sandi12 Objavljeno December 9, 2001 Opozori Objavljeno December 9, 2001 Kaj mislite o Kawasakiju Z 650-1000?Kateri je boljši,kakšne so okvirne cene rabljenih? Sandi
vrho1679 Objavljeno December 9, 2001 Opozori Objavljeno December 9, 2001 Boljši je tisti, ki je lepše ohranjen. 1000 je močnejši hitrejši,... 650 pa okretnejši. Toda ti motori so kar precej stari in boš le redko naletel na lepo ohranjenega, ker je po vsej verjetnosti lastniku motor žal prodati, če lepo dela pa še motor je legenda, tako da na ceni ne bi več izgubljal. Z1000 so bili znani tudi kot neuničljivi. Ga je imel en iz našga kraja (80 letnik, ajnšpric), sem ga že sam pred 5 letu hotu kupt, pa nisem mel dovolj denarja, pred 2 leti ga je kupil njegov znanec za 5.000 dem. Motor 65.000km in brez vsakega problema. Dal je pa skozi že pol evrope - seveda v svojih srednjih letih. Sam sem pa tudi pred nekaj leti šel gledat enga 650 na primorsko, vendar je bil bolj ali manj razvalina vsaj kar se ciklistike tiče. Svoje čase so bili motorji odlični, tako da če si ljubitelj ga kupi, če pa gledaš na praktičnost si pa raje kupi novejši GPz 600,750,900 1000 ki verjetno manj stanejo. Za več obišči angleško stran http://www.umgweb.com/ in pojdi pod kawasaki in Z. Lep pozdrav
Ice Objavljeno December 9, 2001 Opozori Objavljeno December 9, 2001 okvirji so iz spaghettov; vseeno katerega kupis.sprijazni se z dejstvom,da so to motorji s tehniko iz zacetka osemdesetih.velik masin,mal ostalega. ostalo kot je rekel rok. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
strom Objavljeno December 11, 2001 Opozori Objavljeno December 11, 2001 quote: strom,saj verjamem,da je GPZ 600 R dober bajk,ampak meni so bolj všeč naked.razmišljam tudi o zephyr 750,ampak sem malo prekratek,tako da...mora pa biti motor tak da ne bo obstal v prvem dežju kot moja prva Laverda,in da se lahko z njim pelješ brez skrbi,da ti ne bo vrezal nekje napoti(K100 RT sem enkrat imel na servisu 3 mesece-ne 3 dni-MESECE,preden so našli napako na elektroniki)-pol se pa pelji s takim bajkom nekam bogu za hrbtom.potem sem prešaltal na picikl,zdaj pa mi spet dela živec za motor,...pa zmerom bolj noro tolče. OK, probat ni greh.. bom prašu kolega kok če za Z1000. En XJ650 je bil v oglasniku neki cajta nazaj, pa ne vem če je prodal model. Vem da je hotel 2kDEM. Z zna bit dražji. Čez kakšen mesec al pa dva me praši če čem prodat XS1100. 1978 letnik, 66kkm. Sicer pa ne moreš prčakvat za mal dnarja zadeve k je nou treba šraufat. Sorry. LP
strom Objavljeno December 11, 2001 Opozori Objavljeno December 11, 2001 OK, prašu tipa za Z1000 Hoče met 4kDEM. Zadeva mislim da je 82 al 81 letnik nekje, lepo spedenan, papirji so od Z1 (900), ni ukraden (pripeljan iz AUT, kupljen v štacuni. Sem bil zraven). Po papirjih je oldtimer -> 90% popusta zavarovanje. Okol 10kSIT te pol pride. Ma en fensi auspuh pa marzocchi fedre zadi. Zadeva je pa črne farbe. Pošlji mi mail, če te zanima. primoz.lah@ijs.si LP
strom Objavljeno December 12, 2001 Opozori Objavljeno December 12, 2001 quote: Če koga zanimajo slike predelanega Z1000, jih lahko kam postavim za ogled. Verjetno vas kar nekaj pozna lasnika Slavca in njegov Z1000. Po mojem okusu, eden lepših motorjev. mat http://vara_mat.tripod.com/ Mislim da vem katerega misliš. Ampak mi je v originalu zadeva bolj všeč. Sicer so pa tule http://motorcycles.motorcities.com/ slikice večine mopedov... klikni na kawasaki. Žal sta samo dva Z1000 pa še to predelana. Doh! LP
sandi12 Objavljeno December 12, 2001 Avtor Opozori Objavljeno December 12, 2001 Slavcevga z-1000 poznam,prav zaradi njegovega bajka sem se začel zanimati za ta tip motorja.človek res živi za ta motor.Po temeljitem premisleku sem se odločil počakati še malo in napraskati skupaj za Zephyrja-če mi bo ratalo,če ne pa kak cenejši bajk.Morda bom šel celo nazaj na R-65,...nekaj že bo,vsaj za na zbore hodit.Kar se pa barve tiče:ni važno kake je barve-sam da je črn!(Pilkotova izjava).
strom Objavljeno December 14, 2001 Opozori Objavljeno December 14, 2001 Nekaj časa nazaj smo pisali o uvozu... prui tej varianti lahko praktično odpišeš eno sezono. Razen če dobiš tu kake papirje pa... sam to je ilegalno... pa tko naprej... Zefirček... ok... kej novejšga. Seven fifty so bolj jetra, če se kaj spomnim. Lahko pa porihtaš u nulo tistega Z1000 za ta denar... predelaš kaj po svoje, če hočeš. Jaz ga načeloma nebi, ker izgleda že skoraj scary ko ga vidiš na cesti. Vsekakor je pa ogromna stara zadeva, kjer je vse veliko in težko. Njami. Ampak če se hočeš hitro peljat čez ovinke, kupi VFR ali pa CBR ipd... Vem tudi za ZZR600 predelanega v streetfighterja. 91 letnik, mašina OK, vse ostalo tudi... pa mislim da bi hotel met tip nekje okoli 4,5kDEM Ne vem kaj točno iščeš pri motorju, ampak moja malenkost bi šla pogledat... če bi kupovala motor za tak denar. LP LP
sandi12 Objavljeno December 14, 2001 Avtor Opozori Objavljeno December 14, 2001 zakaj bi seven fifty bila jetra?ne ,res me zanima,da ne bi kupil,pol bi se pa tolkel po glavi,saj so ti napisali...saj tehnični podatki so pri obeh približno enaki,le pri ventilih je razlika. všeč so mi naked,ampak ne preveč naviti,torej turistični naked.ampak pri firmi pa mi je najbolj všeč kawa...saj vem-vsake oči imajo svojga malarja. pozdrav
strom Objavljeno December 14, 2001 Opozori Objavljeno December 14, 2001 Na UMG izveš vse križe in težave, ki jih je imel folk s temi motorji. Vsekakor pa ne moreš pričakovati enakega oz. podobnega obnašanja samo zaradi podobnih tehničnih podatkov. Staro zadevo kupiš načeloma če nimaš denarja pa se kaj poceni pokaže, pa vsaj nekaj veš o šraufanju, ali pa če te veseli vse skupaj. OK, ali pa če kupiš za nekaj malega denarja, zrihtaš pa prodaš za več denarja. Najprej pa poglej v oglasnik, kaj se sploh prodaja (za Z1000 vem, da je letos samo tale od kolega naprodaj. Nič drugega videl. Kakšna boldora bi se že prej našla... mogoče ena 750 predelana v stritfajterja za ene 2kDEM. Ampak mislim da je že praktično prodana. No ja, ko najdeš nekaj naprodaj, pogledaš na UMG kaj jih najbolj zajbava pa si seveda pozoren na te zadeve. Vsekakor pa če boš iskal kakšno konkretno starejšo zadevo (70-85), boš plačal kar nekaj denarja. Preveč če mene vprašaš, ker zrihtani so dragi, nezrihtani pa prej ali slej tudi. Če te zanima ZZR600 naked varianta povej, pa ti sporočim mail/telefonsko al pa nekaj... LP
mat Objavljeno December 15, 2001 Opozori Objavljeno December 15, 2001 quote: seven fifty ima zelo mehko vzmetenje,predvsem spredaj.drugace pa zelo zdrzljiv in ekonomicen motor.soliden naked tourer.za kaksne hitrejse vragolije pa definitivno ni. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR. Se ti pridružujem v mnenju, sam sem ga še lansko leto vozil, in bi ga verjetno še imel, če ne bi bil nekako prevelik za ta motor. Čez ovinke se je za moj okus peljal super(tačke podrajsane), dokler nisem dobil Varadera, čez ovinke grem vsaj 20% hitreje. Zakaj? Mogoče mi Vara vliva več občutka sigurnosti. Še to,če si hotel pri seven fifty, da se kaj dogaja, si ga moral držati vsaj na 6000 obratih. mat http://vara_mat.tripod.com/
sandi12 Objavljeno December 15, 2001 Avtor Opozori Objavljeno December 15, 2001 aha,torej seven fifty odpade.sem pa videl v oglasniku kar nekaj GPX 750,za spodoben denar,pa ne vem,ker so plastičarji,ampak bolje kot nič pa so.Sicer pa se ga tako da v streetfighterja predelat,...
strom Objavljeno December 15, 2001 Opozori Objavljeno December 15, 2001 GPX so bli malo bolj napiljeni GPZ-ji... Sicer se zadeva lepo pelje pa to, če pa misliš imet za touererja pa mogoče boljš GPZ900R. V vsakem primeru boš pa težko dobil kaj lepo ohranjenega, ker so jih dost gonil. Napiši mi mail da ti dam tel. od unga k prodaja ZZR600. Se sigurno lepše pelje pa bolje ohranjen je. LP
sandi12 Objavljeno December 16, 2001 Avtor Opozori Objavljeno December 16, 2001 ja,samo kolikor vem,je ZZR 600 še bolj napiljena zadeva,sem poleti peljal enga,pa gre kot noro.cajger na obratomeru pa ohoho.ja,saj GPX se tud suče do 12,5k...Bom rajše poiskal kaj bolj lenega,ker ne mislim dirkat skozi ride-vedno ko gremo kam,me frendi čakajo,jaz bolj ono na easy...no na penzionistično pa spet ne. sandi
strom Objavljeno December 16, 2001 Opozori Objavljeno December 16, 2001 Saj ti ni treba noret čez ride... mašina je še vedno kulturna in normalno vleče do ene 6k. Potem se mu pa strga... od 3 pa do 6k se pa da normalno peljat... sej moj 600R je isti v tem pogledu. No ja.. nenazadnje pa ne vem kakšen motor ti sede. Mimogrede, koliko si pa dobil za beemveja? En R100RS se bo tudi prodajal... LP
strom Objavljeno December 16, 2001 Opozori Objavljeno December 16, 2001 quote: 9kDEM za'84,ampak to sem prodal '96.Zdaj pa saj še sam ne vem kak tip bi kupil,mi je enkrat za turerja,drugič spet kaj drugega...Bom videl.. Dobr to... Sej je pol neki tazga k pr men... pol pa kupim pač kar mi sede tist trenutek k mam gnar... Sem mel že eno klasično zadevo, pa še eno klasiko predelano v ležalko.. dobesedno... pa enga sport-tourerja... pa grem spet na klasiko očitno. Takoj ko prodam GPZja pokličem pa se zmenim za XSo... BTW, nucam kake rore... za XS. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se