Skoči na vsebino

Projekt X-900 - hub-centre steering cracked


Mad Eskimo

Priporočene objave

Vsekakor zanimiv motor oz. skulptura.Mislim da bomo v prihodnje (cca 20 let) vozili že kaj takega!Mogoče že prej-zakaj pa ne! Vsekakor zelo spodbudno, se bomo že navadli na obliko vozne lastnosti pa mislim da bodo lahko izboljšali le za malenkost(dodelave)!

Le kako bo zgledala npr novodobna endurca (I guess)!Za sedaj delajo le future race bikes-bomo vidl!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ocesu dokaj prijazno......in tudi bakker in bimota sta prodajala podobne konstrukte ....samo ekonomsko niso bili uspesni.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednje kolo je proti motorju in okvirju vzmeteno, kaj pa proti krmilu (rokam)? Če ni tam nekaj vmes, bodo roke prestregle vsak kamenček na cesti.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Se strinjam s tabo Brrmmm, sicer še nisem prebral članka, mogoče je kaj govora tudi o tem...

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

po moje je pod krmilom ena vodoravna os okoli katere se sprednje kolo premika bolj proti kolesu.Mislim da tukaj vzmetenje ne deluje gor-dol ampak naprej nazaj

Škoda ker je že mraz, no zdaj pa še sneg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VSE SKUPAJ ME SPOMINJA NA GILERO CX-LETNIK 93(ČE JI POBEREŠ PLASTIKE DOLJ STA SI MOTORJA KAR PODOBNA)

KAR SE MI NE ZDI TAKO NOVO.PRVO VILICO PA MISLIM DA IMA PODOBNO EDEN OD BMW MOTORJEV.

VRJETNOST TAKEGA MOTOCIKLA DA SE VOZI PO CESTI BO ČEZ KAKIH 5 LET.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Prednje kolo je proti motorju in okvirju vzmeteno, kaj pa proti krmilu (rokam)? Če ni tam nekaj vmes, bodo roke prestregle vsak kamenček na cesti.

Brrrm

Ravno vsak kamenček ne, ker je stvar le dušena z vzmetjo in cilindrom, se bodo pa roke gibale gor in dol kar je pa teško verjeti in je najbrž v plastiki skrito še kaj kar ne vemo.

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hard,BMW ima telelever sistem (vzmetenje in vodenje loceno),a ne na ta nacin.sestoji iz "konvencionalnih" vilic,katere so dodatno vpete na blok masine.

tu so pa (najbrz) enostransko vodene vilice.za primer kako ta princip izgleda poglej temo Tuning III - lazareth 1000 GTS.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Vsi ste ze zapicili v prednje vilice, ki so sicer res zanimive, a (vsaj v konceptu) ze videna resitev, ki pa se dosedaj ni prevec dobro obnesla (npr serijska Yamaha GTS 1000 in razne predelave, celo GP dirkalnikov). Prav zanimiv pa je tudi zadnji del: prenos z jermenom namesto z verigo se meni ze dolgo zdi krasna resitev, a je zal tako redko uporabljena... Potem je tu se pogonski zobnik, ki je, ce prav vidim, na osi kjer so vpete zadnje vilice! Optimalen polozaj zanj, a tega nisem videl se nikjer...

Motorcek poln novih idej in resitev - le kaj od tega se bo obneslo v vsakdanjem zivljenju?

LP suzuki

Uredil - suzuki on 18/12/2001 10:57:21

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Hola!

Potem je tu se pogonski zobnik, ki je, ce prav vidim, na osi kjer so vpete zadnje vilice! Optimalen polozaj zanj, a tega nisem videl se nikjer...

LP suzuki

Uredil - suzuki on 18/12/2001 10:57:21

Kjer se uporablja jermen ni zobnikov. Tudi kjer je veriga ni zobnikov.

Ampak je verižnik. Tukaj pa najbrž jermenica za zobati jermen.

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor mi sploh ni zanimiv, kaj je pa boljsega na teh cudnih vilcah pa sploh ne razumem. Nekaj tazga je ze imela Bimota, Gilera, Yamaha pa ni bilo slisati nic kaj pretresljivega.

Bolj zanimiv bi bil pogon na obe kolesi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

boljse je to,da imas anti-dive ze vgrajen,oz.sploh ne pride do stroge kompresije sprednjih vilic pri mocnem zaviranju (enako kot pri BMW).to pomeni,da imas tudi pri mocnem zaviranju na voljo polni hod _amortizerja_ (i.e.vilic) za izravnavo neravnin na cesti,kar je obcuten pridobicek na varnosti.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW....tale jermenica mi deluje nekam tanka.....pa bi to zdržal kakšnega bol hitrega borca?????????(ICE,ROLY.....)

Klimbra.....preprosto neponovljiv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klimbra,ni panike.predvsem je bistvena sirina jermena in oblika "zobov" za prenos moci.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!