Skoči na vsebino

Motor za gorske ceste


ceco

Priporočene objave

hm malo ste zašli s poti...tukej pa zdej vsaj svojo kravo hvali,s katero se recimo res udobno pripelješ do vzpona...ampak taki motorji preprosto ne spadajo v isti koš z zgoraj testiranimi

Nismo zašli s teme in ne hvalimo svojih krav. Govorimo o "gorskih motorjih" in ne o testu, atati kravarji pa le opisujemo svoje izkušnje.

V imenu kravarjev,

Čečo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm malo ste zašli s poti...res se da z vsakim motorjem priti čez dolomite (ok,ekstremne mopede izključimo),ampak tukaj so izbirali pač iz teh 2V tisočakov.meni se zdi zanimiv test,ne glede na rezultate in sem pa tja čudno točkovanje.

res pa bi jih med serpentinami sigurno prehitel kakšen enduro ali supermoto okoli 600ccm.ampak pač niso gledali samo na vodljivost... spet bi se bolj udobno pripeljal na vršič z goldwingom,pa niso točkovali samo udobja

tukej pa zdej vsaj svojo kravo hvali,s katero se recimo res udobno pripelješ do vzpona...ampak taki motorji preprosto ne spadajo v isti koš z zgoraj testiranimi

Moj Caponord spada, ma vse lastnosti. :yea2:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo, glede na to, da si dosedaj že kar nekaj km naredil z novim GS, pa mislim, da si tud starega že vozil, no pa tud kako drugo zvrino iz tega seznama, dej res po pravic povej, kam bi se po tem testu uvrstil novi GS, ker glede na večji navor in nižjo težo, pa še kako malenkostjo, a bi tudi brez ABS točk šel čez oceno KTM-a?

Nisem še vozil LC8, si ga pa v prihodnjosti zelo želim. Mislim, da bi po cesti vseeno zmagal GS, na terenu je pa vrstni red že znan. Ko pa bom sprobal še LC8, bom sigurno napisal kaj objektivnega. Saj GS le ni popoln motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bandit 12 je samo za po ravnini. se na najmanjsi hirbcek ne prides z njim, kamo li po kaksnih ovinkih.

:zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bandit 12 je samo za po ravnini. se na najmanjsi hirbcek ne prides z njim, kamo li po kaksnih ovinkih.

:zzz:

Ja, model za Balkance delan (da ne bi mogli čez karavanke Evropo napast :yea2: ). Pa sej ni tko slab. :OK:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom komentiral testa, bom pa opisal par svojih izkušenj. Na gorskih prelazih (predlani sva z mojo punco prevozila 1800 km v treh dneh - JTirolska in Dolomiti) meni osebno pomenijo naslednje stvari največ:

- udobje (ne vozim se 20 km do prvega brega)

- vodljivost

- dobre zavore

- močan motor (navor!)

- stabilen motor (da mi ga ne zvija v vsaki ridi)

- avtonomija (da se lahko en cajt vozim, ne pa samo tankštele iščem)

- homogenost celega kompleta (da me motor ne vleče v neritmično vožnjo)

EVO ČUDA! Opisano potovanje sva izvedla z VMAXom, gor jaz 105 kg, ženska 55kg, dva 46l kufra polna robe, 30 l tankrukzak pred mano!

Udobje - ženska je mela odrgnjeno tazadnjo skoraj do krvi, zaradi neudobnega sedeža in močni vibracij.....

Vodljivost - namesto serijskega prvega kolesa v formatu 18 col je bila spredaj 17 colska felna od Triumpha z D207F, vsi ki ste vozili Vmaxa veste da noče zavit, širi linijo, kipne v ovinek zaradi čedne zadnje gume, spustiš gas motor počepne in pade v ovinek, dodaš gas motor dvigne in šine v gmajno....

Dobre zavore - spustil sem se po serpentinah iz 1800m na 800m, pred mano 2 BMWja, brez težav jaz z modrimi kadečimi diski in desno roko ko Švarci.....

Močan motor - močan ja, navor ja, karakter pa taki, da če si ga zahaklal pri 6000 RPM te je katapultiral al si pa dol z njega pado ker je tak potegno....

Stabilen motor - vsakokrat ko sem se vridi nagnil je motor zaradi lastne teže, teže mene in moje sopotnice, teže prtljage upognilo v ovinek in sem nasedel z fusrasterom, glavnim štenderom, avspuhom.....

Avtonomija - Max je mel 15l tank z zelo nezanesljivim elektromagnetnim ventilom rezerve, kar je pomenilo da sem se 18 km daleč peljal po hribu navzdol z ugasnjenim motorjem, ker ni bilo kapljice bencina......

Homogenost - vozil sem lahko zelo ritmično, če upoštevate vsa zgoraj omenjena dejstva, je vožja bila prava ritmična tortura (medtem ko Švabi na velikih nakedih tekmujejo kdo bo prvi na vrhu, v dolini, v bolnišnici).....

In kljub vsemu je bilo potovanje ludo in nezaboravno in verjamem, da podobnega zlepa ne doživim (beri preživim)

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po alpah, dolomitih in apeninih sem se prevozil z sposojenim HD hardtail-om, hondinim cruiserjem in parimi "tourerji". vsak motor zahteva svoj stil. vecjih problemov z nobenim. odvisno kaj zahtevas od motorja; s kakim SS se bos "varneje" peljal navzdol v knockin´-on-heavens-door-mode kot s kaksnim chopperckom, ampak v bistvu je to tudi vsa razlika. no ja, mogoce se v prostornini tanka in temu primernem dosegu.

sem pa parkrat z magno spucal cestake v hrib na soboth. ce ne zna vozit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bandit 12 je samo za po ravnini. se na najmanjsi hirbcek ne prides z njim, kamo li po kaksnih ovinkih.

:zzz:

Hja Ice,

priznaj, da maš slab motor za ovinke ... :devil: .) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Endura je zakon :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Endura je zakon :grim

si se gnal po hribih, a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si se gnal po hribih, a?

:grim

McAdamskih :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!