Skoči na vsebino

Recenzija knjige


easyrider

Priporočene objave

Glede na to, da smo/ste nekateri že začeli brati knjigo o osnovah varne vožnje me zanima, kakšno je vaše mnenje o njej. Ali so napotki dobri, ali so strokovni, ali so dovolj izčrpni, ali ... ?

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je tako, da gre za knjigo, ki je namenjena totalnim začetnikom, ki še niso nikoli sedeli na motorju. Že res, da je vmes kak nasvet iz začetnega tečaja vožnje (levi ovinek pa to...) sam tut meni, ki sem res tam čist pr začetnikih ni povedala ravno preveč novga. Kdo hudiča pa ne ve, da je treba met čelado gor? Halooooooooo

Upam, da bo sledil kakšen nadaljevalni tečaj. Sploh pa računam, da bom na tečaju varne vožnje zvedla kaj koristnega.

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V knjigo se ne da spravit znanja, samo informacije. Je pa dober začetek da si prej kej prebereš preden greš na tečaj.

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest se z Mačico strinjam, prebral v 20 minutah, in moram rečt, da me ni naučila kaj pretresljivo novega. Bo pa zelo zelo dobra za mojo hči, ki naj bi začela delat izpit za moped oz. skuter !

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Knjigica je res najbolj primerna za tiste NAJBOLJ zacetnike - ki motorje sele gledajo na slikcah... V praksi pa (IMHO) presenetljivo neuporabna - precej vec lahko vsak od nas izve iz linkov, ki so bili do sedaj objavljeni na Forumu. Res skoda, zamisel je bila odlicna!

Nisem noben germanofan (uauuu, kaj sem si izmislil), ampak za primerjavo si poglejte

http://www.motorradonline.de/MRD/shp/super...rmarkt.asp?ID=3

in potem na Bucher in nato Fahrtechnik. Brez komentarja. No ja, en komentar: ce bi tele prve tri zadeve prevedli v slovenscino...

Preden me spet naskocite zaradi nemscine, s katero je nekako se najvec tezav naj vam zaupam, da sem se nemsko ucil samo 4 leta v gimnaziji (in to se ve, koliko smo se tam ucili, kajne), ampak sem se potem predvsem z branjem Motorrada nekako dokopal do kar dobrega razumevanja tega jezika, ceprav ga govorim bolj malo (prevec roke bolijo). Zato ne vrzite takoj koruze v pusko - morda lahko zacnete z 80-minutno videokaseto, kjer za dobre stiri jurje lahko vsaj v slikcah vidite, kaj in kako je treba oz se ne sme, pa se nemscina vam bo zacela siliti v uho (kurbelvela itd). Mislim, da bo tako dosezen BISTVENO VECJI ucinek na kvaliteto vase voznje kot od tele zelene zadeve...

Mejte se in pazite nase.

LP suzuki

Uredil - suzuki on 12/12/2001 14:53:29

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

http://www.motorradonline.de/MRD/shp/super...rmarkt.asp?ID=3

in potem na Bucher in nato Fahrtechnik. Brez komentarja. No ja, en komentar: ce bi tele prve tri zadeve prevedli v slovenscino...

samo potem ne stane ena knjiga DEM 39.- ampak _malenkost_ vec.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ice, seveda imas prav - ampak raje dam npr 5000 SIT, pa nekaj zaleze, kot da dam 1500 SIT, pa ne vem, kaj bi s tistim! Se podarit nekomu mi je nerodno...

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se v glavnem strinjam z vsem povedanim: začetniško branje. Je pa s to knjigo podobno kot z Motoristom.

Edino je + naše je = dovolj dobro je.

Kaj bi trobili o majhnem trgu in podobno, za knjižne police filat je v redu. Mogoče bo ta podpora (beri množično kupovanje) pripeljala do uporabnejšega nadaljevanja ali pa prevoda kakšne nemške "klasike". Upajmo.

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral......OK....sem to tudi pričakoval.

Sedaj bere moj 12 letni sinko.....in vse razume!!!SE VIDI DA JE PO OČIJU!!!!!

Klimbra.....preprosto neponovljiv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral jaz, prebrala mulca.

Nimam pripomb. Že zunanjost, vezava s spiralo, daje slutiti, da ne gre za "težko" literaturo, tmeveč za informativni bilten.

Si pa ta tenutek tudi ne morem zmisliti, kaj naj bi pisalo v "popolni" motoristični knjigi.

Mislim, da je investicijo 1500 tolarjev za tri čitatelje upravičila.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja,za tisto "naprednje" ctivo je treba pa malo vec casa in denarja vloziti. so pa ZELO informativne knjige to.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, za knjigo "Gornja stran motorja" sem že slišal. Zdaj ko sem pa videl, da je preko 300strani debela, pa mislim, da si jo bom že kar jutri naročil. Bom mel ob študiju še malo "strokovne" literature za prebirat.

Accelerate 'till you see God, then brake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne vem, o kateri knjigi se pogovarjate...

Sam imam v svoji motoristični zbirki knjigi "Twist Of The Wrist I & II" (Keith Code), v nemškem jeziku (kupil na sejmu v Avstriji, za čuda je prodajalec vedel, kaj hočem). Pa še pripadajočo video kaseto sem vzel zraven.

Se mi zdijo zelo dobre, pa tudi na ameriških forumih so jih ZELO priporočali.

Imam še vezane kopije; če kdo rabi, naj javi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

furioso,"twist of the wrist I & II" sta znani knjigi v AUT.vsaj med motoristi,ki se z materijo ukvarjajo.ce si jih kupil pri bestseller-ju (on tudi na sejmih podaja),ni cudno....ta ima veliko literature okoli motorizma.

www.bestseller.co.at take a look

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ja, Keith Code je mozakar, pri katerem so se ucili mnogi GP dirkaci, tudi svetovni prvaki (npr Wayne Rainey)... Ima tudi zelo obiskane (a zal tudi precej drage) tecaje v svoji California Superbike School (lahko pogledate tudi na www.superbikeschool.com/).

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak začetek je težek, ... no ja nadaljevanje bsetsellerja bi bilo lahko zajetnejše in brez modnih napotkov!

No ja soliden izdelek

*****

Come in peace or stay at home!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, kot prvo, ko smo že ravno pri linkih...

http://www.msgroup.org/DISCUSS.asp

Veliko uporabnih zadev... tudi za tiste ki smo že nekaj let na cesti.

Veliko zelo praktičnih nasvetov, ogromno nasvetov in koristnih informacij o vožnji v skupini ipd... npr. meni ni nihče povedal, kako se lahko "kulturno" približaš skupini motoristov, če jih slučajno dohitiš na cesti. Pa kaj storiti v primeru padca, pomoči na cesti, kaj storiti če se v ovinku začnejo praskati tačke ob asfalt... ali obratno. Kako pobrati goldwinga ali kako drugo težje motorno kolo.

V knjigici o osnovah varne vožnje je prikazana drugačna tehnika in moram reči, da se s slednjo ne strinjam.

S čimer se pa vračam na knjigico.

Avtor in sostorilci knjigice so sicer nedvomno izkušeni vozniki, ampak popolnemu začetniku si nebi upal dati tega v roke.

Pa začnimo:

Kar se tiče opisa menjalnikov pri skuterjih... nebi izgubljal besed. Nekaj je opisano, nisem pa nikjer zasledil besede variomat.

Najbrž je za to kak razlog, ampak če v vsej ostali literaturi to besedo najdemo, zakaj bi hoteli zmesti ubogega začetnika.

Univerzalna motorna kolesa: Citiram

"...z normalnimi pnevmatikami in staromodne oblike."

Moja malenkost si tega nebi upala reči lastniku XJR1300 ali pa bandita.

"dva sedeža" imajo očitno samo tourerji.

Kakor se lahko razume iz besedila, so športna motorna kolesa popolnoma nevozna, nevarna in jih je praktično nemogoče voziti po mestu. Ne vem od kje avtorju ideja, da imajo bolj omejen hod krmila kot npr. tourerji ali pa "univerzalna motorna kolesa".

"Kakršnokoli umikanje oviri na cesti je zelo oteženo in zahteva veliko motorističnega vozniškega znanja." HALO?! S katerim motorjem pa ne? Zato pa je to ena osnovnih veščin, ki se naj bi je naučil vsak motorist še predno pride na cesto.

Očitno je nenadno umikanje oviram lažje na chopperjih in tourerjih. Mimogrede, ali je morda komu že uspelo narediti osmico na F650 v predpisanem radiju?

O opisu in porabi goriva pri chopperjih nebi zgubljal besed.

Eduro motorna kolesa se ne razlikujejo drugače kot po firmi in tipu gum!? Definitivno rabim očala.

OK, o skuterjih s streho in ne-nujnosti čelade pri vožnji le-teh ne bom pisal zaradi najbrž zelo pristranskega mnenja. OK, ne morem si pomagat... "#$%&"$%Q/("#$"%#U&$#/... bolje.

Kako se razlikuje obleka voznika skuterja, chopperja in športnega motorja... hja, v funkcionalnosti naj bi bila enaka. Amopak tu očitno namigujejo, da si pa vozniki skuterjev lahko privoščijo nove kavbojke, brado, zobe in pa seveda dlani. Res je, da hitrostni niso tako velike, ampak še vseeno dovolj da se kdo ubije.

OK, potem sem malce preskočil in pristal pri poglavju

2.2 Nihanje motornega kolesa.

Nikjer nisem zasledil, kako se rešiti iz take situacije. Nagonsko vsak poizkuša zavreti.

Pravilno se pa sedi očitno samo na tourerjih in pa "univerzalcih".

Tehnike vožnje ne bom komentiral ker je avtor nedvomno izkušen motorist in mu nimam kaj očitati razen morda še kakšnega nedodanega načina reševanja nevarnih situacij.

Mimogrede... v ovinku se SPLOH NE SMEMO PIPNITI ZAVOR ne da bi zravnali motocikel? Ali pač?

Pa še to.. pri 2. načinu mislim da je oznaka speedway pretirana. Moralo bi še kaj pisati o counter-steering tehniki. Zelo lep opis na zgornjem linku.

Na strani 35 so prikazane tri nevarne situacije, kot taki pa sta označeni le dve.

Na zgornji sliki se vidi vsaj 2 motocikla v prekršku. Na križišču Slovenske in Gosposvetske v LJ je v tem primeru dovoljeno zavijanje desno samo za avtobuse in taxije.

Na strani 41 se nahaja desno spodaj slika motorista za tovornjakom. Vse o tem si lahko tudi preberete na zgornjem naslovu.

OK, se moram tudi malce popravit. Namreč ko sem napisal, da knjigice nebi dal začetniku v roke. Bi, ampak ko bi jo prebral/a bi rekel naj vse skupaj pozabi (razen morda tehnike vožnje) in se zadevo razloži sproti.

Vsekakor vidim podobnost z revijo motorist. Veliko dela z majhnimi sredstvi in če bi hoteli vsako stvar vsaj približno spodobno razložiti, bi bil obseg najbrž nekaj 10x večji.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

A sem se kej raspisou? Ma neeee....

Keep up the good work!

*****

Come in peace or stay at home!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Iščem

A Twist of the Wrist DVD

107 minutes

The video & DVD bring life and action to the basics. Cornering, braking, steering, riding barriers and ten more sections open the door to your riding improvement. You can see it. The video is nearly two hours long; you'll watch it over and over. On-bike camera positions show the fine points of riding and 400 different action shots bring clarity to all the basic skills. Just like the book, the video went on to become the world's best-selling and most widely viewed instructional tape. YOU CAN SEE IT now in all the clarity and convenience of DVD format.

IN

A Twist of the Wrist, Interactive CD

Contains the text, drawings, diagrams, illustrations and photographs from the original book plus 97 video clips and 75 new audio comments by Keith. It literally puts this vital information at your fingertips.

Gain the same knowledge that countless street riders and scores of racing champions have used to identify their barriers and build a solid foundation for riding confidence.

Bukvo že mam... pa ne bi zdej kupoval še teh stvari - bi jih pa rad pogledal :naughty: .... kje bi to lahko dobil na internetu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bukvo že mam... pa ne bi zdej kupoval še teh stvari - bi jih pa rad pogledal :naughty: .... kje bi to lahko dobil na internetu?

jaz imam nekje DVD ki sem ga dobil od enega (sorry pozabil od koga) forumaša! ampak ni zadeva nevem kaj. ne da sem gp voznik ampak mogoče je vse preveč površno prikazano, jaz nekeja novega (razen kar bom opisal pozneje) nisem našel.

če si malo sam vozil in študiral vožnjo ni nekega pametnega nasveta, to da pa moreš postopoma iskat optimalno zavorno točko in orientacijo da si jo zapomniš pa menda že veš .) in tako naprej.....

je ena fora z dodajanjem gasa med šaltanem dol (sinhronizacija obratov), da ne blokira pa še to nevem koliko je to uporabno sedaj ko so motorji in sklopke že šle toliko naprej.

cel DVD je bolj rajcanje da bi se prijavil v kako tako šolo + vozijo "kante" izpred krepko let nazaj ko so lahko samo sanjali o motorjih z 150 KM+

meni osebno (pa še enkrat, nisem profi racer, da se ne bo kdo zapičil v to) je vse preveč osnovno razloženo. meni je jasno zakaj mene nekaj jebe, ne povejo pa mi kaj naj KONKRETNO naredim da me ne bo več!

če pa rabiš DVD ga bom našel nekje .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko ravno ne piše katere knjige....

www.lifeisaroad.com

levo je link road stories... malo za gušt kaj in kako... :P OK, malo veliko.

Sicer imam vse 4 knjige, pa lahko samo pohvalim avtorja :OK: :OK: :OK: :OK:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Lepo, lepo prosim :worship: , da motomarsovec, ki je v temi magisterij voznje, dodal link Twist of the wrist v pdf. formatu :grim , to naredi se 1x...me je prehitela snazilka... :angry:

Najlepsejsa hvala!!!

lp flox

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo, lepo prosim :worship: , da motomarsovec, ki je v temi magisterij voznje, dodal link Twist of the wrist v pdf. formatu :grim , to naredi se 1x...me je prehitela snazilka... :angry:

Najlepsejsa hvala!!!

lp flox

Se pridružujem.. :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove kateri knjigi je v osnovi ta tema namenjena?

Ker takšno skropocalo v knjižni obliki, kot ga opisujete, me pa res zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!