Skoči na vsebino

Idealna linija


Markofumi

Priporočene objave

Ali imate dober smisel za idealno linijo.Vedno, ko gledam dirke se mi zdi, da vstopijo(dirkači) zelo pozno a odločno v ovinek.Pa vi?Vaša mnenja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ovinek začneš na zunanji tretjini svojega voznega pasu, motor nagneš v ovinek čimkasneje, ko zagledaš izhod iz ovinka pa po gasu in ven ... al pa še mnogo drugih variant ... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

take športne zadeve na navadnih cestah ne koristim ...po občutku pač.....da bi se o tem načrtno sekiral ne....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepš ga uležeš, če gledaš v željeni smeri vožnje proti izteku ovinka. Ko se tega navadiš si že kar velik naredu. Najtežje je, ko si v "situaciji"(nekaj na cesti,kamen, sneg...) bremzaš kot cepec, namesto da bi obvozil, ker GLEDAŠ v tisto reč in motor kar ne more mimo.

No to je en bolj začetniški nasvet je pa zelo koristen. Za kake hujše dirkaške prijeme se pa niti ne ogrevam.. :cry: cvikam...

Lp

drp11

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

idealna linija je odvisna predvsem od tega kako zaprt je in kaj je za ovinkom, še en levi, desni ali ravnina. vsak ovinek ima svojo idealno linijo :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

idealna linija je odvisna predvsem od tega kako zaprt je in kaj je za ovinkom, še en levi, desni ali ravnina. vsak ovinek ima svojo idealno linijo :devil:

and Pervy knows all about it :)

Men je idealna linija že to, da pridem živ iz ovinka :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

V neki starejši številki moto si-ja je bilo zelo lepo razloženo kako pravilno nizati ovinke.

Pravi pomen idealne linije opaziš, ko se dovolj zahtevni ovinki vrstijo eden za drugim ( kalce - hoteršica ) in če enega zajebeš je potrebno drugega izpeljati s precej manšo hitrostjo, če ga želimo varno izvoziti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo malo bolj študiozen pristop Grobnika.....kar zanimiva zadeva............ http://www.motori.hr/GROBNIK_prvi_kontakt_150.html

oh ja grobnik...

prvi ovink je itak sam zato da mal prej začneš bremzat za nasledn ovink, pol sta tista dva desna ovinka, k sta u bistvu še tanajbl zabauna, pa tut fajn sta postaulena, pol pa pride tist dooolg izhod v levo, k navem zakwa je dobr da se tolk uleče, mogoč zato, da se laži streseš če ga do konca tišiš... pol pa tisto slalomiranje po lukni notr, ko maš občutek da vozš po poligonu, razn če ti fajn pru kolo uzame, pol mogoč clo dujameš da lni vse v stožcih... in pol vhod v zagrebški ovink, v kolkr se mu tak reče, ker jih vedno pomešam (še ena slaba lastnost, prevelika podobnost ovinkov, da bi si jih člouk zapomnu... :P) torej... vhod izredno prijetn in edini kraj kjer se naužiješ bremzanja, sam kaj ko je ovink tak zaprt da še 5 minut nemorš gasa nažgt... no in pol ko boi ga končno lahk natišu kolkr da še tista zadnja dva ovinka, ki ti čist veselje pokwarta... no in potem spet isto in isto...

edina pozitivna stvar proge je da se pele v obratni smeri uringa kazalca in te mal odvrti, po miljon kilometrih na progah v smeri uringa kazalca ;)

zdej pa nawem al se zato ker se mi odvrti počutm tk dobr ko grem z grobnika, al zato, ker sm veseu da grem preč od te piste in sploh hrvatou, ponavad domou na postlo al pa vsaj na kavč...

eh linija... v drug ovinek vstopš tk k si pršu iz prejšnega, pol pa dokler gre gre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oh ja grobnik...

prvi ovink je itak sam zato da mal prej začneš bremzat za nasledn ovink, pol sta tista dva desna ovinka, k sta u bistvu še tanajbl zabauna, pa tut fajn sta postaulena, pol pa pride tist dooolg izhod v levo, k navem zakwa je dobr da se tolk uleče, mogoč zato, da se laži streseš če ga do konca tišiš... pol pa tisto slalomiranje po lukni notr, ko maš občutek da vozš po poligonu, razn če ti fajn pru kolo uzame, pol mogoč clo dujameš da lni vse v stožcih... in pol vhod v zagrebški ovink, v kolkr se mu tak reče, ker jih vedno pomešam (še ena slaba lastnost, prevelika podobnost ovinkov, da bi si jih člouk zapomnu... :P) torej... vhod izredno prijetn in edini kraj kjer se naužiješ bremzanja, sam kaj ko je ovink tak zaprt da še 5 minut nemorš gasa nažgt... no in pol ko boi ga končno lahk natišu kolkr da še tista zadnja dva ovinka, ki ti čist veselje pokwarta... no in potem spet isto in isto...

edina pozitivna stvar proge je da se pele v obratni smeri uringa kazalca in te mal odvrti, po miljon kilometrih na progah v smeri uringa kazalca ;)

zdej pa nawem al se zato ker se mi odvrti počutm tk dobr ko grem z grobnika, al zato, ker sm veseu da grem preč od te piste in sploh hrvatou, ponavad domou na postlo al pa vsaj na kavč...

eh linija... v drug ovinek vstopš tk k si pršu iz prejšnega, pol pa dokler gre gre...

:blink: kenny, a si že vozu po Grobniku, al si ga sam gledu po Google Earth-u?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: kenny, a si že vozu po Grobniku, al si ga sam gledu po Google Earth-u?

moje osebno mnenje... na google earthu je pa še nism vidu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oh ja grobnik...

prvi ovink je itak sam zato da mal prej začneš bremzat za nasledn ovink, pol sta tista dva desna ovinka, k sta u bistvu še tanajbl zabauna, pa tut fajn sta postaulena, pol pa pride tist dooolg izhod v levo, k navem zakwa je dobr da se tolk uleče, mogoč zato, da se laži streseš če ga do konca tišiš... pol pa tisto slalomiranje po lukni notr, ko maš občutek da vozš po poligonu, razn če ti fajn pru kolo uzame, pol mogoč clo dujameš da lni vse v stožcih... in pol vhod v zagrebški ovink, v kolkr se mu tak reče, ker jih vedno pomešam (še ena slaba lastnost, prevelika podobnost ovinkov, da bi si jih člouk zapomnu... :P) torej... vhod izredno prijetn in edini kraj kjer se naužiješ bremzanja, sam kaj ko je ovink tak zaprt da še 5 minut nemorš gasa nažgt... no in pol ko boi ga končno lahk natišu kolkr da še tista zadnja dva ovinka, ki ti čist veselje pokwarta... no in potem spet isto in isto...

edina pozitivna stvar proge je da se pele v obratni smeri uringa kazalca in te mal odvrti, po miljon kilometrih na progah v smeri uringa kazalca ;)

zdej pa nawem al se zato ker se mi odvrti počutm tk dobr ko grem z grobnika, al zato, ker sm veseu da grem preč od te piste in sploh hrvatou, ponavad domou na postlo al pa vsaj na kavč...

eh linija... v drug ovinek vstopš tk k si pršu iz prejšnega, pol pa dokler gre gre...

Kenny pist brez ovinkov pa ni,razen tistih od kafiča do kafiča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kenny pist brez ovinkov pa ni,razen tistih od kafiča do kafiča.

Naj zakupi stezo na Brniku, uppsss mislim J.P.-ku

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Idealna linija je tam k js peljem.

grmovje je izven linije :evilgrin:

Kenny pist brez ovinkov pa ni,razen tistih od kafiča do kafiča.

tudi tu se najdejo ovinki, če jih dobr uzameš si hitr spet na piru :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kenny pist brez ovinkov pa ni,razen tistih od kafiča do kafiča.

zame so ovinki tisti ki se zapirajo počasi in odpirajo hitro... čim hitrejši so al pa čim trš na bremzo /prtisneš stopš bl je zabaun...

pa tisti hitri ovinki, kjer maš skor poln naklon pa noro hitrost... al pa kakšna močna kombinacija levo deso še bolš pa desno levo k maš občutk da letiš... pa če je še mal klančka kje sploh nebi meu nč proti...

zame je sanjska pista sach... laguna mi je pa tut ful zanimiva, ampak na žalost oboje le na pogled :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj zakupi stezo na Brniku, uppsss mislim J.P.-ku

:whistle:

takoje in s kolibrijem bom probu dosežt max speed ;)

sam je mal kratka pista...

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!