Skoči na vsebino

Začetek izdelave unikatnega motorja


Priporočene objave

Guest Long Rider
Objavljeno

Sem ljubitelj motorjev. Imam pa željo, ki si jo sedaj želim uresničiti. Ta želja pa je motor. A to ne motor, ki se serijsko izdeluje. Želim si motor, ki bo unikat.

Imam denar a manjka mi veliko informacij. Ne vem kje in kako začeti z izdelavo motorja. Moram pa povedati, da sem "mojster" za vse, imam prostor za izdelavo motorja, veliko časa in pa tudi zelo veliko voljo a še večjo željo. Je kdo na tem forumu, ki bi mi dal nekaj informacij in napotkov. Zanima me kako do šasije, motorja, vilc in vsega kroma, ki je nujno potreben za takšen motor. Je kdo, ki izdeluje sam motorje in bi bil pripravljen deliti nasvete z mano in bi mi bil pripravljen pokazati kako poteka izdelava. Se pa vnaprej zahvaljujem vsem, ki ste mi dali informacije in napotke.

Tako pa naj bi izgledal motor, ki si ga tako želim.

post-2-1083603409.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Jah lepo si si zadal! Najprej rabis kupit Harley, ker bos rabil masino, potem bos kupil gestel v Avstriji ali nemciji, moram ti povedat da je gestelov vec vrst predvsem oblik, potem bos zacel nabirat ostali hardver kot so vilice, feltne itd.. zaenkrat je najbolje, da se oglasis v Harley kliniki v LJ na Trzaski, da sploh vidis kaj v bistvu zelis, poklices lahko tudi 041 404 313, kjer bos dobil nekaj koristnih napotkov v zvezi z izdelavo in deli... Imas pa tudi trgovino v Gradcu. Nekaj od vsega bos lahko izdelal tudi sam, da bos dal svoj pecat motorju. Potem pa bos vse skupaj lepo homologiral. Aja, pa pripravi ene 40.000€ minimalac. LP

Popravljeno . Popravil Shargo
Objavljeno

pozabi HD masino. raje S&S, CC ali podobno masino sestavljeno po tvojih zahtevah in preferencah. za zacetek kupi par revij, ki delujejo v tej smeri in se grobo informiraj. med ostalim tudi klemencic v MB nekaj ve o vsem tem.

BTW tema galerija motociklov forumasev je tocno to: galerija motociklov forumasev.

Objavljeno

Ice je v bistvu povedal večji del mojega mnenja .....

1. Nabavi čimveč revij in preglej čimveč že obstoječih izdelovalcev.

2. Dobro sanjaj ko spiš in se definitivno odloči kaj hočeš.

3. Mašina ... pusti HD tam kjer je .... dost drugih izdelovalcev!

3. Kupi geštel, mašino, mogoče vilce, in drobnarijo drugi izdelaj sam! (mojemnenje)

4. mislim da bi mogu pridet krepko pod 40k€ seveda brez tvojih ur! Prej pa preveri vse varjante homologiranja pri nas in v sedanji EU.

5. Veliko sreče pa naj te ne mine navdušenje prehitro :P

Objavljeno

Ravno pred kratkim sem izvedel za eno varianto, kjer se dejansko nabavi "kit komplet" motorja - celoten motor v parih skatlah (masina, okvir,... vse). Ce te zanima ti lahko posljem info kje se to dobi... Ce se prav spomnim je cena 22.000 ojrof.

Na izbiro mas pa S&S ali pa Rev-tech masino v mislim da 1400 in 1600ccm izvedbah.

Objavljeno

1. pripravi dosti denarja!!!!! (no tu lahko že nehaš in daš naredit motor komu po svojih željah).

2. zberi ponudbo delov, saj lahko kupiš vse od mašine do zadnjega šraufa

3. glede na to kako si se lotil vprašanja sklepam, da nisi vešč tega, če hočeš da motor dela in da bo imel vse potrebne papirje prepusti delo strokovnjakom oz. se saj krepko posvetuj z njimi.

4. za tak motor kot je na sliki pripravi vsaj 40.000 eur ali še kakšnega več če boš delal sam ker boš kupoval dražje kot profiji pa še kakšno stvar boš zajebal.

5. custom motorji niso lego kocke, stvar je bolj komplicirana kot zgleda kar ti bo postalo jasno ko se boš malo poglobil v to.

6. preglej firme kot S&S (agregati), custom crome, american eagle pa boš videl, da ni omejitev razen financ.

če imaš toliko denarja se kar obrni na klemenčiča v MB ali custom clinic v LJ, drugače kupi Jap. čoperja in začni počasi sam z manjšimi optičnimi predelavami (sedež, izpuhi, barvanje,...) in nadaljuj na težje stvari.

obilo sreče :P

Objavljeno

....in upam, da imas vsaj malo oblikovalske zilice nekje skrite. kar namrec izgleda enostavno in easy za narediti niti pod razno ni nujno da je; vecinoma ne. BTDT. ;)

Objavljeno

če ti manjka idej pa lahko prečekiraš na spodnji strani....ali gledaš discovery channel ob 23.00 v petek.....

O.C.C.

Objavljeno (popravljeno)

No pa se tole si poglej Pa povezave ne pozabi precekirat. No jaz bom pa taksnega nabavil...ce bo mama kej zram dala seveda. .) Zdej pa mislim, da ze veliko ves! :devil:

post-2-1083664772.jpg

Popravljeno . Popravil Shargo
Objavljeno

Če bi sam delal predelavo, bi se odločil za agregat od MID-USA, uplinjače S & S in ogrodje od Softaila (ta staro, za agregate Evolution) z razširjeno zadnjo nihajko za najmanj 15cm zadnjo gumo.

Objavljeno

Pa že na začetku se odloči. Ali boš sestavil motor, ki ga boš iz razstave na razstavo vozil na prikolici. Potem ni težav. Kupi in sestavi tisto, kar ti je najbolj všeč.

Če bi pa rad na rit izdelka privijačil tudi registrsko tablico, se pa oboroži z uradnimi listi (Pravilnik o ugotavljanju skladnosti vozil z vsemi navedenimi podzakonskimi akti ti mora postati priljubljeno branje).

Objavljeno (popravljeno)

pa še to.. sicer bo verjetno malce skakanje v zelje, ampak lahko bi kontaktiral tudi MB Klemečiča, ki se bavi s tem hecom..

http://www.klemencic-bikes.si/

opis predelave: http://www.klemencic-bikes.si/SLO_stran/pr..._harley_slo.htm

p.s. homologacijske zadevce: http://www.najdi.si/click/click.jsp?redire...pdf&q_hit_pos=4

Popravljeno . Popravil spilferderber
  • 8 let pozneje...
Objavljeno

Itak da je zamrla. Pri nas se predvsem velik govori, naredi pa bol malo. :glare:

Objavljeno

Sej s tako briljantno zakonodajo kot jo imamo ne moreš naredit prav dosti :)

Objavljeno

Tud res

Objavljeno

Pa je kdo že naročal kakšne mašine iz USA ?

Objavljeno (popravljeno)

Mašine za USA trg ponavadi ne dosegajo naših standardov o emisijah itd. Razen za kake oldtimerje.

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Mašine za USA trg ponavadi ne dosegajo naših standardov o emisijah itd. Razen za kake oldtimerje.

jaz sem tudi takom mislil.

zdaj pa mi ni jasno, zakaj ma kawasaki ninđa 10 v ZDA manj konjev kot evropska različica?

menda mora zadostit njihovim standardom. iz tega predpostavljam, da so strožji (kaki bedni dodatki v avskuhu, slabši miks zraka in goriva,...)?

Objavljeno

Ni nujno, da je blokirana samo zaradi emisij. Lahko so v igri davki, zakonska določila pa še in še. Že v 90 so v nektaerih zveznih državah blokirali športake. Konkretno vem za gsxr 1100, ki je bil blokiran na 100 Km.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

pozdravljeni! Da ne bom odpiral nove teme..
Zanima me kako je s homologacijo in registracijo po svoje narejenih motorjev. Naprimer kaj takega:

http://www.motosvet.com/custom-lazareth-bmw-scrambler.html

Torej sestavil bi motor iz več motorjev, prilagodil bi ga po svoje, vendar npr. predelava okvirja bi bila minimalna, če sploh, sicer bi bili deli kolikor se da takšni kot v originalu. Kolikor sem razumel, če bi bili vsi deli novi, ne bi bilo problemov, ker tako lahko dobiš vse papirje za homologacijo.
Denarno sicer bi nekako prišel postopoma čez, me pa vseeno zanima vgradnja rabljenih delov, kako bi prišel do potrebnih papirjev?

Sicer pa nisem povsem neizkušen, sem preživel že nešteto ur v delavnici, pa nešteto kombinacij različnih delov na motorjih. Vendar je bilo vse to bolj za dušo in terensko vožnjo, zdaj me pa zanima, kako (če sploh) je mogoče spraviti motor iz domače delavnice na cesto.

PS. Vem, ceneje bi bilo kupiti nov motor, vendar mi moja umetniška žilica tega ne dopušča :)
 

Objavljeno

Da bi vse popolnoma legalno zrihtal pri nas malodane nemogoče. Tudi če maš vse dele nove (se pravi za vsak del certifikat npr TUV) pride vseeno do komplikacij, ker naši zahtevajo da je del namenjen točno tvojemu modelu motocikla. Ker so pa ti deli ponavadi univerzalni ter ker v drugih državah tega ne zahtevajo se pojavi problem.

Meni moje predelave ni uspelo homologirat pa sem mel za vsak vgrajen del papirje, vgrajeni so bili skladno z TSV, potrdila varilcev, sheme pa boga in pol..ne na LPP ne na RTI nimajo pojma kako bi sploh speljali postopek (ok. kak WW trajk še pride čez ) Na LPP so me takoj zavrnili, na RTI se je pa možak vsaj potrudu-pa sem po kakšnem mesecu vseeno dobil isti odgovor.

So pa razne luknje...npr. starodobnik za katerega se ne more dobiti originalnih delov...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!