Markofumi Objavljeno Marec 27, 2004 Deli Objavljeno Marec 27, 2004 Ali imate dober smisel za idealno linijo.Vedno, ko gledam dirke se mi zdi, da vstopijo(dirkači) zelo pozno a odločno v ovinek.Pa vi?Vaša mnenja? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Marec 28, 2004 Deli Objavljeno Marec 28, 2004 ovinek začneš na zunanji tretjini svojega voznega pasu, motor nagneš v ovinek čimkasneje, ko zagledaš izhod iz ovinka pa po gasu in ven ... al pa še mnogo drugih variant ... B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Markofumi Objavljeno Marec 28, 2004 Avtor Deli Objavljeno Marec 28, 2004 Čim pozneje, mal prepozno in bum... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Marec 28, 2004 Deli Objavljeno Marec 28, 2004 take športne zadeve na navadnih cestah ne koristim ...po občutku pač.....da bi se o tem načrtno sekiral ne.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Marec 29, 2004 Deli Objavljeno Marec 29, 2004 Čim pozneje, mal prepozno in bum... sprasujes, provociras, ne ves ali kaj petnajstega? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Yoldi Objavljeno Marec 29, 2004 Deli Objavljeno Marec 29, 2004 Najlepš ga uležeš, če gledaš v željeni smeri vožnje proti izteku ovinka. Ko se tega navadiš si že kar velik naredu. Najtežje je, ko si v "situaciji"(nekaj na cesti,kamen, sneg...) bremzaš kot cepec, namesto da bi obvozil, ker GLEDAŠ v tisto reč in motor kar ne more mimo. No to je en bolj začetniški nasvet je pa zelo koristen. Za kake hujše dirkaške prijeme se pa niti ne ogrevam.. :cry: cvikam... Lp drp11 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Marec 29, 2004 Deli Objavljeno Marec 29, 2004 idealna linija je odvisna predvsem od tega kako zaprt je in kaj je za ovinkom, še en levi, desni ali ravnina. vsak ovinek ima svojo idealno linijo :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Marec 29, 2004 Deli Objavljeno Marec 29, 2004 idealna linija je odvisna predvsem od tega kako zaprt je in kaj je za ovinkom, še en levi, desni ali ravnina. vsak ovinek ima svojo idealno linijo :devil: and Pervy knows all about it :) Men je idealna linija že to, da pridem živ iz ovinka :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
paris2 Objavljeno April 16, 2008 Deli Objavljeno April 16, 2008 Če kasneje bremzaš se dalj časa hitro voziš! :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ZOX Objavljeno April 16, 2008 Deli Objavljeno April 16, 2008 Še ena tema za nabijanje, provociranje itd. :headbang: ..pa sory da sm :topic: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elbarto Objavljeno April 16, 2008 Deli Objavljeno April 16, 2008 in porušiš par pred sabo vozečih... :headbang: http://www.dnevnik.si/novice/sport/313067/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno April 18, 2008 Deli Objavljeno April 18, 2008 V neki starejši številki moto si-ja je bilo zelo lepo razloženo kako pravilno nizati ovinke. Pravi pomen idealne linije opaziš, ko se dovolj zahtevni ovinki vrstijo eden za drugim ( kalce - hoteršica ) in če enega zajebeš je potrebno drugega izpeljati s precej manšo hitrostjo, če ga želimo varno izvoziti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
xr800 Objavljeno April 21, 2008 Deli Objavljeno April 21, 2008 (popravljeno) Evo malo bolj študiozen pristop Grobnika.....kar zanimiva zadeva............ http://www.motori.hr/GROBNIK_prvi_kontakt_150.html Popravljeno April 21, 2008. Popravil xr800 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fossil Objavljeno April 21, 2008 Deli Objavljeno April 21, 2008 jaz zdaj vedno pazim na linijo, ne jem več kruha pri kosilu :grrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno April 21, 2008 Deli Objavljeno April 21, 2008 Evo malo bolj študiozen pristop Grobnika.....kar zanimiva zadeva............ http://www.motori.hr/GROBNIK_prvi_kontakt_150.html oh ja grobnik... prvi ovink je itak sam zato da mal prej začneš bremzat za nasledn ovink, pol sta tista dva desna ovinka, k sta u bistvu še tanajbl zabauna, pa tut fajn sta postaulena, pol pa pride tist dooolg izhod v levo, k navem zakwa je dobr da se tolk uleče, mogoč zato, da se laži streseš če ga do konca tišiš... pol pa tisto slalomiranje po lukni notr, ko maš občutek da vozš po poligonu, razn če ti fajn pru kolo uzame, pol mogoč clo dujameš da lni vse v stožcih... in pol vhod v zagrebški ovink, v kolkr se mu tak reče, ker jih vedno pomešam (še ena slaba lastnost, prevelika podobnost ovinkov, da bi si jih člouk zapomnu... :P) torej... vhod izredno prijetn in edini kraj kjer se naužiješ bremzanja, sam kaj ko je ovink tak zaprt da še 5 minut nemorš gasa nažgt... no in pol ko boi ga končno lahk natišu kolkr da še tista zadnja dva ovinka, ki ti čist veselje pokwarta... no in potem spet isto in isto... edina pozitivna stvar proge je da se pele v obratni smeri uringa kazalca in te mal odvrti, po miljon kilometrih na progah v smeri uringa kazalca ;) zdej pa nawem al se zato ker se mi odvrti počutm tk dobr ko grem z grobnika, al zato, ker sm veseu da grem preč od te piste in sploh hrvatou, ponavad domou na postlo al pa vsaj na kavč... eh linija... v drug ovinek vstopš tk k si pršu iz prejšnega, pol pa dokler gre gre... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fp4492 Objavljeno April 22, 2008 Deli Objavljeno April 22, 2008 oh ja grobnik...prvi ovink je itak sam zato da mal prej začneš bremzat za nasledn ovink, pol sta tista dva desna ovinka, k sta u bistvu še tanajbl zabauna, pa tut fajn sta postaulena, pol pa pride tist dooolg izhod v levo, k navem zakwa je dobr da se tolk uleče, mogoč zato, da se laži streseš če ga do konca tišiš... pol pa tisto slalomiranje po lukni notr, ko maš občutek da vozš po poligonu, razn če ti fajn pru kolo uzame, pol mogoč clo dujameš da lni vse v stožcih... in pol vhod v zagrebški ovink, v kolkr se mu tak reče, ker jih vedno pomešam (še ena slaba lastnost, prevelika podobnost ovinkov, da bi si jih člouk zapomnu... :P) torej... vhod izredno prijetn in edini kraj kjer se naužiješ bremzanja, sam kaj ko je ovink tak zaprt da še 5 minut nemorš gasa nažgt... no in pol ko boi ga končno lahk natišu kolkr da še tista zadnja dva ovinka, ki ti čist veselje pokwarta... no in potem spet isto in isto... edina pozitivna stvar proge je da se pele v obratni smeri uringa kazalca in te mal odvrti, po miljon kilometrih na progah v smeri uringa kazalca ;) zdej pa nawem al se zato ker se mi odvrti počutm tk dobr ko grem z grobnika, al zato, ker sm veseu da grem preč od te piste in sploh hrvatou, ponavad domou na postlo al pa vsaj na kavč... eh linija... v drug ovinek vstopš tk k si pršu iz prejšnega, pol pa dokler gre gre... :blink: kenny, a si že vozu po Grobniku, al si ga sam gledu po Google Earth-u? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno April 22, 2008 Deli Objavljeno April 22, 2008 :blink: kenny, a si že vozu po Grobniku, al si ga sam gledu po Google Earth-u? moje osebno mnenje... na google earthu je pa še nism vidu... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
axilon Objavljeno April 22, 2008 Deli Objavljeno April 22, 2008 kenny, sej zveniš kot stari upokojeni as ki je diplomiral na grobniku pri svojih 17 letih :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno April 22, 2008 Deli Objavljeno April 22, 2008 Idealna linija je tam k js peljem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bernardek Objavljeno April 22, 2008 Deli Objavljeno April 22, 2008 189 cm 86 kg :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
600rrc Objavljeno April 22, 2008 Deli Objavljeno April 22, 2008 oh ja grobnik...prvi ovink je itak sam zato da mal prej začneš bremzat za nasledn ovink, pol sta tista dva desna ovinka, k sta u bistvu še tanajbl zabauna, pa tut fajn sta postaulena, pol pa pride tist dooolg izhod v levo, k navem zakwa je dobr da se tolk uleče, mogoč zato, da se laži streseš če ga do konca tišiš... pol pa tisto slalomiranje po lukni notr, ko maš občutek da vozš po poligonu, razn če ti fajn pru kolo uzame, pol mogoč clo dujameš da lni vse v stožcih... in pol vhod v zagrebški ovink, v kolkr se mu tak reče, ker jih vedno pomešam (še ena slaba lastnost, prevelika podobnost ovinkov, da bi si jih člouk zapomnu... :P) torej... vhod izredno prijetn in edini kraj kjer se naužiješ bremzanja, sam kaj ko je ovink tak zaprt da še 5 minut nemorš gasa nažgt... no in pol ko boi ga končno lahk natišu kolkr da še tista zadnja dva ovinka, ki ti čist veselje pokwarta... no in potem spet isto in isto... edina pozitivna stvar proge je da se pele v obratni smeri uringa kazalca in te mal odvrti, po miljon kilometrih na progah v smeri uringa kazalca ;) zdej pa nawem al se zato ker se mi odvrti počutm tk dobr ko grem z grobnika, al zato, ker sm veseu da grem preč od te piste in sploh hrvatou, ponavad domou na postlo al pa vsaj na kavč... eh linija... v drug ovinek vstopš tk k si pršu iz prejšnega, pol pa dokler gre gre... Kenny pist brez ovinkov pa ni,razen tistih od kafiča do kafiča. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Port Folio Objavljeno April 22, 2008 Deli Objavljeno April 22, 2008 Kenny pist brez ovinkov pa ni,razen tistih od kafiča do kafiča. Naj zakupi stezo na Brniku, uppsss mislim J.P.-ku :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fossil Objavljeno April 22, 2008 Deli Objavljeno April 22, 2008 Idealna linija je tam k js peljem. grmovje je izven linije :evilgrin: Kenny pist brez ovinkov pa ni,razen tistih od kafiča do kafiča. tudi tu se najdejo ovinki, če jih dobr uzameš si hitr spet na piru :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno April 22, 2008 Deli Objavljeno April 22, 2008 Kenny pist brez ovinkov pa ni,razen tistih od kafiča do kafiča. zame so ovinki tisti ki se zapirajo počasi in odpirajo hitro... čim hitrejši so al pa čim trš na bremzo /prtisneš stopš bl je zabaun... pa tisti hitri ovinki, kjer maš skor poln naklon pa noro hitrost... al pa kakšna močna kombinacija levo deso še bolš pa desno levo k maš občutk da letiš... pa če je še mal klančka kje sploh nebi meu nč proti... zame je sanjska pista sach... laguna mi je pa tut ful zanimiva, ampak na žalost oboje le na pogled :cry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno April 22, 2008 Deli Objavljeno April 22, 2008 (popravljeno) Naj zakupi stezo na Brniku, uppsss mislim J.P.-ku :whistle: takoje in s kolibrijem bom probu dosežt max speed ;) sam je mal kratka pista... Popravljeno April 22, 2008. Popravil KennyJR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se