Skoči na vsebino

Omejitev moci masine


rkasteli

Priporočene objave

Tema nej bi bla o zaprtju masine na tanovih motociklih,predvsem 2004 letnikih...Drugac pa sej sm hotu fz6 vzet sam k jo ne blokirajo,vsaj tko mi je pr habatu reku....pa poleg tega izpit sm naredu glih zarad tega k sm mel ze kar lepe kazni tko da je biu ze cajt da se mal kseb spravm glede tega,tko da gledam zdej na to tud pr izbiri motorja...tud na kmetih ni vec tist kar je blo

Glede na to da kupujem motor sem v resni dilemi glede kubikaz,cen in omejitev k jih mam z novopecenim izpitom...Dons sm sou pogledat mal Ducatije in ko sm se pac pogovarju z trgovcem sva prsla na to temo glede omejitev...predlagu mi je naslednjo resitev seveda v povezavi z Ducatijevimi motorji sam ce se to da nardit pr njih pol se vrjetn tud kje drugje...in stvar je sicer sledeca...kupis pac normalen Ducati Monster 620 sam s to razliko da ti ga v tovarni zablokirajo na 25kw in pol pac k odsluzs svoje dve leti ga lahko normalno odblokiras in vn pride spet cist druga masina,sam pac moras mal potrpet...sam glede na to da je Ducati dokej drag sm pol klicu se v habata in se bo baje isto dal nardit z novo cbf500 ki pa je za dobrega pol miljona cenejsa od ducatija....Kok se vam zdi,bi bla to vredu varjanta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naceloma se da vse masine zapreti na 25 do 34 KW. predvsem v nemciji je to pogost pojav. GSXR 1100 z 25 KW ni taka redkost.

pozanimaj se pri uvozniku ali na netu za katere motorje se dobi tak kit in potem veselo na delo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o kakrsnikoli rentabilnosti pri motorju raje ne bi. drugace si sploh ne bi kupil nobenega. koliko se izplaca masino tezjega motorja zapreti na 25 KW moras sam izracunati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nacelno zaprti stiritaktni motorji pridejo do dolocenih trgovcev po evropi ze iz tovarne po predhodnjem narocilu. Narocijo jih ravno zaradi zakonskih omejitev in so tako tudi homologirani. Zaprti, omejeni pa so najveckrat z manjsimi difuzorji in dizami manjsega premera na uplinjacih. Elektronika je ponavadi ista le z razliko, da je dodatno prebrikana v konektorju z mostickom, ki pa se da odstraniti v primeru, da vgradis normalne dize, in difuzorje, ce recimo motor odpres. Ti vse to lahko narocis in tudi dobil bos, samo kdo ti bo pri nas verjel, ko bos sel registrirat. Da bos to dokazal bos verjetno moral na atest. V najboljsem primeru naj ti uvoznik potegne tak motor od nekega drugega dilerja recimo iz nemcije, francije, itd. Vprasanje pa je koliko posluha bodo imeli uvozniki, zato ti svetujem, da sam malo poklices vecje trgovce v nemcijo, holandijo... Ko bos nasel ustrezen mopi, ga lahko kupis tam, ali se dogovoris z nasimi uvozniki in ti oni pripeljejo zadevo sem, vkljucno z vso papirolosko solato.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je bol pametno kupiti motor z močjo, ki je predpisana in to brez kakšnih predelav. Kasneje pa si kupiš kar ti poželi srce. To te bo manj stalo živcev, denarja in časa.

Če pa kljub temu hočeš imeti velik motor z malo konji, potem se najprej pozanimaj pri naših inštitucijah, kakšne sploh imaš možnosti in kaj vse moreš narediti v slučaju omejitve moči.

Če mene vprašaš je brezveze imeti zverino z malo koji, ker v nobenem primeru ni bila narejena v ta namen in po mojem tudi neboš zadovoljen z njo.

Predstavljaj si, da bi lahko z Ducati Monster 620 lahko samo vohal avspuhe moji 26 let stari Yamahi. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ocitno ti ni jasen smisel takega pocetja. seveda pod pogojem, da bi po 2 ali vec letih se vedno imel isti ("odprti") motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo zadušeni motocikel prišel iz tovarne, bo imel vse ustrezne papirje in z registracijo ne bo težav.

Če boš motocikel dušil sam ali pa na servisu, boš moral na homologacijski pregled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uvoznik naj bi poskrbel za vso papirolosko solato tako da z registracijo naj ne bi imel tezav...Kar se pa drugih motorjev tice,pa zdejle ze skor en mesec hodm okrog po trgovinah,sejmih,berem oglasnike...pa ni nobene izbire v tej kategoriji...tist kar pa je ma pa enostavno prevec navite cene...da se sicer neki dobit med choper varjanto sam k mi ta stil motorja ni vsec...Tko da nekak se mi zdi to se najbolsa opcija glede na izbiro k jo mam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ocitno ti ni jasen smisel takega pocetja. seveda pod pogojem, da bi po 2 ali vec letih se vedno imel isti ("odprti") motor.

To se mi zdi da je pa tud velk plus glede tega,da mas po 2 letih ubistvu isti motor sam odblokiras ga,pa se kaksnga konja gor das in je spet cist druga masina...V temu cajtiu ga pa glih dobr ulaufas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ocitno ti ni jasen smisel takega pocetja. seveda pod pogojem, da bi po 2 ali vec letih se vedno imel isti ("odprti") motor.

Popolnoma razumem smisel, ampak se pač najbolj ne strinjam s tem. Ljudje pač imamo različna mnenja.

Izbira v nižji kategoriji moči je res slaba. Iz tega pogleda pa postane stvar seveda smiselna.

Je pa še ena stvar, da je za začetnika primernejši tudi lažji motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se mi zdi da je pa tud velk plus...V temu cajtiu ga pa glih dobr ulaufas...

Tako razmisljajo tudi v tujini, in tam je splosna praksa, da prodajajo zaprte motorje za zacetnike, tako vecjih, kot manjsih kubatur. Sicer pa v zadnjem casu ne sledim vec spremembam njihovih zakonodaj tako kot vcasih, vendar mislim, da nekih drasticnih sprememb ni. Sam sem imel priloznost videti chooperje, endure, kot cestake, ki jim je bila zmanjsana moc na ta nacin. Ko si pridobis pravico, da lahko vozis mocnejsi motocikel, enostavno odstranis blokado. Poznam primer Suzuki Gsxr, Virago 750, XT 600...verjamem pa, da je se dosti drugih modelov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa neki zanima: če maš mašino zadušeno ti zbije sam konje al tudi navor, ker če mašp ti 600 ccm motor pa 25 kW pa doost navora je tudi kr močna mašina?? kok je s tem? :?

Popravljeno . Popravil HAWKey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa neki zanima: če maš mašino zadušeno ti zbije sam konje al tudi navor,...je s tem? :?

Navor ureja brikica na crni skrinjici (elektroniki).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je pa fora zapiranja moči motorjev na 100 konjev ? Saj kolikor vem v nemčiji ni več omejitve na 100 konjev. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem ze povedal, V zadnjem casu ne sledim vec zakonoskim predpisom v drugih drzavah. Nemcija je imela vcasih recimo limit 100 ps ze po defoltu, za vse motoriste in je bila potrebna posebna, dodatna licenca ce si hotel voziti mocnejsi motor. So pa tukaj se druge drzave, ki vsaka drugace komplicira in tudi omejuje moc agregata, vsaj za zacetnike. Kje je smisel tega?... mislim, da zgolj trzna politika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je pa fora zapiranja moči motorjev na 100 konjev ? Saj kolikor vem v nemčiji ni več omejitve na 100 konjev. :?

zavarovalniska.

razredi v D:

do 34 KM

do 50 KM

do 98 KM

nad 98 KM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem ze povedal, V zadnjem casu ne sledim vec zakonoskim predpisom v drugih drzavah. Nemcija je imela vcasih recimo limit 100 ps ze po defoltu, za vse motoriste in je bila potrebna posebna, dodatna licenca ce si hotel voziti mocnejsi motor. So pa tukaj se druge drzave, ki vsaka drugace komplicira in tudi omejuje moc agregata, vsaj za zacetnike. Kje je smisel tega?... mislim, da zgolj trzna politika.

ne. fora je bila in se vedno je samo v zavarovalniski premiji. vsak, ki je pripravljen placati vec lahko vozi mocnejsi motocikel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri uvoznikih naj ne bi bilo težav. Sem se tudi jaz zanimal pri Delat teamu za yanmaho za hčerko. Oni na servisu naredijo blokado in ti preskrbijo vse potrebne papirje. Tud kakšen starejši motor od Yamahe blokirajo. Recimo pa ko sem spraševal pri uvozniku Aprilij pa sploh niso vedel da ni več 350 ccm ampak do 34KM. Pa za Kawasaki tud ni problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri uvoznikih naj ne bi bilo težav. Sem se tudi jaz zanimal pri Delat teamu...

Vic, vic, Marja, tole je pa informacija vredna pira!

:beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne. fora je bila in se vedno je samo v zavarovalniski premiji. vsak, ki je pripravljen placati vec lahko vozi mocnejsi motocikel.

KACO, zdaj mi je jasno, zakaj so nekateri motorji za nemško tržišče šibkejši od normalne različice ! ;)

Thanks Ice :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No evo zdej pa direkt novice z fronte...Motor je placan in narocen tko da bo predvidoma v petek tuki,pol mora jit se na homologacijo tko da upam da ga bom v pondeljk ze lohk sou registrirat...Drugac pa kukr sm se pogovarju z serviserjem mi lahko takoj,ko bo vsa birokratska solata postimana,vrze blokade vn tko da je motor pol v svoji prvotni obliki sam v prometni pa je pac prlagojen za moje standarde...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!