Skoči na vsebino

Motoristična unija Slovenije


SATAN

Priporočene objave

konfederacija al bilo kaj naredila red na temo MK, MC?? Tudi na koledarju so klubi z vsemisorte predznaki in označbami, pa enodelnimi, dvodelnimi, trodelnimi, .. šestnajstdelnimi našitki?? Na Hrvaškem je še večja zmeda, pa vseeno kako kaj pri nas??

a je to tolk zlo pomembno? Kolker vem, so uniforme in epolete v modi samo še pr policajih in v vojski ... aja, pa pri tabornikih :yea2:

no, saj vem ... red mora biti. mogoče bi tudi predpisali, katere motorje lahko vozijo določeni MKji ali MCji... eni do 800 ccm, eni nad 800 ccm ... ipa kso eni bolj večji frajerji od drugih, a ne ... ker lahk imajo dvo ali trodelno označbo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno nekateri niso zdravi, če so zadeve premalo zbirokratizirane. :BUA:

Mogoče pa bi naredli v Sloveniji en klub za čoperje, en klub za radiatorje, pa en klub za enduraše, pol bi pa lahko spet otresali gobce :fight2: , da vodstvo nič ne dela. :kva2:

Meni se j**e, če ma keri klub na hrbtu petnajst delni znak, del katerega je še živa kura :OK: , glavno je da so fajn pubeci in dekline. :yea2:

Prav tako, pa mi je vseeno koliko unij in zvez je v Sloveniji, ker klub, ki ga mamo je nastal samo zaradi tega, ker smo se zbrali istomisleči ljudje, ki se že desetletja poznamo in imamo en hobi skupen in to so motorji. :yea2: :yea2: :yea2:

Pa čisti asfalt vsem skupaj :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a MC RW in MC RB so tudi prišli do takih ugotovitev in zaključkov ? :hmm:

Če bi malo bolj natančno pogledal koledar, bi videl, da obeh klubov ni na koledarju. Oba kluba nista člana ZMKS.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Tadej:

Ok, vse kar sem rekel vzamem nazaj-v zvezi nimate problemov... .) Nočem se kregat oz. mi je vseen...

Še zmeraj čakam na tvoja pojasnila. Če si javno spljuval ZMKS in njene nepravilnosti, pa dajmo zdaj javno razčistit te nepravilnosti.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, saj vem ... red mora biti. mogoče bi tudi predpisali, katere motorje lahko vozijo določeni MKji ali MCji... eni do 800 ccm, eni nad 800 ccm ... ipa kso eni bolj večji frajerji od drugih, a ne ... ker lahk imajo dvo ali trodelno označbo ...

A pol mi, ki vozimo 1000 ccm v kake klube ne bi smel, ker imamo premalo ccm jev pod ritjo. :? :hmm: :cry:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol mi, ki vozimo 1000 ccm v kake klube ne bi smel, ker imamo premalo ccm jev pod ritjo. :? :hmm: :cry:

lp

Rudi

..seveda,v klub 999 cm ,vas ne bodo sprejeli..... B)

p.s.

..poskusite pa lahko v klubu 12 cm.... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GROM :devil: IN STRELA :devil: , ALI BO PRI VSEH TEH "KREGIH" IN KREGIH :fight2: , RAZKAZOVANJU MOČI IN UGLEDA B), PREPRIČEVANJIH IN SOLJENJU PAMETI VSEM IN VSAKEMU, ŽELJI PO UKAZOVANJU :hmm: IN OBLASTI ŠE SPLOH KAKŠEN BIKER NA MOTORJU IN NA CESTI? ZASE VEM, DA SEM SICER ČLAN KLUBA, KI PA NI V NOBENI ZVEZI (HVALA K...U), IN NIKOLI NE BO!!! IZ PREPROSTEGA RAZLOGA KER NAS DRUŽI SAMO VESELJE DO MOTORIZMA, MOTORJEV, DOBRE IN NEOBREMENJENE DRUŽBE IN VOŽNJE Z MOTORJI. VSE OSTALO NI POMEMBNO.

ALI STE RES TAKO POTREBNI ŠEFOV NAD SABO IN PODANIKOV POD SEBOJ :BUA: - KAJ SE JE ZGODILO S TISTIM "FREE AS A WIND"? MENI SE VEDNO BOLJ ZDI, DA JE TALE VAŠ WIND LE ŠE V RITI....

PA LEP POZDRAV VSEM...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....in veter mora tudi iz riti. temu se potem rece ......? in ker to (vecinoma) smrdi, vcasih potiho pride in vsak to dela je situacija kakrsna je.

ce je ze slovenski parlament kurnik, kaj so sele vsi ostali "nizji" gremiji?! :blink:

na kratko povedano: se strinjam.

samo yuki, dreti se vseeno ni potrebno. te ne bo nobeden bolje slisal, "smirglal" pa tudi ne, ce se bos drl. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- KAJ SE JE ZGODILO S TISTIM "FREE AS A WIND"? MENI SE VEDNO BOLJ ZDI, DA JE TALE VAŠ WIND LE ŠE V RITI....

PA LEP POZDRAV VSEM...

Free as a wind me mine ko:

Se peljem in gledam kako grem mimo cestnih količkov. Si včasih pedstavljam kaj bi bilo, če bi priletel v ta količek. A je tko težko dat še en dodatni pas ograje, ki bi ščitila motorista pri padcu, da ne bi nabasal na količek.

Marca plačam za registracijo celo premoženje. Potem pa lahko uporabljam samo en motor, vem pa da lahko Ice v Avstriji za ta denar upoablja tri motorje. Ful me ma, da bi imel zraven tega motorja eno starejšo XT 600, da bi z njo endural po Počku. Lej v garaži mi stoji še ena Vespa P 200. Za tistih 5 km do šihta bi bila čisto v redu. Pa bi jo moral registrirat. Če bi bili v Avstriji, Nemčiji, Švici,... bi lahko samo iz ta velikega motorja prestavil tablice in bi se legalno z njo peljal na šiht. Tko se moram pa s 1300 ccm motorjem, ki ni primeren za take kratke fure.

Ko se utrujen vračam iz vikenda v Piranu in grem po AC in potem plačam cestnino kot avtomobil, ki je petkrat težji od motorja in bolj zjebe avtocesto kot motor. Med tem pa Ice v Avstriji plača več kot polovico cenejšo cestnino za AC kot avtomobil.

To so samo tri stvari, ki mi zamorijo "free as a wind".

Tisto o šefih & stuff pa za ZMKS ne drži. Dobrodošel je vsak, ki ima kako dobro idejo.

Tukaj si pa lahko še dodatno prebereš zgoraj napisano. Klikni za celoten prikaz. Malo dlje bo trajalo.

http://www.zveza-mks.si/zmks_03.asp

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dekleta in fantje na dveh kolesih in bati vmes. Življenje je dosti prekratko, da bi si razbijali glavo koliko in kakšni klubi, koliko in kakšne zveze, koliko in kakšni našitki na hrbtu. Tisti, ki imamo veselje do zavitih cest in kolikor toliko frišnega lufta pod čelado, dajmo se raje družit kakor je komu po volji.

Če ti paše klub se včlani in prispevaj nekaj svojega prostega časa in dela za to. Če klubu paše zveza naj se včlani in prispeva nekaj dobrih idej in prostovoljnega dela, da bo zveza živela in napredovala.

Zavedajmo se, da se pod imenom kluba ali zveze skrivamo mi vsi, ki smo zraven. Vodstvo kluba ali zveze je zato, da po svojih najboljših močeh naredi tisto, kar si zamislijo njeni člani.

Vse funkcije v vodstvih klubov in zvez so prostovoljne in neplačane.

Zato vas pozivam, da poskrbimo zato, da bodo klubi in zveze živeli in delali in naredimo sami nekaj zanje. Tisti, ki pa tega ne potrebujejo naj si življenje na dveh kolesi organizirajo po svoje.

Lp Felix

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GROM  :devil:  IN STRELA  :devil: ,

Yuki prjatu ... dolg te ni blo naokoli ... a maile kaj prebiraš ? ... mr.pasta pa to ... ;) B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se peljem in gledam kako grem mimo cestnih količkov. Si včasih pedstavljam kaj bi bilo, če bi priletel v ta količek. A je tko težko dat še en dodatni pas ograje, ki bi ščitila motorista pri padcu, da ne bi nabasal na količek.

Marca plačam za registracijo celo premoženje. Potem pa lahko uporabljam samo en motor, vem pa da lahko Ice v Avstriji za ta denar upoablja tri motorje. Ful me ma, da bi imel zraven tega motorja eno starejšo XT 600, da bi z njo endural po Počku. Lej v garaži mi stoji še ena Vespa P 200. Za tistih 5 km do šihta bi bila čisto v redu. Pa bi jo moral registrirat. Če bi bili v Avstriji, Nemčiji, Švici,... bi lahko samo iz ta velikega motorja prestavil tablice in bi se legalno z njo peljal na šiht. Tko se moram pa s 1300 ccm motorjem, ki ni primeren za take kratke fure.

Ko se utrujen vračam iz vikenda v Piranu in grem po AC in potem plačam cestnino kot avtomobil, ki je petkrat težji od motorja in bolj zjebe avtocesto kot motor. Med tem pa Ice v Avstriji plača več kot polovico cenejšo cestnino za AC kot avtomobil.

To so samo tri stvari, ki mi zamorijo "free as a wind".

Tisto o šefih & stuff pa za ZMKS ne drži. Dobrodošel je vsak, ki ima kako dobro idejo.

Tukaj si pa lahko še dodatno prebereš zgoraj napisano. Klikni za celoten prikaz. Malo dlje bo trajalo.

http://www.zveza-mks.si/zmks_03.asp

Tadej

Vidiš Tadej, tu sn te čako, bi rekel kot pravi mariborčan. Veš, o teh stvareh razmišljam dostikrat, ko se vozim s svojim motorinom. Vendar proti vetru ne moraš hcat. To državo boli kurac za tegobe, varnost in podporo motoristov.

Zagotovo so te stvari, ki si jih omenil prvobiten problem vseh nas motoristov in ZSMK, še najmanj pa kdaj in kje bo kakšna motoristična veselica. O teh stvareh se pogovarjamo, pišemo, razglabljamo že celo večnost. Vendar premaknilo se ni, roko na srce nič, oziroma skoraj nič.

Da se razumema. Za to ne krivim tebe. Prepričan sem, da misliš dobro in vse najboljše za dobrobit nas motoristov. To se, da razbrat tudi iz tvojih postov. Vse skupaj sestoji preveč amatersko, neprepoznavno bi skoraj rekel, ne bodi ga treba. Zagotovo tudi nova UNIJA ne bo odkrila tople vode. V to sem več kot prepričan. Vendar zagotovo bo treba na tem področju pošteno zavihat rokave in se z vsemi silami zagnat v neisprosen boj z našo samovšečno birokracijo. Tukaj bi potrebovali 100% podporo vseh motoristov in vseh klubov. Kdo bo to naredil? Bo to ZSMK, MAKSI ali UNIJA, sploh ni pomembno. Vsekakor je edina možnost za uspeh, da stopite skupaj vsi trije ob podpori vseh, ki imamo radi motorizem.

Lep pozdrav izpod vinogradov!

ROCKY -Ave Triumphator

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rocky, tako lepo si napisal, da bi kar solzo potočil. Ampak za takšne idealizirane zadeve mi jih je zmanjkalo. Ostalo je le še spoznanje, da tega od slovenskih motoristov ne moremo pričakovati vsaj še desetletje. To, da bi motoristi (kritična masa) zavihali rokave in se borili za svoje pravice, je utopija. Ne motorji, motociklizem na slovenskem nam pomeni premalo, da bi se zanj splačalo prelivati pot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej Lep pozdrav FELIKSU :notworthy:

Napisal si fantastičnio. Da o tadeju ne govorim, Rocky pa je dal še piko na I. Amapk naj še jaz nekaj dodam.

Če se bo nadaljevalo tako kot se sedaj dela pa da bo že vsaka regija imela svojo zvezo , nebomo nikol nič naredil. zakaj nebi združili moči in vsi nekaj naredili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo je pisati kako in kaj...

Še lažje je govoriti...

Ko je pa treba kaj naredit, pa ni nikjer nobenega...

Vse kar se dela na temu področju, temelji na dobri volji posameznikov...

Lepo bi bilo če bi država prišla kaj nasproti in bi sofinancirala te zadeve. Več denarja...več dogajanja... večji uspeh... :hmm:

In če bi bilo dogajanje bolj pestro na tem področju ne bi noben klub premišljeval na prestop v kako xy unijo ali zvezo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo bi bilo če bi država prišla kaj nasproti in bi sofinancirala te zadeve. Več denarja...več dogajanja... večji uspeh... :hmm:

država (in posamezne občine) imajo letno kar nekaj razpisov za sofinanciranje dejavnosti NVO-nevladnih organizacij (društva, klubi,.. ) - pripraviti je potrebno le (soliden) program in se javiti na razpis

v skoraj vseh razpisih pa je tudi napisano, da imajo prednost pri dodelitvi sredstev programi, katere organizira več NVO skupaj in tukaj nastopi zveza, ki koordinira pripravo in izvedbo teh projektov

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nonstop se oglašajo neki tipi in jamrajo kak nobeden nič na naredi. :hmm:

Vsak naj pomete pred svojim paragom (beri v svojem kraju), pa bo. :angry:

Če keremu ne paše usrana cesta nej gre na občino, al pa pokliče policijo.

Ker pri nas niso spucali cest, sem na posledice opozoril dva občinska svetnika, pa so jih spucali tisti, ki so šodrali (podjetje, ki opravlja zimsko službo), kar je tudi pravilno.

V zvezi z zavarovanji je bilo enako sranje, me je razpizdilo sem poiskal par agentov, na koncu zrihtal par jurjov popusta, potem so se pa isti kurci, ki so prej jamrali, da nobedn ne sodeluje delali norce, pa sem zrihto za vse. Kljub temu, da vas poznam samo ene pet direktno. Organizacije, ki so pa celo zimo nakladale, so pa na koncu stisnile pizdo. :BUA:

Kot replika nekomu, ki je dejal, da vodstvo deluje brez honorarja, pa toliko:

Če jim je težko, pa naj odstopijo. ;)

Določene probleme na lokalni ravni je potrebno reševat parav tako na lokalni ravni, ker je to najbolj učinkovito, za določene, pa je res potrebno stopit skupaj, pa ne tako, da se vsi ukvarjajo z vsem, temveč se mora s takimi problemi ukvarjati ljudje, ki so bili za to demokratično izvoljeni in so odgovornost tudi sprejeli.

Zato ni res, da bi se z raznimi ograjami in podobnimi problemi morali posamično ukvarjati vsi motoristi, ker je to delo raznih zvez, ki za to kasirajo članarine in ne se zgovarjat, da nihča noče pomagat, ker če je nekdo sprejel funkcijo, je s tem sprejel tudi odgovornost in mora svoje delo opravit, ali pa od funkcije odstopit.

Kot sem nekaj postov nazaj že dejal, se mi j**e koliko unij in zvez je v Sloveniji, pozdravil bom vsako, ki bo za člane nekaj naredila, ostale pa se mi lahko "skinejo s k***a". :ph34r:

PS.

Čakam na boljše vreme! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem nekaj postov nazaj že dejal, se mi j**e koliko unij in zvez je v Sloveniji, pozdravil bom vsako, ki bo za člane nekaj naredila, ostale pa se mi lahko "skinejo s k***a". :ph34r:

PS.

Čakam na boljše vreme! :yea2:

Kaj bodo pa člani naredili zanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...sej ni namen društev, klubov ali zvez, da bi nekdo delal za ostale...osnovno načelo pri ustanavljanju društev, klubov oz. zvez je uresničevanja skupnih interesov članov, odločitve o delovanju pa neposredno sprejemajo vsi člani, saj je najvišji organ, ki odloča o delovanju občni zbor, ki pa ga sestavljajo vsi člani - vsak, ki se je včlanil je torej sprejel funkcijo odločanja o delovanju društva, kluba ali zveze in sprevedanje posameznih članov v stili "kaj pa je naredilo vodstvo" je tukaj popolnoma brezpredmetno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!