Skoči na vsebino

Izboljsave (was: Friziranje)


Priporočene objave

Objavljeno

Če ma kdo kake pametne (koristne) in konkretne nasvete kaj narediti na določenem motorju, da bo ta delal bolje, bi bilo lepo, če jih deli tudi z drugimi. Da ne bi vedno vsak na novo odkrival tople vode.

npr.:

Motor XY, dal gor K&N filtre, Akrapoviča, zamenjal dize s 145, pod igle podložu 1mm podložko, pa gre kot strela.

LP Premza

iiiiiiiiiiiiiii...

Uredil - Ice on 19/12/2001 18:38:43

Objavljeno

konkretno: iskanje na "K&N" je 9 rezultatov,na "izpuh" 36.je pa res,da je veliko pomesano v temah,ki nimajo v naslovu veze z K&N ali izpuhi.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

JA KJE SO PA NASVETI?

Čakam kako bom sfriziral motor, pa je samo pregovarjanje v smislu: a je že blo - a ni.

No pa bom jaz eno dodal:

TOMOS FLEXER - NE RABIŠ ČELADE, a ne gre nikamor. Ko sem ga kupu, me je strašno zanimalo kaj vse ima spremenjeno in če se ga da predelati v avtomatik, torej da ne gre 25, ampak 50 KM/h.

No sedaj sem to dognal sam, spremembe na Flexerju pa so sledeče:

AUSPUH ima tenko krivino in se zamenjava najbolj pozna, FILTER ima not eno črevo gumijasto - izpuli, ZADNJI ZOBNIK je večji (zeeelo, za polovico) in ketna je daljša. Zato tudi več žre. GLAVA je notr votla kot buča in ima kompresijo le 6/1. Tudi DIHTUNGA glave je debelejša. FRGAZER je manjši, oziroma njegov zadnji del in SESALNA CEV ima not nabito eno redukcijo.

KAKO GA USPEŠNO, POCENI IN ENOSTAVNO DEBLOKIRAMO?

NAJBOLJ NUJNO zamenjamo AUSPUH (enih 5 ali 7.000 sit) za originalnega od Avtomatic z zavito krivino - za moč (ne brencelj, bo UDBA koj vedla, da je friziran) in zadnji ZOBNIK (500 sit) s ketno (1.600 sit). Še pred tem je treba iz FILTRA iztrgati tisto ozko črevo. To lahko za sabo potegne zamenjavo dize (original je 50). Ta zgodba se od flexerja do flexerja spreminja in nimam recepta. Meni dela na 48, enemu frendu pa na 51. 51 in 50 se dobi v štacuni, 48 in take pa ne. Kontaktirati Italijo. Potem je za moč in klance dobro zamenjati še glavo (mislim, da je 2.500 sit). Pozor, debela dihtunga lahko ne paše na avtomatikovo glavo.

PIŠKOTEK: FRGAZER in reducirano SESALNO CEV lahko pustiš na miru. Moped gre spodobno tudi, če tega ne spreminjaš.

KORISTI: pade PORABA (za 1/3) in zmanjša se HRUPNOST (motorček se pri isti hitrosti manj vrti). Na kolesarskih stezah se delaš, da nikamor ne gre, potem pa gas!

PA-PA, Disident

Objavljeno

quote:

Na kolesarskih stezah se delaš, da nikamor ne gre, potem pa gas!

PA-PA, Disident

Pol ga pa po 1.5.2002 pelješ na tehnični pregled, kjer bo obvezna kontrola največje hitrosti, pol pa => beri v obrnjenem vrstnem redu !

Lojzi ma vas rad

Objavljeno

Doma je tudi odprt skuter, ki po 1.5.2002 zaradi previsoke končne hitrosti ne bo opravil tehničnega pregleda.

Pred tehničnim imam namen omejiti hod ročice za plin (dolžino potega pletenice), da ne bo šel čez 50 km/h.

To se mi zdi najenostavneje in najceneje.

Brrrm

Objavljeno

Meni se pa zdi da taka tema ni ravno najbolj domiselna!¨

Ko smo imeli mopede smo jih frizirali da seo šli 10 km/h več pa je bil strup!

Zdej ima pa možakar 900 kubikov med nogami pa se ga loti (nevemzakaj) FRIZIRAT!PA tudi dolgoročno to na motor ne more zdravilno vplivat!

Pol bo pa kakšen mulc(imenujem izključno sebe) po letih šparanja kupu motor in razočaran čez mesec dni visel pri serviserju s takimi stroški ki mu jih niti Bog ne more povrnit!

Ta tema pride neposredno navzkriž z temo KAKO KUPITI RABLJENI MOTOR IN KAJ PRI TEM PAZIT!

Ljudje sprijaznite se!Naši motorji so serijsko dovolj močni če ne že preveč!

Frizira se motorjr za na pisto ne pa za na magistralno cesto LJ. Koper!

Lep pozdrav pa brez zamere!

Blaž

Objavljeno

Maček iz Tundre,

nobene zamere, ker se v popolnosti strinjam s teboj.

Frizirano naj bo brez tablice, vozi pa naj se izključno na dirkališču.

Brrrm

Objavljeno

Thundercat:

tudi jaz se s teboj popolnoma strinjam.

Vse debate okoli friziranja so mi zelo tuje in nesmiselne.

Ampak izgleda, da je v nas nekaj, da bi ja bili različni od drugih, pa čeprav si s tem sam sranje nakopljemo.

lp RAN

Objavljeno

Zaskrbljenost je odveč.

Dejstva:

1.Niso vsi motorji 900+cc (100+ kW)

2.Motorji iz tovarne ne pridejo nastavljeni optimalno, niti za moč, niti za vzdržljivost, ampak tako, da zadostijo raznoraznim predpisom.

3.Veliko ljudi zamenja izpuh in/ali filter, na ostalo pa pozabi.

4.Če kakorkoli spremeniš tlak na sesalni ali izpušni strani moraš, če hočeš, da bo motor dobro in zdravo živel, nastavit vplinjače.

5.Če boš peljal na servis, te bodo najprej debel gledal, potem veliko zaračunal, nazadnje pa boš ugotovu, da niso nič zrihtal. Hvala Bogu obstajajo izjeme.

6.Vsaka informacija je koristna.

7.Če hočes uničit motor, ga pa res ni treba šraufat!? Pridi na kak zbor... demonstracije brezplačne (no... ne za tistega, ki potem kupi)

Si že kdaj tipu z GSXR1100 pa Akrapovičem poskušal dopovedal, da jo ta njegov Akrapovič čist brez veze, ker njegov motor že itak preveč gre.

LP premza

iiiiiiiiiiiiiii...

Objavljeno

quote:

Zdej ima pa možakar 900 kubikov med nogami pa se ga loti (nevemzakaj) FRIZIRAT!PA tudi dolgoročno to na motor ne more zdravilno vplivat!

Se strinjam s tabo. Ampak nekateri pač želijo biti drugačni (kar ni nič narobe). Je pa to odvisno predvsem od človeka samega. Meni osebno se zdi vse čez 200 kmh samomor, pa čeprav je najbrž fino. V avtu recimo mi ni problem prebiti to mejo, ker se počutim vsaj varnega (kletka + dodatni dve kolesi), ampak na motorju... enkrat sem se peljal 190, pa mislim, da se ne bom še dostikrat.

Objavljeno

eno vprasanje: zakaj se pa z motorji vozite? ce na vse gledate _taaaaaaaakoooo_ realno.....

koncna hitrost motorja mi sploh ni vazna,da me slisijo ze (loud pipes save lives....se kdo spomne tega?!) ....in ker kar odpres odzadaj (lonec),naj bi tudi odspredaj (razplinjaci in filter) sem to naredil.da je bandit pridobil ca.12% na moci se mi pa vseeno dobro zdi.

in da vem,da potenciala masine ne morem legalno ali nelegalno zvoziti na cesti.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Na žalost nekaterih (sej zdej že skorej vemo kerih), se bom tud jaz pridružu mnenju Thundercata, Brrrm-a, RAN-a, Gregsa, in najbrž še koga, ki še ni objavil svojega strinjanja.Men se zdi tole "kunštvanje" okol frizure, pa kje se komu zdi, da boljš vleše ipd)brezpredmetno. Bolj šraufaš al predeluješ, prej bo zadeva crknila. Če ti ta številka ne odgovarja, kupi novo, simple as that, kot pr čevljih. Če so ti premejhni al neudobni, si pač kupiš nove, ne nosiš jih na kopita raztegovat, pa popravljat, ker nikol več ne bodo taki, kot bi morali biti ! Da o drugih aspektih predelave ne govorim. Sej bomo tud mi še mel švicarske zakone, pa njihove policaje, pa boste vidl, kolk boste odpiral in prdel pod tujimi okni. Sej domov se večina takih itak ne upa s prižganim motorjem. Pa ni samo poanta zdej u glasu. Ej mogoče bom pa napisou knjigo o tem, sej kitajski pregovor itaq peavi, da more taprav dec sina nardit, drevo posadit pa knjigo napisat ! Sem šele zdej vidu, kok je tega, tza celo izdajo !

Lojzi ma vas rad

Objavljeno

quote:

eno vprasanje: zakaj se pa z motorji vozite? ce na vse gledate _taaaaaaaakoooo_ realno....

Ma, Ice, saj veš, da jaz vseeno rad potegnem, ampak končna hitrost pa zame res ni pomembna, kot za marsikaterega tudi ne. Pospeški so bolj važni, jasno. Me pa friziranje za večji potencial res ne zanima, čeprav bi mi malo več navora prav prišlo...

Ampak vse to friziranje prinaša tudi gomilo stroškov... na žalost.

Objavljeno

K&N kit(zračni filter in dize) in izpuhi Termignoni(a je to friziranje ?) so temeljito popravili karakter mojega(na žalost že bivšega) Monstra 900. Odzivnost je boljša, navor na nizkih vrtljajih je fenomenalen, poraba pa je povprečno dobrih 5l, čez 6l pa nikoli(brez predelav je znal polokat celih 8l-stroški!), pa še 5kg lažji je.

Zornik pravi, da je za te mašine boljše, če so odprte in da ni zaradi tega nobene večje obrabe. Da ne govorim, da se zaradi manjše porabe in boljšega izgorevanja zmanjša onesnaževanje narave!

Edina slaba stran tako ostane pretiran hrup, pa še ta ima poleg slabih tudi dobro lastnost- zasanjani avtomobilisti te prej opazijo.

Če je boljše narediti predelavo za par sto ali raje kupiti par tisoč mark dražji motor, pa naj se odloči vsak sam, glede na svojo denarnico.

Glede brzine pa tole : pri nas je omejitev hitrosti 130 km/h, tako da naj prvi kamen vrže tisti, ki še ni vozil hitreje. Občutek za hitrost pa je subjektiven, odvisen najbolj od motorja in ceste, pa še od kakšnih drugih malenkosti. Moj Monster je zmogel kakšnih 210km/h in to je za motor brez oklepa kar dovolj. Sam sem redko vozil čez 170, ker s tem motorjem to ni ne vem kakšen užitek. Povsem druga pesem pa je recimo Ninja 9, prijateljevo sem z lahkoto po ljubljanski obvoznici navil na 270(po števcu), pri 240 pa je šla tako mirno, da bi jo lahko vozil z eno roko.

Objavljeno

Fantje in dekleta: K&N filtri, odprti izpuhi, večje dize, itd ni friziranje motorjev. To so le izboljsave, ki nic ne skrajsajao zivljenjske dobe motorja.

Friziranje motorjev pomeni npr: vgradnja dirkalnih batov, povrtanje cilindrov na večji fi, vgradnja večjih vplinjačev, povrtavanje izpuąnih in sesalnih kanalov, nizanje glave motorja, vgradnja dirkalnih odmicnih gredi, ki imajo drugacne case odpiranja ventilov,...

Je pa uzitek voziti motor z oprtimi izpuhi, K&N filtrom, večjimi dizami. Maąina ima večjo moč, motor lepse diha, izboljsa se odzivnost motorja.

Vse kar je tovarnisko narejeno ni narejeno optimalno, ampak tako ,da je najceneje za tovarno.

Za primer si oglejmo starega (letnik 1990)Suzukija GSX 750 R in GSX 750 RR. Prvi je tovarniąko narejen za navadne smrtnike, drugi je pa tovarniąko narejen za dirkače. Vendar je imel drugi pribliľno 15 KM več. Maąini sta bili povsem enaki, le da je imel drugi optimalno nastavljene uplinjače, K&N filtre serijsko, sportni izpuh serijsko. Obe masini sta bili enako trpezni. Le cena GSX 750 RR je bila za 50% visja od GSX 750 R. (no cena je bila visja tudi zaradi kvalitetnejsih amortizerjev, pa zadnja plastika je imela samo en sedez)

Mogoče bom ze to zimo montiral K&n filtre in druge dize na mojo Yamahico,

Tadej

Objavljeno

quote:Fantje in dekleta: K&N filtri, odprti izpuhi, večje dize, itd ni friziranje motorjev. To so le izboljsave, ki nic ne skrajsajao zivljenjske dobe motorja.

Hvala !!! (Posipam se s pepelom). Ko sem odpiru temo sem ravno na to mislu. Izboljšave... hmmm... pa še veliko lepše se sliši ...

Pol pa naj se tema imenuje izboljšave , sam da bo not kak koristen nasvet !!

A se da popravit

LP Premza

iiiiiiiiiiiiiii...

Objavljeno

OK!

Kar se tiče raznih dodatkov katere ste nekateri omenjali-Npr.K&N filtri, večje dize, dynojet...

JAz odebno bi to imenoval friziranje!Zakaj!Zato ker navadne filtre možakar zamenja s temi ki povečajo moč motorju(ne zamerite govorim kot čisti laik), za večjo dizo velja isto!Ko smo kot mulci dali večjo dizo v Tomosa smo prijateljem povedali "sem friznu štirko zdej gre 73km/h!"

To zame je friziranje!

Med tem ko odprti avspuhi!!"Naj prvi vrže kamenj tisti", ki je odprl avspuhe zaradi moči ne pa zaradi zvoka-glasa-"muzike za naša in druga ušesa"!!!

Pa "prvi naj tudi vrže kamenj tisti" ki je z NECESTNIM(beri NEŠPORTNIM) motorjem užival ob vožnji več kot 180 km/h(beri več kot 150km/h--mogoče malo pretiravam)!

Ma to so občutljive teme!

Pozdravljeni!

Thundercat

"Ne pustite se povoziti"

Objavljeno

@ t-cat: friziranje (oz.tuning) je to,kar je opisal tadej - vecji posegi v tehniko in notranjost masine.tisto menjanje igl,filtrov itd. je pa optimiranje; ker ne posegas v masino,temvec v periferijo (razplinjaci,filtri,lonec itd.).

in yep,bom jaz prvi kamen vrgel glede menjave lonca; glas (hrup whatever) ni bil prvotni cilj,temvec optimalna nastavitev masine na serijsko notranjost te-iste.da je sedaj glas _mocnejsi_ me vcasih celo moti ......ok,redko,ampak vseeno (mesto ponoci itd.).

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Originalni izpuhi so narejeni tako, da pri 4000 obratih ne povzrocajo hrupa vec kot 90 dB(A). Vsaj za moj motor je tako. Ta podatek ti pise na ploscici, ki je pritrjena na okvirju motorja.

Da pa lahko v tovarni dosezejo tak nivo zvoka, morajo biti izpuhi zaduseni. S tem, ko so izpuhi zaduseni, se pa avtomaticno zmanjsa moc motorja. Tako je masina, ko pride ven iz tovarne optimlno nastavljena na zadusene izpuhe.

Ko zamenjas izpuhe je obvezno potrebno nastaviti se vplinjace, ker se ti lahko zgodi, da bo imela masina se manj moci, kot jih je imela z originalnimi izpuhi.

Druga stvar je pa kvaliteta izdelave izpuhov. Ponavadi originalne izpuhe pogodbeno za velike tovarne delajo manjse delavnice. Prvotna cena takega izpuha je okoli 150 DEM ali pa se manj. Ce pa hoces tak originalni izpuh kupiti od tovarne, ti ga prodajo po 6 x visji ceni.

Pri sportnih izpuhih so cevi od znotraj polirane in tudi vsi zvari so spolirani. S tem dosezejo, da je pretok izpusnih plinov hitrejsi (beri bolj laminaren, kot turbolenten), ker se ti manj vrtincijo v izpusnih ceveh. Da o tem koliko je sportni izpuh lazji od originalnega sploh ne govorimo.

Ko sem na svojem motorju zamenjal izpuhe in obenem nastavil se vplinjace, je bila razlika ocitna. Predvsem pri srednjih vrtljajih je motor lazje vlekel. Prvih nekaj kilometrov sem imel obcutek, kot da vozim dvotaktni motor.

Tadej

Objavljeno

Ugotavljam, da smo tisti, ki smo naredili izboljšave(tuning) motorja zadovoljni, pritožujejo pa se predvsem tisti, ki tega kot kaže ne potrebujejo.

Kar se tiče auspuha, Thundercat, ti moram povedati, da je na poti tudi drugi kamen! Jaz sem zamenjal najprej filter in dize in če bi to kaj pomagalo bi ostalo pri tem. Ampak ni, zato sem zamenjal tudi auspuha. Sploh bi bilo kupovanje rorov kot npr. Akrapovič samo zaradi zvoka draga bedarija, zvok se da enostavno "pojačati" tako, da odstranimo del dušilca iz originalnega izpuha. Nikomur pa tega ne predlagam, da ne bo kdo narobe razumel.

Objavljeno

A mogoce kdo ve za kaksen internet naslov za tele filtre in razne izpuhe, kjer bi se dalo kaj razbrat, kaj na kakšen model paše, kok stane itd.? Al pa kakšen katalog ipd.?

ace

Objavljeno

Friziranje mopeda APN 4: Najprej obdelava menjalnika, jasno 5. brzina, poliranje blokov okrog motorne gredi, dodajanje fedrov na sklopko, gred s sornikom bata fi 12, jačanje šalice od sklopke, brezkontaktni magnet, bat ELKO od petbrzinca, friziranje cilindra (sesanje na 18, izpuh na 26 + izdelava 3. pretočnega kanala, karburator od apn 4-z izpitom fi-13, povrtan, prenosi na verižniku: 12-32 ali 13-32 zob, avspuh marving ali od 5-brzinca predelan. Rezultati: moped poveča hitrost iz ca 50 na 90Km/h, do ca 5000 o mrtev, potem pa... Vse skupaj se je šraufalo vsaj 1 krat na sezono, menjalo se je najmanj bat, pa ležaje gredi. Vsako drugo sezono bloke motorja, ker so počli nosilci in se uničila ležišča ležajev.... To smo počeli pred več kot 20 leti. Pa kako smo bežali pred polcaji, celo BMW- ju sem 2 x zbežal.

LP.

Objavljeno

quote:

A mogoce kdo ve za kaksen internet naslov za tele filtre in razne izpuhe, kjer bi se dalo kaj razbrat, kaj na kakšen model paše, kok stane itd.? Al pa kakšen katalog ipd.?

za filtre in jet kite www.knfilters.com ,so pa se BMC in champion filtri.naslovov trenutno nimam.

igle: www.factorypro.com

izpuhi:

akrapovic,yoshimura,micron,leo vinci,sebring,remus,termignoni,nikko,bos,supertrapp,scorpion itd.malo pobrskaj po netu.

3

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

quote:

quote:

A mogoce kdo ve za kaksen internet naslov za tele filtre in razne izpuhe, kjer bi se dalo kaj razbrat, kaj na kakšen model paše, kok stane itd.? Al pa kakšen katalog ipd.?

za filtre in jet kite www.knfilters.com ,so pa se BMC in champion filtri.naslovov trenutno nimam.

igle: www.factorypro.com

Za DynoJet je direkten link: http://www.dynojet.com/carbjet.shtml

Bye

Desmo

Objavljeno

Zanimam se za Akrapoviča za mojega SV-ja. Cena novega (s krivino vred) je okrog 1200 DEM !!! Ful keša. Gledal sem graf moči in je razlika kar konkretna; me mika, me zlo mika, moram priznat.

Al obstaja kakšna kopija Akrapoviča, ki je daje enake rezultate ?

Kolko bi pridobil še s kakimi K&N filtri?

Ni pa mi najbolj jasno kaj so Dynojet kiti (stage1, stage2...)?

Lp, Pjotr.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!