Skoči na vsebino

Kawasaki GPX 750R


Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me motor Kawasaki GPX 750R, ce ga kdo ima kaksn je motor vodljivost, poraba... Kaksni so bli problemi ce so bli ,vzdrzljivost in vse na to temo. Pa kok bi me priblizn generalna stala pa kako je z deli?

Spec:

Engine Type Liquid-cooled, 4 stroke, 4 cylinder, DOHC 16 valve

Bore & Stroke 68.0 x 51.5 mm (2.68 X 2.03 in.)

Displacement 748 mL (45.6 cu. In.)

Compression Ratio 11.2 to 1

Valve Train 16 valve

Maximum horsepower 106 bhp @ 10,500 rpm 85bhp at rear wheel

Maximum torque 56 ft/lb @ 8,500 rpm

Carburetion Keihin CVK34 x4

Ignition Battery and coil (transistorized ignition)

Timing 10 degrees BTDC @1,000 rpm ~ 35 degrees BTDC @3,500 rpm

Idle Speed 1,000 +/- 50 rpm

Lubrication Forced lubrication (wet sump)

Clutch Wet multi disc

Transmission 6 speed, constant mesh, return shift

Transmission ratios

1st 2.923

2nd 2.125

3rd 1.666

4th 1.380

5th 1.217

6th 1.083

Final Reduction Ratio 2.937

Drive sprocket 16T

Driven sprocket 47T

Starting system Electric starter only

Battery 12V 14 AH

Alternator

Firing Order 1-2-4-3

Cylinder numbering Left to right, 1-2-3-4

Wheelbase 1,460 mm (57.48 in)

Castor 27 degrees

Trail 97mm (3.8in)

Front suspension Telescopic Forks

Travel

Air pressure 0 (not adjustable)

Rear suspension Swingarm with single shock absorber

Travel

Air pressure 0 to 21 psi

Front tire 110/90V16

Rear tire 140/70V18 or 140/70VB18

Seat height 775mm (30.5 in)

Ground clearance 150 mm (5.91 in)

Overall height 1,185 mm (46.65 in)

Overall width (handlebar) 715 mm (28.1 in)

Overall length 2,115 mm (83.27 in)

Weight (dry) 195 kg (430 lb)

Weight (curb) 225 kg (496 lb)

Vehicle capacity load 182 kg (400 lb)

Fuel capacity 21 liters (5.5 US gal.)

Fuel capacity (reserve) 0 (No reserve)

Oil capacity

Oil and filter change 3.2 liters (3.4 US qt.)

At overhaul 3.8 liters (4.0 US qt.)

Coolant capacity 2.0 liters (2.1 US qt.)

Front fork oil capacity (each leg)

Dry fill 380 +/- 4cc

At oil change Approx. 325 cc

post-4-1082359549.jpg

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

če ima kdo kakršen koli del za motr od GPX-a naj se mi prosim oglasi...trenutno pa najbolj rabim odmično gred na sesalnih ventili...

LP Majnk

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo

Prvo bi pohvalu forum, berem ga že kar lep čas, zdej se je pojavlo pa tudi prvo vprašanje.

Možnost imam kupit GPZ 750r letnik 87, zdej pa mene zanima vse v zvezi s takim motorjem. Prevoženih ima okoli 50k kilometrov, baje nove gume, akumolator, zavore... Zanimajo me vse slabosti tega motorja, njegove hibe, je pa to prvi težji motor v moji karieri. Prej sem meu yamaho sr 125, zdej pa je čas za nekaj močnejšega. Pa zanima me še kakšna je kej realna cena če je motor v brezhibnem stanju

Upam na čimveč odgovorov, hvala!

LP

Simon

Objavljeno

Kvečjemu ima kakih 150000 km, pa pri tako starem motorju je lahko vse zanič, pri dobro ohranjenem pa vsaj pol.

Če je cena res zelo ugodna in znaš kaj šraufat potem mogoče. :hmm:

Glede moči naj te ne skrbi, ampak bolj okretnost, voznost in zavore.

Objavljeno

Joj, dej dvakrat premisl preden se v kej takega spustiš. Ker če je z mašino kaj narobe za bit kr komplicirano. Sam sem bil precej zagret za Z1000 letnik 1984 pa mi je mehanik toplo odsvetoval, ker so novi deli precej dragi kot za nov motocikel. Alternativa so odpadi sam... <_<

No ja to je moje mnenje. Odločit se boš moral pa sam.

Veliko sreče pri nakupih

lp

Objavljeno

Če pa se prav spomnim je model GPX prišel ven 88.

Katerega zdaj kupuješ GPX ali GPZ? Jaz sem imel GPX, kupil sem novega 89 in ga je v ovinkih hudo zvijalo.

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem zakaj ste temi združili? GPz in GPX sta različna motorja.

Za Tomy: motor je dovolj močan, ima pa kar precej kg in dvomim, da bi bil primeren za prvega resnega motorja. Če je zares lepo ohranjen se ga bolj splača ljubiteljsko vozit in ohraniti naprej, če ni pa pričakuj da se boš več prešraufal kot prevozil.

post-38-1125050069_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Rok
Objavljeno

zato, ker je bil naslov na novo odprte teme Kwak GPX. se kaksno vprasanje?

Objavljeno

Hei

Motor je GPX 750r verjetno se je lastnik zmotil pri letniku in je 88 ne 87...

Hvala za vse odgovore, za nakup se pa verjetno ne bom odločil ker potegne preveč stroškov zasaba (komplet motoristična oprema, servis, registracija). Drugače je pa cena 1000evrov, se vam zdi primerna?

LP

Simon

Objavljeno
A v Top Gun-u je bil pa GPX 900?

GPz 750 je bil.

Če je motor tipitopi pa vse dela kot more in da se letos samo voziš brez ostalih stroškov, je cena OK.

Bremze majo tile super, samo ploščice morjo bit taprave. Vsaj jest sem bil blazno zadovoln z lucasovimi na GPz 600R.

Definitivno bolj primerna zadeva za začetek kot pa kakšna cbr600 ipd...

A na 125 pa nisi rabil opreme?

LP

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

evo ga gpx 750,letnik 88,proizveden za italijanski trg - baje jih je v Franciji le še peščica,tako mi je reku kolega,ki se je prpelov iz Pariza.

Motor ima okoli 56k prevoženih in zaenkrat dela ko urca,sam k je mašina mal prveč brutalna za tist gištel.

post-3673-1149191617_thumb.jpg

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

ve mogoče kdo za tak motor, kolega rabi neke dele

stikalo za bremzo sprednjo, desni pokrov glavni gredi, ...

Objavljeno

ima kdo sploh takšen motor še ?

vozi se tak neoben ne več z njim kot izgleda

Objavljeno

lahko sem mi javi lastnik ene take mašine ?

Objavljeno

gpz-ja 900 sem kar intimno spoznal, če kaj pomaga...

Objavljeno

iščem strikno tak motor, bi poskusil 1 del, CDi

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

al pa ve kdo da se kje vozi tak motor, oz ve da bi ga kdo imel

Objavljeno
al pa ve kdo da se kje vozi tak motor, oz ve da bi ga kdo imel

Danes sem ga videl v Lj, tak temen.

Objavljeno
Danes sem ga videl v Lj, tak temen.

nič ne veš kdo bi lahk bil

ali vsaj št.tablice

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!