Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tema je namenjena novicam, napovedim, dogodkom okrog priprav na DAKAR 2005...

===================

Dakar 2004 se še končal ni dobro, tekmovalci in organizatorji pa so z mislimi že na prihodnjem "rallyju vseh rallyjev"...

20040607_dakar2005_1.jpg

Štart 26. edicije ene najtežjih rallye preizkušenj bo prvega januarja v Barceloni, četrtič v zgodovini v Španiji. V letih 1995, 96 in 99 se je namreč začel v Granadi, tokrat pa bodo španci na pot lahko pospremili letošnjega junaka, zmagovalca 26. rallyja, Juana "Nanija" Romo, ki bo v Kataloniji tako štartal s številko 1.

Barcelona-Dakar bo v prvih afriških etapah tako prečkala Maroko in Mavretanijo, kjer je trasa ponavadi kamnita in polna presenečenj. organizatorji obljubljajo izzivov polno "tradicionalno" traso. Po prečkanju puščave nameravajo organizatorji speljati dirko v osrčje Malija, kjer se bodo tekmovalci menda srečali tudi z džunglo. Cilj bo, klasično, v Dakarju, ob Rožnatem jezeru.

20040607_dakar2005_mapa_big.jpg

Zaradi letošnjega "organizacijskega fiaska" (odpovedi etap, predolge etape...) so se organizatorji odločili, da tudi amaterjem vrnejo privlačnost Dakarja. Asistenčna vozila bodo tako v prihajajočem rallyju imela npr. 45% krajšo pot kot letos, amaterji pa imajo letos za 2.200€ cenejšo štartnino (1.700€ na avtomobilista), prislužili pa bodo lahko kar polovico siceršnjega 150k€ fonda nagrad (torej 76.520€).

Slovenci bomo imeli na Dakarju zagotovo vsaj enega motorističnega predstavnika, legendarnega puščavskega lisjaka Mirana Stanovnika (kljub nestrinjanju zdravniške ekipe, ki skrbi za rehabilitacijo njegovih kolen), govori pa se tudi o udeležbi nove avtomobilske ekipe.

Objavljeno

evo...jz mam napoved glede dakarja...

leta 20xx bom dirkal.

100%

Objavljeno
evo...jz mam napoved glede dakarja...

leta 20xx bom dirkal.

100%

Jst te podpiram :yea2: ;) ...drgač so pa tud moje "sanje" 1X se udeležit tega rallyja sam rabš finance,izkušnje v vožnji na terenu........ :wacko: ...mogoče se pa res kdaj srečamo na Dakarju :D ;)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

visuel_haut.jpg

visuel_centre.jpg

Dakar 2005: Brez velikih dvovaljnikov

ASO, ki je na reliju Dakar pristojna za tekmovalna pravila, je za leto 2005 sprejelo nekatere spremembe, ki so najbolj pretresle motocikle. Od prihodnje sezone dalje v razredu Open niso več dovoljeni motocikli z velikimi dvovaljniki (na primer 950-kubični KTM V-twini, ki so dominirali na zadnje reliju), pravzaprav dvovaljni motorji v letu 2005 ne smejo presegati prostornine 450 kubičnih centimetrov. Tako bo v poudarek Dakarja prihodnje leto v razredu Open na enovaljnikih (na primer KTM 660) ter razredu 450-kubičnih enovaljnikov.

Ta odločitev lahko veliko pomeni na prihodnost Dakarja. Očitno se organizatorji zavedajo, da v razredu Open en proizvajalec motociklov vozi svojo dirko, saj nobena druga tovarna ni pripravila konkurenčnega tekmovalnega motocikla, ki bi se lahko kosal z dvovaljnimi KTM-i 950. Večji pomen drugih razredov motociklov pa lahko pomeni vse več sodelujočih proizvajalcev motociklov, saj imajo praktično vse japonske tovarne na voljo konkurenčne štiritaktne enovaljnike s 450 kubičnimi centimetri, honda pa lahko z XR650 konkurira tudi KTM-u 660 v razredu Open. Poteza ASO s spremembo pravil se tako v celem kaže kot pozitivna, nasprotoval pa ji ni niti KTM.

home_logo_aso.gif

lp -pero- :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Poteza ASO s spremembo pravil se tako v celem kaže kot pozitivna, nasprotoval pa ji ni niti KTM

KTM ji verjetno ni nasprotoval zaradi tega, ker verjetno Meonija v ediciji 2005 ne bo več.

Bil pa je tudi edini, ki je LC8 obvladal...

Objavljeno

škoda, ker voham že yamahco.. pa da pokaže končno tem hajderskim jajcem...

Objavljeno
škoda, ker voham že yamahco.. pa da pokaže končno tem hajderskim jajcem...

Saj morda pa bodo zlobirali potem 2006 oz. za Dakar 2007, da se ponovno odpre "Big Open" :D kategorija...

Objavljeno

Moje mnenje glede Dakarja: naj vsak naredi motor po svojih najboljših možnostih zmožonostih pa naj bo to dvovaljen 950 ccm ali pa 12V 8000ccm, če želi in misli da bo konkurenčen---->temu se reče OPEN

imho

Objavljeno
Moje mnenje glede Dakarja: naj vsak naredi motor po svojih najboljših možnostih zmožonostih pa naj bo to dvovaljen 950 ccm ali pa 12V 8000ccm, če želi in misli da bo konkurenčen---->temu se reče OPEN

Ja, se popolnoma strinjam. Še malo pa bomo na pravilih F1... :angry:

Objavljeno (popravljeno)

mogoče pa je KTM sam napotiho izboril odpoved V2 litrce

upam da bo kmalu nared aprilia 450 V2 za dakar in da pri tej izjavi le ne sanjam svinja kukuruz

yamaha bo pa itak začela šopat!!!!!!!!!!!!!!!1

aja, open v motokrosu kokrvem pomeni do 650cc

Popravljeno . Popravil D.J.
Objavljeno (popravljeno)

@ DJ že samo stvar je, da se motokros vozi po postavljenih stezah, med tem ko je Dakar bolj od A-->B z parimi kontrolnimi točkami.

Back on topic:

Predvčerajšnjim gledal na Eurosportu nek rally po Turčiji (sicer sem opazil samo avtomobile) prvi nevem kdo (nissan pickup), drugi pa Schlesser (nevem če sem prav napisal) z svojim ford Buggijem....še vedno ista mašina kot na zadnjem dakarju. Za letošnjega mu morda uspe vstaviti že lani željeni V8, kajti nad močjo V6 se je hudo pritoževal

V glavnem, fantje (vsaj nekateri) so v polnem zagonu

Popravljeno . Popravil marem
Objavljeno

mislim da je večji dosežek proizvajalca, če na cilj pride 450cc 11.000 u/min mašina, kot 950 V twin 8.000/2 mašina - primer

omejitve določa organizator in meni se zdijo odlične...jaz bi tut 660 ukinil (fotelj bajki), pa da se samo EXC, MXC zapodijo v dune

Objavljeno
mislim da je večji dosežek proizvajalca, če na cilj pride 450cc 11.000 u/min mašina, kot 950 V twin 8.000/2 mašina - primer

Tu se sicer strinjam s tabo, vendar sam pa rad vidim ko "bombnik" tišči čez puščavo......pa naj naredijo več razredov tako da bova oba zadovoljna B) že kličem modro številko 080 dakar :lol1:

Objavljeno
omejitve določa organizator in meni se zdijo odlične...jaz bi tut 660 ukinil (fotelj bajki), pa da se samo EXC, MXC zapodijo v dune

Zakaj le? Potem je najbolje, da tudi avtomobile in tovornjake ukinejo...

Saj so različni razredi, mater.

Objavljeno

če je v eni kategoriji samo 1 proizvajalec, v drugi pa se jih tare nekaj več, je smiselno ukinit kategorijo brez konkurence, še posebej če se tudi proizvajalec s tem strinja, verjetno je bil skupni interes v temu

manjši motorčki lažje premagujejo težje ovire in mogoče se tut na Dakarju obeta več tehnične vožnje in manj hitrih, nevarnih brzincev

Objavljeno
če je v eni kategoriji samo 1 proizvajalec, v drugi pa se jih tare nekaj več, je smiselno ukinit kategorijo brez konkurence, še posebej če se tudi proizvajalec s tem strinja, verjetno je bil skupni interes v temu

manjši motorčki lažje premagujejo težje ovire in mogoče se tut na Dakarju obeta več tehnične vožnje in manj hitrih, nevarnih brzincev

Po svoje se strinjam s tabo, samo z mojega stališča: OPEN (na Dakarju vsaj) mora biti brez omejitev, kar pomeni da Jovo iz Bačke palanke lahko naredi motor, ki ima 2 kolesi 300KM in 4000ccm, če Jovo misli, da lahko s takim motorjem kaj naredi tam. V našem primeru se KTM strinja z odločitvijo organizatorja iz njim znanih razlogov, najbrž zato kot si sam rekel Dakar postaja vse bolj tehničen in vse manj je dolgih brzincev. Kar pa KTM niti ne moti toliko njihovi 660 so tudi brez konkurence in ne dvomim, da če jih bodo omejili, (upam da ne) na tebi željenih 450, v parih letih spet vodilna sila. Gre dejansko za to da trenutno KTM največ vlaga (mislim da je tako) in so vodilna sila enduro športa.

Da poenostavim, pač nikakor se ne strinjam, da se na Dakarju taki dirki kot je, postavljajo kakršne koli omejitve glede moči/kubikaže vozil. Pač pa če organizator sam misli, da stvari uhajajo izven meja, naredi dirko, ki je tehnično bolj zahtevna in "hitri" motorji nimajo kakšnih bistvenih prednosti.

Objavljeno

klasi sta provzaprov 2, tovarniška in pa turist (ne open), in to ne glede na kubaturo

ker so nekak najbolj uporabna razmerja moč/teža/kubatura pr motorjih že pogruntana, je treba prekint začaran krog in dat mal vzpodbude ostalim zaspanetom, ki ne dohajajo ozko usmerjenega KTM

KTM 950 je šel po moje ven zato, ker mu preprosto ne ustrezajo težavnostni pogoji rejlija v konkurenčnem smislu

Objavljeno

Z odhodom Meonija, za katerega pravijoi da je edini zares "obvladal" LC8, so izgubili tisto prednost, ki jim jo je ta motor, glede na postavitev in tehnično težavnost prog, prinašal. Najbrž je to tudi eden izmed razlogov.

Drugo pa je, da večina hard enduro "rajderjev" z litrco nima kaj delati, ker je pač prevelika krava, ne glede kako dober in vodljiv naj bi bil LC8 in s tem na nek način hočejo biti še bolj dominantni vi 600+. Saj najbrž teh prodajo mnogo več kot pa 950. Denar pa je tu tisti, ki igra glavno vlogo, agreed?

  • 4 mesecev pozneje...
Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!