Sanda7 Objavljeno April 6, 2004 Opozori Objavljeno April 6, 2004 Ernesto bo treba v Valkartonu še kakšne nadure delat,to kar počnem jaz sedaj.Kaj pa če bi res probov motor prodat v Elisi ti ga bojo ocenili in nabaviš kaj drugega,mogoče te bo prišlo ceneje.Sam je pa štala,pa kako ti je ratalo,nekaj sem slišala od Mehota.Na pa se bojo spet vozile sam dve fejzerke iz rakeka pa še te ste obe v moji familiji.Škoda no,sam glavno pa je da si ostal živ in zdrav
ernessto73 Objavljeno April 6, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 6, 2004 Heh, nadure. V AOP-ju je bolj težko - če vse dela kot je treba, se lahko samo po riti praskam... :P . Pri Elisi se bo pa Hace pozanimal (vsaj rekel je, da se bo). Kakorkoli... do maja mora biti zadeva poštimana. Heh - če se ne motim, smo se tisti dan srečali v Postojni... par minut kasneje pa bum.
HHV Objavljeno April 6, 2004 Opozori Objavljeno April 6, 2004 Kitanje tanka? Čimmanj! Poišči ličarja, ki z vakumom potegne vdrtine ven. Tudi če potem pustiš tako imaš še vedno vozen motor in možnost ličenja (sam ali profi)kasneje. Ko pa enkrat zakitaš, je zadeva zavožena.
Leteči Objavljeno April 6, 2004 Opozori Objavljeno April 6, 2004 Uh madona sej ni take krize. to se da zrihtat brez problema, sej je večina bolj lepotne narave, za vozit se ga da hitr uštimat, malenkosti boš pa pozim drekal k bo pol metra snega LP Leteči
matic Objavljeno April 6, 2004 Opozori Objavljeno April 6, 2004 Hja, to sezono sem začel s padcem... :( Nekako "zaspal" pred ovinkom, zamudil, premalo položil, zmanjkalo asfalta in tresk... Sicer že pred enim tednom a sem se šele ta vikend pomiril in se nehal žrt. Zdaj bo treba pa zadevo nekako popravit. V glavnem - 1 leto stara Yamaha FZS600 ima obtolčen rezervoar, podrsano mašino, zlomljeno prednjo masko, obe ogledali, zvito bilanco in zlomljeno ročko sklopke. Prvi vtis je bil seveda - vse sesuto, kdo bo to popravljal, rabim vse novo itd. Po parih klicih sem se streznil - vsi kosi skupaj bi bili blizu 300.000 SIT :wacko: . Trimuch za letos. Torej ostane svašanje plastike, kitanje, barvanje... Zanimajo pa me izkušnje motosvetovcev. Ga peljat na servis in ga prepustit strokovnim rokam :P ? Ga peljat k popoldancu in upat, da ne bo kaj zašuštral :unsure: ? Sam odmontirat sesute kose dol, in dat nekomu (komu?) pokitat, pošvasat in pobarvat in pol sam nazaj zmontirat. Kaj pa zviti nosilci od maske? :doze: ... Pojma nimam. V pomoč bi mi bila tudi kakšna konkretna tel. številka mojstrov, ki to znajo. Sam sem imel pred dvema letoma enako izkušnjo z FZS 600. Zamenjal sem plastiko - 60.000 SIT, ogledalo, 4.000 SIT, avspuh dal novega Wings) 50.000 SIT in ravnanje vilic pri Borutu 15.000 SIT. Motor je bil potem kot nov. Samo novo je enako dobro.
Saint Objavljeno April 6, 2004 Opozori Objavljeno April 6, 2004 Mater ernesto, ke vidim tele slike me ma ... pa a se tkole s tako lepim motorjem dela, a sta te tko mama pa ata učila. Jaz svojo tamalo že sedaj učim, da ne sme igrač kr tko lomit :yea2: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Brez zaj... se mi je podobno s prejšnjim motorjem naredilo pa sem ga porihtal in takoj prodal. Nekak se ne spodobi, da se voziš na motorju, s katerim si že monumentalno zaružil, jaz sem imel skoz občutek... ma tko kot če se ti punca z najboljšim prijateljem ... "spridi"... potem jo pa sprejmeš nazaj in bi moral bit vse kot prej. lp Rudi
Bojč Objavljeno April 7, 2004 Opozori Objavljeno April 7, 2004 Pa hvala primorcu z modro R6, ki mi je nesebično pomagal motor spravit na cesto. In po čem sklepaš da sm primorc???????????? :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: Upam da boš čimbolj porihtal mašinco... Ma kaj govorim neumnosti..........VEM da boš porihtal!!! :yea2: :yea2: :yea2:
ernessto73 Objavljeno April 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 7, 2004 Jaz svojo tamalo že sedaj učim, da ne sme igrač kr tko lomit :yea2: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: .......... ... ma tko kot če se ti punca z najboljšim prijateljem ... "spridi"... potem jo pa sprejmeš nazaj in bi moral bit vse kot prej. O:-) O:-) :OK: Sej sem se ji jaz izneveril :wub: . Misliš, da me bo sprejela nazaj??? :unsure: In po čem sklepaš da sm primorc???????????? Ahmmm - torej tablica ni bila KP-xxxx ?? :? Damn, pa saj z glavo nisem toliko butnil ob tla... :unsure: :ph34r: . No, kakorkoli - :notworthy: .
SiM Objavljeno April 7, 2004 Opozori Objavljeno April 7, 2004 Kitanje tanka? Čimmanj! Poišči ličarja, ki z vakumom potegne vdrtine ven. Tudi če potem pustiš tako imaš še vedno vozen motor in možnost ličenja (sam ali profi)kasneje. Ko pa enkrat zakitaš, je zadeva zavožena. Po mojem, se v tem primeru z vakumom ne bo dal kej dost nardit (iz slikce sodeč). Edina rešitev je kitanje.
HHV Objavljeno April 7, 2004 Opozori Objavljeno April 7, 2004 Po mojem, se v tem primeru z vakumom ne bo dal kej dost nardit (iz slikce sodeč). Edina rešitev je kitanje. Jep, sem zinil, preden sem slikco videl. Agree.
Ice Objavljeno April 7, 2004 Opozori Objavljeno April 7, 2004 Po mojem, se v tem primeru z vakumom ne bo dal kej dost nardit (iz slikce sodeč). Edina rešitev je kitanje. nope, ni. obstaja resitev, sicer malce drazja in tip mora vedeti kaj dela, vednar se da lepo ven spraviti taka vdrtina. na notranji strani se naredi luknja skozi katero potem licar porine vdrto nazaj v prvotno stanje. natancen opis postopka sem ze nekje navedel.
rozi Objavljeno April 7, 2004 Opozori Objavljeno April 7, 2004 nope, ni. obstaja resitev, sicer malce drazja in tip mora vedeti kaj dela, vednar se da lepo ven spraviti taka vdrtina. na notranji strani se naredi luknja skozi katero potem licar porine vdrto nazaj v prvotno stanje. natancen opis postopka sem ze nekje navedel. Drugače pa sem že gledal mojstra, kako to naredi... V vdrtino od zunaj privari en kos železa, ki mu služi kot ročica. In potem s to ročico vse skupaj potegne ven. Ko je z rezultatom zadovoljen, privarjen kos odreže.
Ice Objavljeno April 7, 2004 Opozori Objavljeno April 7, 2004 yep, samo ne deluje vedno pri vsaki vdrtini.
ernessto73 Objavljeno April 7, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 7, 2004 Huh, kriza. Malo prej končal z razkopavanjem. S plastiko, nosilci in rezervoarjem ne bo krize. Stisnil pa me je natančen pregled prednjih vilc :( . Kakorkoli gledam se ne morem otresti občutka, da je leva stran za odtenek pomaknjena nazaj :cry: . Ahm, saj je lahko kriv samo eden od "nosilcev", ki držijo amortizer... a ne :? , recte da je lahko!? :xx: Pa videl sem, da je tudi kiler malo premaknjen. Kako preverit, če voda še kroži in ventilator deluje? Sem ga prižgal in pustil laufat samo nisem upal pretiravat, ker ni merilca temperature vode. Tako, da sem potem raje odnehal. Mah.
peco Objavljeno April 8, 2004 Opozori Objavljeno April 8, 2004 Huh, kriza. Malo prej končal z razkopavanjem. S plastiko, nosilci in rezervoarjem ne bo krize. Stisnil pa me je natančen pregled prednjih vilc :( . Kakorkoli gledam se ne morem otresti občutka, da je leva stran za odtenek pomaknjena nazaj :cry: . Ahm, saj je lahko kriv samo eden od "nosilcev", ki držijo amortizer... a ne :? , recte da je lahko!? :xx: Pa videl sem, da je tudi kiler malo premaknjen. Kako preverit, če voda še kroži in ventilator deluje? Sem ga prižgal in pustil laufat samo nisem upal pretiravat, ker ni merilca temperature vode. Tako, da sem potem raje odnehal. Mah. - pri padcu se ti kr hitro naredi, da skriviš vilice. Tko da je tvoja domneva lahko resnična. :unsure: - za kiler pa ni težko prevert - če voda lepo krož pa ni nobena cevka nč mokra je OK. Za ventilator pa :hmm: - če senzor ni poškodvan pa sam ventilator ni poškodvan bi mogl normalno delat.
Saint Objavljeno April 9, 2004 Opozori Objavljeno April 9, 2004 Morš pri vilicah hudo pazit, saj tud če izgledajo o.k. ni sigurno, da so o.k. Jaz sem šele na servisu ugotovil, da mi je en semering puščal in da je bilo v eni vilici skor nič olja, saj se mi je zlil, ven ob padcu. Zadeva je šla še par tisoč km naprej brez problema, niti pomislim ne, kaj bi se lahko naredilo na kakem nagubanem ovinku, če bi bil tole kak bolj soliden motor, ne pa 125 ccm gara. Če sumiš da je z vilicam kaj narobe v Dolsko al pa kam drugam k majstru da pogleda, boljše to, kot pa da se kako presenečenje zgodi. lp Rudi p.s. Ja če si se svoji ljubici izneveril, potem jo pa vsaj porihtaj, kot se spodobi, preden jo od bajte naženeš. :D
burgy Objavljeno April 10, 2004 Opozori Objavljeno April 10, 2004 Ernessto, a tisto olje, ki se je po mašini polilo je šlo ven samo čez "oddušek"? Dobro, da je mašina cela, predvsem pa, da si ti cel, ker med tistim drvjem je zgledalo kar nevarno! Si mel tudi nekaj sreče v nesreči! No čimprej poštimaj, ker bo zime kmalu konec .) Lp, burgy
simonsi Objavljeno April 10, 2004 Opozori Objavljeno April 10, 2004 Pojdi na en poskusni giro, da vidiš kako se motor pelje, pa če so diski kaj zviti, etc. Drugače se pa eno sezono z nakedom vozi, pol boš pa že napraskal za kvalitetno popravilo. Veliko sreče! LP
eliminator Objavljeno April 11, 2004 Opozori Objavljeno April 11, 2004 Jaz bi pa spredaj dve luci gor nasravfal, ala speed triple, pa sirso balanco in bi mi bilo super. Samo predlog :) lp
baron Objavljeno April 11, 2004 Opozori Objavljeno April 11, 2004 Huh, kriza. Malo prej končal z razkopavanjem. S plastiko, nosilci in rezervoarjem ne bo krize. Stisnil pa me je natančen pregled prednjih vilc :( . Kakorkoli gledam se ne morem otresti občutka, da je leva stran za odtenek pomaknjena nazaj :cry: . Ahm, saj je lahko kriv samo eden od "nosilcev", ki držijo amortizer... a ne :? , recte da je lahko!? :xx: Pa videl sem, da je tudi kiler malo premaknjen. Kako preverit, če voda še kroži in ventilator deluje? Sem ga prižgal in pustil laufat samo nisem upal pretiravat, ker ni merilca temperature vode. Tako, da sem potem raje odnehal. Mah. če rabiš original žmigavce vse štiri komade se pravi sprednji in zadnji par ter utežke balance mam novo doma od fazerke ker sem koj pr novi dol pobral in zamenjal s karbonom,mi pa je ostalo doma ker sm jo prodal dobiš pocen če ti s tem lahko kaj pomagam :yea2:
BloodWolf Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 Zdravo fantje! Tud jaz svojo fazerco ''rihtam'', pa bi vas prosil za malo pomoči. Rabil bi sprednjo masko z notranjimi plastikami, šipco, sprednjo luč in nosilec luči. Mogoče še ogledala :-) Mam pa letnik 2002 (5RT1), Platike so lahko poškodovane ali počene, glavno da se jih da sestavit. Če se komu kaj doma valja, bi z veseljem odkupil za normalno ceno.
Sinki Objavljeno Januar 15, 2013 Opozori Objavljeno Januar 15, 2013 Tukaj boš lahko dobil dosti rezervnih delov za katere sprašuješ. Cene so ugodne in dosti stvari imajo. Pošljejo tudi po pošti. http://www.motospirit.eu/
Marjanček Objavljeno Januar 16, 2013 Opozori Objavljeno Januar 16, 2013 Zdravo fantje! Tud jaz svojo fazerco ''rihtam'', pa bi vas prosil za malo pomoči. Rabil bi sprednjo masko z notranjimi plastikami, šipco, sprednjo luč in nosilec luči. Mogoče še ogledala :-) Mam pa letnik 2002 (5RT1), Platike so lahko poškodovane ali počene, glavno da se jih da sestavit. Če se komu kaj doma valja, bi z veseljem odkupil za normalno ceno. Poglej tud na http://www.ebay.de/ in http://www.bike-teile.de/ , kjer se rado kaj najde! LP!{M}
BloodWolf Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 Poglej tud na http://www.ebay.de/ in http://www.bike-teile.de/ , kjer se rado kaj najde! LP!{M} Hvala za info
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se