Skoči na vsebino

Kriticna situacija - zival, ovira itd na cesti


Priporočene objave

Objavljeno

Kaj storiti, ko se najdes v situaciji, kjer ti v trenutku postane jasno, da se bo zgodilo? Da bo poclo.

Ker po moje ni slabo ce se tudi to enkrat pretehta in potem v tistih milisekundah samo izbiras med moznostmi in se ti ni treba ukvarjat s tem, kaj se bolj splaca...

Jasno, da v tem smislu ne gre govoriti o trdnih dejstvih, ampak - ceprav ti statistika bore malo pomaga, pa vseeno lahko pride prav, da si vsaj povecas "moznosti" da se stvari bolje izidejo...

Nekatere situacije

1. recimo da vidis oviro, ves da se izognit nebo slo - ce je prikolica, sleper ipd. se poskusas spodaj spravit, ce je dovolj nizka - se smesno slisi, ampak samo slisi - se probas prek vrect?...

2. ovira je zid - verjetno je najboljse da ga s svojim zivotom podres od strani... no pol pa te odbije od betona.

3. cesta, na straneh njive - da se izognes trcenju zapeljes na travo oz. v grapo... vrze te dol s sedla?... ali se bolj splaca z plocevino srecat?

4...

Torej - vase izkusnje in mnenja...

Lp,

Boli

Objavljeno

quote:

1. ce ni previsoka,vstani na stopalke ali sedez (ce lahko/znas) in se vrzi cez.sam tudi se nisem probal,samo je ideja.ce je izvedljiva....hope never to have to see.

2. cim bolj topi kot....pa glej da te ne odbije tocno pod kamion.

3. njiva! brez pomislekov!

4. vozi cestiscu,vremenskim razmeram in sebi primerno.in pazi na vse norce.v primeru primerov ti pa zelim vso sreco...

-----------

Lepo si rekel.. Po moje bi se dosti dogodkov, ki jih lahko beres na zadnji strani cajtngov lepse koncalo, ce bi se motociklisti "locili" od svojega konjicka in ne poskusali resiti kar se resiti ne da. Vsaj v teoriji seveda. Moras pa res pol hitro vstat z njive in lovit onega hepana ki je to kriv...

Lepo se mejte

Objavljeno

quote:

1. ce ni previsoka,vstani na stopalke ali sedez (ce lahko/znas) in se vrzi cez.sam tudi se nisem probal,samo je ideja.ce je izvedljiva....hope never to have to see.

Gibanje telesa je sestavljeno iz :

recimo 100 km/h motorja in cloveka proti oviri ter komponente, ki jo clovek hote povzroci po vaši ideji z stopalkami recimo v neko drugo smer proc od ovire. Ce za trenutek odmislimo gibanje motorja in vzamemo, kot da se iz stojecega motorja z stopalk nekam poženemo vidimo da je ta komponenta (ca. 20km/h) borna v primerjavi z ono(100km/h). Skratka v casovni enoti, ki nam je še na razpolago do ovire, bi se morali nekam zabrisati, kar naj bi pomenilo, da bi se rešili pred direktnim trkom. Najveckrat mislim, da je bolj smiselno ustrezno zaviti proc od ovire (seveda ne v nasprotno vozeci avto. Sicer pa, za eno zmolit je pa tudi premalo casa.

lp RAN

Objavljeno

tipi so leteli po 30-50 metrov in preziveli. skoci preko.

kamion - shit brez idej!!! (ce ne gre mimo).

beton, ograja - probaj preko ker drugace te pretrga. prometni znaki in ostale ovire trgajo ude. hirtost dela svoje.

njive so dobro blazilo. pusti motor in drsi, prevracaj,.....

PS: pa ne probavat prevec!!!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

quote:

Gibanje telesa je sestavljeno iz :

recimo 100 km/h motorja in cloveka proti oviri ter komponente, ki jo clovek hote povzroci po vaši ideji z stopalkami recimo v neko drugo smer proc od ovire. Ce za trenutek odmislimo gibanje motorja in vzamemo, kot da se iz stojecega motorja z stopalk nekam poženemo vidimo da je ta komponenta (ca. 20km/h) borna v primerjavi z ono(100km/h). Skratka v casovni enoti, ki nam je še na razpolago do ovire, bi se morali nekam zabrisati, kar naj bi pomenilo, da bi se rešili pred direktnim trkom. Najveckrat mislim, da je bolj smiselno ustrezno zaviti proc od ovire (seveda ne v nasprotno vozeci avto. Sicer pa, za eno zmolit je pa tudi premalo casa.

lp RAN

Saj teoreticno lahko imas prav. In sploh nocem tezit s tem topicom. Ampak ce si imel kdaj kaksno situacijo, ko te en hepan maksimalno zaj..e in odreagiras v delcku sekunde, potem pa za nazaj razmislis, lahko vec al manj ugotovis, katere opcije si imel, opazil in se potem odlocil za "optimalno". Lahko pa da ne bi bla optimalna.

Ajd, jaz npr. nimam pojma, kak zgleda ce se s 100/uro kotalis po njivi... Mogoce je dosti boljse drset po asfaltu (ce imas scitnike)... Ce pa mi nekdo z izkusnjami rece, da je stoposto boljsa njiva, meni je to dovolj...

Ena stvar je tudi, ce pogledas, kako po zraku letijo Rossi & co., seveda se nikoli ne "odrinejo", zato pa so dosti vecje sanse, da motor pade na njih... pa majo lazje motorje...

Sem pa se ko sem bil bolj mali s picikla dol vrgo, pa sem pol boljse skozi priso ko picikl... Pa mi ni blo zal...

Lp, Boli

PS: Pervy - zdaj recimo vem - s pogledom je samo treba iskat "auslauf cono"...

-------------------------

Ma... boli me....

Objavljeno

Glede iskanja "izhoda" je pa tako, da je potrebno NE GLEDE NA TO, KJE SI VEDNO ISKATI IZHOD V SILI...

In to ce si v gostilni/diskacu, cekretu katerega vrata se lahko zaskocijo (tocno to se mi je ze zgodilo) ali pa, ce ostanemo pri topicu, na cesti z motociklom ...

Torej, k opazovanju ceste in dogajanja okrog sebe je nujno potrebno pristeti komponento iskanja POTI UMIKANJA... Definitivno je boljse zleteti iz ceste na njivo kot pa na nasprotni vozni pas pod avto...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Objavljeno

Njiva je sigurno najboljša ideja, ker je to najbližje situaciji, ki jo imajo na dirkališcih in si vecji del nic ne naredijo. Pogoj je samo, da na njivi na poti tvojega gibanja ni ovire, ki bi se zoperstavila tvojemu gibanju ter na silo poskušala zmanjšati tvojo hitrost.

Ce pa pade motor nate ja pa druga zgodba, ki ni spodbudna.

Iskanje poti umikanja je dober predlog in motorist bi moral že podzavestno to stalno poceti, tako da ko pride do te nezaželjene situacije skoraj nagonsko reagira ustrezno.

lp RAN

Objavljeno

no prakticni primer iz moje zgodovine:

dolg ovinek, hitrost cca 120 km/h, ko me mocen sunek vetra prestavi na nasprotni pas. nasproti avto, nazaj ne morem ker je veter ful mocen. zapeljem na levo bankino in lovim motor (bi ga ustavil) ampak ob cesti so drevesa.

podrl sem motor in drsel. spustit ga nisem mogel ker mi je noga ostala pod motorjem. no vglavnem vstavil sem se pred drevesom, dragstar 650 samo zvito stopalko zavore, jaz umazan kombinezon in bolec glezenj (nic hudega ker sem imel visoke skornje) sopotnica zgubila pol nogta ko je z roko vdarila po podu.

PO 5 CIGARETIH SEM ODPELJAL NAPREJ KAR JE SIGURNO BOLJSI KOT CE BI SEL CELNO V AVTO (JAZ CCA 120 KM/H - ON VERJETNO SE VEC)!!!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

Vceraj mi je v ovinku pocila guma in me je zacelo odnašati na drugo stran vozišca kot bi bil na ledu, sreca da ni bilo kakšnega avta nasproti.Ker sem voznik ?zacetnik nisem vedel kaj je z motorjem in sem se full ustrašil, verjetno bi moral dodati plin jaz pa sem zacel zavirati! Sedaj me pa zanima naslednje:

1.Kako pravilno ravnati v takšni situaciji?

2.Kaj z motorjem ce v okolici ni nobenega vulkanizerja oziroma ne dela vec?

3.Zakaj vulkanizer noce vijaciti kolesa z motorja in nazaj gor?

LP

Alfonso

Objavljeno

V momentu, ko se ti dogaja karkoli od zgoraj naštetega, reagiraš podzavestno.... Z izkušnjami pridobiš refleks, kako odreagirat. Vcasih izgleda situacija brezupna, pa se da rešit....

Imel sem že izlet na njivo, polet preko belance, padec pod avto...

Priporocljiva je spretnostna vožnja (med keglji, ovirami, itd) in obisk dirkališca (npr.Grobnik). Spoznaš na varnejši nacin kako se ti motor obnaša in kako ti reagiraš... pol so pa samo še km na cesti...

Ejkej

Objavljeno

Pervy,

daj, opiši nam zelenkotom, kako podreš motor in iz vožnje preideš v drsenje.

Ali suneš krmilo v nasprotno smer?

Brrrm

Objavljeno

khmmm, kaj tocno sem naredil ne vem. hotel sem pasti in sem padel. spustis zavore, nekako se vrzes na stran, obrnes krmilo proti sebi in pohodis zadnjo bremzo. motor zadaj zdrsne, se postavi pocez in ze vidis zvezde.

ampak tega se ne obvladam najboljse (nocem probavat prevec) zato mi je noga ostala pod motorjem. problem je za sopotnico ker ne ve tocno kaj se bo zgodilo zato je njen padec tezji.

natancno ne vem, je vse prehitro in nagonsko!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

prav pa imas vseeno,pervy.tako kot pri kolesu,pohodis zadnjo zavoro in obrnes balanco.seveda,ce znas to se z malo elegance dobis dodatne tocke,ampak bistveno je,da se ne "srecas" celno z oviro.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

Moj primer:

Desni ovinek, kolona vozi ca 90km/h. Drugi avto pred menoj (vmes je bil golf) vozi kreten na kubik. Naenkrat se spomni, da bi zavil levo (cez neprekinjeno crto) ter sunkovito zavre. Tip ni dal ne smerokaza, niti mu stop luci niso delale. Sledi naslednje: golf zavira, zaviram tudi jaz. Zadek motorja mi odnese, popustim zadnjo zavojo, pojacam sprednjo, držim sklopko. To se zgodi 2krat. Golf odleti v desni jarek, jaz se ustavim 2 metra za idiotom z ugasnjenim motorjem. Kaj sem dejansko delal, mi še sedaj ni jasno. Vem le to, da sem izkal izhod na desno, saj so nasproti vozili (relacija Celje-Ljubljana pod Trojanami). Po ustavljanju pocival skoraj 1/2 ure, da sem prišel k sebi.

Nauki:

1. kreteni so na cesti, zato bodi bolj pozoren

2. od takrat imam 2x vecjo varnostno razdaljo kot prej (pa že prej sem po besedah nekaterih pretiraval)

3. pojdi v šolo varne vožnje (ne bodo te naucili odreagirati, dali pa ti bodo nekatere smernice)

4. nauci se siloviteje in varneje zavirati (NUJNO POTREBNO ZA PREŽIVETJE!)

P.s.: ce nebi imel srece, verjetno sedaj nebi napisal tega

lp Easyrider

Objavljeno

Pri približno 100 na uro v blagem desnem ovinku mi je na 260 kilskem Suzli razgnal sprednjo gumo. Zadaj sem imel še sopotnika.

Sprednji konec je zacel opletati in vleci v nasproti vozeci Yugo. Zacutil sem tudi ko sem ga hotel preusmeriti, da feltna brusi v asfalt.

Ni bilo drugega, kot da sem vtsal in drsal z nogami po tleh in skušal držati belanco gor.

Avto sem za kak meter zgrešil in se srecno ustavil na stranski cesti.

Škornji so bili seveda zanic .

Objavljeno

Mrak - ko je vidljivost najslabša, levi ovinek, prepozno zaviral, pesek na cesti, dvorišce od neke hiše kot izletna cona, vendar sredi dvorišca 200l sod, ki je preprecil popolnoma srecen razplet zdogbe. Zvita desna stran balance, polomljeni desni žmigavci par prask po motorju in telesu. Brez Usnja in celade se ne bi tako lepo koncalo. Jebemumater pa sem mislu, da se mi ne bo zgodilo.

hotschko

P.S. Seveda je bilo dvorišce na debelo pešceno in manevriranje nemogoce. Pickumater pa zakaj jaz. No sej lahko bi bilo še slabše. Motor je pa tudi normalno vozen.

Edited by - hotschko on 16/08/2001 15:50:51

Objavljeno

Vozil po cesti cez Hrušco proti Kalcem, ko mi v levem ovinku po moji strani pridivja avtomobilist. Prostora za oba ni. Ko sem se že videl na haubi avtomobila, sem na sreco opazil stransko gozdno pot, na katero sem ravno v pravem casu zapeljal. Hvala kurcu se je srecno koncalo. Od takrat, ce se le da, se tej cesti izogibam in rajši izberem pot cez Godovic. Tipa bi ga pa najrajši na gobec prtisnu!

Pozdrav od Roberta

Objavljeno

To praznicno sredo, pod vecer na cesti med Novim mestom in Mirno pecjo, cesta razmeroma prazna, na celem krogu (220 km) nikjer peska (razen na dveh odsekih z makadamom), v desnem ovinku pas drobnega peska, bolj prahu, kot peska, tocno po sredini mojega pasu, kjer ponavadi peljem in jasno, avto nasproti. Ko videl, da peljem ravno na pesek pozabil na vse dobre misli o stisku sklopke in razbremenitvi zadnjega kolesa, kar peljal cez, zadnje kolo nekajkrat zanihalo, potem pa se umirilo, moje srce pa cez nekaj kilometrov.

Sreca me ima še rada

Brrrm

Objavljeno

Tole sicer bolj sodi pod "motoristicno sovrazniki st.1" ampak tam zdejle poteka snelkurz gverilskega bojevanja proti avtom.

Vceraj se peljem cez Trojane proti Ljubljani, ko na eni izmed ravnin v daljavi vidim, da nasproti avto prehiteva vlacilec. Pridem malo blizje, ga prehiteva ze drug avto. Pridem ze precej blizu, ga prehiteva ze tretji avto, pridem ze zelo zelo blizu, ko ga zacne prehitevati se en polno nalozen majku-mu-jebem ceh. Bremzam in se umikam na desno, proti bankini. Na koncu se srecamo vlacilec, majku-mu-jebem ceh in jaz (skoraj ze ustavljen na bankini) vstric. Sploh nocem pomislit, kaj bi bilo, ce bi sel jaz mal hitreje, al pa ce bi bila cesta mal ozja, al pa jarek namesto siroke bankine.

Sicer me je pa to spomnilo, da se vedno neugodno pocutim, ce vozim po praznem pasu, nasproti pa kolona. Nikoli nisem cisto zihr, da ne bo sel kaksen majku-mu-jebem ceh

v nepreglednem ovinku prehitevat meni nasproti.

Objavljeno

Njiva je ugodna, zna pa kosti lomit ker se ne spelješ in te preobraca.Pri vsaki oviri v katero boš priletel,je vedno dobrodošlo da imaš motor pred seboj-se pravi ce že veš da ne gre skozi ovinek, podri motor do konca (mogoce si se zakalkuliral in sploh ne veš kako globoko je mogoce "podret" motor-ce si na cestnem!Ce si dovolj dober, potem veš kdaj ti bo vzelo gumo, drugace pa po zadnji bremzi in drsel boš po asfaltu skupaj z motorjem-ponavadi motor pred teboj!In to je najbolje, saj bo le-ta ublažil srecanje z tretjo vrsto...

Pod šleper se pa ne bi spušcal, rajši bi enega hitrega zmolil...

Edited by - green on 26/08/2001 05:31:08

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Vceraj doživel in preživel kriticno situacijo.

Da je kriticna, sem se zavedel, ko je bila že mimo.

Vozim iz Trojan proti Vranskemu ob 21:30 v koloni cca 15 m za avtomobilom pred menoj s približno 80 km/h. Opazujem zgošcevanje kolone pred menoj zaradi dohitetja ceškega avtobusa.

Naenkrat zagledam, bolje, zaznam nekaj svetlega v velikosti macka ali pa zajca, na levi strani, kako se diagonalno premika na mojo desno stran. Vmes sem tisto, moralo je biti živo in mehko, povozil s prednjim kolesom, za zadnjega pa ne vem. Kolo je požrlo neravnino, krmilo niti ni kaj dosti trznilo, motocikel je v popolnosti obdržal smer. Tisti samomorilno depresivni macek, zajec ali pa majhen pes je odletel na desno stran, kar sem tudi komaj zaznal (vizualno), le zamolklo je zaropotalo.

Potem sem premišljeval, kaj bi, ce bi žival te velikosti pravocasno videl. Verjetno bi divje zaviral, se izpostavljal vozniku za menoj in verjetno tudi vijugal sem in tja, da bi se živalici izognil.

Vendar, ce razmere kažejo tako, da se srecanju ne da izogniti, kar gasa in cez blesavega macka, po moji izkušnji sodec, vas ne bo vrglo po tleh.

Brrrm

Objavljeno

quote:

Vendar, ce razmere kažejo tako, da se srecanju ne da izogniti, kar gasa in cez blesavega macka, po moji izkušnji sodec, vas ne bo vrglo po tleh.

Poznam podobno situacijo. Kolega je v desnem ovinku povozil krta. Rezultat je bil razbit motor, njemu pa na sreco nic.

lp Easyrider

Objavljeno

povozil macka pri hitrosti 40-50.macek na mestu mrtev, meni in motorju nic. ce bi bilo to v ovinku bi tudi jaz najbrž padu.

Objavljeno

pred leti v H ista situacija,dva na motorju,dezevalo in se mi pred prednje kolo pritepe srendje veliki pes.pes ni prezivel,padca ali vecjih tezav ni bilo.skoda psa.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

To, kar sem zapisal, velja za vožnjo naravnost. Kaj bi se zgodilo v ovinku, pa ne vem. V šoli varne vožnje vozijo v ovinku tudi cez 5 cm visoko trdo oviro.

Zato tudi ne priporocam ne vem kakšnega ovinkarjenja po cesti, ker se obicajno zgodi, da ti macor kljub temu skoci ravno pod kolo, še manj pa mocnega zaviranja, ker ti bo ob srecanju z mackom kolo prav gotovo zablokiralo in zdrsnilo.

Brrrm

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!