Skoči na vsebino

zakonitost 1,8 % - motoristi marginalci


RAN

Priporočene objave

Na našem forumu dostikrat debitiramo in poiskušamo z galvo skozi zid, kjer se že zaradi narave problema ne da nič narediti ali zelo malo. Tipičen primer je :

*zakaj ni dobre motoristične revije,

*ali pa zakaj so naši sejmi konkretno Celjski proti tujim recimo nemškim za pokozlat.

Potem YZFgeorge zmerja Kekca da je Kekec, nekdo drug dokazuje da bi on že boljšo revijo napisal ipd.

Poskušal bom navesti nekaj dejstev ter potem posledic, ki iz njih izhajajo.

Za primerjavo bomo opazovali avtomobilistični trg - motoristični trg.

V Sloveniji se proda letno cca. 50.000,00 (petdesettisoč) novih avtomobilov.

Proda se tudi cca. 1.500,00 (tisočpetsto) novih motorjev na leto.

Povprečna vrednost novega motorja je cca. 1/2 povprečne vrednosti novega avtomobila.

Iz zgoraj navedenih podatkov sledi, da je motoristični trg velik 1,5 % avtomobilističnega.((1500/2)/50.000)*100

Upoštevaje motoristično opremo (dodatki k motorju ter obleka in zaščitna sredstva motoristov dvigne to vrednost še za cca. 10 % vrednosti novega motorja.

Pa da ne bom skoparil upoštevajmo 20 %.

Sledi da je motoristični trg vreden največ 1,8 % avtomobilističnega.

iz tega izhaja sledeče :

* Trgovci z avtomobili dajejo več popustov, kot so vredni vsi na novo prodani motorji v enem letu.

* Lobirati za motoristične interese preko interesov tega trga je zopet po gornjem razmerju.

En Mihelič se lahko raztrga vreden je le nekaj promilov avtomobilističnega trga in tako tudi katerikoli prodajalec-trgovec z motorji (zato pa tudi zraven še ferrarije prodaja).

*Na tako malem trgu imeti kvalitetno motoristično revijo je skoraj utopija. Take revije večji del živijo od reklam trga, ki ga propagirajo. Na žalost ta trg je vreden kot smo že napisali. Zato pa je Črnologar one man band, ker če bi delal tako, kot bi moral, mu še za slano vodo ne bi ostalo.

*Motoristični sejmi pri nas pozabite – če boš dobro pleskavico pojedel, boš lahko srečen.

*Za zakonodajalca smo po že gornjih zakonitostih obrobna zadeva in ker drugega vpliva ni, največ vplivajo na promocijo motorizma excesne zadeve, najraje kaj takega kar meče slabo luč na nas, kar je dejstvo katerega skoraj redno lahko zasledujemo v sredstvih obveščanja.

Kaj je za naredit ?

ICE bi rekel trpi.

P.S. glede na gornja dejstva so še največji reveži prodajalci motorjev in opreme. Cela Slovenija, če ima 200 prodajaln avtomobilov, bi smela imeti tri do največ štiri trgovce z motorji za enak učinek.

Upam da nisem preveč zatežil – ampak to so dejstva.

lp RAN

Uredil - RAN on 03/12/2001 12:42:51

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAN, my man, jest ti morm čist prou dat. Tud sam sem že o tem razmišljou, ko mi je nekoč izpadla tako opljuvana beseda marginalne skupine (konec koncev dokazuješ, da smo v nekem preseku dela svojega življenja motoristi tudi to). Seveda je bila reakcija dela motoristične srenje huronska, jest pa takrat nisem bil pripravljen s takimi izračuni in argumenti, kot si jih predstavil ti. Predvsem pa kar se tiče biznisa, ki daje tudi ostale (vključno s političnimi)točkami, stvar definitivno drži. Ne bom več !

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse (najbrz) res (ne morem na hitro preveriti in tudi mislim,da si nisi iz prsta potegnil )........BUT..... in tu pride tisti *ampak* na vrsto...... zakaj bi morali trpeti nekaj,kar nam/vam ni vsec?

na zacetku je bila vecina prispevkov v podporo motorista,samo ko crnologar ni/noce reagiral/ti na to,se publiki,za katere konec koncev dela revijo,zacne trgati.ker vse to,kar on napise,se lahko razbere iz tujih revij.potem se postavi vprasanje,zakaj motorista kupovati? samo zato,ker je tuj clanek preveden v _slovenscino_ ?!

kot ze receno,ce in ko bo kvalitetnejsa revija za ta trg,bo motorist ali spremenil obliko in kvaliteto ali izginil.

zivljenje je lahko tako enostavno

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ICE:

zivljenje je lahko tako enostavno

-----

Saj ravno zato sem napisal tvoj večkrat uporabljeni citat.

Tisti ki je budalo naj trpi.

Na svetu je še mnogo drugega, da človeku ni treba rinit z glavo skozi zid.

Problem lahko rešuješ tudi tako kot te motoristke :

lp RAN

Uredil - RAN on 01/12/2001 08:03:16

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RAN, imaš prav, ampak, vseeno.

Marginalci gor ali dol, vsak sistem ima meje in na meji mora tudi nekdo biti. Mi, kakor nekakšni motoristi, smo na meji prostovoljno, sam pa veš, da so na mejah tudi druge skupine, ki jih je tja pritisnilo kruto življenje in podobne neslanosti, ki se nam dogajajo. Zato mislim, da se imamo mi, motoristični mejaši, kar v redu, še posebej tisti, ki jim motor ni edini cilj in dosežek življenja, temveč začimbica na dobro jed.

To o mototrgovinah sem tudi jaz to zimo gledal (no saj še traja, se niti dobro začela ni), ko sem hodil vanje kar nekaj spraševati, ali kupiti malenkost za tisočaka ali dva, da imajo zadeve preko zime sploh odprte. Čez moto sezono verjetno še gre nekako, čez zimo pa po moje niti za kurjavo ne zaslužijo. Ampak, vsakdo ima svoje veselje, tudi podjetniki.

Kar se tiče udrihanja po Motoristu je pa tako, da si to s tem, ko sem kupil izvod, štejem za pridobljeno pravico, saj je s tem revija v nekem malem deležu postala tudi moja, s svojo robo pa lahko delam kar hočem.

Z glavo skozi zid. To je pa le stvar okusa, biti Butnskalar ali Frotirar.

Tetice na sliki so v redu, samo ne vem, kaj je rekel motorist, ko je videl, da se mu bejbe plazijo po motociklnu.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ran-se popolnoma strinjam z zgoraj navedenim!Imaš mojo(1.8% podporo)!!!:)

Ciao,by Pero

PS-Kaj ko bi midva začela delat konkurenco Črnologarju!!!!!joke!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že res, da je maš trg majhen. Pa vendarle - je to opravičilo za takšne izmečke kot je motorist. Če se nekdo zaveda, da je trg majhen in da je projekt, ki ga namerava pričeti, že na samem začetku obsojen na vegetiranje, potem naj vso stvar raje opusti.

Glede sejma pa takole. Iz Maribora sem šel v Celje zaradi sledečega oglasa:

"Sejem temelji na predstavitvi celotne ponudbe motociklov in koles z motorjem v Sloveniji, spremljajoče industrije in dogajanja na motoristični sceni. Namanjen je vsem poznavalcem, kot tudi vsem ostalm, ki se prvič zanimajo za motorna kolesa in skuterje."

Dobro zveni a ne? Ko pa prideš tja, pa je slika sledeča: nekaj predelav, nekaj klubov, jaken ki jih prešteješ na prste ene roke in opreme za vzorec ,en dirkalni motor, nekaj skuterjev ter manj kot 15 motornih koles. Niti japonske znamke niso bile zastopane v polni postavi, da o kakih italijanih ali angležih sploh ne govorimo.

Accelerate 'till you see God, then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

...pa je slika sledeča: nekaj predelav, nekaj klubov, jaken ki jih prešteješ na prste ene roke in opreme za vzorec ,en dirkalni motor, nekaj skuterjev ter manj kot 15 motornih koles. Niti japonske znamke niso bile zastopane v polni postavi, da o kakih italijanih ali angležih sploh ne govorimo.

to ni posledica organizatorjev sejma,temvec uvoznikov/prodajalcev v sloveniji......se jim pac ne zdi dovolj atraktiven sejem.

mislim,da so s takim obnasanjem (da ne vzamemo se LJ sejma zraven) dokazali,koliko jim je mar za motoriste in s tem povezano industrijo v SLO.....

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za informacijo, je sploh kdo med vami videl kaksne so bile lani cene najema razstavnega prostora v Celju ?!? Povprašajte Noise Dato, da vam pove kako in kaj je bilo lani...

Trenutno gledam cenik letošnjega leta in min. najema 12m2 opremljenega razstavnega prostora v dvorani C (stene, miza, 4 stoli, črna talna obloga, stojala ali pult, elektrika) => 9000 SIT/m2 (ne pozabite min. najema je 12 m2)

15.000 SIT stroški prijave nosilca razstavnega prostora, za vsakega nadaljnega zastopanega razstavljalca pa 5.000 SIT. Stroški obveznega vpisa firme v sejemski katalog 12.500 SIT.

V ceno je vsteta 1 stalna vstopnica in 1-6 vstopnic (odvisno od velikosti najetega prostora)

DDV ni vstet v ceno.

Pravijo, da pricakujejo 35.000 - 40.000 obiskovalcev (skupaj s sejmom avto in vzdrzevanje), ker vsi vemo, da vecina ljudi pride gledat avtomobile (se posebej letos, ker ni avto sejma v Ljubljani), si izracunajte koliko ljudi pride samo zaradi motorjev.

Tudi v prospektu za moto boom navajajo podatke... Lani je obiskalo sejem 25.000 Ljudi od tega jih je 24% navedlo, da so prisli samo zaradi motorjev. 6250 ljudi je torej prišlo gledat motorje.

Ce si ves strosek sestejete boste dobili, da lahko za ta denar kar nekaj casa oglasujete na radiju in boste dosegli vecji krog potencialnih kupcev in tako naprej.

In se nekaj, vecina ljudi ne pride samih ampak s seboj, recimo, ko pridejo gledat avtomobile privlecejo celotno druzino, ki se prav tako stejejo med obiskovalce.

Vendar ni panike, saj si enako usododo delijo vsi sejmi v Sloveniji. Dejstvo je, da bi se radi sli sejme, vendar vse skupaj izpade kot navaden boljsi sejem. Recimo, letos sem bil zadnjic na obtnem sejmu in infosu, ker lahko to kar vidis tam, vidis tudi v vsaki bolje zalozeni trgovini, pa se placati ti ni treba vstopnine.

Torej, sprasujem vas, kje je smisel v Sloveniji razstavljati na sejmu, kjer so cene razstavnega prostora glede na število obiskovalce, efekt itd., nenormalne.

LP,

Codeine

---

PLX 4Ever

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede: poslovno sem se smukal po zagrebškem sejmu Info (kot naš Infos). Sem se malo pogovarjal z našimi partnerji in so mi dejali, da postaja sejem vsako leto slabši, stroški nenormalno veliki, učinka pa je bolj malo. Se pravi - nismo sami v tem problematičnem "sejmiranju".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam se sejmom v svoji stroki že dolgo časa izogibam, ker so tudi veliki svetovni sejmi vse bolj klošarski. Če imaš določen problem, so na sejmih vedno premalo specializirani ljudje, če greš gledat kar tako na splošno, so rezultat boleče noge in kup prospektov, ki jih doma zadegaš stran.

Najbolj se mi obnese to, da problem razpošljem možnim dobaviteljem/rešiteljem, potem pa samo uskladim, kdo kdaj pride k meni in imam sejem v svoji pisarni in to s kompetentnimi razstavljalci, ne pa z najetimi študentkami.

Za moto sejme po mojem velja, da so sekira v med za Pervya in Luckya in sedaj tudi Noiseta, ki se gredo novinarstva in pridobijo akreditacijo in so lahko notri na otvoritvenem, za javnost zaprtem dnevu, ko si lahko naberejo materiala za celoletno pisanje in verjetno izgovorijo tudi kašen preskus v naslednjem letu, za navadno občinstvo pa kupovanje, če je to v sklopu sejma, ali pa le paša za oči, ker ne vem, če se lahko kdo tehnično utemeljeno na sejmu odloči, ta motocikel bom kupil. V tem primeru so sejem doma moto revije in katalogi in obiski trgovin.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ups,potem pa izgleda,kot da je le v veliki meri kriv organizator sejma,da ni vec razstavljalcev.skoda,propadla sansa (?).

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Mimogrede: poslovno sem se smukal po zagrebškem sejmu Info (kot naš Infos). Sem se malo pogovarjal z našimi partnerji in so mi dejali, da postaja sejem vsako leto slabši, stroški nenormalno veliki, učinka pa je bolj malo. Se pravi - nismo sami v tem problematičnem "sejmiranju".

Glede Infosa... Mene osebno najbolj razpiiiiip*di, če te nekaj zanima in bi rad kaj vprašal pa nihče ne ve nič. Lepa bejba ti sicer potisne v roke nek prospekt, vendar včasih bi rad izvedel kaj več, pa nihče ne ve nič o tem...

Zato pa Cebit here we come... Tam se vsaj nalezeš enormne količine CD-romov (beri CDROM vizitk), ki so že zdavnaj zamenjali prospekte. Zanimivo, da na nasi carini niso komplicirali zaradi vreck cd-romov ;) kjer ponavadi komplicirajop za vsak CD, čes, morda je pa na njem kak drag program in bi ga bilo treba ocariniti ;)

LP,

Codeine

---

PLX 4Ever

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ups,potem pa izgleda,kot da je le v veliki meri kriv organizator sejma,da ni vec razstavljalcev.skoda,propadla sansa (?).

he consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Jap, prej se pozabil omeniti, da sem napisal ceno za razstavni prostor v nizu (ena stran odprta oz. gre samo za kao prodajni pult). Predstavljajte si koliko prostora potrebujes ce zelis kulturno razstaviti 3-5 motorjev. In upostevajte, da ce gre za odprt prostor z vseh stirih strani, se cena poveca za m2 na 10.550 in, da je minimalni najem prostora v tem primeru 60m2 --> 633.000 SIT + DDV. Ne pozabite na opremo prostora.

Potem se pa cudijo zakaj ni razstavljalcev!

Sicer pa, če koga zanima:

LP,

Codeine

---

PLX 4Ever

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res me zanima na kaksen nacin opravicujejo take cene za razstavni prostor.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sejmi so res samo zaradi sejmov samih in organizatorjev. Ker sem sam 10 let delal v računalniškem biznisu, pa lahko omenim edino to: Komercialno in promocijsko so totalno brez zveze, vendar pa, če te ni zraven, takoj izpadeš iz elite. In dokler bo veljalo tako prepričanje, bodo tudi sejmarji služili s takimi cenami in "kvaliteto" uslug. Žal !

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Za moto sejme po mojem velja, da so sekira v med za Pervya in Luckya in sedaj tudi Noiseta, ki se gredo novinarstva in pridobijo akreditacijo in so lahko notri na otvoritvenem, za javnost zaprtem dnevu, ko si lahko naberejo materiala za celoletno pisanje in verjetno izgovorijo tudi kašen preskus v naslednjem letu, .....

Brrrm

nazalost velja to samo za sejme v tujini (milano, munchen). pri nas novinarskega dneva ni, pa tudi na samem sejmu ni skoraj nobenega, ki bi kaj pomenil po polozaju. v celju so bili kar vecinoma lokalni trgovci, ki so pac enega delavca iz salona poslali na sejem. tako se z nobenim ne mores nic zmenit, noben nic ne ve (npr. o tem ali bodo ta ali ta model uvazali drugo leto, pa katere barve bo,...). vglavnem sem jaz bil vedno boljse informiran kot tisti na stantu.

da nebi o salonu pred parimi (2,3) leti v LJ kjer sem moral deklico (sicer zelo lustno), ki je sedela na bmw 1200 c, ki je bil takrat novost resevat iz nerodne situacije. eden starejsi mozak jo je vprasal ce je motor nov ali oldtimer in revica seveda ni vedla. mi je pol potozla da so ji rekli naj samo sedi na motorju in ji niso nobenih podatkov o motorju dali.

tolko o nasih sejmih, sicer grem pogledat ker dobim zastonj vstop, kako pijaco in predvsem dnevnico, pa se razlog za kritiko ampak ce bi moral sam karto placat bi vse nekam poslal. skoda bencina in karte, skupaj znese za par pirov.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Za moto sejme po mojem velja, da so sekira v med za Pervya in Luckya in sedaj tudi Noiseta, ki se gredo novinarstva in pridobijo akreditacijo in so lahko notri na otvoritvenem, za javnost zaprtem dnevu, ko si lahko naberejo materiala za celoletno pisanje in verjetno izgovorijo tudi kašen preskus v naslednjem letu, .....

Brrrm

Pri nas še novinarsko akreditacijo komaj sprosis oz. beri drugace v veliki večini je ne mores dobiti... Sej pravim, vprašite Noisa glede tega;) Kakšne občutke je dobil lani...

LP,

Codeine

---

PLX 4Ever

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hja, bo kar držalo, da so naši sejmi zanič, načeloma pa vsaj v Ljubljani prideš na vsakega tako, da pomahaš ateju pred vrati z novinarsko izkaznico, četudi ta ni tvoja. Moram pa dodati anekdoto, ki vse naše sejme, tudi Infos, postavlja v lepšo luč, kot si jo zaslužijo. Spomladi sem službeno obiskal računalniški sejem v Beogradu, ki se po navedbah srbskih magnatov (Kariči, Jevrosimovič) razvija v leglo balkanskega gospodarstva. Na sejmu so razstavljali natanko štirje razstavljalci povezani z računalništvom, druga dva sta bila operaterja mobilne in fiksne telefonije. Štanti so zgledali kot trgovine, večinoma so bile na ogled samo prazne škatle. Najepši in najbolj bogat štant je bil opremljen z desetimi monitorji različnih proizvajalcev in to je to. V hali veliki kot A hala gospodarca so bili razstavljeni še izdelki drugih gospodarskih panog (vodovodne cevi, kompresorji in kaj jaz vem kaj še). Skratka beda od bede, ampak svoj sejem oglašujejo kot mednarodni dogodek leta. Gre pa za to, da se tu tepeta dva organizatorja: beograjski sajam in neka privatna firma, ki sem jo pozabil. Prvi je sociala, drugi, ki se dogaja samo dva tedna prej pa je menda na nivoju tujih in ima neprimerno več obiskovalcev. Na vprašanje, zakaj organizirati še en sejem z isto tematiko a borno ponudbo, nam je direktor sejma odrvnil, da je važno da se obrača denar in dokler je kdo pripravljen plačati za razstavni prostor, mu bodo to tudi omogočili, pa naj razstavlja mravlje, če mu paše. Obisk jim sploh ni važen. Tako ali tako se bodo drugo leto spomnili kaj drugega, pa bo spet priliv. Balkan rulz, vam rečem. Se vidi, kje so se naši sejmarji kalili.

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!