Skoči na vsebino

XY. debata o zacetnikih in motorjih


devilish

Priporočene objave

a ti se ne obremenjuješ s tem ali nekaj potrebuješ ali ne, ko vlagaš denar...ok...jst pa fajn preštudiram ali bom rabu nekaj ali ne...a nej kej kupim in potem nikoli ne rabim čeprav mi je všeč...vse to je lepo in prav če imaš denar....dvomim pa da imamo vsi tukaj na forumu denar za motorje ki so 2+ miljona...

S tem se popolnoma strinjam. Tudi pri nakupu motorja za nas navadne smrtnike, nepripadnike elite(in zatorej z praznimi mošnjami), predejo ekonomsko razumska razmišljanja še kako v poštev. Če se želiš veliko voziti in je tvoj proračun precej omejen, je neumnost varčevati za nek drag motor(katerega nabavna cena je samo ena plat medalje, druga je cena vzdrževanja in vožnje), zato da lahko potem stoji v garaži in obdela 3000 km na leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za obrate ne vem.....ni delal obratomer.....na avtocesti tam pri 140, ja pri nakedu ti tut zračen upor preprečuje hude brzine----seveda spet pri začetnikih-----tisti bolj stari mački pravjo da to ni nč-----sej se verjetno navadš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Punca če te bo strah motorja boš slab voznik.Vsak motor ima eno belanco in dve kolesi pa ni važno kot sem že prej povedal ali ima 5000 ali 1000 kubikov,ker mu ukazuješ ti in ne on tebi.Čimprej se otresi strahu.

Popravljeno . Popravil MAČKON
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Punca če te bo strah motorja boš slab voznik.Vsak motor ima eno belanco in dve kolesi pa ni važno kot sem že prej povedal ali ima 5000 ali 1000 kubikov,ker mu ukazuješ ti in ne on tebi.Čimprej se otresi strahu.

Že mogoče. Toda na enak ukaz se lahko vsak motor malo drugače odzove(tak z 5000 kubiki verjetno precej intenzivno :) V bistvu je to samo Boss Hoss V8, ampak pustiva podrobnosti. Strah je samo ena izmed stvari, ki so lahko(ali pa ne) ovira. In ja, res je, da človek ukazuje motorju, toda hkrati ne more popolnoma ukazovati samemu sebi, se imeti dolgo časa v totalni samokontroli. Lepo prosim, če te nekdo razpizdi, na cesti ali ulici, sam veš kako se večina odzove. Agresivno(še sploh če sredstvo(aka orožje ali motor) to dopušča).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peljes se lahko do meje njegovih zmogljivosti!

Vsedi se na R1 ali ZX10 ...in pelji se do meje njihovih zmogljivosti!

[...]

Nato nam odgovori katero motorno kolo je primernejse za nekoga, ki se zeli uciti, poslusati, cimprej napredovati?

Jaz bi svojega sina posedel na tehnicno cimboljsi motor!

Catch je v tem, da so tudi sport-tourerji (t.j. FZ6, CBS, itd.) danes dovolj zmogljivi, da začetnik nekaj časa ne bo dosegel meje in prerastel motorja. So pa zaradi nastavitve motorja (navor nizko, manjša moč), bolj pokončnega položaja telesa, širše in višje balance, mehkejšega vzmetenja itd. bolj prijazni za vožnjo.

Zdi se mi pa da ti govoriš o nečem povsem drugem -- če bi hotel jaz nekoga v čimkrajšem času usposobiti za na grobnik, bi ga prav tako dal na kako SS raketo -- ampak ne na cesto, ampak vsaj na mobikrog. Plus - govoriš o mentorju. Ne bom veliko zgrešil če rečem da se čez 3/4 začetnikov samih uvaja in nabira prve kilometre -- na cesti.

A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz statistik o vzrokih prometnih nesreč, ki so jih zakrivili motoristi sami, se vidi, da je usodnim nesrečam največkrat botrovala prevelika hitrost (na 1. mestu) ali vožnja po napačni strani vozišča (na 2. mestu), kamor pa NISO zajeta napačna prehitevanja (le-ta so namreč na 3. mestu). V večini primerov so tako na napačnem pasu končali motoristi, ki jim zaradi takšnega ali drugačnega vzroka ni uspelo zvoziti ovinka (hitrost?).

Zelo slabi argumenti za tezo, da lahko tudi začetniki vozijo težke motorje in da se splača imeti malce zaloge med nogami, da slučajno ne bi šlo "v škarje". Veliko bolj verjetno je, da boš poletel s ceste, kot pa končal komu na havbi, ker nimaš dovolj konjev.

LP,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avatat sploh ne mislim polemizirat z teboj.Samo me pa zanima kako dolgo že voziš in kaj si do zdaj vse vozil?

Po tvojih kriterijih bom gotovo letel v kategorijo začetnikov. Vozim štiri leta. Od tega večino časa na DT 125, letošnje leto pa na ER 5. Nekajkrat sem vozil R 6 in XJ 900.

Skratka, premalo da bi lahko svoje omejene izkušnje primerjal z tvojo zakladnico znanja. Toda vem nekaj. Kljub temu, da sem umirjen voznik(vsaj takšno predstavo imam v sebi, niti me ne daje pretirana želja po visokih hitrostih), lahko rečem, da me je tistih nekaj voženj z R 6 "sililo", oz. premamilo v bolj divji stil vožnje, kot ga izvajam z ERko.

Aja, z diversionom 900 sem vozil kljub precejšnji zalogi moči dosti bolj umirjeno kot z yamahinim cestakom. Samo to. Drugače pa, če bi lahko, bi tudi sam kupil kaj močnejšega, toda zagotovo ne super sport motocikla(Divržna s kardanom pa takoj)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debata o stroških :? :? :?

Motor je luksus, ki pač stane.

Lepo je tole galus povedal. Sem za servis plačal 34.000 sIT, pa je samo ena cinšpula šla. Veliko denarja, ki ga ravno ne tiskam sam, pa nisem niti z oči pomignil, ko sem plačal. Motor je luksuz, še posebej italijanski, še posebej 1000 ccm. :yea2:

To je dejstvo, ne vem, zakaj bi moral vedno gledat samo kolko stane servis/kolkokrat na servis... ok, sej vemo, da je denar dostkrat pomemben, samo, motor je luksuz. No vsaj naj bi bil. Zato je vseeno bolje imet motor, ki ti je všeč in pač kdaj stisnit zobe, ko pride kak nepričakovan strošek, kot pa imeti zanesljivo, poceni in vzdržljivo...prdo namesto motorja.

Nisem zanalašč nobene znamke omenil, da ne bi kdo kaj rekel, vem samo, da bom tudi naslednjič kupil motor, ki mi je všeč, ne pa, kot prej, tistega, ki je

"najbolj primeren", če si normalen, lahko tudi Hayabuso voziš normalno.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za primerjavo kot sem ze nekje omenil pred casom!

Prijatelj je kupil Fazerja 600 lansko leto, pod takoimenovanim mentorstvom je sel na cesto, mobikrog, grobnik in letos ima ze Fazerja 1000. Fant vozi, kot se sika in je izkusenejsi v primerjavi z fanti, ki vozijo cetrto, peto, ali celo vec let sami in brez nekoga, ki bi jih pravilno usmerjal. Je ze samostojen, sproscen zanesljiv voznik, ki ze sam odloca kam in kako se po peljal in nima nobenih predsodkov glede voznje. Dojel je dolocene stvari in dokazal sebi in ostalim, da je voznja z prijateljem-mentorjem zelo koristna. Enako velja za njegovega soseda, lani R6, letos R1! Tudi, ce pogledamo malo sirse, je podobno. Tudi pri ostalih zanimacijah, poglejmo skoraj vse adrenalinske sporte, od vodnih, letalnih sportov, itd...

Skratka uciti se na izkusnjah drugih ti prihrani ogromno casa, denarja in zdravja!

Po drugi strani pa nasi prijatelji, (vsaj izkusnje to dokazujejo) ki zavracajo mentorstvo in se vozijo raje sami, pa povaljajo svoj motorin vsaj dvakrat na leto, da o posodbah njih samih in motorjev sploh ne govorimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Nisem zanalašč nobene znamke omenil, da ne bi kdo kaj rekel, vem samo, da bom tudi naslednjič kupil motor, ki mi je všeč, ne pa, kot prej, tistega, ki je

"najbolj primeren", če si normalen, lahko tudi Hayabuso voziš normalno.

:notworthy: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tvojih kriterijih bom gotovo letel v kategorijo začetnikov. Vozim štiri leta. pa takoj)

Nisem te vprašal zato da bom postzavljal nekakšne kriterije,ampak preprosto zato ker me je zanimalo z kom se pogovarjam.Moje mnenje je pač takšno da je tudi za začetnika boljši močnejši motor ki ima nekaj rezerve,kot pa en šibki motor ki pri vsakem prehitevanju(sploh če imaš koga na zadnjem sedežu) kaže zobe.Oprosti ampak sem spada tudi er5.Sicer pa 100 ljudi 100 čudi,100 žena 200 sisa.

Popravljeno . Popravil MAČKON
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, tudi jaz bi raje imel nekaj konjev več, vendar mi je za to zmanjakalo novcev. Ženski nisem svetoval naj kupi ERko. Le-ta je dobra izbira samo v primeru, če so njene finance precej omejene(ali če si želi nepredrag luksuz).

Je pa gotovo boljše kupiti poceni 500 cc zadevo, katere stroški vzdrževanja so zmerni, kot npr.(tole priznam res govorim na osnovi tega, kar so rekli ostali forumaši) 600 cc duceja(monstra), za katerega je slišati, da so servisi precej dragi, razen tega je cena registracije višja, zmogljivosti pa spet ne toliko boljše.

Imam frendico, ki ima nekega 1000 cc suzukijevega cestaka, čeravno ni imela pred tem nobenega motorja. Dvakrat jo je sesulo, vendar nič hujšega.(Hočem povedati, da se lahko tudi s takšnim motorjem preživi in vozi dolga leta).

Dilema je pač slednja. "Poceni" vožnja+zmerne zmogljivosti ali dražja vožnja in boljše(večje) zmogljivosti. Če imaš keš je razumsko gledano boljše, da kupiš nekaj z več konji(toda ker človek ni samo razumsko bitje, pač pa predvsem čustveno, se lahko takšna odločitev spreobrne v strup, če sprošča na cesti svoja čustva..zlasti na močnem motorju .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po svoje maste vsi prav :notworthy: sam dejstvo je d se človek največkrat požvižga na vse kar ostali govorijo in dela vse po svoje (taki pač smo). Pri tem pa nekateri majo srečo, drugi ne. Kaj pomaga še tako izkušen voznik in taka mašina k pole en drug prleti u tebe :? :cry: pa si lahko na mestu... Zgodilo se je na soški cesti nekaj let nazaj....(primorci vemo vsi kdo je bil) še tako izkušen voznik, pa tak motor je mel, da človek ne podvomi ni ti malo v sposobnosti, ne motorja ne voznika in kaj.....špljoc :(

Zato js še zmeri pravim, mej kar ti srce poželi, vozi kukr ti srce veleva......srečo boš pa mel kukr ti je usojeno. Sad but true

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozi kukr ti srce veleva......srečo boš pa mel kukr ti je usojeno. Sad but true

za to da se ne vozimo tako kot nam srce veleva imamo zakone katere je potrebno spoštovat....usoda je pa tudi slab izgovor...ker če boš doma ostal ti usoda ne more namenit popoldanskega padca z motorjem...usodo si pišeš sam...in če boš vozu kokr ti srce veleva boš izzival usodo bolj kot pa če boš vozu zmerno/pametno......

na cesti rabiš srečo to je res...sam ni pa vse sreča...na cesti moraš imet kombinacijo znanja-pameti-izkušenj-pameti in šele potem srečo.....

to da te nekdo zbije se tudi da do neke mere preprečit...v postojni sta že dva lokalna motorista umrla na tak način da jih je izsilil avtomobilist...vsi pa vemo da pri hitrosti 130 km/h v naselju ni težko priti v situacijo ko motorista izsiliš....tudi izven naselja je eden policaj spustil življenje ko ga je izsilil avtomobilist...sam dejstvo da so ocenili da je vozu 170 km/h je tudi pomembno...

čm rečt pri 50 Km/h v naselju(kar je zakonsko omejeno in tako naj bi vozili) je težje izsilit motorista kot pa če gre enkrat več....tudi če te izsili avto pri 50 Km/h boš lažju ustavu motor in preživel kakor če se to zgodi pri hitrostih, ki večkrat presegajo dovoljene....in mogoče bi morali sami premisliti po tem ko nas izsili avtomobilist in trčimo v njegovo vozilo tudi to če smo sami storili dovolj, da smo preprečili trk(smo vozili dovolj počasi da smo se ustavli)....na cesti je treba vozit tako da smo sposobni popravljat napake drugih...sej vem da je iluzorno sam tako je...

prepričan sem, da nobeden voznik avtomobila nalašč ne izsili motorista...izsili ga ker ga ne vidi...vidi ga ne iz več razlogov...zaradi same oblike vozila, večkrat pa tudi zaradi hitrosti motorista....vremenskih pogojev...lastne napake....

seveda so izjeme......

in vse to znanje/izkušnje, ki ga mora v današnjem svetu imeti motorist v vožnji po cestah, priča v prid temu, da je treba začeti pridobivat to znanje na motorjih, ki so temu primerni....po mojem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to da te nekdo zbije se tudi da do neke mere preprečit...

in kako bi ti prepreču tisti dogodek na Dolgi Njivi, po soški cesti. Mladenka prletela v zaščitno ograjo in jo odneslo na nasprotni pas direkt v motorista, ki je vozil po predpisih oz. normalno...

Js še zmeri trdim d če ti je usojeno, si lahko tudi doma na kauču pr nogometni tekmi in se ti krompirček zaleti v grlu in se zadušiš...tko pač je. Usodo izzivat pa tudi ni lih pametno, to ti dam prou.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žan res so ti nekatere stvari namenjene oz. usojene.....jest mislim, da ti jih je več...odvisno od tvoje reakcije.....in če te gospa usoda samo preiskuša in če vidi, da paziš nase te zna pustit živet....sicer nisem nek privrženec vdanosti v usodo...sam ti jo tolikokrat omenjaš, da: lepo te prosim...ne se pustit, da te nekaj ,,tveganega,,premami...in ti to sprejmeš po sistemu...če mi je usojen zakaj pa ne....verjetno tut ruske rulete ne igraš...pa bi se s tem lahko zelo približal svoji usodi.

Zdej pa še nekaj o strahu in vožnji z motorjem....ni me strah sebe ali motorja, me je strah drugih udeležencev v prometu in zato se vozim vedno na ziher ----in zato se mi zdi, da je za začetnika bolje (samo moje mnenje) imeti ,,švohnejši,, motor, da se naučiš reagirati, predvidevati in, da ti teža/moč/višina motorja pri tem ne predstavljata še ene ovire. Enako je pri avtomobilih...peljati se 100 z R5 ali z enim recimo LAGUNO je občutna razlika....pri boljšem avtu ne čutiš nobene ,,brzine,,.

Sicer pa tudi pri mopto gp še tako veliki talenti štartajo v malem razredu---zakaj je temu tako pa razmišljajte sami.

Devilish: kaj pa tamal bandit?---men je všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazerka je super motor, precej univerzalen in kar zmogljiv. Ima pa eno slabost. Vozi ga cel kup "fazerjevcev" <_<

Ampak motor ni nič kriv ... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima pa eno slabost. Vozi ga cel kup "fazerjevcev" <_<

od kdaj šteješ neverjeten tržni uspeh motorja kot slabost....to lahko samo ti misliš....npr. fenomen hroščev oz . folksvagna...a je to takrat pomenilo da je to slab avto ali pomeni izjemno zanimanje potrošnikov v določen model ravno obratno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazerka je super motor, ...

Fazer letnik 2002-2003 je po tem, ko sem pregledal in prepeljal brdo motorjev vsaj zame tako po obliki kot po uporabnosti še najbolj kul za začetnika, saj združuje super ceno z super zmogljivostmi, hkrati ima pa popravljeni osnovni "rak rani" prejšnjega modela, previsoke tačke za sopotnika in slabe žarometa.

No samo, kaj ko ni V2 in ni italijanski, potem bi bil po moje popoln in moj sigurni nakup, tko smo pa potem nadaljevali s sanjarjenji in na koncu končali pri ... to je pa že :topic:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!