Skoči na vsebino

Nov zakon za homologacijo


Crownless

Priporočene objave

OJ

V zadnjem avtomagazinu sem zasledil članek o novem zakonu. v njem je tudi omenjenčlen ki propevoduje montiranje delou ki niso homologirani.

Mar to pomeni da nebomo smeli več izdelovati motorjev doma?

Crownless

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor itak da boš lahka naredu, sam da ga boš mogu pol pelat homologirat (tko k zdj). To glede delov je pa za dodatno opremo oz. predelave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha

sm se že ustrašu da bom brez motorja ostou. :kva2:

Sam mi je en frend reku da naj bi bli vsi deli homologirana...vilce, blatniki...vse....sam kaj če vse doma nardiš:))

No sam da bo tko k je zdej:)

Crownless

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam mi je en frend reku da naj bi bli vsi deli homologirana...vilce, blatniki...vse....sam kaj če vse doma nardiš:))

verjetno bo malo težje...ker morajo deli imet homologacijo pomeni da doma sklepan del težko dobi tak del....

tud z avti je ful jeba...je frend ki je imel upedenan avto v nulo mogu vse spojlerje dol pobrat ker niso imeli številk...če hočš homolligirat pa more bit vse po merah in standardih narejeno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mater kaj folk dela da bi produ robo, ki ne gre v promet :lol1:

Zdej bodo gor nalepko tuv dali pa en a4 papir, nabili 100EMU ceno pa spet ta shit prodajali. Ej folk ta svet gre v pi... :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spojlerji,... ok me ne brigajo, pa je kdo pomislu na kufre, nosilce (tud Givijeve), šajbe,... Če nas bodo hotli sf...., nas bodo prav vse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet premik v smer, ko bom motor le zavaroval, registriral pa ne! :hmm:

Pol pa naj me lovijo, pa preverjajo homologacije, pa...! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se sekirati, to se samo zgodovina malo ponavlja.

V srednjem veku so nastali cehi, ki so tisti trenutek pomenili napredek v smislu poenotenja izdelkov (enako težke žemljice in kopanje pekov v Ljubljanici na primer). Potem pa je z nadaljnim razvojem ta cehovski sistem postal cokla razvoja, ko se je proizvodna pričela seliti iz obrtnih delavnic v tovarne. In je cehovski sistem crknil.

Bo tudi ta homologacijski sistem nekoč crknil. Samo verjetno za našega življenja še ne. Zato se res nima smisla sekirati. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zadeva se globalno ne bo kaj dosti spremenila...tudi do sedaj se je na vozila lahko vgrajevalo le homologirane dele - samo kontrola je bila bolj slaba...edino kar so dejansko naredili (in to že v novembru 2003) je da so sedaj veljavne predpise s področja homologacije motociklov (cca 30 aktov) spravil v en pravilnik in ga uskladili z EU zakonodajo - velja pa od 1.5.2004 dalje...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kaj cmo, crne kombinezone, na crno moped pofarbat, nc registrirat, predelat kar ti pase, pa v stilu Ghostriderja furat okol, pa nej nas lovijo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dečki večina predpisov velja od nekega dne naprej..... Torej vse kar boste novega kupili naj ima homologacijo, to kar pa je gor pa bog pomagaj - zatečeno stanje. Pri avtu 96' tudi nimam homologacijske knjižice, pa me nihče ne jebe zaradi tega (je od 98'> obvezna).

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jaz tudi mislim tko bajsi, samo kaj pa ce te oni tam ne spustijo skozi tehnicni? Kolikor jaz vem recimo zmigavci, stranska ogledala niso obvezni, vendar pri nas ne nardis tehnicnega brez tega. Prijatelj ima YZF 750 Streetfighter, vprasali smo, oni tipi tam pa trdijo "Ja ce je blo na novemu, mora bit tud zdej gor" Jaz recimo sem pa pa z vsakega motorja novega, ki sem ga kupil, takoj to kramo dol posraufal. in to sem delal celo mojo motoristicno kariero. Vidis jaz mislim, da tu ni izrecno dolocenega nic in je skatljivo, lahko te zajebava vsak kakor hoce :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...žmigavci in stranska ogledala na MK morajo biti homologirani...

Odredba o homologiranju vzvratnih ogledal in vgradnje vzvratnih ogledal na krmilne vilice motornih koles s prikolico ali brez nje (UL št. 15 z dne 15.3.1996)

Odredba o homologiranju koles z motorjem glede na namestitev svetlobne opreme (UL št. 15 z dne 15.3.1996)

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če je proizvajalec motocikel homologiral kot celoto, kasneje z njega ni dovoljeno odstranjevati tovarniško vgrajenih naprav in opreme (npr. ogledala, smerniki,... ) saj s tem izgubi homologacijo - ni ga mogoče registrirati

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z drugimi besedami, ti imas registriranega Kavvasakija KLR 650 L 1988 potem pa zviznes in razbijes levi retrovizor in oba leva smernika in potemtakem ne smes se desna dva dol vzeti in z roko smeri nakazovat? Potemtakem zakaj za motorno kolo krozijo govorice, da se smer lahko nakazuje z roko. Jaz, ko sem delal izpit sem recimo imel vse to gor pa sem kljub temu moral nakazovat z roko in glavo nazaj obracat. Pa to je luda kuca ta Slovenija! Kdo pije?, ma kaj kdo pije, gdo bo vse to placal?! :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!