Skoči na vsebino

YAMAHA XTZ 750 ali TDM 850


Priporočene objave

Objavljeno

Živijo klapa!

Sem nov na sceni in prosim za mnenje.

Letosnjo sezono sem vozil supertenereja 750, pa me zanima, če je občutna razlika med TDM in XTZ. Se splača dati za tdm 500.000 sit več. Vnaprej hvala za vaše mnenje.

Objavljeno

Odvisno, kaj potrebuješ: Jest si Yamahino logiko predstavljam takole : TDM cestni uživaći, XTZ enako, samo, da gredo radi še malo na teren, kako, si pa menda že sam izkusil? Men osebno je TDM bolj všec, moja žena bi pa zarad njega tud moža zamenjala (fulljijevšečPRESS)

Lojzi ma vas rad

Uredil - lojzi on 19/12/2001 16:04:16

Objavljeno

Zanima me kako sedi sopotnica na TDMu. Na ST zelo slabo in nič ne vidi.

Objavljeno

Hola!

Naj takoj povem, da sicer nimam svojih izkusenj s temi motorcki, ampak nekaj ti pove ze dejstvo, da XTZ ze par let ne delajo vec, TDM pa je pravkar izsla v novi, se boljsi izdaji kot TDM 900. Ce se vozis le po asfaltu (tudi ce je slab), je TDM zagotovo boljsa izbira, seveda pa tudi drazja. Ce ti tvoj zep prenese dodatne stroske sem preprican, da bos z njo bolj zadovoljen. Zagotovo pa je precej bolj udobna kot XTZ.

Zacnes pa lahko s prebiranjem prevedenega testa TDMke med Clanki, pa obisk na www.motorradonline.de, nadaljuj s pogovori z lastniki, pa bo odlocitev lazja. Seveda pa je najboljse, da jo pred nakupom tudi sam preizkusis, ce imas to moznost.

Aja, pa se tole lahko dodam: na letosnji drugi turi po Dolomitih sem nekaj casa vozil za enim parckom na TDMki, pa bi nama skoraj pilotsko dovoljenje vzeli, ker sva tako nizko letela - skratka, opazil sem, da se ZELO lepo pelje, tudi z dvema.

LP suzuki

Uredil - suzuki on 19/12/2001 16:23:28

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Peljal še nobenega, sicer mi je pa pozicija voznika na TDM dosti bolj paše... BTW: imam 180cm, za manjše voznike in voznice pa ne vem.

Kar se pa sedežev tiče, se da pa tudi kakšnega drugega kupit ali pa naredit.

No ja... enkrat ko bo denar... pa če bom šel iz 1100 na 850... oz. 900.

LP

-------

I'm not fat - I'm vertically challenged.

Objavljeno

Borissuper ni mi jasno kako da tvoja sopotnica ne vidi prek tebe na ST? Edino če je 30 centi manjša ko ti... moja je 20 pa prav da vse vid prek. ST torej poznaš, glede na to da si govoru o 500k sit več pa predvidevam da ne nameravaš nove TDM kupit... je bolš, jasno, sam 500k sit več za mogoce 3 leta mlajši motor? Ka pa vem... ceno mata pa itak oba motorja previsoko , pa še držita jo da je že kar absurdno, sploh za ST se mi tko zdi. Ce ti je pa 500 jurjev ata dau pa nc ne razmislej... Me prov zanima kaj bos naredu...

ace

Objavljeno

Če te pot nanese na šoder al pa malo peska na cesti, si na istem kot cestaki. In če imaš malo več KMH na števcu, si lahko tudi pečenka.

Motor najbolje presodiš po tem, da pogledaš, kake guma ima serijsko gor obute. Pol ti je vse jasno, čemu je namenjen.

LP, ElB

Objavljeno

Borissuper ni mi jasno kako da tvoja sopotnica ne vidi prek tebe na ST? Edino če je 30 centi manjša ko ti... moja je 20 pa prav da vse vid prek. ST torej poznaš, glede na to da si govoru o 500k sit več pa predvidevam da ne nameravaš nove TDM kupit... je bolš, jasno, sam 500k sit več za mogoce 3 leta mlajši motor? Ka pa vem... ceno mata pa itak oba motorja previsoko , pa še držita jo da je že kar absurdno, sploh za ST se mi tko zdi. Ce ti je pa 500 jurjev ata dau pa nc ne razmislej... Me prov zanima kaj bos naredu...

Ata mi nič ni dal, sopotnica je pa 10 cm manjša od mene. Spomlad ti pa povem kaj sn naredu. Povej mi se kolk ti pije. Men je prek 9l.

Objavljeno

Živjo, jest sm bolj ali manj svež ST-rejvc. Imam jo predvsem zato ker za AT ni bilo tolarčkov. Pa sem precej zadovoljen z njo. Sem pa bolj pačasne kot hitrač. Pa mi je v hitrejših dneh okoli 8.5l popila, ko smo šli pa res zlagoma jeseni v dalmacijo pa le 6l.

Lubice pa še ne vozim ker sva imela lani hudo nesrečo pa me je tega še precej strah.

Prvic sploh ni najlepse

Objavljeno

quote:

Stvar odločitve!!

Vendar kot je bilo že rečeno ST je potovalna grand endura, TDM pa je po duši čisti cestak ki je malo dvignjen in naravnan tudi na kako potovanje! ST je stvar preteklosti saj so jo že nehali izdelovat-odgovora z novim modelom od yamahe pa kar ni in ni!

Glede registracije pa si na istem saj sta oba nad 750ccm!Le da!!!!!!-ima TDM 10KM več kar pa ni zanemarljivo!

Ciao,by Pero

Hvala za mnenje, mimogrede ST je pod 750 ccm. Kaj pa voziš ti?

Popravil/a - Ice dne 23/03/2002 ob 13:49:36

Objavljeno

Do zdaj mi je pila od dobrih 5 do 9. Borissuper pa ne zamer mojih ponesrecenih poskusov biti duhovit.

ace

Objavljeno

ST in TDM sta popolnoma različna motorja in je glavno vprašanje kaj želiš ,ker je TDM čisti cestaš ,ST pa dopušča tudi makadam ,poleg tega sta to motorja iz različnih obdobij.Glavni problem ST je ,da jo ne delajo več ,TDM pa ,da spada v zgornji razred registracije.Sam vozim ATwin ,če pa bi me zanimali motorji z enako uporabnostjo ,kot jo ima TDM ,bi si verjetno raje omislil kakšnega naked-a do 750 ccm in 4 cilindri.

Objavljeno

PERO sam je res. Ko sva šla s kolegom ki ma Viragota 500 na izlet in sem vozil tko ko on (zelo nežno) je bla poraba recmo en 5.5 litra. Je bla pa tut že 9. Res je veliko odvisno kako jo voziš. Pa sej ti ni treba verjet...

ace

Objavljeno

Mimixtz- ni nobene zamere.

Sicer pa mi je ST zelo všeč. Bolj od AT mi odgovarja predvsem zaradi moči in cene. Ima pa verjetno AT tudi dosti drugih prednosti. Zdaj bi pa rad imel nekaj še hitrejšega a obenem, da bi ahko zavil tudi na makedam. Ampak zgleda, da vsega v enem motorju ne moreš imet. Boljšega motorja v takšni kombinaciji: hiter, potovalni in "terenski", kot je ST, pa menda tako ni??? Ali mogoče je?

LP Boriss.

Objavljeno

Borissssssssss sej sem v enem topicu že napisal, da bi, če bi mi zneslo, mel eno krosko, eno enduro, enga čoperja pa še enga cestaka.

Mel pa sem že vse našteto razen čoperja (Yamaha XT, Honda VFR, Suzuki RM), pa mi je tole do zdej nekak najbolši kompromis mojih želja in finančnih zmožnosti.

ace

Objavljeno

Mimixtz-ej da nauš tist prej razumel kot zajeb.....(ne zamert)!!Hotu sem sam povdart da je to velika razlika (kar 4 litri), ki je seveda čisto mogoča!

Ej če se peleš mal bol nežno ti na konc po 100km ostane še burek in sok!!!:):) Kva sem dobr zračunu!:):)

Ciao,by Pero

Objavljeno

quote:Ej če se peleš mal bol nežno ti na konc po 100km ostane še burek in sok!!!:):) Kva sem dobr zračunu!:):)

Če pa mal prehitr, ti pa še za glih na nov našparan motor zmanka - šala, ampak je lahko res.

Objavljeno

Nas so učil: ''ce nimaš enga tolarcka nimas milijona!'' Ma ni blema Pero, jst zlo redkokej zamerim.

ace

Objavljeno

TDM-ji so baje zelo OK, le menjalnik jih zaje*ava. Sicer pa je bistven navor, moč in udobnost; vse to pa TDM nedvomno ima!

Lp, Pjotr.

Objavljeno

Men je TDM že vizualno lepša!

Zate je pa pomembno da si pred nakupom motorja vzameš čas, sprobaš čim VEČ motorjev, ne sam dva!

Pol pa se odločš-vedeti moraš predvsem to zakaj boš motor potreboval!

Pa tudi to premisli kako boš motor vzdrževal, nekateri motorji so občutno cenejši za vzdrževanje kot pa drugi!

Pri meni je to dost pomenlo(finančno sem kot Študent omejen) tako da sem zdaj PONOSEN lastnik Yamahe XJ600 s Diversion!

Ta motor je zelo zelo enostaven za vzdrževanje!

Pa srečno!

Thundercat

"Ne pustite se povoziti"

Uredil - thundercat on 09/01/2002 22:36:15

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!