

men je npr. kadar sem imel gas na pol odprt,mi je motor trokiral in ni lepo laufal.spustil sem iglo za eno zarezo in motor dela bolš-pa še manj kur!

mislm da je bil lani v motoristu en zanimiv članek o tem. če boš karkol štelal,zmer pol poglej svečko,da ne boš nastavil prerevne zmesi,baje lahko še ribne.

Objavljeno

@motorist ne seri povsod, če nimaš niti najmanjše pametne stvari za povedat.

@BlazS: "running rich" pomeni da je zmes bogata z bencinom, "lean" pa ravno obratno.

O nastavljanju zmesi zrak/gorivo pa imam en zelo preprosti in poenostavljeni recept še z vespe. Imaš samo vijak za prosti tek in bogatost zmesi.

Najprej motor ogreješ na delovno temperaturo.

Potem pa začneš odvijati vijak za prosti tek, in nižaš obrate, dokler motor še normalno teče. Ko dobiš tiste minimalne obrate, pa začeš prodabati še z vijakom za zmes. Najprej ga privijaš po korakih za 1/4 obrata in gledaš kaj se bo zgodilo, potem pa ga še odvijaš na isti način in opazuješ kako se odziva motor. Če nekje teče lepše, potem ga tam pustiš in spet malo znižaš prosti tek, in se spet malo poigraš z mešanico.

Upam da s tole razlago nisem popolnoma falil in da se bo še kakšen strokovnjak oglasil.

Objavljeno (popravljeno)

Jason, mal si ga pihnu.

Tisti vijak je samo zato,da ko hitro gas obrneš da ne crkne, pa da lepše laufa čez obrate, pa da se z majhnim gasom pod malimi obrati pelješ etc...

Vespa ma max 2 dize, glavno pa "pospeševalno", bolj "napredni" fergiči pa 4 ali več.

Dellorto fergiji majo neke univerzalne glavne dize. Jaz sem pri svojih mopedih jemal dize iz avtomobilskih fergazerjev, ker jih je tam malo morje. V Dellorto fergazerje vem da pašejo, za druge pa nevem. Pa idealno naštelan fergazar je takrat, ko laufa BREZ filtra normalno, ko ga ne mori in svečka je lepe barve.

Če ga brez filtra mori je premajhna diza, če pa zaliva svečo, pol je pa prevelka.

Pa boljš je kaka številka preveč, da bolj bogato laufa, ker revna zmes je smrt za krosače.

Jaz sem menjal samo glavne dize, čeprav se pojavi kaka luknja v obratih, pa vseno. Če se pa hočeš finesat, se pa dajo kupit kompletki diz.

BTW Igla bolj je na kratko več benza, bolj na dolgo manj benza. Igla je praviloma za luknje flikat, a včasih dela čudeže.

LP

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Jaz tako daleč, da bi kaj dize menjaval sploh nisem prišel. Govoril sem le o nastavljanju bogatosti zmesi s pomočjo vijaka, ki ga vespa definitvno ima. Eden je za razmerje gorivo/zrak (mixutre screw), drugi pa za prosti tek .

Glede na to da blaž niti ni vedel kaj pomeni "running rich", sem mu postregel z bolj osnovno razlago (druge itak ne premorem).

Glede na naslov teme (jetting) je pa Blaž verjetno res hotel izvedeti kaj o dizah. (jet)

Objavljeno

našel motorista s člankom o uplinjačih.

zdele ga sicr nimam zravn ker sem v šoli,ampak npr.piše da ima igla (velikost,konus) vpliv pri srednjih obratih,glavna diza pa pri polno odprtem plinu.to potrjuje da sm mel prav k sm premaknil iglo,ker s pol gasa motor ni lepo laufal.

bom doma še kj prepisal,če bo cajt pa magar skeniram pa gor dam

Objavljeno

@Jasno: Sory k se ti ful spoznaš vidim... :lol1:

Objavljeno
@motorist ne seri povsod, če nimaš niti najmanjše pametne stvari za povedat.

in kaj je povedu nespametnega?? :? sej ma prav - ob vsaki spremembi vremena stelat uplinjac je oslarija, dokler pa ni motor friziran, je tovarniska nastavitev najboljsa. ko pa kej friziras, razdiras al pa razstelas, pac nastavis po obcutku (kak najlepse in z najvecjim veseljem laufa) in barvi svecke. .)

Objavljeno

OK, bil sem mal grob, ampak moja prva opazka motorisu je bila plod daljšega opazovanja njegovega sodelovanja na forumu. S tem ko rečem da "nič pametnega" ne pove, mislim "nič uporabnega". Kaj nekomu, ki ga zanima, kako se štela uplinjač, pomaga da mu motorist reče, da je najboljš tako kot je iz tovarne prišlo.

(a:kje kupim dobro goretex jakno?

motorist: kupi usnje, je 100x bolš)

A ni boljše, da se v takih primerih sploh ne oglašaš?

OK, upam da bo bazatzajla kmalu prilepil tisti članek iz motorista, da res ne bo vse čisto OFF topic.

Objavljeno

Pr krosli se mi zdi da jetting vsekakor pride v postev. Sploh ce kupis rabljeno in ne ves kateri deli so notr. Original al pa ne. Ze ce sam reedse menjas mors stelat frgazar.

Se pravi

-manj zraka-> rich

-vec zraka-> lean

Se mi je cudn zdel k nisem vedel na kaj se ta rich nanasa. Al na zrak al na gorivo.

Objavljeno
(a:kje kupim dobro goretex jakno?

motorist: kupi usnje, je 100x bolš)

Kolega se opravičujem, ampak tega nisem js nikol napisu!!!

...da pa ne bi omenju neumnosti k jih šele drugi pišejo....

Objavljeno

Runing rich, pomeni da motor deluje na z bencinom bogato mešanico, to pa pomeni, da je treba za to, da deluje optimalno mešanico osušiti, oz narediti bolj revno, kar se naredi tako, da se vijak za zrak nekoliko odvije, in s tem doda zrak. Če motor "running lean" je pa obratno. Nastavitev vpliva na delovanje motorja pri prostem teku in rahlo odprtem gasu :rolleyes:

Objavljeno

Hvala za odgovore.

Ko bom menjal reedse(kaksen je slovenski izraz?), a je boljs da dam notr original al boyesen? Cesa vse se bom mogel polotit pri uplinjacu ce bom dal notr boyesen?

Objavljeno

reeds =sesalne lamele

Kakšnih blaznih konjev ne boš dobil.

Jaz sem na svojem menjal plastične z jeklenimi, z omejevalcem ali brez, pa nisem opazil kake bistvene razlike :hmm:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Cez zimo sm naredu generalno na svoji yamahi tdr 125cc

Sma zamenu bat pa sm dal originalnga not tak k je bil ze prej. Ampak motor mi na konc tm okol 10 000rpm zacne trokirat k prej nikol ni. Pojma nimam kaj bi blo frgazar sm prestelavu pa isto. Je pa vsa roba original gor nism nc menjal. Motor se tko zaletava pa obratomer poskakuje tja do 107000 pol pa spet nazaj. Sj k vozis motor tega ne opazis sam opazu sm to da se noce vec tko vrtet k se je v voznji max 10500 k prej sm prdubu se vsaj 500-600 ubratov vec.

Objavljeno

Tapru poglej kapico od svecke ce je dobr gor, poglej zicke na cingspuli ce so dobro nataknjene, v glavnem vse spoje zic. Jaz k sem bat na krosi menjal mi je tud na zacetku pod visjimi obrati trokiral, pa nisem vedu kaj je narobe. Potem sem pa ugotovil, da zicka na cingspuli ni dobr nataknjena.

Drugace pa ce je vse ostalo vredu in je kriv SAMO frgazar, je pa po vsej verjetnosti prebogata mesanica zraka in goriva. Se mi zdi.

Objavljeno

Menu sm kapco od svece sam prej mi motor z to isto kapco ni trokiru. Ne vem kaj mu je bom vse kable se enkrat pregledu. Nikjer ne dobim kapce za svece sam en mehankar jih je mel od ngk sam so ta male za nataknt tko da mor tisto kapco na svecki odvit. Studeru sm ze da bi dal sport filtr gor pa drugu dizo. A ves za kaksne cene pa da bi kr cel komplet z dizam kupu. :kva2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!