Skoči na vsebino

XY. debata o zacetnikih in motorjih


Priporočene objave

Objavljeno

Čaw!

V iskalniku sem probala dobiti kako primerjavo teh treh motorjev, pa nisem našla nič... če kaj obstaja se ISKRENO oprabičujem :notworthy: in upam da me ne stepete ker odpiram temo (glede na to da sem videla da je narejen celo pravilnik za ta sklop foruma.. )

V glavnem zanimajo me prednosti in slabosti teh treh motorjev. Izkušenj še nimam z vožnjo (razen izpit in nekajkrat vožnja CBR 600 - zelo previdno in počasi :)) in po skoraj dopolnjenih nakupih opreme se odločam v naslednjem letu (upam da tudi kaj prej) kupiti motor. VI ste mi enkrat že predlagali Kawasaki ER-5, prijatelji motoristi Hondo Hornet, mene pa nekako vleče k Ducati Monsterju.. Torej?

Še enkrat se opravičujem, če je ta tema ali kakšna podobna že odprta.. če pa ni, pa hvala za pomoč :)

Lp, Devilish

Objavljeno

...eno subjektivo mnenje:

hornet: +moč +motor +honda -naked

er-5: +cena +vzdrževanje +registracija -konjički -naked

monster: +image +ducati -italjan -cena -naked

...jest bi med temi 3mi vzel hondo, še raj pa z750 ... ampak kot rečeno, to je moje subjektivo mnenje :xx:

Objavljeno

na temo monster

na temo hornet

na temo ER 5

tako malo lektire za zacetek. ker se bo tako spet ponovilo, da vsak ravno svoje kljuse hvali kot oh in sploh the stroj. :doze:

Objavljeno
Čaw!

V iskalniku sem probala dobiti kako primerjavo teh treh motorjev, pa nisem našla nič... če kaj obstaja se ISKRENO oprabičujem :notworthy: in upam da me ne stepete ker odpiram temo (glede na to da sem videla da je narejen celo pravilnik za ta sklop foruma.. )

V glavnem zanimajo me prednosti in slabosti teh treh motorjev. Izkušenj še nimam z vožnjo (razen izpit in nekajkrat vožnja CBR 600 - zelo previdno in počasi :)) in po skoraj dopolnjenih nakupih opreme se odločam v naslednjem letu (upam da tudi kaj prej) kupiti motor. VI ste mi enkrat že predlagali Kawasaki ER-5, prijatelji motoristi Hondo Hornet, mene pa nekako vleče k Ducati Monsterju.. Torej?

Še enkrat se opravičujem, če je ta tema ali kakšna podobna že odprta.. če pa ni, pa hvala za pomoč :)

Lp, Devilish

če te vleče k monstru, ne vem ,zakaj sprašuješ tukaj... in če smo ti enkrat že svetovali ER-5... zakaj sprašuješ še enkrat?

Objavljeno

... so me opozorili da nej ne odpiram teme tle, pa sm dobila po glavi... ben sorry...

SymRu.. sprašujem zato ker vem kaj mi je všeč, ne vem pa kaj je pametno... če bi blo po moje bi si šla kupit CBR900 RR letnik 2003 in čaw... samo vem da lih to ni pametno.. med temi tremi motorji pa... ER 5 ste mi svetovali, pa nisem omenjala Hornet in Monsterja... tko da... sem hotla zvedet zakaj kaj... no pa hvala, si bom ogledala linke ki jih je objavil Ice...

lp!

Devilish

Objavljeno
... so me opozorili da nej ne odpiram teme tle, pa sm dobila po glavi... ben sorry...

SymRu.. sprašujem zato ker vem kaj mi je všeč, ne vem pa kaj je pametno... če bi blo po moje bi si šla kupit CBR900 RR letnik 2003 in čaw... samo vem da lih to ni pametno.. med temi tremi motorji pa... ER 5 ste mi svetovali, pa nisem omenjala Hornet in Monsterja... tko da... sem hotla zvedet zakaj kaj... no pa hvala, si bom ogledala linke ki jih je objavil Ice...

lp!

Devilish

če imaš možnost kar kupi CBR 900 rr.Drugač pa se izogibaj teh malih peciklov,ker boš čez pol leta klel(a)zaradi pomajnkanja moči.Zapomni si to sploh ni važno ali je 5000 kubikov ali pa 1000 ker motorju ukazuješ kako bo peljal ti in ne on tebi.Aja pozabil sem tudi hornetka 900 je v redu.

Objavljeno
....ker motorju ukazuješ kako bo peljal ti in ne on tebi....

povej to zacetniku.... :blink: :wacko: :grrr

Objavljeno

Na kratko:

ER-5 - stara tehnika, na tvojem mestu je ne bi jemal.

Hornet- dobra izbira, za začetnika nova CBF600 ali CBF500 še boljša izbira

Monster- dobra izbira

lp DTW

Objavljeno

ne vem zakaj si pri vseh treh napisala minus, ker je naked ... če bi rada oklep kupuj z oklepom ... :) ...

ER5 -> GPZ

Hornet -> CBR

Monster -> SS

Objavljeno

Če hočeš biti divja v sedlu, potem ne kupuj ERke. A če se hočeš voziti poceni,

je slednja pač zelo Ok. V kolikor ti bo očka navrgel dosti cekinov, skoči na nekaj, kar ima 70 + KM. Ko boš kupila zadevo, lahko greva pa na kakšno vožnjo .)

Objavljeno (popravljeno)

ma kolkr sm te js na prvi videz "spoznal" si za cestaka s najman 15kg plastike in nevem sploh zakaj si se odločla za te 3 variante. Mogoče zato ker so nakedi in so, po prepričanju večine, primerno "lahki" za uvod u motosvet... Ma nevem, nekej tega je res, sam naj mi noben ne govori d se tudi s CBR-ko ne da lepo navadit vozit. Res je d je mal bol rizkantno in bol pazljiv morš bit z desnim zapestjem, sam d ne pozabmo s kje izhaja Hornetka :hmm: če se ne motim je osnova agregata CBR in nekaj modifikacij za "lepše" nižje obrate itd. Tko d moje mnenje glede tvoje izbire je vsekakor NOBEN od teh, če pa že naj bo to Hornet-ka :)

P.S. Pa srečno pr odločitvi in nakupu :004

Popravljeno . Popravil žan
Objavljeno
ne vem zakaj si pri vseh treh napisala minus, ker je naked ... če bi rada oklep kupuj z oklepom ... :) ...

ER5 -> GPZ

Hornet -> CBR

Monster -> SS

sej ni ona tega napisala .)

Se moje mnenje:

Jaz bi rekel, da raje namesto er5 gledas gpz-ja, ker je nekaj mocnejsi in se ga bos kasneje navelicala. Proti monstru in horneti pa ima edini plus cenejse vzdrzevanje.

Jz bi sicer kupil monstra, samo ne 600, temvec bi poiskal 750 zaradi enakih stroskov. Tud hornetka mora bit super motor. Med tema dvema izberes odvisno od tega, kaj ti bolje lezi-dvo ali stirivaljniki.

lp :)

Objavljeno

Se strinjam in ti priporočam,da poslušaš MAČKONA,vozila boš itak ti,če ni problem $$$,kupi 900 RR :yea2:

Objavljeno

Glede na izbiro mislim, da bi kupil Duceta, super zadeva za naokol se kazat, pa še vozit se ga da lepo, hkrati pa ni preveč brutalen za začetnika/začetnico.

lp

Rudi

Objavljeno

z ER-om se boš prej razbila kot z 900RR .)

Objavljeno

Simonsi: Na osnovi česa si prišel do takšnega spoznanja?

Že res, da ima CBRka kvalitetnejše komponentne, bolj lepljive pnevmatike, ipd. Toda hkrati je veliko močnejša, kar nevajenemu človeku lahko povzroči lep kos preglavic. Če boš močno nagnjen v ovinku dodal pri ERki preveč gasa, ne bo nič narobe, če boš isto storil na CBRki(še posebej 900) se zna zelo verjetno zgoditi, da boš ovinek dobesedno položil(in oddrsal v lepši jutri).

To je tako, kot če rečeš, prej se boš zaletel s Twingotom kot Ferrarijem. Pri isti hitrost že mogoče, toda s slednjim boš gotovo vozil veliko hitreje. Kajti, sami vamo, da na cesti rad kdo provocira. Če imaš počasnejši motor in se tega zavedaš, se vdaš in si misliš svoje. Koliko začetnikov in starih mačkov pa je tako čustveno stabilnih, da se z CBR 900 ne bi odzvali na provokacije(in oba vema, da so potem tovrstne dirke precej nevarne...vsaj po svojih izkušnjah lahko to trdim).

Objavljeno

če lahko, kupi kar ti je všeč, torej CBR 900 RR magari. z močnim motorjem boš morala bolj pazit na gasu, z švohnim pa boš zaradi neizkušenosti prej ali slej padla v kake škarje in te bo morala moč motorja reševat pa še zavore so slabše in imaš več možnosti, da zajeb* pri zaviranju.

če si štorasta, zaletava ali neumna se boš itak razbila z bilokaterim motorjem pa če je to APN, če pa maš malo zdravega razuma se boš vozila z vsakim brez problemov. Ker verjetno nočeš vsako leto menjavat motorja si že takoj kupi tistega ki ti je všeč in ga imej ker boš samo tako zadovoljna.

in ne poslušat tistih, ki začetnike strašijo z brutalnostjo motorjev in jim vsiljujejo neke podhranjene jajce, vsakega motorja se moreš navadit in ni nobene razlike med navajanjem na 50 KM ali 100+ KM.

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem če je to glih za v to temo, mogoče pa tudi...

Malo mi gre na živce, ko "stari mački" in "izkušeni motoristi" besedičijo o "podhranjenih" in "začetniških" motorjih! <_< Predvsem v zvezi z ER5, valda (OK, mogoče sem malo bolj občutljiv, ker ga vozim sam, pa tudi scer).

Namreč; po mojem skromnem mnenju je "začetniški" motor kvečjemu kak virago 250, Beta 350 itd. OK, ER5 ni noben dirkalnik, tudi tehnika je čist preprosta, samo ne vem, kako lahko za motor s 50 KM, ki leti 180 km/h (a se kdo spomni, kolko je omejitev na SLO cestah?) reče, da je čist začetniški in podhranjen?

Samo zato, ker imajo že skoraj vsi ostali motorji bodisi 100+ KM (Japonci) ali pa 1000+ ccm in traktorski navor (BMW, Harley)? Če so potrošniki znoreli in zahtevajo vedno več moči in navora oz. jih proizvajalci prepričujejo, da nujno potrebujejo najnovejše Brembo bremze in 35-stopenjsko nastavljivo vzmetenje, še ne pomeni, da je treba vsemu temu nasedat!

Pred nekaj deset leti bi bil (skoraj) vsak navdušen motorist presrečen, če bi imel 500 ccm dvovaljni motor s 50 KM. Da časov, ko so se tudi z bobnastimi bremzami na sprednjem kolesu (pač nekak) ustavljali, ne omenjam!

Čeprav se tehnika razvija in so moči, pojemki, vozne lastnosti vse boljši, pa tega za človeške reflekse ni mogoče trdit! Človek enostavno ni grajen (narejen) za 2 s do 100 pospeške in manevriranje pri 200+km/h!

Zato mi vsakič, ko na forumu zasledim pometovanje kakega starega mačka, da se novopečenemu motoristu ne splača kupit nič pod 70 KM, ker se bo drugače motorja v nekaj mesecih naveličal, dvigne pritisk! To so navadne bedarije! Hvalisanje na eni strani in nevarno zavajanje začetnikov - motoristov!

Če se misliš vozit in ne dirkat ije max. hitrost 180 km/h več kot dovolj. Pa tudi on disk na sprednjem kolesu ER5-ke te bo varno ustavil. Vse ostalo je preseravanje! In ne mi (Pervy!) z argumenti o premalo moči, ko prehitevaš v škarje! Ne prehitevat v škarje, pa bo!

Urbi

p.s.: se opravičujem, si nisem mogekl pomagat

Popravljeno . Popravil urbi
Objavljeno

:topic: ampak Urbi ma čist prav

Objavljeno

saj sem vedel. po mojem zadnjem postu bi moral vse skupaj zakleniti.

kako vam vedno rata iz najmanjsega narediti najvecjo stalo?

:grrr

Objavljeno

Ma, se opravičujem, res!

Sem imel namen že v eni drugi temi nekaj o tem napisat, pa se mi pol ni dalo... danes pa si nisem mogel kaj! <_< Ice, prestavi kam drugam, če je bolj smiselno.

LP, Urbi

Objavljeno

Devilish, nikar ne kupuj jajc kot je ER (brez zamere Urbi), če ti je všeč CBR900.

Pa pamet v roke, predvsem kasneje, ko se motorja navadiš! Na začetku bo itak strah zaviral.

Ice, a nas še ne boš zaklenu? B)

Objavljeno

Uribi, kot da bi videl v mojo glavo, sem popolnoma enakega mišljenja. :OK:

Ne vem zakaj bi bil ER5 podhranjen, če nimaš namena pretiravat.

Pol bi si pa tudi vsi morali kupovati avtomobile z 400KM ali več. :naughty:

Objavljeno
Simonsi: Na osnovi česa si prišel do takšnega spoznanja?

Močan motor ki se ga bojiš in spoštuješ boš vozil kot po jajcih.

ER je že po defaultu pičkast motor za začetnike, zato si balancar misli "Ah ta moped bom pa že obvladal" in po gasu, pa se kvalitetno sesuješ, ker ER5 je že zaresen motor.

Na CBR maš pa skos konje v glav in svoje ter motorjeve zmožnosti. To govorim zase in mogoče še za koga. Če pa nimaš vseh čistih se pa lohk še s frčakom ubiješ.

Glede performansov ER in CBR ne bi, ker "začetnik" še ER ne bo izkoristil, kaj šele lege pa bremz CBR. IMHO

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!