Skoči na vsebino

motocikli 70-tih


balti

Priporočene objave

Zakaj je pri nas tako malo motocilkov 70tih let?

Vedno znova se sprašujem, a ne najdem pravega odgovora. :?

Res da jih je težavno ohranjat pri življenju, vendar se mi vseeno zdijo nekaj posebnega.

Jaz imam Yamahao RD400E 1978, s katero se že preveč dolgo mučim. Je sicer vozna, vendar ji še kar nekaj manjka do popolnosti. Po vsej verjetnosti sem edini v Sloveniji s tem tipom motorja.

Od starih motorjev me še mika Honda CB550 four, katero sem imel na probi, vendar je nisem kupil. To je bilo pred kakšnimi desetimi leti. Pri tej Hondi so bili nekaj posebnega štirje izpuhi z zvokom, ki ga imam še sedaj v ušesih...pa oblika...

Če mogoče kdo ve za kakšnega, se priporočam.

Prvi pogoj za vsakega, ki želi imeti stari motor je, de mora znati kar dosti stvari 'pošraufati', drugače lahko bankrotiraš. Navezati pa je treba tudi stike z kakšnim klubom kjer se ukvarjajo s takšnimi motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvsem se mi zdi, da se za japonce zelo težko dobi rezervne dele...pa tudi mlajši generaciji hitro dopizdi stalno "šraufanje".

bolj primerni stari konjički so kakšni bavarci, za katere se vse od letnika 47 da dobiti vse originalne dele. Razvoj japoncev pa je prehud in tut nimajo časa za neke stare pozabljene modele....

moje skromno mnenje, če drugega ne, sem vsaj ugriznil v kost in jo vrgel dalje... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V 70-ih je bilo zelo enostavno uvoziti motor pa še vsak Jugoslovan si ga je lahko privoščil... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od motorjev iz 70ih sem do sedaj na naših cestah videl nekaj starih GPZjev (morda 450; ne me držati za besedo, ne vem točno), pa nekaj CBjevk. Razlogi so res verjetno v tem, da jih je težko dobiti+rezervni deli+nekaj mehaničnega znanja+preveč potrpljenja. Morda jih je bolj malo tudi zato, ker v dobri stari yugi ni imelo ravno veliko ljudi dovolj denarja za takšne "kapitalistične" priboljške (mopedi so druga pesem), pa še težavno jih je bilo uvoziti. Predvidevam, sem premlad, da bi to izkusil na lastni koži(glede Yuge in motorjev).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V 70-ih je bilo zelo enostavno uvoziti motor pa še vsak Jugoslovan si ga je lahko privoščil... :hmm:

Res je, samo moral je delati nekaj krepkih let v tujini, kar je dokazal z delovno knjizico, in vsake stiri leta je imel pravico uvoza v kvoti, ki jo predpisala tedanja oblast, pa se stiri leta ni smel to robo odtujiti, ajnfuk ko pasulj, kar trlo se je motorinov tod okoli! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bo treba kdaj kam zapelat.... skupej.

78 XS 1100 je v igri pa mrbit 79 CBX 1000, 76 LeMans 850, ...

če bojo sevede lastniki za.... ane damjan?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam, sem premlad, da bi to izkusil na lastni koži(glede Yuge in motorjev).

Takole je zgledalo:

before

post-4-1086158293.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z rezarvnimi deli niti ni tako hudo, vsaj za mojega ne. Iz V.Britanije lahko dobiš, kaj hočeš, od novih do rabljenih delov, pa še cene nico pretirane. Tam in tudi v USA so te Yamahe bile zelo prilubljene in še sedaj jih je kar nekaj v dobrem stanju. Spoznati moreš samo prave ljudi, pa gre(najbolj je uporaben Aircooled RD club). V največjo pomoč mi je bil internet - brez njega bi se moja Yamaha znašla na odpadu, ker si z našimi Yamaha servisi tako ne moreš nič pomagati(zadeva je za njih prestara :angry: ).

Pri nas je tudi problem najti prave ljudi za popravilo ali obnovo, določenih delov motorja. Na primer motorne gredi. Pri nas sem lani dal obnoviti motorno gred. Gred je bila tako slabo centrirana, da se nisem upal kaj dosti voziti zaradi prevelikih vibracij. Letos sem našel drugega človeka, ki vozi gredi obnavljat v Italijo. Gred bi naj bila za 0.1mm iz centra...grozljivo... še sreča, da so ležaji ostali v dobrem stanju.

Moja zgodba je zelo dolga, lahko bi še kar nekaj stvari napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja zgodba je zelo dolga, lahko bi še kar nekaj stvari napisal.

pisi v temo, katero si odprl za RD 400.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj je pri nas tako malo motocilkov 70tih let?

jst mam colibrija l.70 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V 70-ih je bilo zelo enostavno uvoziti motor pa še vsak Jugoslovan si ga je lahko privoščil... :hmm:

Ne govori gluposti.Sedemdesetega nisi prišel kar tako do motorja pa da se ubiješ.Še Jawe nisi mogel kupit v trgovini ,ker jih preprosto ni bilo.Takrat smo pubeci pokupili vse JAWE 350 od policije,ker so oni prešaltali na BMW.Drugače si pa lahko prišel do PUCHA 175 ker jih je delal Tomos in še to težko.Videl pa si tam pa tu kakšnega BMW ,pa kakšen star DKW ,MZ.Drugače pa je že en napisal ,da si mogel ne vem koliko let delat v tujini in potem še dolgo nisi smel odtujit vozilaTakrat je bilo motorjev izredno malo.Aja pa še NSU Pretis 175 si lahko kupil ker so jih delali v Sarajevu.Sedemdesetega leta si bil že as če si imel dvobrzinca Kolibrija.JAWE pa mislim da so pričeli prodajat komaj okrog 76 leta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mačkon, a se hecaš, al si tisto misel res vzel dobesedno... :? :blink:

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takrat res ni bilo motociklov za vsakim vogalom. Posebej pa novih, zahodnih, ne.

A spominjam se, konec šestdesetih ali v začetku sedemdesetih, takrat se je hotel iti Tomos ene španovije z angleškim Nortonom. In v Kopru, v Trgoavtovi trgovini je kar nekaj časa v izložbi stal črni Norton.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tegale V-7 Guzzija 750 smo imeli mi doma leta 75, kupli smo pa 3 leta starega in smo kasneje dali od novejsega, S-3 prednje vilice vkljucno z platiscem, ki pa je ze imelo diskaste zavore. Motorin je imel koncno hitrost 240, in se ga je zelo tezko ustavljalo. Kar prehiter stroj, tehnicno gledano, za tiste case!

post-4-1086173635.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He he, to so bli cajti! In verjetno se mamo prav tem nemogočim cajtom za zahvalit, da je motociklizem v SLO(sedaj, ko so nam zadeve relativno ugodno na voljo :hmm: ), v takem razcvetu.

Sicer sem bil v 70'ih še otrok, ampak, če bi bilo motorjev takrat v izobilju, se mi sigurno nebi tako globoko v dušo vsedla želja po njih :notworthy: .

Poleg tega, da so bili takrat sodobni motorji pri nas res nekaj nepojmljivega je bilo nepojmljivo tudi normalno vzdrževanje in nabava rezervnih delov. Morda eden izmed razlogov, da je bila večina od tistih redkih, pravih motociklov po gonjenju do onemoglosti - zavržena, predelana, preseljena v katero od dežel naše rajnke juge, ipd. :cry: .

Si sploh ne znam predstavljat, kateri motor bi lahko predstavljal danes to, kar je nekoč pomenil Z900, CB Four, Bol'd'or, dvotaktni KZ 750...!!!! :yea2:

Morda FZS6 :? :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

He he, to so bli cajti!

Jap, pa hodna CBX 900, sest celiderckov, pa Benelli 750, tud sest celinderckov, pa Marvingcki gor...zdej si bogi otroc sploh ne znajo predstavljat teh stimc... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ena Bol'd'or-ka ... sicer rahlo predelana po imenu Matilda se prodaja na našem koncu ... :D ... če ima kdo voljo in znanje za šraufati so ti motocikli ta pravi ... je pa moj moped (ok ni motor) v garaži tudi letnik 79 ... in vžge na prvo, ko nima slabega dneva ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

O sedemdeseta... ah... takrat si moral biti pa res zagrizen, da si bil lahko motorist... 1975 sem kupil prvo MiZo 250 TS, naslednje leto zamenjal za novi model z osemnajst colskim prednjim kolesom in peto prestavo, z njo prvič prvomajsko obiskal Turčijo, pa Grand Prix dirke v Preluki (Grobnika takrat še ni bilo), ko je Agostini še vozil MV Agusto... 1978 končno izpolnil štiritaktne sanje, ko sem kupil rabljeno Hondo CB 400 F, naslednjo jesen pa preskočil na CB 750 K2... pa potem 1982 ko sem prišel domov iz JNA pripeljal Suzukija GS 1000 E... če so imeli kateri motorji dušo, so jo imeli definitivno tile ne pa neki mak... ma pustimo to. Bom pobrskal po škatlah za kakšno slikco, skeniral in prilimal semle... za nostalgijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap, pa hodna CBX 900, sest celiderckov, pa Benelli 750, tud sest celinderckov, pa Marvingcki gor...zdej si bogi otroc sploh ne znajo predstavljat teh stimc... :doze:

kaj zdaj? cbf 900 (4valjna, bol d´or) ali cbx 1000 (6valjna) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse je bilo lepo slisati! Res, da so se bol'drle kot pa sle. .) Ampak 6 valjne, najsibo 1000 ali 750, je bilo pa prijetneje poslusat, kot pa se z njimi peljat ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena stvar je, takrat so bili motorji občutno glasnejši kot današnji.

Ne bom pozabil ko sem Hondi CB550F na mestu nabijal 'ture', zraven pa je brez moje vednosti stal 5 letni sosed. Ko sem spustil gas, sem slišal, da se bogi otrok ipično joče od straha.

Nekatere današnje mašine so v originalu tako tihe, da to sploh ni več fajn.

Moj RD je sicer 2T mašina, ki na nižjih obratih nima dobrega zvoka, ko pa pride nad 5k pokaže svoj pravi jaz in do 9k tuli kot zverina da ti kar dlake grejo pokonci - kot v starih cajtih, ko sem kot otrok poslušal divjanje glasnih motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!