Skoči na vsebino

Elektronski vbrizg benzina


directory

Priporočene objave

vsako spreminjanje sistema z drugacnim zracnim filtrom in/ali izpuhom potrebuje ponovno nastavitev vplinjacev. tudi minimalne razlike imajo lahko zelo velike posledice pri voznji v gorah ali spremenbah v vremenu.

poisci temo K&N.

zanima pa me kaj pa če ima motor elektronski vbrizg??a je tud kaj treba nastavljat če menjaš uzpuhe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm... natancno ti ne morem povedati. odvisno kaksen krmilni program ima elektronika. ce uposteva/dopusca moznost menjave delov sistema potem najbrz ne bi bilo potrebno. vendar glede na dosedanje izkusnje z aprilio, ducatijem in hondo, kjer so vedno menjali tudi eprom, bi rekel, da je vseeno potebno vsaj pogledati parametre nastavitev in ustrezno ukrepati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima pa me kaj pa če ima motor elektronski vbrizg??a je tud kaj treba nastavljat če menjaš uzpuhe

Če bi imel motor lambda sondo, ki meri količino neizgorelega kisika v izpuhu, bi bilo samodejno prilagajanje zmesi gorivo-zrak možno.

Ker navadno nimamo takega motorja nam preostane montaža npr. Power Commanderja. Mape za različne kombinacije filter-izpuh pa potem kar z interneta naložimo! :OK:

Je pa tole čist :topic: , ker ma Fazer vplinjače.

Vplinjači so pa ZAKON! :notworthy:

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Capotu (ki ima elektronski vbrizg) nikjer ne težijo, da bi moral karkoli popraviti v računalniku, če menjaš avspuhe.

In obratno, če se skeširaš za Tuneboya al pa če maš kolega v servisu, da ti naloži nov program v računalnik, ti tudi ni treba met drugih rorov.

lp

Rudi

p.s.

Ene verzije Capotov (ne vem če tudi moja) imajo tudi katalizatorje, pa tudi z njih ni bilo nič drugače rečeno.

Popravljeno . Popravil rudib
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na moje izkusnje ki jih imam z Akrapovicevimi slip oni na TDM-u......ni treba nic menjavat in spreminjat parametrov....sem jih nataknil gor, vzgal in to je bilo to.... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na moje izkusnje ki jih imam z Akrapovicevimi slip oni na TDM-u......ni treba nic menjavat in spreminjat parametrov....sem jih nataknil gor, vzgal in to je bilo to.... B)

Mešanica je sedaj revnejša, kot je bila, motor se bolj greje in hitreje obrablja... .)

Resda se samo menjava izpuha ne pozna dosti ampak pozna se.

Če bi dal na mizo, bi verjetno pokazala zmanjšanje moči... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni treba nic menjavat in spreminjat parametrov....

ti to ves ali domnevas?

mislim tako objektivno......... na kateri roli si ga imel, kdo je opravil meritve (pred in po menjavi) itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!