ceco Objavljeno April 15, 2004 Avtor Opozori Objavljeno April 15, 2004 hm malo ste zašli s poti...tukej pa zdej vsaj svojo kravo hvali,s katero se recimo res udobno pripelješ do vzpona...ampak taki motorji preprosto ne spadajo v isti koš z zgoraj testiranimi Nismo zašli s teme in ne hvalimo svojih krav. Govorimo o "gorskih motorjih" in ne o testu, atati kravarji pa le opisujemo svoje izkušnje. V imenu kravarjev, Čečo
Saint Objavljeno April 16, 2004 Opozori Objavljeno April 16, 2004 hm malo ste zašli s poti...res se da z vsakim motorjem priti čez dolomite (ok,ekstremne mopede izključimo),ampak tukaj so izbirali pač iz teh 2V tisočakov.meni se zdi zanimiv test,ne glede na rezultate in sem pa tja čudno točkovanje. res pa bi jih med serpentinami sigurno prehitel kakšen enduro ali supermoto okoli 600ccm.ampak pač niso gledali samo na vodljivost... spet bi se bolj udobno pripeljal na vršič z goldwingom,pa niso točkovali samo udobja tukej pa zdej vsaj svojo kravo hvali,s katero se recimo res udobno pripelješ do vzpona...ampak taki motorji preprosto ne spadajo v isti koš z zgoraj testiranimi Moj Caponord spada, ma vse lastnosti. :yea2: lp Rudi
bladzo Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 Bladzo, glede na to, da si dosedaj že kar nekaj km naredil z novim GS, pa mislim, da si tud starega že vozil, no pa tud kako drugo zvrino iz tega seznama, dej res po pravic povej, kam bi se po tem testu uvrstil novi GS, ker glede na večji navor in nižjo težo, pa še kako malenkostjo, a bi tudi brez ABS točk šel čez oceno KTM-a? Nisem še vozil LC8, si ga pa v prihodnjosti zelo želim. Mislim, da bi po cesti vseeno zmagal GS, na terenu je pa vrstni red že znan. Ko pa bom sprobal še LC8, bom sigurno napisal kaj objektivnega. Saj GS le ni popoln motor.
Ice Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 bandit 12 je samo za po ravnini. se na najmanjsi hirbcek ne prides z njim, kamo li po kaksnih ovinkih. :zzz:
Saint Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 bandit 12 je samo za po ravnini. se na najmanjsi hirbcek ne prides z njim, kamo li po kaksnih ovinkih. :zzz: Ja, model za Balkance delan (da ne bi mogli čez karavanke Evropo napast :yea2: ). Pa sej ni tko slab. :OK: lp Rudi
bajsi Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 Ne bom komentiral testa, bom pa opisal par svojih izkušenj. Na gorskih prelazih (predlani sva z mojo punco prevozila 1800 km v treh dneh - JTirolska in Dolomiti) meni osebno pomenijo naslednje stvari največ: - udobje (ne vozim se 20 km do prvega brega) - vodljivost - dobre zavore - močan motor (navor!) - stabilen motor (da mi ga ne zvija v vsaki ridi) - avtonomija (da se lahko en cajt vozim, ne pa samo tankštele iščem) - homogenost celega kompleta (da me motor ne vleče v neritmično vožnjo) EVO ČUDA! Opisano potovanje sva izvedla z VMAXom, gor jaz 105 kg, ženska 55kg, dva 46l kufra polna robe, 30 l tankrukzak pred mano! Udobje - ženska je mela odrgnjeno tazadnjo skoraj do krvi, zaradi neudobnega sedeža in močni vibracij..... Vodljivost - namesto serijskega prvega kolesa v formatu 18 col je bila spredaj 17 colska felna od Triumpha z D207F, vsi ki ste vozili Vmaxa veste da noče zavit, širi linijo, kipne v ovinek zaradi čedne zadnje gume, spustiš gas motor počepne in pade v ovinek, dodaš gas motor dvigne in šine v gmajno.... Dobre zavore - spustil sem se po serpentinah iz 1800m na 800m, pred mano 2 BMWja, brez težav jaz z modrimi kadečimi diski in desno roko ko Švarci..... Močan motor - močan ja, navor ja, karakter pa taki, da če si ga zahaklal pri 6000 RPM te je katapultiral al si pa dol z njega pado ker je tak potegno.... Stabilen motor - vsakokrat ko sem se vridi nagnil je motor zaradi lastne teže, teže mene in moje sopotnice, teže prtljage upognilo v ovinek in sem nasedel z fusrasterom, glavnim štenderom, avspuhom..... Avtonomija - Max je mel 15l tank z zelo nezanesljivim elektromagnetnim ventilom rezerve, kar je pomenilo da sem se 18 km daleč peljal po hribu navzdol z ugasnjenim motorjem, ker ni bilo kapljice bencina...... Homogenost - vozil sem lahko zelo ritmično, če upoštevate vsa zgoraj omenjena dejstva, je vožja bila prava ritmična tortura (medtem ko Švabi na velikih nakedih tekmujejo kdo bo prvi na vrhu, v dolini, v bolnišnici)..... In kljub vsemu je bilo potovanje ludo in nezaboravno in verjamem, da podobnega zlepa ne doživim (beri preživim) LP Bajsi
Ice Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 po alpah, dolomitih in apeninih sem se prevozil z sposojenim HD hardtail-om, hondinim cruiserjem in parimi "tourerji". vsak motor zahteva svoj stil. vecjih problemov z nobenim. odvisno kaj zahtevas od motorja; s kakim SS se bos "varneje" peljal navzdol v knockin´-on-heavens-door-mode kot s kaksnim chopperckom, ampak v bistvu je to tudi vsa razlika. no ja, mogoce se v prostornini tanka in temu primernem dosegu. sem pa parkrat z magno spucal cestake v hrib na soboth. ce ne zna vozit...
hotschko Objavljeno April 17, 2004 Opozori Objavljeno April 17, 2004 bandit 12 je samo za po ravnini. se na najmanjsi hirbcek ne prides z njim, kamo li po kaksnih ovinkih. :zzz: Hja Ice, priznaj, da maš slab motor za ovinke ... :devil: .) :D
Špilferderber Objavljeno Julij 24, 2006 Opozori Objavljeno Julij 24, 2006 Endura je zakon :grim si se gnal po hribih, a?
Zdrawc Objavljeno Julij 24, 2006 Opozori Objavljeno Julij 24, 2006 si se gnal po hribih, a? :grim McAdamskih :D
davinci Objavljeno Julij 24, 2006 Opozori Objavljeno Julij 24, 2006 motorrad je test ponovil in mislim, da so nekaj V-storma 650 hvalili
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se