Ice Objavljeno December 17, 2001 Opozori Objavljeno December 17, 2001 quote: Al obstaja kakšna kopija Akrapoviča, ki je daje enake rezultate ? Kolko bi pridobil še s kakimi K&N filtri? Ni pa mi najbolj jasno kaj so Dynojet kiti (stage1, stage2...)? 1. ne 2. odvisno od nastavitve in stage-a od ca.2-6 KM 3. razlika je v obliki igel,velikosti diz in v filtru.filter za serijski air box (stage I) ali posamezni filtri (stage III). ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
.T. Objavljeno December 17, 2001 Opozori Objavljeno December 17, 2001 quote: Zanimam se za Akrapoviča za mojega SV-ja. Cena novega (s krivino vred) je okrog 1200 DEM !!! Ful keąa. Gledal sem graf moči in je razlika kar konkretna; me mika, me zlo mika, moram priznat. Al obstaja kakąna kopija Akrapoviča, ki je daje enake rezultate ? Kolko bi pridobil ąe s kakimi K&N filtri? Ni pa mi najbolj jasno kaj so Dynojet kiti (stage1, stage2...)? Lp, Pjotr. Kopije od Akrapovica sem ze videl, ampak ti niti priblizno ne bodo povecale moci in navora tako kot originalen Akrapovic. Tadej
strom Objavljeno December 20, 2001 Opozori Objavljeno December 20, 2001 mislim da kolega še vedno prodaja akrapoviča za 500dem... brez krivin pa to. Je pa una titan pa kevlar pa neki varianta.. mislm da ovaln.. LP
Disident Objavljeno December 20, 2001 Opozori Objavljeno December 20, 2001 1. LOJZI IN OSTALI: Flexer ne bo nikoli šel na tehnični pregled, ker je kolo z motorjem, šteje kot kolo in ne zapade registraciji. Moja predelava gre v smer da neoptimalno zadušenega avtomatika nazaj optimiziramo na avtomatika. Življenska doba se zgolj podaljša, ker je potem daljše "iberzecan" - motor pri isti kilometraži naredi manj obratov. Še vedno gre samo 45 km/h. 2. AKRAPOVIČ ZA SV (650?)? Če je govora o Akrapoviču za Suzuki SV 650 sem inn. Naj mi kdo sporoči, kdo zaboga to prodaja! En L.P. Disident
.T. Objavljeno December 20, 2001 Opozori Objavljeno December 20, 2001 quote: 2. AKRAPOVIČ ZA SV (650?)? Če je govora o Akrapoviču za Suzuki SV 650 sem inn. Naj mi kdo sporoči, kdo zaboga to prodaja! En L.P. Disident Gres z motorjem v Ivancno Gorico k Akrapovicu v tovarno, izberes model in ti ga zmontirajo. Placas in odpeljes. ENOSTAVNO! Za tocen naslov poglej v imenik. Mislim, da je naslov Malo Hudo XY. Tadej
Puma Objavljeno December 20, 2001 Opozori Objavljeno December 20, 2001 Če menjaš samo lonec je bv kupit Akrapoviča, ker med enim Leo Vinchijem in Akrapovicem loncem prakticno ni razlike. Oba sta glih odprta, samo da je Akrapovič svinjsko drag. Si pa večja šminka z Akrapovičem. Druga stvar je če menjas komplet ror od cilindra naprej. Da bi res izkoristil menjavo rora je potrebno ponovno nastaviti motor, se pravi vsaj kolicino zmesi, tocko vziga itd. Ce imas einspritz se to resi z drugim software-jem ali čipom, ce pa imas frgazerje z menjavo diz. Se najboljse pa je (ce nimas einspritz)da se da motor na masino za merjenje moci in navora in se ga idealno nastavi, zamenja zracni filter za vecji pretok zraka, itd.
strom Objavljeno December 20, 2001 Opozori Objavljeno December 20, 2001 quote: 1. LOJZI IN OSTALI: Flexer ne bo nikoli šel na tehnični pregled, ker je kolo z motorjem, šteje kot kolo in ne zapade registraciji. Moja predelava gre v smer da neoptimalno zadušenega avtomatika nazaj optimiziramo na avtomatika. Življenska doba se zgolj podaljša, ker je potem daljše "iberzecan" - motor pri isti kilometraži naredi manj obratov. Še vedno gre samo 45 km/h. 2. AKRAPOVIČ ZA SV (650?)? Če je govora o Akrapoviču za Suzuki SV 650 sem inn. Naj mi kdo sporoči, kdo zaboga to prodaja! En L.P. Disident Sem poklical modela pa je zamenjal tel. št. Moram zvohat novo... grrr LP
alexb Objavljeno December 20, 2001 Opozori Objavljeno December 20, 2001 Ziv, a je kdo izboljseval virago 750? Zaenkrat mam samo odprte rore (povrtane) - kar je naredil prvi lastnik. alexb -- "When in doubt hit the gas..."
Disident Objavljeno December 20, 2001 Opozori Objavljeno December 20, 2001 ZAKAJ FRIZIRATI? Eni forumovci se ne strinjajo s friziranjem. No potem naj pač ne frizirajo, če pa kdo hoče nekaj spremenit, so lahko takele informacije zlata vredne. Načelno je res laže kupit močnejši motor, kot pa spreminjati obstoječega. Vendar je včasih močnejši tudi grši, težji, se na njem smotano sedi ali kaj drugega. Zanimivo je, da je kljub veliki ponudbi težko dobiti optimalen motor, zato je včasih bolje malo podrezat svojega. Potem je pa še personal touch, motor ni več tako kot vsi. Pridobiš individualnost itd. Zakaj bi sicer zanesenjaki stotine ur vlagali v predelave raznih čoperjev. FRIZIRATE NA RAČUN BODOČEGA KUPCA! Če kupiš prezračena, pretišana, zgonena jajca, res - tudi če niso frizirana. Je pa npr. Akrapovič pred skoraj 20 leti sfriziral in predelal enega GUZZIJA Le Mana. Ta motor sem pred meseci videl na servisu pri Makoterju in je bil v krasnem stanju, vreden pa (po 20 letih) baje še čez 10.000 DEM, ker je še vedno konkurenčen. Je bil sfriziran na račun bodočega kupca? O HRUPU Mislim, da malo do malo bolj odprti rori na tavelikih mašinah sploh niso problematični (če pustimo ob strani švicarske zakone, za katere pa eni izgleda podzavestno močno navijajo). Motorjev je enostavno premalo in pri normalni vožnji, ko je stroj obremenjen 30 - 40% tudi odprt ror ni glasen. So pa velik problem skuterji in avtomatiki z brenčečimi brenceljni, ki dobesedno parajo živce, pa še ogromno jih je. En. L.P. D.
strom Objavljeno December 20, 2001 Opozori Objavljeno December 20, 2001 quote: Ziv, a je kdo izboljseval virago 750? Zaenkrat mam samo odprte rore (povrtane) - kar je naredil prvi lastnik. alexb -- "When in doubt hit the gas..." Jah ne wem... na 535 se je dal swashta narest. Lahko malce pobrskaš za drugim menjalnikom, videl sem tudi že viragota 750 z akrapoviči, pa seveda frgazerji pa zračni filtri pa dize pa najbrž se da še kaj glavi poštimat... pa odmične pa to... LP
RAN Objavljeno December 23, 2001 Opozori Objavljeno December 23, 2001 Lastniki BMW 650 bi radi 40 % več moči ? Nič lažjega 2500 USA $ in nekaj dela. Še mašine ni treba dol snet. Samo za vas : http://www.rotax.net/BMW_F650.htm lp RAN
BRANE Objavljeno Marec 3, 2002 Opozori Objavljeno Marec 3, 2002 Na moji XT-jki sem: -zamenjal avspuh- gor dal arrow-a brez homologacije (ca300.000ITL z dobrim pogajanjem in brez davka.) -zračni filter-kartonski sem popravil tako, da sem karton ven pobral in namesto njega dal več plasti drugačnega filtra (3-ugotovil z preizkušanjem) -iglo drugega karburatorja dvignil do konca + podložil za 1 mm Rezultat: Motor je dosti bolj odziven, boljše vleče v hrib, za končno hitrost ne vem, nobene mrtve luknje ne čutim več, včasih nekaj poka če das hitro gas iz minimuma, glas 1.liga, na tehničnem nekaj pizdli, poraba- še nisem kontroliral Z doseženim sem zelo zadovoljen. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se