Skoči na vsebino

KTM LC8 950 Adventure vs. BMW R1200GS


Noise

Priporočene objave

kot zanimivost:

2 sta se odpravila po avstraliji: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=528225

pot sta opravila z BMW R1200GSA,

doma pa oba vozita ....--> "We both ride 990 adv's @ home "

nekateri se pač ne obremenjujejo z vrsto motorja ampak se vsedejo na tisto kar jim

pride pod roke in grejo na pot :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiva debata.

Sam ne menjam 950 za noben drug moped, ker se vsakič ko se vsedem na njega počutim kot da sem spet star 16 let, pa še obvezno moral uporabljati čelado da mi ne odpade čeljust od nasmeška od ušesa do ušesa, sem vozil bmfle super stroji ampak žal ni bilo :boobies: razen ko gledam posnetek strica na jubuti, samo on ima konkretno predelanega 1200adv, vprašanje za kakkšne dnarje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz si ne lastim nobenega od njiju, ampak...

Na ADV me najbolj moti, pogonska veriga, štelanje ventilov in menjava olja ter dvojni rezervoar.

Veriga je kot veriga, vedno preveč dela okoli nje. ;)

Za štelat ventile moraš pol motorja razdret, skoraj enako za menjavo olja.

Ta dvojni rezervoar pa se mi zdi tudi malo mimo...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz si ne lastim nobenega od njiju, ampak...

Na ADV me najbolj moti, pogonska veriga, štelanje ventilov in menjava olja ter dvojni rezervoar.

Veriga je kot veriga, vedno preveč dela okoli nje. ;)

Za štelat ventile moraš pol motorja razdret, skoraj enako za menjavo olja.

Ta dvojni rezervoar pa se mi zdi tudi malo mimo...

lp

Prebiram forum in sem zasledil , da imaš "težave" s KTM 990 SMT. Zakaj si izbral ta stroj? Ne vem kaj si vozil prej, ampak moraš vedeti, da je LC8 dirkalni agregat in mogoče zahteva malo zahtevnejši servis kot XT 600. Po prebranem pa ti predlagam, da si kupiš japonca.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz si ne lastim nobenega od njiju, ampak...

Na ADV me najbolj moti, pogonska veriga, štelanje ventilov in menjava olja ter dvojni rezervoar.

Veriga je kot veriga, vedno preveč dela okoli nje. ;)

Za štelat ventile moraš pol motorja razdret, skoraj enako za menjavo olja.

Ta dvojni rezervoar pa se mi zdi tudi malo mimo...

lp

lp

problem je,če iz kardana in "prešaltaš" na verigo,he he

Če bi mene toliko stvari te motilo pri SMT-u kot tebe,ga definitivno prodam.Ne samo vožnja tudi malo "igranja"okoli motorja je užitek.

kar se tiče servisov pri lc8 :nastavitev ventilov na 15k menjava olja na 7,5k v čem je problem?

Glede samega agregata pa nimam pripomb(vsakič ko se peljem je nasmeh na ustih)že 130k km.

glede dvojnega rezervoarja(adv):mislim,da je hec v nižjem težišču in je v primeru poškodbe enega rezervoarja(off road) možno nadeljevat vožnjo.

Cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

problem je,če iz kardana in "prešaltaš" na verigo,he he

Če bi mene toliko stvari te motilo pri SMT-u kot tebe,ga definitivno prodam.Ne samo vožnja tudi malo "igranja"okoli motorja je užitek.

kar se tiče servisov pri lc8 :nastavitev ventilov na 15k menjava olja na 7,5k v čem je problem?

Glede samega agregata pa nimam pripomb(vsakič ko se peljem je nasmeh na ustih)že 130k km.

glede dvojnega rezervoarja(adv):mislim,da je hec v nižjem težišču in je v primeru poškodbe enega rezervoarja(off road) možno nadeljevat vožnjo.

Cene

To glede servisa, saj ni problem 7.5 in 15 kkm. Ampak sodeč po navodilih s spleta nastavitev ventilov1, nastavitev ventilov2 in menjava olja, je potrebno kar konkretno poseči v drobovje, še posebej v primerjavi GSom, ko je vse tako pri roki.

In jaz se raje igram s čim drugim. ;) Poleg tega čas za servis pride vedno, ko bi najmanj rabil/želel (lepo vreme, dopust,... )! :glare:

To o rezervoarju pa ne vem zakaj so se odločili tako, najprej sem menil, da je zgolj neka dizajnerska finta, da imaš dve luknji za tankat, tako kot stari GS650, ko je imel dva lonca. :blush:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa potem plačujete za servise pri KTM-ih, ker na videno tile posegi niso gotovi v 15-30 minutah (menjava olja) kot pri ostalih motorjih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa potem plačujete za servise pri KTM-ih, ker na videno tile posegi niso gotovi v 15-30 minutah (menjava olja) kot pri ostalih motorjih?

Jaz dam okoli 13 jurjev! Ker si vsakokrat kupim novega :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale redni servis za KTM je res mal u iber kompliciran in pogost. Po drugi strani pa BMW :

kot zanimivost:

2 sta se odpravila po avstraliji: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=528225

pot sta opravila z BMW R1200GSA,

iz potopisa (4. stran spodaj):

"Master cylinder on clutch went just after 4,000km. Problem was, we were 2000km from the closest BMW dealer..."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale redni servis za KTM je res mal u iber kompliciran in pogost. Po drugi strani pa BMW :

iz potopisa (4. stran spodaj):

"Master cylinder on clutch went just after 4,000km. Problem was, we were 2000km from the closest BMW dealer..."

no, no, no... vsega pa tudi ni treba povedat :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale redni servis za KTM je res mal u iber kompliciran in pogost. Po drugi strani pa BMW :

iz potopisa (4. stran spodaj):

"Master cylinder on clutch went just after 4,000km. Problem was, we were 2000km from the closest BMW dealer..."

No,saj se mi je čudno zdelo da bi tako daleč prišel.BMW namreč!

Pa ne vprašaj,kaj so "alpenrokerji" delali z bmw ji na poti iz Mongolije v Turčijo!So cele pakle elektrod porabili do tja :naughty:

Popravljeno . Popravil bambi61
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ,ta bo v praksi sicer težka!Ker če razbiješ levega ti bencin v desnem nič ne pomaga!Ugani zakaj??

ker se bencin preliva iz desnega v levi tank iz levega pa v motor ... bo to, to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dečki zgleda se bo treba sprijaznit da vozimo ženski model mopeda in da je treba napolnit obe lukni :naughty:

Raje odtrgam en kesl na ktm-u kot pa glavo cilindra na bemfi, no vsaj jaz še nisem videl da bi se keri peljal dalje brez enga cilindra, brez 10l bencina pa gre :boobies:

Zgleda vozimo 9X0 z emocijami in zato nimamo hladnih bemflov.

Sam se z veseljem zakopljem v delo na 950, je prav zanimivo ko na vlkem servisu samo šprica od mopeda, je pa res da je treba malo pazit da ne padeš na mešanici olja in hladilne tekočine :P Prav fajn je brskat po glavi od ktm-a se igrat z dvema odmičnima itd, da ti ne povem da ga je treba masirat in kot bebo dat na ramo da podere kupček ko naliješ novo hladilno tekočino, res ja delo je svinjsko ampak užitko so pa božanski :kva2:

BAmbi je pa tak vse povedal, sicer pa kapo dol in naj ti R še dolgo služi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdravljeni KTM-ovci,prijatelj kopuje 950 ADVENTURE in po pogovoru iz motorističnih gostilniških debat omenjajo neko napako na tem agregatu,ne vem ali tovarniško ali kako drugo pomankljivost..........sam z KTM nisem imel nikoli opravka čeprav mi je ADVENTURE zelo všečen.

Po pogovoru z prijateljem,ki ga kupuje nisem prišel do dna o kaki napaki oz. slabosti govori......po gostilniških debatah pač kroži,da so prav zaradi slabosti agregata 950 razvili 990.

Obračam se na vas v upanju,da mi probate pojasniti ali je v tem kaj resnice ali je bolj vse iz trte zvito.......na vprašanje želim,da mi odgovorite lastniki KTM 950ADV ali pa vsaj tisti ki ste z omenjenim agregatom imeli stik.

Za pojasnila in odgovor se vam že v naprej zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!