Dr. _MAXXI_ Objavljeno Junij 30, 2004 Opozori Objavljeno Junij 30, 2004 :topic: MA kam smo prišli ..... ma vsak začetnik naj si gre kupi eno Hayabuso ali ZX12-R in ker za opremo si bo kupu samo čelado pa mu bo neki dnarja ostalo naj si nabavi še turbino pa bo ..... pol pa pamet v zapestje oz kontrolirat lasten mozak .... :wacko: :SS
cirkusdirektor Objavljeno Junij 30, 2004 Opozori Objavljeno Junij 30, 2004 ma kaki glavo se da natrenirat - motor pa ne, da ima majn pospeškov zato so moje trgitve edina prava zdeve - če res vrjameš!!!!! :SS :SS Jaz pravim kupi si tist kar ti srce želi in koliko se lahko stegneš - to da pa se kupuje po nekem kopitu motorje (ki so se jih pač eni spomnili da je najbolje oz. je sam šel čez to fazo ker je od enega slišal da je tko dobr) se mi zdi pa butalsko dejanje - kot da nimaš svoje glave! Zato MOTOR SE KUPI ZASE IN ZA SVOJE POTREBE (gušt) NE PA ZATO DA SE HVALIŠ PRED SOSEDOM OZ. DA SE DRŽIŠ NEKIH IDEALOV, KI SI JIH JE KAK ZAKOMPLEKSANC SPOMNIL. Konec koncev se sam voziš na motorili in ne z unim ki ti je svetoval. Škodo ki jo boš naredil sebi oz. motorju boš pa tudi sam plačeval!
cirkusdirektor Objavljeno Junij 30, 2004 Opozori Objavljeno Junij 30, 2004 (popravljeno) :topic: MA kam smo prišli ..... ma vsak začetnik naj si gre kupi eno Hayabuso ali ZX12-R in ker za opremo si bo kupu samo čelado pa mu bo neki dnarja ostalo naj si nabavi še turbino pa bo ..... pol pa pamet v zapestje oz kontrolirat lasten mozak .... :wacko: :SS in zakaj ne -če smem vprašat ? :wacko: :blink: :blink: Kokr vem se ti motorčki prov lepo pelejo po omejitvah!!!! Ponavadi se še celo lepše kot njihovi šibkejši bratje! Če pa ti misliš da je treba vsak motor voziti po njegovi maksimalni moči je pa to tvoj problem oz. problem posameznika - Tudi ta močnejši motorji brutalno ne vlečejo tja do 6 000 obratov! Motorčki prav lepo predejo tam od 4-6 k obratov. Pa še v meji omejitev se voziš. Tisti ki pa nima kontrole bo pa tudi z ER-5 oz s čim podobnim šel loviti kakega cestaka 600 ccm in več, da bo videl koliko je zmožen in takrat se lahko zgodi marsikaj !!!! Popravljeno Junij 30, 2004. Popravil cirkusdirektor
gebre Objavljeno Junij 30, 2004 Opozori Objavljeno Junij 30, 2004 (popravljeno) Hayabuso wsakemu začetniku :ph34r: Popravljeno Junij 30, 2004. Popravil gebre
cirkusdirektor Objavljeno Junij 30, 2004 Opozori Objavljeno Junij 30, 2004 Hayabuso wsakemu začetniku :ph34r: ki si jo seveda lakhko privošči :OK: :OK:
simonsi Objavljeno Junij 30, 2004 Opozori Objavljeno Junij 30, 2004 saj sem vedel. po mojem zadnjem postu bi moral vse skupaj zakleniti. kako vam vedno rata iz najmanjsega narediti najvecjo stalo? :grim
Avatar Objavljeno Junij 30, 2004 Opozori Objavljeno Junij 30, 2004 ne vem na katero logiko ti postavljas svojo izjavo o smesnosti, razen mogoce, da se tebi to se ni pripetilo. se cisto tako etnolosko povedano: vecino ljudskih modrosti je vredno poslusati, saj imajo kot temelj vedno izkusnje nasih prednikov. vecinoma krvavo pridobljene izkusnje. kaj nameravam implicirati s tem ti je upam jasno. Ice: Najprej glede zapestja. Izraz smešno je malce karikiran in morda neprimeren za takšno resno(bno) občestvo, kot si ti. Toda neprestano sem priča izjavam, da je vse v zapestju. Kako hiter je motor, ni važno. Kako požrešen je, ni važno. Vse je v zapestju. Glede tega je marsikaj res, toda tudi besedica vse je pretirana. Vse pač ni v zapestju.(hitrost in poraba ste poleg tega odvisni še od konstrukcije motorja, moči agregata, ipd...toda tega nisi ti trdil ali zanikal, torej ni sporno.) Verjetno boš vseeno priznal, da športno vozilo človeka sili v skušnjavo, v željo po večji hitrosti. Torej, morda konji res niso tako pomembni, toda sam tip motorja je. Naked z 140 konji verjetno ne bo silil človeka v takšno vožnjo kot cestak z enako močjo. Še glede tvojih etnoloških vidikov ljudske modrosti, ki se pridobiva v potu lastnega obraza in krvavih izkušenj. Tudi to drži do neke mere, vendar je v tovrstni folklori dosti paradoksov, ki mečejo na enake pojave različno luč. Npr. modrovanja da je potrebno biti pošten izključujejo tista, ki propagirajo znajdenost. Vse to je del etnološke zakladnice ljudstva. Tudi v moto sferi bi našel kakšne(ki se izključujejo...poslušaj svojo srce, vozi po pameti, vse je v zapestju, vse je v glavi, ipd). Razen tega so dotični reki posplošeni, poenostavljeni(občinstvu primerno) in delno tudi "prepojenih" (sem rekel delno...ne popolnoma) tako z individialnimi kot kolektivnimi zablodami in zmotami. Deutschland Deutschland uber alles. Kar pa zadeva tvoje izkušnje(z zapestjem), ti ničesar ne oporekam. Torej deklica, ki kupuješ motor. Še moje sporočilo. Ko kupuješ poslušaj srce, ko voziš vozi po pameti in ko pospešuješ vedi, da je vse v zapestju. P.S: Še to. Prej je nekdo rekel, da je ERka začetniški motor. Lepo. A ni tale naša deklica tudi začetnica? Če je nekaj začetniško, je navadno namenjeno za začetnike? Torej, kaj je tu za razmišljati .)
lina Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 Če ne obvladaš, dvomiš v svoje zapestje, :lol: ---poglej s čim vozijo v avtošolah---sigurno vedo zakaj (ekonomski in praktični razlogi) imajo take motorje kot jih imajo.
Avatar Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 Če pa obvladaš, dvomiš v svoje strasti, ki posredno vplivajo(obvladujejo) zapestje :) Jaz, ki sem nekje vmes, sem torej obsojen na dvojni dvom, na sumu imam zapestje in "glavo".
Anubis Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 Glede hitrosti - osebno sem precej udarjen nanjo. Ampak. Kot smrkavec sem vozil avtomatike, apn-ja, atx-e in podobno, kar je pač prišlo pod rit. Nato je bila virago 250. Napaka. Nato je bila 535. Še večja napaka...iz nevarnega na nevarnejše. Nato sem probal er5-ko. Niti ne kaj dost navdušen - premalo vsega. Premalo motorja. Kupil sem 750 gsx-a in bil čist navdušen. Za izkušnje s cestno naravnanimi zadevami odločno preveč. Za mojo hitrostno usmerjenost - preveč. Pa sem bil z njim v precej manjkrat v nevarnih situacijah kot z poprej omenjenimi stvarmi. Več motorja, več varnosti. Ubiješ se pa tudi peš ali z biciklom, če si idiot. Ali če imaš smolo. Jebiga.
Shargo Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 Moja izkusnja je taksna! Mene je brat zacel na zadnji sedez gor dajat v nekem cetrtem ali petem razredu. Od zadaj sem vse spremljal, dozivljal in si v glavi ustvarjal nek obcutek. Ko je bila priloznost sem naredil kak krog z kakim ponyexpresom ali stirko, ampak to je tudi vse. No v sedmem razredu sem neko soboto, ko sem bil sam doma, bratu pljunil BMW 650 in mu dopoldan skuril cel rezervar. No, dosti kasneje sem kupil od prijatelja Kawasaki KLR 650 in vozil cez poletje z kanckom nezaupanja in straha sicer, vendar nikoli sam. Cel cas so bili ob meni izkuseni motoristi z stazom 10 ali vec let. Naslednje leto sem, na njihovo priporocilo ze kupil FZR 1000. Hocem povedati, da so me cel cas kontrolirali (hvala Iztok), mi svetovali, mi vlivali samozavest dokler nisem nekako dozorel, da sem se lahko zacel voziti sam in s svojo glavo. Tretjo sezono sem bil ze med najhitrejsimi na Grobniku z serijskim motociklom (L 1992) 1:43 in sem jim celo lahko ze sam svetoval, pri izboljsavi tehnike in doseganja boljsih casov, ampak to je ze povsem druga zgodba. Trdim, da ni nic slabega R1 in zacetnik, recimo fant pri vsaj dvajsetih letih, in dober mentor poleg njega, vsaj sezono ali dve.
andrej Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 Shargo, ne vem če si spregledal naslednje: športniki iz leta 1992 so danes kvečjemu sport-tourerji po zmogljivostih in ciklistiki. Osebno mislim, da začetnik na današnji R1 nima kaj iskati. Kar se tiče mentorstva -- odlična stvar, le da žal večina nima mentorjev. Nekateri celo iz avtošole odnesejo tako malo, da ne vedo niti osnov zaviranja (bremzajo "kot na biciklu"). V vsakem primeru ne bo nihče nikomur preprečil, da bi kupil to kar si želi. Zato mislim da se tu nismo vsi razumeli. Gre za vprašanje samoomejevanja; samoomejevanje je kar je napisal Avatar -- da se zavedaš posledic lastne nespameti in izbereš racionalnejšo rešitev. Sicer pa ne vem zakaj zavraga bi si nekdo želel R1 v stadiju, ko je niti približno ne more izkoristiti. Ampak to je že druga zgodba.
Thundercat Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 Več motorja, več varnosti. s tem misliš na moč motorja, velikost motorja, kubaturo motorja??? eno je če ima R1 odlične bremze in končno hitrost 291 km/h, drugo je če ima Virago 125 slabe bremze in končno hitrost 112 km/h....s pojmom slabe ne označujem bremze ki so ničvredne.....niso pa primerljive z R1
HAWKey Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 če človek zna razmišljat, je "zrel", ima pravo mero straha in spoštovanja, ima občutek za vožnjo (lahko ga le pridobiš, vendar ga nekateri hitreje, drugi počasneje), mislim da ni slabo če si kupi boljši motor, ki se ga nebo tako hitro naveličal in ga bo dlje imel zraven pa bo bolj užival. če pa nisi nikoli sedel na motorju in si "antitalent" pa to ni glih priporočljivo.
Pravokotar Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 Devilfiš: 1. Razbij pujsa 2. Preštej cekine 3. Skalkuliraj, koliko nucaš za opremo 4. Skalkuliraj, koliko nucaš za dobro viden napis, ki pravi: ČE SE PO NEUMNOSTI RAZKANTAM, SEM SAMA KRIVA 5. Za preostanek cekinov kupi moped, kakršen se pač izide Simpl, ane? :) (BTW, izpit že maš?)
lina Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 če človek zna razmišljat, je "zrel", ima pravo mero straha in spoštovanja, ima občutek za vožnjo (lahko ga le pridobiš, vendar ga nekateri hitreje, drugi počasneje), mislim da ni slabo če si kupi boljši motor, ki se ga nebo tako hitro naveličal in ga bo dlje imel zraven pa bo bolj užival. če pa nisi nikoli sedel na motorju in si "antitalent" pa to ni glih priporočljivo. A je kdo, ki bo priznal: ,,jest sem antitalent,, za motor al pa za avto...jest nimam občutka.....in sem slab voznik. :grrr Tega eni ne priznajo tudi sebi ne kamoli komurkoli drugemu......dokaz pa je črna kronika....pa ne mislim, da vsak, ki se mu kaj zgodi nima pojma....jih je pa veliko, ki so se precenili.
Shargo Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 če človek zna razmišljat,... :notworthy: :OK:
HAWKey Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 A je kdo, ki bo priznal: ,,jest sem antitalent,, za motor al pa za avto...jest nimam občutka.....in sem slab voznik. :grrr Tega eni ne priznajo tudi sebi ne kamoli komurkoli drugemu......dokaz pa je črna kronika....pa ne mislim, da vsak, ki se mu kaj zgodi nima pojma....jih je pa veliko, ki so se precenili. sej v tem je problem. misliš da obvladaš. sam če ti misliš da obvladaš pol se boš itak, slej kot prej, razsul, pa ni važn kaj voziš al kolo, apn, al pa r1. razen če maš res srečo, sam naivno se je na srečo zanašat. pomoje si najbolj nevaren sebi in drugim v trenutku, ko se ti zdi da obvladaš in pozabiš na previdnost. Da nebo :topic: : pomoje kupi kar ti omogoča blagajna. pol pa počasi iz kilometra v kilometer.
Shargo Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 ne vem če si spregledal naslednje: športniki iz leta 1992 so danes kvečjemu sport-tourerji po zmogljivostih in ciklistiki. Ne klobasaj neumnosti prosim .) Premnog lastnik kakega VFR, GSXR...ipd iz devedesetih te ne bo resno jemal po tvojih Z vsakim motorjem se lahko peljes! Peljes se lahko do meje njegovih zmogljivosti! Vsedi se na R1 ali ZX10 ...in pelji se do meje njihovih zmogljivosti! potem to ponovi z kakim Dragstarjem ali ekvivalentnim motorjem (predpostavljam da obvladas in imas toliko izkusenj, da lahko podas oceno) Nato nam odgovori katero motorno kolo je primernejse za nekoga, ki se zeli uciti, poslusati, cimprej napredovati? Jaz bi svojega sina posedel na tehnicno cimboljsi motor! In nemalo primerov je v moji okolici, ko sinovi vozijo R1-ke svojih ocetov, in to dobro!
Ice Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 zadeve definitivno ne "obvladam". nekaj vseeno delam prav, ce sem ze 14to leto na motorju in sem tacas nastepal nekaj cez 265k km, od tega kaksnih 50k po dezju, s stirimi lastnimi in nekaj 10k km s sposojenimi/testiranimi motorji. od vseh nesrec, v katerih sem bil z motorjem udelezen, sem samo prvo zakrivil sam iz cistega nepoznavanja materije. v ostalih so me vedno "nabasali". but WTF do I know...... :)
Thundercat Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 Jaz bi svojega sina posedel na tehnicno cimboljsi motor! In nemalo primerov je v moji okolici, ko sinovi vozijo R1-ke svojih ocetov, in to dobro! kaj pa je tehnično čimboljši motor....motor ki ima Abs in še kakšen sistem ki zagotavlja večjo varnost...al super športnik z 180 KM in za svoj rang dobrimi zavorami.... čm rečt...če imaš močan motor so gor posledično boljše zavore da ti pomagajo krotit moč motorja...sam če imaš močan motor tudi voziš bolj hitro....hitrost pa ubija.....
Shargo Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 Pravim samo, da bi jaz svojega sina na zacetku raje in brez zadrzkov posedel na R1 brez strahu in slabe vesti. Vi pa kakor koli in kakor kdo... Pa se to! Tod okoli imamo ogromno takih primerov in nobene nesrece z R1-kami in ostalimi tisocaki, imamo pa zdrse itd na ostalih, slabsih motorjih. Metode se razlikujejo povsod, samo lotiti se jih je treba pravilno. LP
Shargo Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 (popravljeno) zadeve definitivno ne "obvladam". but WTF do I know...... :) Pravis ,da ne obvladas to ne drzi! Se zavedas svojega skila, torej zelo obvladas in se morda samo skromno izrazas! Ves kako je, ce nekdo, ki je slabsi po skilu od tebe gleda tebe, ti zanj obvladas, ce ti gledas boljsega od sebe, se ti zdi, da se ne obvladas in oni, boljsi obvlada in tako naprej. Vendar vsak pa nekaj obvlada! Eni bolj, drugi manj! Niti tu ni nekega pisanega pravila kdaj obvladas in kdaj ne! Kot sem rekel, obvladas, ko se zavedas svojega skila, temu primerno vozis, to tudi pokazes in priznas, da se se vedno ucis. Popravljeno Julij 1, 2004. Popravil Shargo
Thundercat Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 Pravim samo, da bi jaz svojega sina na zacetku raje in brez zadrzkov posedel na R1 brez strahu in slabe vesti. Vi pa kakor koli in kakor kdo... Pa se to! Tod okoli imamo ogromno takih primerov in nobene nesrece z R1-kami in ostalimi tisocaki, imamo pa zdrse itd na ostalih, slabsih motorjih. Metode se razlikujejo povsod, samo lotiti se jih je treba pravilno. LP pri nas je drugače.. . v največ nesreč so vključeni športni motorji...čoperistov sem malo vidu na tleh....zanimiva bi bila statistična primerjava pri nesrečah...kakšen motor so imeli motoristi....vem pa da v smrtnih žrtvah v naši širši okolici že dolgo ni bilo primera smrtno ponesrečenih z ne-športnimi motorji....
simonsi Objavljeno Julij 1, 2004 Opozori Objavljeno Julij 1, 2004 In kera vrsta motorjev je najpogostejša na naših ceatah? Kako se z njimi vozi? <_<
Priporočene objave