Skoči na vsebino

Primerjava R1 2003 proti R6 2004


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo,

kupujem nov (rabljen) motor. Do sedaj imel GSXR600 in RSV mille. Sedaj pa iščem (zelo) okreten motor do 2,3 mio.

V ožjem izboru sta R1 2003 (2002) in R6 2004 (2003), alternativi sta 954RR in GSXR600 2004.

Zanimajo me konkretne izkušnje z R6 in R1, recimo če je kdo mogoče šel iz R6 na R1? A ima kateri kakšne posebne pomankljivosti, slabosti? A je velika razlika v okretnosti (guma 190 proti 180)? Kateri je bolj vozen, "udoben"?

Sem namreč visok 190+, motor pa želim imeti za ovinke tipa Kačje ride.

Hvala za vse objektivne pripombe, dizajn je pa tako in tako subjektivne narave.

LP

P.S. Ice, sem prej uporabil iskalnik, pa nič oprijemljivega...

Objavljeno

A si se že peljal na R6-ki?

Ker se mi zdi da je za tvojo višino mal premajhen motor.

No bo kdo povedal, ki ima več izkušenj z njo.

Drugače imam pa jaz na R1 gume 180 ne 190...

Objavljeno

Imel sem GSXR600, pa sem bil zadovoljen z ergonomijo. Z R6 (R1) se pa še nisem peljal, samo sedenje na njej pa mi ni kaj dosti povedalo. Se mi je pa zdelo da sta oba podobna.

Ali je kakšen problem (razlika), če je guma 180?

A si imel kdaj občutek, da so 600-taki hitrejši čez ovinke (bolj okretni)?

Objavljeno
A si imel kdaj občutek, da so 600-taki hitrejši čez ovinke (bolj okretni)?

še več....včeraj je na kačjih ridah vozil en tipo z rsv mile po kolenu...res atraktivno...pa pride za njim en s skuterjem pa ga v ovinku drži oz. skoraj dohiti....torej....

Objavljeno

Jaz sem prešel iz 125(aprilia RS) direkt na 1000 (R1) tko da ti nemorem veliko povedat o 600takih. Sem se pa zapeljal z R6. Gre vredu edino navor me malo moti. Sem pač navajen na R1:) R6 ima majhno mednosno razdaljo, tko da za zaprte ovinke je to dobr...

O razliki o gumah 180/190 nebom govoril ker sem mel zmeraj 180...

No zdej bom mel 190, ker je original na novi R1 190, ki jo dobim sred maja.

Bo kaj več povedal kak izkušen motorist.

Objavljeno

Letos sem presedlal iz CBR600FS na R1 2004.

CBR je veliko bolj udoben motor, zaščita proti vetru je za en razred boljša, delovanje mašine je bolj tiho in bolj mirno, ko pa treba začet šibat čez ovinke, pa proti R1 nima nobene šanse. Z R1 se vglavnem voziš v visokih prestavah in pri nižjih obratih in je motor okreten, sledi zastavljeni liniji v zavoju in to linijo se da tudi spreminjat - če je potrebno. Z CBR-ko pa je bilo potrebno za hitro vožnjo motor visoko vrteti v nižjih prestavah in takrat motocikel ni bil več tako okreten (kljub 180 gumi zadaj). Pa tudi delovanje vzmetnih elementov ter doziranje zaviranja je na R1 boljše. Da ne omenim, da od 45 na uro potegne v šesti brez grgranja in protestiranja mašine.

Kakšna pa je razlika na Grobniku pa še ne vem, ker R1 tam še nisem probal.

Objavljeno

Hvala vsem!

Bono, glede na tvojo primerjavo 600 in R1; a bi se dala vetrna zaščita popraviti s kakšno drugo šipo? Kako je pa s položajem na motorju? A je bolj utrudljiv? Vodljivost pa praviš da je enaka, če ne celo boljša pri R1?

Objavljeno

Ko sem mel R1 L99, sem zamenal šipo. Tko da tut za novo R1 mora bit neka rešitev. Sam je bla pa lepš z original šipo. Vsaj meni.

Tko da ko dobim novo R1, bom pustil original gor

Objavljeno
Hvala vsem!

Bono, glede na tvojo primerjavo 600 in R1; a bi se dala vetrna zaščita popraviti s kakšno drugo šipo? Kako je pa s položajem na motorju? A je bolj utrudljiv? Vodljivost pa praviš da je enaka, če ne celo boljša pri R1?

Kot opcijska oprema za R1 2004 obstajata dve povišani šipci; ena je na vrhu bolj ravna, druga pa je na zgornjem delu zavihana kot v nek spojler. Razmišljam, da bi eno nabavil, pa čakam, da bo kdo tle na forum napisal, katera se bolje obnese in kakšna je sploh razlika v primerjavi z serijsko.

Kar se pa vodljivosti in utrujanja tiče pa kot sem napisal; pri turistični vožnji bolj utruja zapestja kot CBR in pritisk vetra v ramena je večji. Na CBR-ki sem zalegal pri hitrostih nad 140 km/h, na R1 pa nad 130 km/h, pri čemer se mokram skloniti nižje. Vse to pa se pozabi, ko se pripelješ v prvi ovinek, tu pa je R1 v veliki prednosti. Pa še nekaj, R1 je manj nervozna pri vožnji v zavojih preko grbin. CBRka je tam zoprno stresala z belanco levo-desno, R1 pa ne. Očitno tudi serijski amortizer belance opravlja svoje delo. Ali pa so nove PILOT POWER toliko boljše od prejšnjih gum, ki sem jih vozil.

Objavljeno

Aja pa še nekaj sem pozabil. Moja žena pravi, da se tudi na R1 dobro sedi zadaj, na rezervoarju je še celo boljša opora za roke, gležnji so malo bolj pomaknjeni nazaj (zaradi višjih stopalk za sopotnika) in v kolenih se čuti malo več upora zraka - spet stvar aerodinamične zaščite.

Objavljeno (popravljeno)
CBR je veliko bolj udoben motor, zaščita proti vetru je za en razred boljša, delovanje mašine je bolj tiho in bolj mirno, ko pa treba začet šibat čez ovinke, pa proti R1 nima nobene šanse. Z R1 se vglavnem voziš v visokih prestavah in pri nižjih obratih in je motor okreten, sledi zastavljeni liniji v zavoju in to linijo se da tudi spreminjat - če je potrebno. Z CBR-ko pa je bilo potrebno za hitro vožnjo motor visoko vrteti v nižjih prestavah in takrat motocikel ni bil več tako okreten (kljub 180 gumi zadaj). Pa tudi delovanje vzmetnih elementov ter doziranje zaviranja je na R1 boljše. Da ne omenim, da od 45 na uro potegne v šesti brez grgranja in protestiranja mašine.

Primerjava med šesto in tisoč kubičnim motorjem ni primerljiva saj je logično, da motor, ki ima 170 konjev in 1000 kubikov gre bolje, ma boljši navor ter bolj vleče od 118 konjev in 600 kubikov. V teži edino ni velike razlike!

Popravljeno . Popravil Ventil
  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!