Burnout Objavljeno Maj 27, 2004 Opozori Objavljeno Maj 27, 2004 ... predvidoma v petek tuki,pol mora jit se na homologonizacijo tko da upam da ga bom v pondeljk ze lohk sou registrirat... Ja no kr upaj da bo tako. Jst sem svojega Kawa ER-5 oskubil na 25 kW pol sem sem šel na homologacijo na LPP v Ljubljani in po pregledu čakal 2 meseca da se mi je uni pametnjakovič uspel podpisat in dat štempelj na homologacijski papirčič. S fotrom sva nekje dobila njegovo tel. št. osebnega telefona in mu težila :fight2: :fight2: pa je vseeno porabil 2 mesca da se je podpisal. To je blo lansko leto. pol sezone mi je šlo u kurac. Motor sem kupil maja a potrdilo sem dobil šele sredina julija :BUA: ! Tko da ne bit tako siguren da ga boš lahko takoj registriral z novimi nastavitvami. Lahko pa ga registriraš pa daš not blokado greš homologirat tisti cajt k čakaš mal paziš kje se voziš pol pa k dobiješ vse papirje greš spremenit prometno. Tako sem vsaj jst naredil. Pa srečno vožnjo in veliko kilometrov :yea2: :yea2: ! LP Burnout
rkasteli Objavljeno Maj 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Maj 27, 2004 Sam glede na to da mora firma tko al tko delat hologonizacijo za vse svoje nove modele mislm da ne bi smel bit tuki problem...Sama homologonizacija se pa baje dela v Kopru...Upam da bo slo cez,k ce ne bom pa res pol uno tvojo varjanto ubrau...
ihudol Objavljeno Maj 27, 2004 Opozori Objavljeno Maj 27, 2004 Upam da tole vprašanje ne bo vam "pravim" motoristom zvenelo smešno... ampak ne bo škodovalo če prašam ne!? Glede mojih zdravstvenih težav ne bom nikoli dobil izpita za več kot 11kW (A1) in glede na to mi tidi ne pade na pamet voziti se z večjim (močnejšim) motorjem. Ampak ker mi teli scooterji že malo rahlo presedajo sprašujem ali je možno npr 600ccm motor zapreti na 11kW, kajti še vedno bi se raje vozil 50hm/h z Ducati Montrom kot pa z navitim scooterjem. Hvala Lep pozdrav, Igor
Leteči Objavljeno Maj 27, 2004 Opozori Objavljeno Maj 27, 2004 Upam da tole vprašanje ne bo vam "pravim" motoristom zvenelo smešno... ampak ne bo škodovalo če prašam ne!? Glede mojih zdravstvenih težav ne bom nikoli dobil izpita za več kot 11kW (A1) in glede na to mi tidi ne pade na pamet voziti se z večjim (močnejšim) motorjem. Ampak ker mi teli scooterji že malo rahlo presedajo sprašujem ali je možno npr 600ccm motor zapreti na 11kW, kajti še vedno bi se raje vozil 50hm/h z Ducati Montrom kot pa z navitim scooterjem. Hvala Lep pozdrav, Igor Vse lepo in prav sam a nimaš ti tudi omejitve po kubaturi in ne samo po moči :? :? LP Leteči
ihudol Objavljeno Maj 27, 2004 Opozori Objavljeno Maj 27, 2004 Res je :unsure: Ne vem nekako mi je v spominu ostalo ali 125 ccm ali 11kW pa sem si osvežil spomin v uradnem listu. Hvala LP, Igor
poggy Objavljeno Junij 1, 2004 Opozori Objavljeno Junij 1, 2004 mene pa zanima ktiri motorji se use dobijo v 25kW verziji, pa da so pol, ko se odprejo u redu za vozit, d nimajo pol 26kW ko odblokiraš. če me razumete
RaceBoy_ Objavljeno Junij 2, 2004 Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 Vem da obstaja Kawasaki GPZ500s omejen na 25KW. Ga mamo mi doma, samo da ni 25KW. :D Je pa sport-turring. Zgleda pa še kar dobr, pa še zvok je dobr ker je 2-valjnik. Samo končna ni prav velika pa dost težek je za 500ccm. :P
rkasteli Objavljeno Junij 2, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Junij 2, 2004 Kukr sm jest stem seznanjen se da vecinoma vse motorje k majo tam okrog 45kw,sam pol je odvisn od proizvajlaca ce ti to nardi sam v koncni fazi se mi zdi da se da to zment z vsemi...Drugac pa glede na to da sm zdejle kupu Ducatija ti lohk recem da se da za zihr dobit Monstra 620 omejenga na 25kw pa baje tud Sport Tourning model Ducati sport 620,2003 letnik...pa isto tud Hondo cbf500
Aless Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Mene zanima ce bi se dalo ninjo 6ko al pa r6 al pa gsx600r zapret na 25kW za tist cas ko gres na homologacijo v koper oz na novo merjenje moci,ker jst bom mel pri 18tih izpit do 25kW oz do 0,16kW/kg pa ne bi rad vozo kakih j.jc ki ne grejo nikamor in bi zablokiro in potem nazaj odprl al pa ce ve kdo kje se ze da kupit zablokirane motorje enega izmed teh treh!
gizmOkak Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 ker jst bom mel pri 18tih izpit do 25kW oz do 0,16kW/kg pa ne bi rad vozo kakih j.jc ki ne grejo nikamor ← ta omejitev ni kar brez veze :friend1:
Jure Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 Kdo že je nabavu CBR600f pri 18? :D :whistle: :D
GrCaR Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 en vprašanje: a je možn kawasaki-ja Z750 na 25kW zablokerat? ker ta motor mi je res všeč in k sm se z njim pelu, sm si reku, da to pa morm met :) sam glede omejitve na 25 kW, ki jo dobim čez 1 leto, me zanima kako je s temi blokadami! če se da to na vsak motor dat al samo na nekatere motorje (ER 5...)
Zdrawc Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 (popravljeno) mene pa zanima ktiri motorji se use dobijo v 25kW verziji, pa da so pol, ko se odprejo u redu za vozit, d nimajo pol 26kW ko odblokiraš. če me razumete ← BMW F 650, sam ne vem, če to pol sploh še kam gre, je že tak mal šwoh <_< Popravljeno September 7, 2005. Popravil Zdrawc
gizmOkak Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 Kdo že je nabavu CBR600f pri 18? :D :whistle: :D ← :unsure: nevem, ne poznam nobenga... sm se že opeku, zato pravim d niso zastojn te omejitve O:-)
Erik Objavljeno September 7, 2005 Opozori Objavljeno September 7, 2005 :unsure: nevem, ne poznam nobenga... sm se že opeku, zato pravim d niso zastojn te omejitve O:-) ← :topic: O:-) O:-)
husky610 Objavljeno Marec 7, 2006 Opozori Objavljeno Marec 7, 2006 OK .... SITUACIJA............ ZZR 600 S 73 KM, EN PREKLET KONJ ME STANE CCA 30 JURJEV VEČ PRI REGISTRACIJI....... :BUA: KER VRJETNO GRE ZDAJ MOTORIN 50 KM/H VEČ V VSAKI BRZINI, KOT PA ONI Z 72...... :? IMAM SICER NAMONTIRANEGA AKRAPOVIČA BREZ HOMOLOGACIJE............. :blush: ZANIMA ME SLEDEČE.....KJE BI VSE ORIGINAL NAZAJ ZMONTIRAL, BLOKADICO NOT VRGEL.........SE SPELJAL NA TEHNIČNEGA IN VSE SKUPAJ HOMOLOGIRAL.......VSE SKUPAJ NAZAJ VEN POTRGAL IN SE VOZIL ZA POLOVICO REGISTRACIJE?????? :grim :grim GRDO IN GOLJUFIVO OD MENE, AMPAK JEBAT GA, ČE PA JE REGISTRACIJA VSAKO LETO DRAŽJA IN TO OBČUTNO........ČE JIH BO TO 100 NARDILO, SE BO MOGOČE VPRAŠAL KDO TAM NA VISOKIH STOLČKIH....AMPAK TO JE ZA DRUGE KROGE POLEMIKA...... :P ČE MI LAHKO KDO POVE KOLIKO BI ME VSE TO STALO IN KOLIKO BI IMEL LETANJA IN PAPIROLOGIJE, BOM ZELO HVALEŽEN...... .) LAHKO NA PM.... HVALA
_THUNDER_ Objavljeno Marec 7, 2006 Opozori Objavljeno Marec 7, 2006 (popravljeno) kaj se dereš?? sicer pa poglej par postov nazaj... če boš tako "goljufal" in v najslabšem primeru imel nesrečo, boš kril vso škodo ti... tvoje zavarovanje je potem tako rekoč neveljavno.... če pa te dobijo naši predragi angeli v modrem, si pa že za začetek pri njih zaribal.... raje se obrni na zavarovalnico grawe, kjer obračunajvajo še po starem sistemu in (vsaj zaenkrat) prihrani par tolarčkov za hladen pir .) aja pa še kontakt pri grawe: gospa Tatjana 041-444-573 .) Popravljeno Marec 7, 2006. Popravil pizdek 69
husky610 Objavljeno Marec 8, 2006 Opozori Objavljeno Marec 8, 2006 saj mislim da imajo vsi v tem vesolju, edino ta ima 73..... mogoče se je katera na kakšni upravni enoti, al kje zmotila, zdaj pa bom plačeval :OK: bom raje na grawe vprašal......
Simple Objavljeno April 9, 2006 Opozori Objavljeno April 9, 2006 Zdravo Mene pa zanima če se da Buella Lightning XB12S zablokirat na 25 kw, na enem italjanskem forumu sem prebral da se da , pa nism 100% sigurn. A je vredu da je motor zablokiran , mu ne škodi kj ? Pa še neki off-topic , a lahko delam pr 18 izpit za 25 kw če sm prej imel samo za mopeda? TNX
Stric Burek Objavljeno April 9, 2006 Opozori Objavljeno April 9, 2006 Zdravo Mene pa zanima če se da Buella Lightning XB12S zablokirat na 25 kw, na enem italjanskem forumu sem prebral da se da , pa nism 100% sigurn. A je vredu da je motor zablokiran , mu ne škodi kj ? Pa še neki off-topic , a lahko delam pr 18 izpit za 25 kw če sm prej imel samo za mopeda? TNX Pri 18 lahko narediš ua 25KW! Samo a niso tile Buelli mal dragi motorji? Tole nevem če ti je lih pametno za prvi motor, poskusi prvo kaj cenejšega in švohnejšega
metuljcica46 Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 en vprašanje: a je možn kawasaki-ja Z750 na 25kW zablokerat? ker ta motor mi je res všeč in k sm se z njim pelu, sm si reku, da to pa morm met :) sam glede omejitve na 25 kW, ki jo dobim čez 1 leto, me zanima kako je s temi blokadami! če se da to na vsak motor dat al samo na nekatere motorje (ER 5...) enako vprašanje....se da????
Klajba Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 enako vprašanje....se da???? Seveda se da, točne informacije, glede na to od kje si, pa dobiš pri Čarmanu motorsport d.o.o., ki je pooglaščen serviser za Kawasakija ali pa pri Panigazu v Kranju, ki je prav tako serviser Kawlnov.
metuljcica46 Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Seveda se da, točne informacije, glede na to od kje si, pa dobiš pri Čarmanu motorsport d.o.o., ki je pooglaščen serviser za Kawasakija ali pa pri Panigazu v Kranju, ki je prav tako serviser Kawlnov. ahaa ahaa...ma ja bom res šla enkrat do gašperja pa prašala....hvala torej lahko sanjam o tem :rolleyes:
Klajba Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 ahaa ahaa...ma ja bom res šla enkrat do gašperja pa prašala....hvalatorej lahko sanjam o tem :rolleyes: O.O nič ne sanjaj, kar razmišljaj ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se