Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Aj kdo tolk car dab to prevedu pa dau na net :?

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

Jst sm pa skus mislu da ga sm ful prpizdijo v uvink pa da težo prensejo en mal nazaj in tu je tu :slap: usaj jst tok izdrsavam s skutrjem .)

Objavljeno

Ja nazaj pa sigurn ne!Kako naj pol zadna zdrsne...to je logično da more bit teža čim bl na spredni gumi :)

Objavljeno

Na temu DVD-ju bit_small.jpg je čisto drugačna SM tehnika.

Če koga zanima, mi en ostaja.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

No, tole temo iz naftalina... Mogoče lahko novinci v pokalu Tomos kaj napišejo svoje izkušnje, kako so čez sezono "skužili" zadeve?

Objavljeno

hmm,ne vem če lahko kej dost povem... mogoč je za nekoga, ki začenja, najbolj pomembna drža na motorju,ki je skoraj enaka pri cross/enduro.o tem sm pomoje že pisal,drgač si pa poglejte kšne fotke majstrov .)

mogoč lahko povem sam to,da je bla pr tomos pokalu kakršnakoli vožnja na počez samo zgubljanje časa,zarad nizke moči motorja. tko naprimer sm v murski delal bolše čase,ko sem zadnjo zavoro uporabljal le za vzorec .)

Objavljeno

A s Tomosi se mar tut da slajdat? Iz ovinka verjetno ne, samo z bremzanjem v ovink? Mene pa le zanima koko izvedeš tist prehod poj, iz slajdanja v "normalno" vožnjo :) A te nič čez ne vrže?

Objavljeno

ena iz logatca

ja z bremzanjem se da,morš met pa precej hitrosti pred kšnim bolj zaprtim ovinkom,potem za power sliding pa zmanjka powerja,ja :blush:

Objavljeno

Pomoje je najbolš it na makadam, tudi s APNam se da slajdat, sicer je bolš kaka močnejša mašina(BT friziran na APNu), tko da če greš po makadamu recimo v 2. ti pol kopa, more bit pa na obratih ja..

Men je ratalo....

KAj pa če bremzaš na sprednjo, pol pa zadnjo zahodš da zablokira->odnese->pol pa gas da vrti?

Objavljeno

dej dimni preber mal nazaj... gumy je lepo napisal da se zadnje kolo mora vrteti,torej ne morš kr bum po žlajfi,pol je pa že to to :slap:

in tist kar si ti delal z apn-om...hm no,kako bi reku...toj mal drgač :D no ampak za filing dobit na makedamu je pa tud dobr

Objavljeno

Ja sej zabremzaš sam da ti odnese, pol takoj spustiš bremzo pa daš po gasu :OK:

Objavljeno

ja,kr probej to nardit pr ene sto na uro.te bo fuknl čez motor da zase ne boš vedu :grrr

Objavljeno

če boš med slajdom pri brzini samo spustu bremzo boš preden se boš zavedu že na tleh <_< :) sm že probal to pa ni blo prijetno (pa je šel gležn takrt :lol: ) :D

Objavljeno

Men tut ni blo glih jasn kak se zaslajda v ovink, pol k sm pa enkrat, pa dvakrat... probu pa ni sploh več težko.Važn je da ga pržgeš ene 100,110 pa sklopko stisneš, pa ful na prvo bremzo, pol pa obenem nagibaš motor v smer ovinka in hkrati pohodiš zadno bremzo, ko ti zažne zadnje kolo zdrsvat, belabnco vlečeš kontra ovinku(tut položaj na motorju spreminjaš po potrebi)Ko ga maš enkrat v slajdu ga sam z belanco še bol dol devaš.V orenk nagibu paziš da prvo bremzo mal popuščaš da ti beb spodnesl sprednga kolesa, posebn pazliv pa morš bit pri popuščanju zadne bremze(jo morš počas-z občutkom)če jo boš naenkrat spustu(v nagibu med slajdom), bo zadnje kolo zagrablo, ti pa boš naredu en orenk "highsider", te bo tak spipal z motorja de boš sam zevu.

Se prav stotka not,ful zabremzat na prvo, motor mal v nagib-stopt na zadno bremzo, pol pa motor sam z vlečenjem belance kontra ovinku polagaš motor proti tlom.

Tak bi jst to opisu, ne bom trdil da je čist "by the book" sam men ratuje.

Je pa verjetn bolš da probaš pri manjši hitrosti pa vidiš ka se z motorjem dogaja...

lp

Objavljeno

no,začet vsekakor ni treba pr 100,da se ne bo komu kej nardil-še najhuj je če dobiš highsider,kot si reku (zadnje kolo med drsenjem dobi oprijem in te vrže čez motor iz ovinka ven)

jst sm pr seb pogruntal,da sm se preveč navadu pomagat bremzat s sklopko,bemu boga :glare: sej bo bolš

vozit se,čimveč :)

Objavljeno
jst sm pr seb pogruntal,da sm se preveč navadu pomagat bremzat s sklopko,bemu boga :glare:

bremzat s sklopko..? :hmm: :? :fredy:

Objavljeno

jo stisneš sam do pol in ne cele. Če prou razumem zadevo :hmm:

Objavljeno

Mislm da jst delam isto...stisneš sklopko,prestaviš prestavo,2,3 nižje in jo spustiš da mašina začne ornk bremzat oz. kar zablokira zadnje kolo in te začne razmetavat po cest :)

Objavljeno

ja neki tacga,sam da jo ne spustim do konca ampak držim nek na meji,tko da mašina pomaga bremzat

če jo spustiš do konca,ti zadn konc začne skakat

Objavljeno

STM sklopka rešuje tale problem!!!!

Sem probu in ne morm verjet kolk pomaga!!!!

Objavljeno

Hmmm...salsa dej za ns laike mal razlož kaj je STM sklopka :?

Ja drgač pa varetn men ne začne zadn konc poskakvt če do konca spustim ker mam zlo slabo gumo in drsi ne pa radira kot varetn kšn boljša guma :hmm:

Objavljeno

STM je italjanska firma, ki izdeluje drseče sklopke, ki so vmesni člen med motorjem in kolesom.

Objavljeno

ja tist je res fina zadeva,sem mel šanso probat na hondi...mal se morš navadt,ampak pol je pa super :)

Objavljeno

Aha če prov razumem zadevo spustiš sklopko v "prenizki" prestavi in namest da bi kolo zablokiralo sklopka zdrsne in kolo se normalno zavrti :hmm:

Če si prov predstavlam zna bit kar uporabna tale zadevščina...

Objavljeno
Aha če prov razumem zadevo spustiš sklopko v "prenizki" prestavi in namest da bi kolo zablokiralo sklopka zdrsne in kolo se normalno zavrti :hmm:

Če si prov predstavlam zna bit kar uporabna tale zadevščina...

Še boljš kot to: s sklopko samo spelješ in potem pozabiš nanjo. Prestavljaš gor in dol brez sklopke.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!