Skoči na vsebino

VARNO Z MOTOCIKLOM


Društvo MAKSI

Priporočene objave

Varno z motociklom – MAKSI-jeve delavnice varne vožnje

Analize, ki jih je opravilo Ministrstvo za notranje zadeve, so pokazale, da je med motoristi veliko žrtev zaradi pomanjkanja izkušenj in precenjevanja lastnih zmožnosti. Prav tako pa statistični podatki kažejo nagel porast imetnikov vozniških dovoljenj kategorij A in H, ter registriranih motoriziranih dvokolesnikov. Varna vožnja motornega kolesa je veščina, ki jo mora motorist ves čas obnavljati in izpopolnjevati, zato mu opravljen vozniški izpit sam po sebi še ne daje zagotovila, da bo vsem razmeram in situacijam v cestnem prometu.

Motoristični aktivisti Slovenije smo se skladno z zastavljenimi cilji odločili v letošnjem letu v sklopu lastnega projekta Varno z motociklom izpeljati brezplačne delavnice vadbe in izpopolnjevanja varne vožnje voznikov motornih koles in koles z motorjem. Projekt temelji na samopomoči motociklistov in aktivnem sodelovanju vseh udeležencev pri izmenjavi znanj ter izkušenj. Delavnice bodo potekale pod vodstvom ustrezno usposobljenih izvajalcev – članov društva ali zunanjih sodelavcev. Vsebina posameznih delavnic je prilagojena nivoju znanja in spretnosti udeležencev ter njihovim željam s poudarkom na praktičnem delu, pri čemer udeleženci sodelujejo pri pripravi in vsebini delavnic. Vsak udeleženec prejme gradivo z osnovnimi napotki za varno vožnjo, ki ga pripravlja MAKSI. Gradivo je na voljo tudi v elektronski obliki na spletni strani www.drustvo-maksi.si, kjer so na voljo tudi vse informacije o lokaciji in terminih izvajanja delavnic. Udeležba na delavnicah je na lastno odgovornost, udeleženci morajo pred uporabo poligona podpisati izjavo, da se strinjajo s pogoji udeležbe. V primeru mladoletnikov se zahteva tudi pisno soglasje staršev ali skrbnikov. Delavnice se izvajajo na lastnih motornih kolesih in kolesih z motorjem ter z ustrezno zaščitno opremo.

Redni termini delavnic so vsako tretjo nedeljo v mesecu od aprila do oktobra, po potrebi in vnaprejšnjem dogovoru (če je prijavljenih najmanj pet udeležencev) pa tudi vsako prvo nedeljo. Lokacija delavnic bo prometni poligon Avtošole Brulc, na Letališki cesti v Ljubljani.

Prva delavnica bo v nedeljo 18. aprila od 16.00 do 20.00 ure. V primeru slabega vremena delavnica odpade.

Dodatne informacije so na voljo na spletni strani Motorističnih aktivistov Slovenije www.drustvo-maksi.si, poizvedbe pa na elektronskem naslovu maksi@naveza.net ali telefonski številki 041 850 850.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse priznanje za organizacijo takšnih prireditev,..... upam le da jih pride čim več ..... pa ne tisti "že prepričani" tudi tisti, ki mislijo da imajo vožnjo z motornim kolesom v mezincu, pa se pogosto izkaže da to sploh ni res......

Še enkrat vsem organizatorjem HVALA !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a v celju bo tud kaka delavnica??

MAKSIjeve delavnice varne vožnje bodo v prvo fazi pokrivale območje Ljubljane, kasneje pa bi glede na interes udeležencev ter organizacijske in finančne možnosti zadevo razširili na celotno slovenijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se lahko pride tudi pokazat nepravilno, nevarno in neumno voznjo - to pridem demonstrirat - najraje s tujim motorjem.

Visoka hitrost + ovira na cesti + dez... resitev Stisnite mocno prednjo zavoro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Visoka hitrost + ovira na cesti + dez... resitev Stisnite mocno prednjo zavoro.

Boljša rešitev je mižanje ali zelo temni špegli (dangerbans).....

V nedeljo pa pridem, saj smeh je zdrav.

Popravljeno . Popravil lasagna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosimo vse udeležence, da pobalinsko vedenje v nedeljo pustijo doma. Maksijeva delavnica je resna zadeva, ne pa motozbor ali priložnost za veseljačenje ob pivu in stuntih. Za sproščanje adrenalina je vsak dan na cesti dovolj priložnosti. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta kandidat ,bo tebe prišel gledat ,kako boš pobirala motor :lol1:

ajajaj, Curi :BUA: ... tukaj je očitno, koga bo treba v šolo poslat!

mislim, da bo dovolj o tem ... oba ... nadaljevanje gre v :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne...

se mi pa zdi debilno...

pa najbrz bi se lahko zdelo debilno se kaki drugi voznici....

prvic da smatras da zenska svojega motocikla ni sposobna pobrat ce ima vec kot 130 kilogramov...ampak je vse kar ji preostane zgolj to, da se postavi ob cesto, zaviha krinolino in moli da ji bo kdo ustavil in pobral moped....

siris krivo vero in zavajas zacetnike.....

in....provociras popolnoma brez veze....tam kjer nimas haska.....

koncujem debato :) ...

Popravljeno . Popravil tejka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še jaz nisem mogel pobrat motorja sam...zdej ko sem vidu kako to delajo(na policijski akciji lansko leto) pa mislim da tudi damam ni problem ob omenjeni tehniki....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja modrijan lahko bi videl prejsnji vikend... :angry:

pa ne samo mene!

bumbar :angry:

Vidim, da si malce nervozna, pa te vseeno vprašam, koliko je bil težak motor, ki si ga dvignila. Jaz mislim, da mojo kravo (213)kg ne morem dvigniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po podatkih proizvajalca SUHA teza ---> 230 kg :grrr

motorrad pravi ...polno natankan ---> 251 kg :grim

ne me jebat <_< .....

cela zadeva in debata je krasna reklama za mak sijeve delavnice B) .....kjer nas je stric bladzo zadnjic ucil (ocitno zelo ucinkovito) pobirat moped B) :OK:

Popravljeno . Popravil tejka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da si malce nervozna, pa te vseeno vprašam, koliko je bil težak motor, ki si ga dvignila. Jaz mislim, da mojo kravo (213)kg ne morem dvigniti.

tehnika je važna....balanco moraš obrnit prav pa je ful lažje...če ti pade motor na desni bok moraš prijet za desni konec balance in jo obrnit v levo do konca...nato motor lažje dvigneš....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejte že nehat, kt pobesneli pamži ste! S pravo tehniko se dela čudeže. Takole pa zgleda to v praksi na MAKSI-jevih delavnicah:

post-20-1081944156.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ehehehehehehhehe........

UUUUAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..........

se motorja ne znajo pobirat. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

ne me basat no. :grrr ajajajaj decki. :lol1:

se dodaten HINT: VZVOD dela cudeze. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker bo prejsnji post nabrz kdo kdaj zbrisal:

dodatna oz. drugacna tehnika pobiranja je, da zravnas balanco, stopis na rob prednjega kolesa in ga tako fiksiras na podlago, istocasno pa potegnes za balanco proti sebi. sprobano z R 1100 GS, GSF 1200, FJ 1200 itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa tkole motor dviguješ, maš pa veliko možnosti, da te v križu zagrabi. :(

Pol pa naenkrat dva na tleh ležita... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, Ice, a ni v tem primeru nevarnosti, da s premočnim sunkom motor pade nate?

Sicer pa, pridite v nedeljo 18.4. na poligon za toplarno in boste lahko v živo preskusili svoje spodobnosti na lastnih motorjih. Bomo poskrbeli, da se jim ne bo kaj zgodilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ lucky: ne, ker ni potrebno sunkovito dvigovati. za ta drugi nacin dvigovanja je sicer primerno imeti nekaj mase, vendar tudi lazje osebe lahko dvignejo motor na ta nacin. dvigujes namrec z stegnjeno roko/rokami in se pocasi pustis padati nazaj. z drugo nogo pa seveda drzis ravnotezje za seboj.

@ premza: ce pravilno dvigujes te nima v krizu kaj stisniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!