ICE_MAN Objavljeno Maj 13, 2004 Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 Pozdravljeni zanima me motor Honda vf500. Baje da je V4 vodno hlajen in ima 70km. A MA KDO IZKUSNJE S TEM MOTORJEM ,ZANESLJIVOST DELI ... PORABA BENCIN ,OLJE....
vrho1679 Objavljeno Maj 13, 2004 Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 To je eden izmed najmanj zanesljivih Hondinih motorjev. Kvari se na veliko, popravilo je komplicirano, pa še z deli je bolj tako. Menda so največji problem glavi motorja. Če kupuješ za to da bi se vozil rajši vzemi kak GPZ 500. Če si pa zbiratelj ali ljubitelj pa glej da dobiš vsaj lepo ohranjenega ...
ICE_MAN Objavljeno Maj 13, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 Ja sm tud jst slisu podobno predvsem za njegovega vecjega brata vf 750 ki je predhodnik VFR 750 ki je pa bla ok. A ma se kdo kaksen komentar..............
lasagna Objavljeno Maj 13, 2004 Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 Moj frend vozi VF750 tak letnik. Menda je problem bil mazanje tazadnjih valjev, pa eno čudno orodje za nastavljat, pa to. Ampak člouk se vozi več kot parkira. Glede na to, da stroj (z nekaj spremembami) še zdaj delajo, ne more biti pofl. Zgleda pa zelooo dobro. Kupi, če ne hodiš daleč.
ceco Objavljeno Maj 13, 2004 Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 Angleži so nori na ta motor. Mislim, da imam v eni od angleških revij kompleten seznam + in - tegale motorčina v smislu Best buy starin. Malce me pobezaj, če bom pozabil poiskati. Čečo
ringalori Objavljeno Maj 13, 2004 Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 Po mojih informacijah pa VF 500 ni bil problematičen ampak prvi modeli VF 750. Tudi sam sem lansko leto bil pred tem, da nabavim to zverinco, a žal ni bilo prave ponudbe. Upam, da mi uspe najti link o tej štoriji kaj se je dogajal okoli tega motorja! Ima pa en moj sodelavc VF 500 in VF 750....tako, da lahko tudi njega kaj povprašam, če te bo zanimalo kaj konkretnega
ringalori Objavljeno Maj 13, 2004 Opozori Objavljeno Maj 13, 2004 Tule je zgodbica od enega lastnika: http://www.math.uwaterloo.ca/~rblander/V4_cams.html
you Objavljeno Avgust 3, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2004 HAY! jaz sem imel hondo vf500 2. je 4 celinder... 16v potegne tam malo nad 200 poraba dobrih 6 l. meni ni kuril olja pa sem imel prevoženih okoli 40.000 v osnovi sem bil z njim zadovoljen , do takrat ko nisem peljal 140 še v kuruzi in hondo dodobro oklestil. rekel bi da je to premočan motor, za njegove zavore! tudi gume so bolj ozke in se je nagniti z njim kar problem. jaz sem imel gor novo michelin (makadam ) verzijo se zdaj se zmrazim , ko pomislim kako mi je odnašalo zadnji konc! sicer je motor lep! za tisti čas bi rekel kar dober , pozabil sem ima tudi hidravlično sklopko (zelo mehka). meni se ni kavaril in sem bil z njim zadovoljen. je pa sedež zelo nisko tako , da če si previsok si ga ne želi. če te zanima kaj več piši na iztok.s@email.si čao
strom Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 Oboji, VF500 in 750 so mel probleme z odmičnimi.... VFR je dobila potem že zobniške prenose od VF 1000, pa se je zadeva blazno fajn obnesla. Obstajajo tut VFR 400.... mimogrede..... na ebay.de se jih kej najde. Sicer pa umgweb.com pravi: HONDA VF500 1984-86, 498cc DOHC v-four, 73hp, 135mph, 45mpg, 410lb Complex vee-four motor carried by adequate chassis makes for plenty of good times. Alas, as little as 20k caused clutch, camchain, valve and camshaft problems – high cost servicing is the VF’s biggest vice and neglect turns out even more expensive, as ultimately the main bearings start knocking. Chassis and brake rot not unknown. Some did 40k. Zgleda dokaj loterija s temile zadevami. Rajš najdi GPZ 500R (ne S). LP
Ice Objavljeno Avgust 4, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2004 problem pri prvih VF (500, 750 in 1000) je bilo tesnilo na glavi zadnjega para cilindrov; olje je pri visjih obratih lahko steklo ven oz. v vodni krogotok in veselica. pri nasledniku VFR in magnah je ta napaka uspesno odpravljena, saj je masina po konstrukciji ena najbolj vzdrzljivih.
slartibartfastt Objavljeno Februar 12, 2005 Opozori Objavljeno Februar 12, 2005 stara tema, vem :P vendar edina, ki je kolikor toliko prava. Kupujem enak podoben motor, letnik 86. Če prav vzastopim, bi naj ti že imeli rešen problem z mazanjem? PA še nekaj - nisem v tej sceni, pa me zamima koliko okvirno je v resnici vreden tak motor v dobrem stanju? :unsure:
strom Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 VF 1000 in VFR imajo rešen problem. VF 1000 ker niso šparal, VFR ker so ponucal VF1000 tehnologijo. Tko da... poglej raj za VFR. Mal dražja, ampak se splača. LP PS: Cena.... karkol čez 150kSIT čist preveč. OK, 200 če je k nov pa ti da eno sezono garancije.
slartibartfastt Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 VF 1000 in VFR imajo rešen problem. VF 1000 ker niso šparal, VFR ker so ponucal VF1000 tehnologijo. Tko da... poglej raj za VFR. Mal dražja, ampak se splača. LP PS: Cena.... karkol čez 150kSIT čist preveč. OK, 200 če je k nov pa ti da eno sezono garancije. ← hmm, ponuja ga za 400k :unsure: Sicer je lep, v originalnem stanju s 26kkm in s servisno knjižico. Ima nove gume, nov vizir, novo ketno, zobnike in ploščice... glede na vse dano, sem bil zaveden misleč, da je toliko tudi vreden, vednar po tem koliko berem slabega o tem motorju sem resnično postal skeptičen. :wacko: nimam ga namena kar naprej šraufati, za te zadeve že imam avto. :o Rad bi se vozil ... :huh:
RSV Mille Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 Smo imeli VF 500 F 2 , l.85, kar nekaj let pr hiši-sicer je bil uvožen.Motor vedno delal BP, nobenih težav, vožen tudi večkrat po 300km v 1 kosu.Mašina zanesljiva, dokaj močna, edino zadna guma je res smešnih dimenzij (120 v originalu, prva 100). Pred 2 leti smo motor prodali sosedu, ki se mi še sedaj zahvaljuje za ta nakup.Fant redkokdaj z njim nardi samo par km-večinoma dela daljše ture (SLO-Dubrovnik, Split...). Nikoli ene same težave. Po mojih ocenah je ta motor VF 500, l.84, če nima več kot 40K km, pa da je res dobro ohranjen, vreden tam okoli 200 K sit. Jih je pa težko dobit, ne samo dobro ohranjene, ampak v kakršnem koli stanju.V Švici je dobil častni naziv motor leta v 80-letih. Baje je z VF 750 blo nekaj težav okrog glave celindrov, za tega pa nikol nism slišal da bi imel kake probleme. Za svoja leta lep motor.
strom Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 OK, cena je res mal pretirana. Servisna knjižica?! WTF? Morebiti nateg? Kaj pol... naredu 2kkm na leto? Probej najt koga da ti izmeri pritisk oljne pa vodne pumpe.... pa če ga da za razumno ceno, mej v mislih da to pač ni nova zadeva pa če ga boš konstantno gonil na 15k obratih, bo pač prej al slej smrt storil. Probej dobit kakšnega bivšega lastnika - al pa trenutnega - takšnega motorja da gre s tabo pogledat zadevo. Ampak za 400k se dobi že marsikej spodobnega. LP (No ja.... ampak V4... hmnja... njami)
Smrco Objavljeno Marec 21, 2009 Opozori Objavljeno Marec 21, 2009 (popravljeno) Lep pozdrav... Imam eno vprasanje, in sicer me zanima ce kdo ve kje bi lahko dobil lamele za sklopko za Hondo VF500 letnik 84? Klical sem na AS Domzale, pa so rekeli da bi lahko narocili iz amerike, ampak bi prislo drago. Ali ima kdo kaksno informacijo kje v Sloveniji bi to lahko dobil ceneje in pa mogoce hitreje? Hvala! Popravljeno Marec 21, 2009. Popravil Smrco
Matori Hanzo Objavljeno Marec 21, 2009 Opozori Objavljeno Marec 21, 2009 Tule. So sicer zagovedni in ne pošiljajo v SLO, ampaq si pač naročiš na kak naslov v IT ali AUT.
no_name Objavljeno Marec 21, 2009 Opozori Objavljeno Marec 21, 2009 Motogas Gašper Smole Lancovo 7C, 4240 Radovljica Tel.: 04 530 36 00, 04 530 36 01
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se