Skoči na vsebino

Koliko vas je že "zrušilo" motor?


Priporočene objave

Objavljeno

Pepe, vse najlepše želje po hitrem okrevanju tebi in Suziki. Upam, da boš poškodbe na motorju uspel popraviti vsaj tako hitro kot tisto na komolcu...

Bye

Desmo

Objavljeno

Desmo in vsi ostali zaskrbljeni prijatelji, ni bojazni ne zame ne za Suziko. Oba sva v voznem stanju. Bolj kot karkoli drugega trpi ego. Ste pa res hercik, da vas tako skrbi Ali je bil padec res videti tako spektakularen??? Marsikaj bi dal, da bi se lahko videl... no, še bolje bi pa bilo, če se ne bi zložil.

PEPE

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

na tiste, ki spominjajo na kruto realnost, raje pozabim - sem se pa ob forumu odlicno nasmejal... :)

ta resni:

1. kaj narediti, ce imas v rokah motor 1 mesec, kupljen rabljen, seveda flegma odpeljan mimo servisa, z razcefrano gas zajlo in hin fedro v fergazerju, na mokri makadamski cesti z naklonom 10% in obrati, ki kar nocejo in nocejo pasti, ampak samo nabijajo do rdecega?

odgovor: pritisniti rdeci knof, v nobenem primeru pa ne saltati v ovinku v 6 in stisniti bremze, ker se ti smili motor na 12.000 obratih in pobozno moliti, da bi bremze "nevtralizirale" 80 kmh....

2. kaj narediti, ce s sopotnikom po mokrem cestiscu, pa katerem se peljes prvic, s 70 kmh pripeljes na vrh nepreglednega klanca, ki mu sledi 120stopinjski ovinek?

odgovor: ne se peljati 70, sicer pa narediti to, kar sem, namrec zapeljati ravno na travnik in moliti, da bo motor poletel cez grabn...ali pa vsaj bicepsi vzdrzali tezo 2! (btw: od takrat vsaki dan pumpam sklece...)

3. kaj narediti, ce gres 1. v lifu na pag, pa ceprav imas za sabo ze (sele) 2 sezoni, zunaj pa dezuje?

odgovor: ce si ze pri karlobagu, zaviti na trajekt, ne pa delat se 180 km ovinka cez maslenico, ker je more fun.

analiza primera zakljucena, ker zal se danes ne vem, zakaj mi je pri 30 kmh brez bremzanja ali pospesevanja pred ovinkom zdrsnila zadnja guma. zelo sem vesel, da pri deset-metrskem preizkusanju strizne trdnosti goretexovih hlac, ki sem jih kupil prejsnji dan za celo stipendijo (se razume, da na nasprotni polovici vozisca) nasproti ni pripeljal avtobus.

4. kaj narediti, ce ti pri 60 kmh v ovinku sredi mesta, ki ga sicer popravljajo in je zato v makadamskem stanju, dva mulca preckata cesto izven prehoda?

odgovor: ni casa, da bi mislil, kje bos peljal, ker je na desni plocnik, na levi pa ne gre mimo.... zdaj vem, zakaj je omejitev v naselju 50 in zakaj se jo splaca upostevat. moj nart si bo pa tudi za vecno zapomnil, kdaj se je nazadnje vozil v teniskah in ne skornjih....

5. po 2 letih se mi zdi, da je bilo bedarij dovolj, tako da se od sezone 2000 dokaj varno in trezno vozim po cestah.

za vicoljube: moji najboljsi padci

(povezani s preizkusanjem terenskih sposobnostih najnovejse pridobitve nekje med roglo in slovenj gradcem - ki je bilo btw eno in edino, odtlej sem ljubitelj asfalta, ker sem ugotovil, da bi sicer prevec trpela narava)

1. frend pelje po sredi hudourniskega jarka, jas se raje odlocim za njegov zgornji rob, ker je manj kamenja. najdem primerno mesto, da zapeljem nazaj v jarek, hitrost nekje 30, ampak glej ga zlomka - med robom jarka in dnom se naenkrat pojavi metrska "stena". sprednji del potegne proti dnu tako silovito, da komaj spustim bilanco, jo preskocim, nato pa se urno ozrem, zgrabim bilanco od spredaj in opazujem, kam bo padel zadnji del motorja. po cudezu pade na zadnjo gumo, tako da ga vlovim.

2. (isti izlet) zanima me, kako prime dunlopov trailmax na mokri travi na masinzagi (smucisce za outsiderje...)... prijatelj podobno preizkusi z metzelerjem. rezultat: medtem ko se mi smeji, ker mi je odneslo rit, jo odnese tudi njemu. situacijo skusa popraviti z znatnim dodajanjem plina. poravna se tako, da naenkrat motor lezi vodoravno na smucisce, nad njim, preden se seveda zvrne na njega, tako da mu moram pomagati, da zleze izpod njega.

3. prispeva na makadamsko cesto, kjer prijatelj tako vneto opazuje naravo, da ne opazi, da je z desne vozne polovice zdrsnil prek leve v levi jarek. pred sabo vidim samo se rahlo valovanje gozdne podrasti in slisim, kaksne spolne igrice bi se prijatelj sel z mojo mamo.

4. isti prijatelj mi nekaj kilometrov dalje vneto razkazuje, kaksen frajer je, ker zna obrniti motor za 180 stopinj, cesar si sam ne upam. pri enem izmed poskusov, da bi najprej z zaletom obracal z blokiranim zadnjim kolesom, nato pa z gasom, izgubi ravnotezje in pristane - v gnilih jabolkah z bliznje jablane. kavbojke, jakna in celada dobijo pravi osebnostni pecat in novi outlook

pa se ena iz mladosti...

v osnovni soli kot totalni oldtimer-freak brez vsakrsnih izkusenj popolnoma razstavim pony expresa in ga po dobrem letu spet uspem sestaviti, le da je tokrat generalno obnovljen. nanj sem zelo ponosen in ga ne posodim nikomur, saj je kot iz tovarne. nekega dne pa se odpeljem s frendom v malecnik po neke dele in se ne morem upreti skusnjavi po njegovem atxu, ki je takrat s 100 prehiteval vse vespe v mestu. dobim atxa in se pocasi odpeljem za njim, ki mojega ponyja ze v prvi rundi nagoni do 65 na uro, kolikor je sel. kljub opozorilu o nekoliko slabsem zavornem ucinku mojih bremz zavira zelo pozno in s priblizno 30 na uro prevozi stop znak. hvalabogu ni nobenega avta. ampak - pravokotno na najino smer poteka cez krizisce imenitno asfaltiran jarek, kjer so pred casom popravljali plin. ko se pony pripelje do jarka, vilice zabije do konca, k cemur odlocilno pripomorejo se 25mm dolgi vijaki, ki strlijo izpod blatnika (taksne sem kupil, da ziher ne bi bili prekratki, pa sem po prvi montazi pozabil, da bi jih bilo dobro zamenjati s krajsimi).

vidim prvo salto z motorjem v zivljenju. frend oblezi na hrbtu, motor pa med njegovimi nogami pade najprej na zadnjo luc, nato pa na sprednje kolo, se pelje se 3 metre in se zrusi na robnik plocnika.

rezultat: 1 leto trdega garanja gre k vragu, frenda pa skoraj zazgem se na oko, da bo mel zraven brade in vseh clenkov na rokah razbitega se tega....

predvsem upam, da se bo kdo iz tega kaj naucil... jas sem imel sreco, da kljub vsemu motorja niti enkrat nisem tako razbil, da bi potreboval kaksno popravilo (odstejem uporabo plinskih kuhalnikov za ravnanje salthebla - s tujim orodjem, ki ga niti podrazno nisem imel s seboj na pot)

Objavljeno

hehehehehe.......ramb0, a ti je ze kdaj kdo rekel, da bi moral knjigo napisat....seveda komedijo :D :D :D

Objavljeno

V svoji več kot 15-letni karieri še nisem resno padel (upam,da tega ne

bom nadoknadil) .Bilo je pa že nešteto nevarnih situacij,da se včasih

sprašujem od kje toliko sreče.

pozdrav

Objavljeno

Prbližn 10 let nazaj sm šu u Velenje po MZ :D domov pa prpelov 2 Mz-ja.En še TS drug pa že ETZ.Debata pred hišo"čudn da še nobeden ni v hišo prletu"precej čeden ovinek mimo hiše pa cesta tud vredu.Sedem na TS-ja kolega pa na ETZ-ja pa gaaaaasa. :twisted: pa kolegam priletiva v ovinek men zmanka ceste na bankino nato bum :D :D :D evo mene v hiši.Nevem točn kva je blo k`sm se ustavu sm tapru motor pogledu mal luč poglihu pa gasa dalje.Pripeljem nazaj na dvorišče "norc,kreten salte si delu"pol pa prav en kolega lej k ti kri teče z roke pa smo šli po 7 šivov.

No pa sm bilu jest prvi na zidu podpisan:D :D :D :D :D

Objavljeno

Tukaj pa na srečo nimam kaj napisat :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Hm, ne vem, če bi sploh opisala dogodek, mi je kar malo nerodno, ampak naj bo, saj se mi je ta neljubi dogodek zgodil, ko sem imela komaj dva meseca izpit in pa borih 2000 km prevoženih.

Bilo je lani septembra, neko lepo sončno nedeljo. Moj možiček mi reče, a greva na eno kratko furco do Kočevja, ja zakaj pa ne, saj je čudovit dan.

In tako se lepo spokava na mopede in se odpeljeva od doma do križišča v centru Grosuplja (500 m). Mož vozi pred mano, v križišču pogledam desno, prazna cesta, pogledam levo, precej daleč en avtomobil in potegnem. Žal nisem pogledala še enkrat na desno, da bi videla kje je moj stari, in glej ga vraga, še vedno je stal v križišču in čakal, da bo avto odpeljal mimo, jaz pa začnem kričati, PAZI, in bum, tresk se mu zaletim v rit, on se obdrži, jaz pa kresnem po tleh. Na njegovem motorju sem z nogo sesula odbijač, zvila torbo, razbila luč, na mojem je pa odletelo vse od žmigavcev do ročk, tačk, nekaj odrgnin na sprednjem blatniku in pa moja malenkost jo je tudi odnesla s podpludbami in zdrajsanim usnjem, no ja, pa tud čelado sem podrajsala. Lahko bi bilo še huje, ker sem padla na cestišče, k sreči je teti s piksno uspelo, da me je obvozila, da bi pa ustavila, ji pa verjetno še na misel ni prišlo.

Moj presenečeni mož me je nekaj časa gledal, potem, ko sem začela kričat, da naj že dvigne motor z mene, da se spravim s ceste si je od šoka opomogel in mi končno pomagal se pobrati s ceste.

Furca je bila res kratka. Od takrat naprej vozim vedno prva. Dogodka pa žal moj stari še ni pozabil, saj mi še vedno reče, pelji spredaj, da se mi ne boš spet v rit zaletela.

Objavljeno

Da ima motor odbijač pa prvič slišim. :lol:

:lol: :lol:

Objavljeno
Od takrat naprej vozim vedno prva.  Dogodka pa žal moj stari še ni pozabil, saj mi še vedno reče, pelji spredaj, da se mi ne boš spet v rit zaletela.

hehehehe...babi, bos vidla! Zdaj pa bo on tebe od zadaj :twisted: :lol: :lol:

lp dave_tw

Objavljeno

"odbijač" - ups - no ja saj moški veste kaj sem mislila - saj sem vendar ženska :roll: . V bodoče bom prebrala post preden ga objavim, da ne bom neumnosti pisala :oops: .

DTW, daj bog, da bi me res :lol: :lol: :lol: , sam brez "odbijača" vmes :oops: :oops: :oops: .

Lp

Objavljeno

hja....u bistvu kar neumen padec....

v BTC se pripeljem pio letališki mimo emporiuma (virago) pridem do krožnega prometa in lepo pogledam levo da lepo s stilom zapeljem notr.

Ker se je bližal avto majčkn potegenem pogledam predse in OPA!!

nepotrpežljiv voznik z AUDIJEM se odloči da je na moji desni dovolj prostora da pride pred mano v krožni promet. Glede na to , da je precej zlizana cesta sem ga v stilu položil na bok. AUDI naprej, jst poberem motorček in nebodigalen za njim. Ko mu na parkirišču omenim neumnost je njegov odgovor "šta se buniš mali..." verjetno nepotrebno povedat da sem se mu podpisal na avto, ko je zapustil parkirišče.

JR WAS HERE!!!

:0X:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem tak, da imam dneve normalnih in dneve trening voženj. Slednje služijo za sproščanje adrenalina in učenje, vadbo vožnje »na meji« - spoznavanje zmožnosti sebe in motorja. Danes sem se s prijateljem in Macico odpravil na cesto med Trbovljami in Preboldom, kjer smo trenirali – po Preboldovi strani. V zadnji desni »serpentini« pred koritom s pitno vodo na poti navzdol, sem Ninjo prehitro potisnil do tal (premalo nežno, nisem tipal ampak kar rutinsko zvrnil + gume imam že močno obrabljene) in mi je spodneslo prvo kolo. Ninja je po desnem boku radialno oddrsela preko nasprotnega pasu v kovinsko ograjo. Skoraj se je že ustavila, a vendar dovolj hitro butnila v spodnji del ograje, tako, da je na večih koncih razklalo sprednjo masko. Na ušesu ima poškodovan desni bok in spraskana je. Avta jasno, da ni bilo nobenega, ker se vedno prepričam s pogledom iz vstopne ravnine, če je na izstopni prazno in takrat gre na mejo. Meni ni nič. Ko smo se malo pogovorili (10 min), sta prijatelj in Macica nadaljevala s treningom, jaz pa sem preventivno počakal še nadaljnih 20 min, da sem se zopet popolno skoncentriral, vžgal Ninjo in se odpravil z njima trenirat. Prve pol ure voženj gor in dol je bilo potrebnih, da sem zopet zaupal sebi potem je pa že šlo, sicer ne še na mejo, ampak s časom bo. Po dveh urah in pol treninga smo se vrnili domov (vse skupaj 5 ur).

Skupen vtis. Marca letos mi je na treningu v ostrem desnem ovinku navzgor tudi odneslo prvo kolo. Takrat sem le podrsal desno stran in jo sploh nisem popravljal. Takrat sem se kakšne tri metre peljal po Corduri in mi je ravno asvalt prišel do kože na kolenu (ena hrastica). Danes sem se peljal kakšnih šest metrov po Dainese-ovem Aeru, ki je iz močno debelega usnja in poln ščitnikov in mu ni nikjer popustila niti prva plast. Rezime: Debelo usnje rulez, Cordura je pa prijetnejša za nosit.

Trenirajte vedno pri nizkih hitrostih, ker je večja verjetnost, da boste lahko sami prišli domov.

Trenirati je potrebno, da smo bolj vešči vožnje z motorjem.

Športne nesreče so včasih tudi del treninga. Bomo popravili.

Objavljeno

Ježešna, Leon, samo da si OK. Se je zadnje čase toliko hudega zgodilo, da smo vsi žalostni in napeti...

Če boš popravljal (varil) plastiko maske, se je ravno zadnjič na Motosvetu pisalo o mojstrih, ki to dobro naredijo - malce pobrskaj z iskalnikom. Sicer pa menda tudi Mačica ve za enega fajn plastik-maharja.

BTW, ko si omenil obrabljene gume - danes sem kupil nove "trekking čeveljce" za Transo. Montaža bo najbrž drug teden, ko bom dal motor na gajbo, snel obe kolesi in hkrati opravil še nekaj manjših vzdrževalnih del. Upam, da bodo nove gume fajn limale...

Objavljeno
BTW, ko si omenil obrabljene gume - danes sem kupil nove "trekking čeveljce" za Transo.

Vas fir ajn zadevo si pa nabavil :?:

Objavljeno

1×na krožnem v BTC-ju...brez posledic

1×na poti iz Dubrovnika...čelno v betonski dovoz do nekega dvorišča.Meni ZAČUDA in na VELIKO SREČO nič...Suzukijev prednji konec neprepoznaven...dobesedno (precej zvit okvir, disk in sprednje kolo v prahu, vilice 2×prelomljene).

Objavljeno

Paviljon na Brezovici: prjatli spelejo, jaz pogledam levo - prazno, spelem in nagnem, še enkrat pogledam: o p... avto!!! Ustavim (jasno prav na hitro), motor pa lepo zdrkne dol. 230 kg pa ne ustaviš kar tako. Pade na tla, jaz pop...zdim potegnem mrcino za roge nazaj užgem in odpelem (osramočen in z rdečimi ušesi).

O bog, da bi se nam dogajal samo to (pa magari vsak dan)!!!

Objavljeno

Jst sm pa ene 4 dni nazaj "bežal" domov pred dežjem... celih 10km je šlo zlo ostro in brez problemov, človek si misli: "uh, samo da mi je uspelo prist domov predn se je usulo"... seveda sem pamet ze odklopil, češ, itak sem imel samo še za parkirat. Napaka :!: Pridem na naše makadamsko dvorišče, zavijem (malo nagnem), stisnem prednjo zavoro in oooooopa... motor potleh. :evil: :evil: :evil: Leva stran tko podrsana da mi noben ne bo verjel da se mi je to zgodilo pri 5 km/h. Jst vglavnem sem mislu popeesdeet. :x

Sej, še dobro, da je to zgodilo doma in počasi, samo... :roll: brezveze.

Leon: smem prašat kake gume maš spredi da ti "tolko" zdrsavajo?

LP duhc

Objavljeno

Lizbona-krozni promet-nalet starcka idiota s starim Peugeotom v zadnji levi del motorja- motor samo praske (hvala Motadu za scitnike)-jaz->grdo zvit glezenj :( Je trajalo se pol leta da je postal koliko toliko normalen :)

Objavljeno

Ja moj lupček tut ni dočakal jeseni. Sva šla dve sobote nazaj s kolegom na morje, pa sva od Broda na Kolpi do Delnic mal zamenjala motorčke. On je začetnik, cesto pa pozna in je itak lepo počas vozu. Sam ni mi jasno kolk se je mogu ustrašit, da se je zapelal direkt v hosto... mislm, ovinka niti začel ni.

Zdrobil je zapestje (in to hard) motor je pa ob prvem pogledu iz ceste noter v gozd izgledal tako bogi, da sem takoj čelado snel in obrisal solzice...hehe. Sam ni blo hudga. Sm kar v hosti pošraufal vse plastike stran, pol smo ga pa naložil v kombi, pa hajd domol. Ko smo ga zložil sem šel najprej probat, če gre še po zadnjem... Kolega bo pa ene 2 mesca v bolniški (najmanj).

No v sredo sem šel pa kar v Pulo z njim. Pa se v petek s sopotnico vračam iz ližnjana ob enih 23h, itak brez čelade pa v kratkih rokavih pa v natikačih, ampak lepo počas. Pa prpelava pred Zen kjer je bla že žurka, pa ful raje. Seveda se nisem mogel kar mim pelat, zato ustavim, prednjo gumo na robnik (sopotnica!) pa mal kurt. Ko sem pa zadnji konc začel premikat levo-desno, je pa guma "zagrabla", midva pa fuk po tleh... FULL BRUKA... pa folk okol naju...

Nič, šalthebel ki se je odlomu sem odšraufal iz vzvoda, pa 3x gor pa dol po zadnjem (s krvavim kolenom je itak ful dobr zgledal), pa sva šla naprej pivo tankat!

Jebiga, cena slave...

Objavljeno

Duhc, vedno vozim navadne D207, samo imam doma narejene stopalke, ki so ožje, da ne drsajo po tleh in to omogoča naklone, dokler ne čutim vzdolžnega nihanja motorja oz. drsanje lonca na desni - ob dobrem asvaltu (vse le pri hitrostih do 100km/h). Če nisem dovolj občutljiv, je sranje. In zakaj zapovrstjo sprednje. Prvič sem malo preveč obrnil krmilo v smer ovinka (v zadnji tretjini ovinka) – pravilno bi bilo, da bi se moral samo bolj nagniti in krmilo obrniti proč od ovinka (kolikor je dovoljevala hitrost). Zadnjikrat pa kot sem že zapisal – preveč grobo in v začetku ovinka. Razume se, da se zavor nisem dotikal.

Zviz 8) :D

Objavljeno

Jaz sem se pa vozil s sopotnico na aprilia rs125 pred dvema letoma. Sla sva cez cernivec. Ko sva sla cez nek nepregleden ovinek se je naenkrat pojavil avto na sredi ceste ki je zelo pocasi spelaval ali je stal (ne vem dobro) iz domacega dvorisca na cesto. Jaz nisem imel nobenih moznosti da bi se umaknil, saj je bil na eni strani gozd na drugi pa skalnata stena. Tako sva trescila v avto in naja je odneslo cez avto. Ko me je odneslo sem z roko zapel se za ogledalo tako da sem ga odlomil. Ko sva pristala sem najprej pogledal ce je sopotnica vredu in na sreco je pristala na meni tako da ji ni bilo hudega, meni tudi ne, saj sem imel samo nekaj modric in bolecin tako da sem se naslednje jutro komaj pobral s postelje. No aprilia pa ni bila v tako dobrem stanju, skode za 300.000 sit.

Objavljeno

Za sabo imam dva padca z motorjem. :? :( Enga lažjega(drsel po travniku),samo z poškodbo rame,ter enega poštenega.

Z suzukijem rf 900 po zadnji čelno v tovornjaka.

Razbita glava(ćeljust,obrazne kosti...) :? ,kar nekaj vijakov,noga od kolka do gležna v refuzi(štanke,šraufi,žica...).itd.Pa še roka,zapestje.Pa kaj bi našteval.

Od motorja ostal samo agregat(brez hladilnika...)in veriga.

Preživel(komaj)

Furamo dalje

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!