directory Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 vsako spreminjanje sistema z drugacnim zracnim filtrom in/ali izpuhom potrebuje ponovno nastavitev vplinjacev. tudi minimalne razlike imajo lahko zelo velike posledice pri voznji v gorah ali spremenbah v vremenu. poisci temo K&N. zanima pa me kaj pa če ima motor elektronski vbrizg??a je tud kaj treba nastavljat če menjaš uzpuhe
Ice Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 hmmm... natancno ti ne morem povedati. odvisno kaksen krmilni program ima elektronika. ce uposteva/dopusca moznost menjave delov sistema potem najbrz ne bi bilo potrebno. vendar glede na dosedanje izkusnje z aprilio, ducatijem in hondo, kjer so vedno menjali tudi eprom, bi rekel, da je vseeno potebno vsaj pogledati parametre nastavitev in ustrezno ukrepati.
premza Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 (popravljeno) zanima pa me kaj pa če ima motor elektronski vbrizg??a je tud kaj treba nastavljat če menjaš uzpuhe Če bi imel motor lambda sondo, ki meri količino neizgorelega kisika v izpuhu, bi bilo samodejno prilagajanje zmesi gorivo-zrak možno. Ker navadno nimamo takega motorja nam preostane montaža npr. Power Commanderja. Mape za različne kombinacije filter-izpuh pa potem kar z interneta naložimo! :OK: Je pa tole čist :topic: , ker ma Fazer vplinjače. Vplinjači so pa ZAKON! :notworthy: Popravljeno April 19, 2004. Popravil premza
Saint Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 (popravljeno) Pri Capotu (ki ima elektronski vbrizg) nikjer ne težijo, da bi moral karkoli popraviti v računalniku, če menjaš avspuhe. In obratno, če se skeširaš za Tuneboya al pa če maš kolega v servisu, da ti naloži nov program v računalnik, ti tudi ni treba met drugih rorov. lp Rudi p.s. Ene verzije Capotov (ne vem če tudi moja) imajo tudi katalizatorje, pa tudi z njih ni bilo nič drugače rečeno. Popravljeno April 19, 2004. Popravil rudib
yankee Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 Glede na moje izkusnje ki jih imam z Akrapovicevimi slip oni na TDM-u......ni treba nic menjavat in spreminjat parametrov....sem jih nataknil gor, vzgal in to je bilo to.... B)
premza Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 Glede na moje izkusnje ki jih imam z Akrapovicevimi slip oni na TDM-u......ni treba nic menjavat in spreminjat parametrov....sem jih nataknil gor, vzgal in to je bilo to.... B) Mešanica je sedaj revnejša, kot je bila, motor se bolj greje in hitreje obrablja... .) Resda se samo menjava izpuha ne pozna dosti ampak pozna se. Če bi dal na mizo, bi verjetno pokazala zmanjšanje moči... :hmm:
Ice Objavljeno April 20, 2004 Opozori Objavljeno April 20, 2004 ni treba nic menjavat in spreminjat parametrov.... ti to ves ali domnevas? mislim tako objektivno......... na kateri roli si ga imel, kdo je opravil meritve (pred in po menjavi) itd.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se