Mad Eskimo Objavljeno December 17, 2001 Opozori Objavljeno December 17, 2001 Poglejte si tole čudo... http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...cumentID=116109
pero Objavljeno December 17, 2001 Opozori Objavljeno December 17, 2001 Vsekakor zanimiv motor oz. skulptura.Mislim da bomo v prihodnje (cca 20 let) vozili že kaj takega!Mogoče že prej-zakaj pa ne! Vsekakor zelo spodbudno, se bomo že navadli na obliko vozne lastnosti pa mislim da bodo lahko izboljšali le za malenkost(dodelave)! Le kako bo zgledala npr novodobna endurca (I guess)!Za sedaj delajo le future race bikes-bomo vidl! Ciao,by Pero
Ice Objavljeno December 17, 2001 Opozori Objavljeno December 17, 2001 ocesu dokaj prijazno......in tudi bakker in bimota sta prodajala podobne konstrukte ....samo ekonomsko niso bili uspesni. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Brrrm Objavljeno December 17, 2001 Opozori Objavljeno December 17, 2001 Prednje kolo je proti motorju in okvirju vzmeteno, kaj pa proti krmilu (rokam)? Če ni tam nekaj vmes, bodo roke prestregle vsak kamenček na cesti. Brrrm
Hanzi Objavljeno December 18, 2001 Opozori Objavljeno December 18, 2001 quote: Se strinjam s tabo Brrmmm, sicer še nisem prebral članka, mogoče je kaj govora tudi o tem... //0iSe />aTa -=> //otos/et.co// po moje je pod krmilom ena vodoravna os okoli katere se sprednje kolo premika bolj proti kolesu.Mislim da tukaj vzmetenje ne deluje gor-dol ampak naprej nazaj Škoda ker je že mraz, no zdaj pa še sneg
hard Objavljeno December 18, 2001 Opozori Objavljeno December 18, 2001 VSE SKUPAJ ME SPOMINJA NA GILERO CX-LETNIK 93(ČE JI POBEREŠ PLASTIKE DOLJ STA SI MOTORJA KAR PODOBNA) KAR SE MI NE ZDI TAKO NOVO.PRVO VILICO PA MISLIM DA IMA PODOBNO EDEN OD BMW MOTORJEV. VRJETNOST TAKEGA MOTOCIKLA DA SE VOZI PO CESTI BO ČEZ KAKIH 5 LET.
RAN Objavljeno December 18, 2001 Opozori Objavljeno December 18, 2001 quote: Prednje kolo je proti motorju in okvirju vzmeteno, kaj pa proti krmilu (rokam)? Če ni tam nekaj vmes, bodo roke prestregle vsak kamenček na cesti. Brrrm Ravno vsak kamenček ne, ker je stvar le dušena z vzmetjo in cilindrom, se bodo pa roke gibale gor in dol kar je pa teško verjeti in je najbrž v plastiki skrito še kaj kar ne vemo. lp RAN
Ice Objavljeno December 18, 2001 Opozori Objavljeno December 18, 2001 hard,BMW ima telelever sistem (vzmetenje in vodenje loceno),a ne na ta nacin.sestoji iz "konvencionalnih" vilic,katere so dodatno vpete na blok masine. tu so pa (najbrz) enostransko vodene vilice.za primer kako ta princip izgleda poglej temo Tuning III - lazareth 1000 GTS. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
suzuki Objavljeno December 18, 2001 Opozori Objavljeno December 18, 2001 Hola! Vsi ste ze zapicili v prednje vilice, ki so sicer res zanimive, a (vsaj v konceptu) ze videna resitev, ki pa se dosedaj ni prevec dobro obnesla (npr serijska Yamaha GTS 1000 in razne predelave, celo GP dirkalnikov). Prav zanimiv pa je tudi zadnji del: prenos z jermenom namesto z verigo se meni ze dolgo zdi krasna resitev, a je zal tako redko uporabljena... Potem je tu se pogonski zobnik, ki je, ce prav vidim, na osi kjer so vpete zadnje vilice! Optimalen polozaj zanj, a tega nisem videl se nikjer... Motorcek poln novih idej in resitev - le kaj od tega se bo obneslo v vsakdanjem zivljenju? LP suzuki Uredil - suzuki on 18/12/2001 10:57:21 freya in SharpNinja 2
RAN Objavljeno December 18, 2001 Opozori Objavljeno December 18, 2001 quote: Hola! Potem je tu se pogonski zobnik, ki je, ce prav vidim, na osi kjer so vpete zadnje vilice! Optimalen polozaj zanj, a tega nisem videl se nikjer... LP suzuki Uredil - suzuki on 18/12/2001 10:57:21 Kjer se uporablja jermen ni zobnikov. Tudi kjer je veriga ni zobnikov. Ampak je verižnik. Tukaj pa najbrž jermenica za zobati jermen. lp RAN
vrho1679 Objavljeno December 18, 2001 Opozori Objavljeno December 18, 2001 Motor mi sploh ni zanimiv, kaj je pa boljsega na teh cudnih vilcah pa sploh ne razumem. Nekaj tazga je ze imela Bimota, Gilera, Yamaha pa ni bilo slisati nic kaj pretresljivega. Bolj zanimiv bi bil pogon na obe kolesi.
Ice Objavljeno December 18, 2001 Opozori Objavljeno December 18, 2001 boljse je to,da imas anti-dive ze vgrajen,oz.sploh ne pride do stroge kompresije sprednjih vilic pri mocnem zaviranju (enako kot pri BMW).to pomeni,da imas tudi pri mocnem zaviranju na voljo polni hod _amortizerja_ (i.e.vilic) za izravnavo neravnin na cesti,kar je obcuten pridobicek na varnosti. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
klimbra Objavljeno December 18, 2001 Opozori Objavljeno December 18, 2001 Men je pa prav simpatičen....zgleda kot zajček v polnem diru Klimbra.....preprosto neponovljiv
klimbra Objavljeno December 18, 2001 Opozori Objavljeno December 18, 2001 BTW....tale jermenica mi deluje nekam tanka.....pa bi to zdržal kakšnega bol hitrega borca?????????(ICE,ROLY.....) Klimbra.....preprosto neponovljiv
Ice Objavljeno December 19, 2001 Opozori Objavljeno December 19, 2001 klimbra,ni panike.predvsem je bistvena sirina jermena in oblika "zobov" za prenos moci. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se