Skoči na vsebino

Motor za gorske ceste


Priporočene objave

Objavljeno

QUOTE (ceco)

tudi jaz s kravo pridem povsod tam kot Multistrada

ne vem zakaj imaš motor, če je tvoj namen samo nekam priti. Potem se vozi z avtom ... gre tudi in predvsem za kvaliteto vožnje in užitka v njej ... ne pa toliko za premik do željenega cilja ... je kaj bolj jasno ?

Ne, še manj. Namreč tudi sam uživam v kvalitetni vožnji in v užitku v njej. S kravo seveda.

Objavljeno

Vidim, da se tu oglašamo kavboji.

Tudi jazst s kravo zadovoljno pridem marsikam. ;) :) :P

Objavljeno

Hola!

Ne vem točno, kje bi tole objavil, ker je nekakšen primerjalni test, ampak se mi zdi tale tema še najbolj živa - če se komu ne zdi prav, naj prestavi.

Torej en večer sem nekaj brskal po starih Motorradih in zagledal v številki 12/2003 tale test: Motorrad išče najboljši "gorski" motor ("Motorrad sucht den Alpenstar"), kar sem jest po domače prevedel, da iščejo najboljši motor za Dolomite :? :lol: ... Tole ni klasičen primerjalni test, ker ne nastopajo motorčki istega razreda, ampak primerjajo različne koncepte, zato so mu dali ime Crossover Test :wacko: .

Tule pa so rezultati in mnenja testnikov. Veliko veselja, pa ne pozabite na žličko soli, kot vedno.

post-4-1081851753.jpg

Objavljeno

Mnenja testnikov...

post-4-1081851811.jpg

Objavljeno

Tabela doseženih pik...

post-4-1081851851.jpg

Objavljeno

Hola!

Aja, posebej zanimivo se mi zdi to, da so tokrat - to sem opazil prvič - eksplicitno napisali, da BMW ne bi zmagal, če ne bi imel ABSa...

Objavljeno

Kot sem še x-ič dejal, ne verjemi revijam, kjer se že pred testom vejo rezultati.

Bi rad videl, če bi imeli taka "jajca" da bi tuonu dali manj pik kot BMW-ju za pogon al pa podvozje :lol1: :lol1: Ups, no a ma res tko boljše podvoje kot Multistrada, za 18 pik sigurno ne, pa si grem neki kromat, če me bojo pisuni prepričal.

Pri tuonu so oceno dokaj zadeli, saj je sopotnikov zic res, mal premalo touring naravnan, sam zarad tega za mesto Tuona nazaj dat, pa a mislijo, da ma res kdo kako željo koga na sovoznikov zic Tuona dat in ga po Dolomitih vlečti :yea2:

Tud pri KTM-u so imel bisere, za opremo sam 17 od 30 pik :? ja kaj mu pa manjka, da je treba kar 43% pik dol dat, a kako držalo kozarcev pa naslon za roke za voznika?

Če pogledaš Sve v svemu je za brez sopotnika najprimernejši KTM in Tuono, brez upoštevanja ABS-a pa ravno obratno, v glavnem so se spet moral matematičari zelo potrudit, da so BMW-ju dovolj pik dali.

Aja pa biser Inspektionskosten, a tole oni mislijo kake stroške, ko računaš ljudem, kot ti gledajo motor in poem ta denar v žep pobašeš :lol1: , ja vem, mislijo servis, sam tole bojo pa težko koga napumpal, da so servisni stroški pri BMW-ju tko nizki, prosim, pa pri mašini krepko več kot 3 mio SIT, da se potem skoraj zastonj voziš. :lol1:

No pa 22 pik za ABS, mamico jim napalim, a mislijo, da je ABS vreden tolko kot udobje za sovoznika pa še pol vetrne zaščite skupaj, prosim, tole je pa že zaj... ljudi.

V glavnem, komaj čakam, da naredijo teste 125 al pa 250 no al pa tud kakega GP motorja v primerjavi s kakim R 1100 S BoxerCup, tole bi spušili Ducati, Aprilia al pa Honda pri porabi in pri udobju za sopotnika, no pa pri stroških servisa tko, da bi na podlagi teh testov vse ekipe takoj na Boxerje šle. :lol1: :lol1: :lol1:

V glavnem, sem včeraj zvečer bolj verjetne pravljice moji hčerki bral v primerjavi s tem testom.

lp

Rudi

Sam še tole bi bilo za videt, potem pa takoj vse švapske revije kot reklame za podaljšanje ... na internetu stran metat, s temle so pa naredil piko na i, ne se oproščam ko bodo 1200 testiral, takrat bo šele rezultat v višine šel.

Objavljeno

....BTW,servisni stroški za BMW so niski......

Objavljeno

nizki vrjetno :)

Čudn test, predvsem me mal zmoti stabilnost v ovinku, Tdm ful slaba, krava ala gs in adv pa fuo ok?

Cudno da niso napisali, kdo jim je sponzoriral test. :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

malo off topic:

OK, če je Suzuki tole nalimal sem bom pa še jest nekaj dodal, kot največja konkurenca multistradi je TDM, ane? Tole je en članek k sem ga našel na netu, najverjetneje je nastal še predno so lahko testirali multistrado, če ne ne bi bil naslov tako suveren, oz. bi bil malenkost drugačen (ducatijezakonpress) B)

Seite06_07.jpg.jpe

Popravljeno . Popravil gebre
Objavljeno

Hola!

Vsem prizadetim se opravičujem vnaprej, ampak tule bi rajši bral konkretne vtise in pripombe LASTNIKOV ali pa vsaj takih, ki so VOZILI tele zadeve (pa ne samo par ovinkov), ne pa takole pametovanje v stilu "tole je zihr kupljen" oz "tole je pa res", odvisno al se nekaj sklada z našimi prepričanji al pa ne...

Pa še malo :topic: , se (spet) opravičujem: glede na to, da je vse znano že vnaprej, tole za vas znalce ne bo pretrd oreh. V naslednjem Motorradu (čez 14 dni) bo primerjalni test šestih motorčkov, Honda CBR 600F in 600RR, Ducati 749, Kawasaki ZX-6R, Suzuki GSX-R 600 in Yamaha YZF-R6. No, vi ki vse veste, kakšen bo vrstni red, komu bodo "šenkali" pike in komu "vzeli"??? Hvala.

Pa lep dan še naprej.

Objavljeno
nizki vrjetno :)

Čudn test, predvsem me mal zmoti stabilnost v ovinku, Tdm ful slaba, krava ala gs in adv pa fuo ok?

Cudno da niso napisali, kdo jim je sponzoriral test. :lol1:

verjetno si že vozil tako TDM kot BMW GS, da veš, kako se peljeta in kateri je boljši?

Objavljeno
Pa še malo :topic: , se (spet) opravičujem: glede na to, da je vse znano že vnaprej, tole za vas znalce ne bo pretrd oreh. V naslednjem Motorradu ... No, vi ki vse veste, kakšen bo vrstni red, komu bodo "šenkali" pike in komu "vzeli"???

ne morjo napovedat ker ni nobenga BMWja med njimi :)

Objavljeno
Bi rad videl, če bi imeli taka "jajca" da bi tuonu dali manj pik

saj vemo, da je tvoj caponord daleč najboljši. zato si ga tudi kupil, kajneda?

Objavljeno (popravljeno)

@Suzuki,

če bi jaz kaj po nemško razumel, bi blo kar fino ... se mi pa vsekakor zdi, da je MST preslabo ocenjana ... but that's just me ... :) B)

@Ice: predno se tale solata razpase po tejle temi, te prosim za premik v novo temo ... npr.: "Naj motor za gorske ceste ?" ... a bi šlo :rolleyes: B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno

V glavnem, sem včeraj zvečer bolj verjetne pravljice moji hčerki bral v primerjavi s tem testom.

lp

Rudi

Sam še tole bi bilo za videt, potem pa takoj vse švapske revije kot reklame za podaljšanje ... na internetu stran metat, s temle so pa naredil piko na i, ne se oproščam ko bodo 1200 testiral, takrat bo šele rezultat v višine šel.

Vidiš, če bi test pravilno razumel in ugotovil, da ne iščejo, kateri motor je boljši od drugega kar tako (kar bi bilo tudi nelogično takšno kombinacijo motorjev skup tlačt), ampak iščejo najboljši motor za po GORSKIH CESTAH, pa bi mogoče kdaj naredu recimo 500km+ po dolomitskih cestah, veš, pol bi hitro ugotovil, zakaj je vrstni red takšen kot je, še posebej če bi vse te km-je naredil s sopotnico.

Pri kakšnem specifičnemu testu bi loh tud er5 prehitu LT-ja.

Objavljeno
če bi jaz kaj po nemško razumel, bi blo kar fino ... se mi pa vsekakor zdi, da je MST preslabo ocenjana ...

Si pa slika! .)

Sicer ne razumeš, ampak MST je gotovo boljša kot piše. :lol1:

Objavljeno
Vidiš, če bi test pravilno razumel in ugotovil, da ne iščejo, kateri motor je boljši od drugega kar tako (kar bi bilo tudi nelogično takšno kombinacijo motorjev skup tlačt), ampak iščejo najboljši motor za po GORSKIH CESTAH, pa bi mogoče kdaj naredu recimo 500km+ po dolomitskih cestah, veš, pol bi hitro ugotovil, zakaj je vrstni red takšen kot je, še posebej če bi vse te km-je naredil s sopotnico.

Pri kakšnem specifičnemu testu bi loh tud er5 prehitu LT-ja.

Sem že kar nekaj po dolomitih prevozil (Cavalese, Predazzo,..) pa lahko sam ugotovim, da so njihove ceste kot da bi vzel Gorenjsko, jo nekajkrat povečal i ji dodal kako avtocesto in hitro cesto, no v glavnem isti k.... Tud glede na to da v Litiji živim dobro poznamride pa ovinke pa klance, tko da tak pek tud nisem.

Dejstvo je, da imajo vsi V2 motorje, tko da glede navora in voznih lastnosti ni kakih hudih problemov, pa, saj so tud ocene take, motijo me predvsem tiste pristranske ocene, ki odločajo o "nazivu najboljši gorski motor", saj so odločale kategorije, za katere meni, ki dosti po ridah in klancih prevozim, dokaj dol visijo. Dejstvo je da servis ne sme imet iste teže kot npr. prožnost motorja, no sam to je sam moje mnenje.

@ Vanilla

Se mi kar smeji, ko pomislim kako bi šele Caponord na testu spušil, sej veš, v vseh švapskih revijah isti zaključek zanj super, oh in sploh motor... ja zakaj ma pa pol tok mal pik.

lp

Rudi

Objavljeno

Verjemi, da bi tudi Caponord prehitel duceta. Vsi od omenjenih nimajo V2 motorja, kvečjem 2 cilindra. Bmw ima vzmetenje, ki deluje na drugačnem principu. Ko govorimo o servisu, ne govorimo samo o klasičnemu servisu, ampak recimo bmw ponuja prvi dve leti mobilno asistenco, kar jo drugi ne, to je vsekakor plus, servisna mreža je zelo dobra,.....ABS je v gorskih nevihtah lahko še kako dobrodošel, velika nosilnost pa prav tako, sicer je pa itaq BMW zasedel 3. mesto, če odštejemo ABS.

To, da bo pa novi GS kotiral še višje, je pa popolnoma normalno, a ni v resnici boljši od starega?

Kolk je res Multistrada dobra, ne vem, je nisem še nikoli pelu, sm pa recimo pelu Caponorda na Grobniku 1.56, a bi šla Multistrada pod ta cajt pa ne morem rečt, na videz mi je zanimiva.

Objavljeno
...

To, da bo pa novi GS kotiral še višje, je pa popolnoma normalno, a ni v resnici boljši od starega?

Kolk je res Multistrada dobra, ne vem, je nisem še nikoli pelu, sm pa recimo pelu Caponorda na Grobniku 1.56, a bi šla Multistrada pod ta cajt pa ne morem rečt, na videz mi je zanimiva.

Bladzo, glede na to, da si dosedaj že kar nekaj km naredil z novim GS, pa mislim, da si tud starega že vozil, no pa tud kako drugo zvrino iz tega seznama, dej res po pravic povej, kam bi se po tem testu uvrstil novi GS, ker glede na večji navor in nižjo težo, pa še kako malenkostjo, a bi tudi brez ABS točk šel čez oceno KTM-a?

@ servis

A nima Duce možnosti 3 leta garancije za mal doplačila, kolkor vem ma Aprilia sam 2 leti, pike so dobili pa iste.

@V2

Se opravičujem bi moral napisat 2V, sam v bistvu sem mislil, da so pač vsi motorji dvovaljni z vsemi plusi in minusi, v primeru gorskih cest se pravi z izrazitimi plusi in skor brez minusov.

lp

Rudi

Objavljeno
bo slo.

Je slo.

Če dovolite, bi jaz zadevo malce drugače obrnil v tej temi, da izkoristimo priložnost, ki nam jo je ponudil Ledeni.

Moto revije in testi so pač le bolj ali manj verodostojne osnovne informacije za vsakogar, ki išče motor zase. In motor za gorske ceste ima v angleščini hudega konkurenta v obliki bicikla (mountain bike). Pa da zadevo zožimo na motor, ki je primeren za špageti ovinke, kar pa seveda še ne pomeni, da gre za hribe ali gore. Vozil sem se po cestah z nadmorsko višino 3 m, pa so bile zavite bolj kot cesta na Vršič. Njihova značilnost so recimo zelo ostri ovinki. Recimo taki na Pavličevem sedlu. Tukaj smo "kravarji" definitivno bogi. Zakaj? Zaradi abnormalno dolge medosne razdalje in teže, čoperaši pa najbrže zaradi velikega preteka sprednjega kolesa. Kolikor sem opazil pri izrazitih RR motorjih, imajo tudi oni precej težav zaradi izrazito majhne možnosti premikanja balance levo desno.

Ampak vprašati se moramo, kaj hudiča pa sploh hočemo na tim. "gorski cesti"? Tiščat do onemoglosti, izkazovati eleganco ali preprosto se čim lažje peljati? Naslednji promblem je, koliko daleč pa je do gorske ceste, na kateri bi izkazovali preje omenjene stile vožnje? Če jih je 20 (km namreč) ni problem, če pa jih je 500, pa je problem priti do tja npr. z KTM Duke (mazohisti bodo trdili da ne). Se boste vozili sami ali v dvoje in po možnosti še s 50 kg prtljege, ker ste na 5000 km dolgem potepanju za en mesec?

Iz lastnih izkušenj lahko povem sledeče. Moja krava definitivno ni motor, delan z mislijo na gorske ceste. Vendar mi nudi možnost dolgih potovanj v dvoje z vso več ali manj potrebno prtljago. In na zavitih delih cest mojih in Mačkinih skupnih poti se izkazuje z neverjetno lahkotnostjo vodenja. S težo 340 kg železa (pa mal kroma ja), olja in bencina in dodatnih 180 kg žive in prtljažne teže. Edini ovinki, ki se jih moram lotiti z rešpektom (recimo, da mi je rahlo nelagodno) so ostri 180 stopinjski ovinki, kjer pač uporabljam še zadnjo zavoro, če je pa orto kriza, ovinek speljem po zunanji strani. Če je pa še nepregleden zraven pa trobim kot avtobusi. In uživam (dokler mi hupe ne crknejo, in to v Italiji niti ni tako majhen problem).

Menim, daje skoraj vsak motocikel sposoben "gorske" vožnje, le zavedati se morate, kaj bi v teh "gorah" pravzaprav radi.

Vaš

Čečo

Objavljeno
Menim, daje skoraj vsak motocikel sposoben "gorske" vožnje, le zavedati se morate, kaj bi v teh "gorah" pravzaprav radi.

Vaš

Čečo

točno tako...že s 125-kami sem Vršič obiskoval.....pa srečal sem veliko motorjev tudi štirke in vespe so se vzpenjale gor....tudi potrebno je definirat kaj je "gorska" pot....

Objavljeno
Vidim, da se tu oglašamo kavboji.

Tudi jazst s kravo zadovoljno pridem marsikam. ;) :) :P

Prav imaš. Če sem prišel iz Tolmina v Tolminske ravne - cesta ozka, ozki 180 stopinjski ovinki, krušeče kamenje na cesti, potem tudi za mojo kravo ni problema.

Objavljeno

hm malo ste zašli s poti...res se da z vsakim motorjem priti čez dolomite (ok,ekstremne mopede izključimo),ampak tukaj so izbirali pač iz teh 2V tisočakov.meni se zdi zanimiv test,ne glede na rezultate in sem pa tja čudno točkovanje.

res pa bi jih med serpentinami sigurno prehitel kakšen enduro ali supermoto okoli 600ccm.ampak pač niso gledali samo na vodljivost... spet bi se bolj udobno pripeljal na vršič z goldwingom,pa niso točkovali samo udobja

tukej pa zdej vsaj svojo kravo hvali,s katero se recimo res udobno pripelješ do vzpona...ampak taki motorji preprosto ne spadajo v isti koš z zgoraj testiranimi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!