Skoči na vsebino

dolge ture


Lucky

Priporočene objave

po najnovejsih "raziskavah" (na lastnem telesu BTW) stevilo kilometrov sploh ni tako pomembno. precej bolj pomembno je koliko ur se sedi na motorju. na banditu v glavnem postane po 15 urah ze prava muka, predvsem z vrocino. :wacko: v 15 urah lahko pridem iz budve do karlovca (600 km) ali pa od ormoza do kolding-a na danskem (1.500 km). <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce spet malo obudimo...

Najdlje od LJ do Dubrovnika (cca. 700 km) v enem kosu, letos pa skupaj cca. 21.000 km.

Najdlje sam Pariz - Schwarzwald cca 550 km - edini postanki za bencin in oblacenje deznega kombinezona :(

Najdlje s sopotnico Pula - Ljubljana - Pula cca. 580 km okrog 7 ur

To sezono naredil okrog 13000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšnji teden s sopotnico in prtljago : Ljubljana - Livorno (I) po "starih cestah" 720km. Koliko ur me je sram povedat, postanki za pijačo, praznjenje in tankanje, pa 1x za hrano.

Brez spanja.

Po ramenih prične peči, pa sva našla eno fajn kremo, ki v trenutku zatre motnje, tako da ne rabiš centralne anastezije. Bom pogledal, kaj gor piše. Za toporitnost pa ne pomaga tolk.

Drugač pa mi je fajn, samo da je čez 100km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce spet malo obudimo...

Najdlje od LJ do Dubrovnika (cca. 700 km) v enem kosu, letos pa skupaj cca. 21.000 km.

Najdalje Makarska, vožnja ob obali, tako da kolk ur sem se vozil raje ne povem, je blo pa cca. 600 km z boljšo polovico in še sinom z yamaho 125 DT.

Letos sem naredil 20.000 km samo še nisem zaključil sezone.

( Gregs vodiš za kakšen km :angry: :angry: :lol1: :OK: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz Ljubljane po jadranski ne gre dalj kot do Splita. Gre pa do Neaplja. V enem kosu. Vedno v dvoje. Ampak ko Lady reče, da ni vreča krompirja, se ustavimo.

Kot je že Ledeni začel, odvsino, kje se voziš. Sam bi dodal še to, da vročina skrajšuje razdalje. Od Neaplja do Taormine na Siciliji v enem kosu je bila živa in nepopisna muka čez Kalabrijo (+44, kvazi avtocesta - Kalabrež driverji). Nazaj grede zato vmes pavza (Capo Vaticano).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja je razlika kje se voziš. Ko potujem delam navado 400kn/dan (povprečno). Kakšen dan jih rata lahko tudi blizu 1000.

Moja najtežja in po času najdaljša fura pa je bila iz Ohrida čez Kosovo in Črno Goro do Dubrovnika.

Kilometri: cca 700

čas vožnje: 16ur

Drugače pa letos okrog 16 Kkm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po najnovejsih "raziskavah" (na lastnem telesu BTW) stevilo kilometrov sploh ni tako pomembno. precej bolj pomembno je koliko ur se sedi na motorju. na banditu v glavnem postane po 15 urah ze prava muka, predvsem z vrocino. :wacko: v 15 urah lahko pridem iz budve do karlovca (600 km) ali pa od ormoza do kolding-a na danskem (1.500 km). <_<

Letos poleti sem se zapeljal čez Balkan. Vsak dan (10) vozil motor 10-12 ur :wacko: (z nujnimi postanki). Tako da iz Dubrovnika domov sploh ni bilo težko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz Ljubljane po stari do Postojne, Rijeka in po jadranski magistrali do Paklenice, nato mimo Benkovca do Novigrada in piči dalje po jadranski mimo Splita, Ploč, Makarske, Dubrovnika, do Cavtata. Štart ob 6:45 iz LJU, prihod ob 20:45. Vmes 1x kopanje+počitek cca 1,5 ure in vsake toliko hrana/voda+/voda-. Cca 850km, v enem kosu seveda :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po najnovejsih "raziskavah" (na lastnem telesu BTW) stevilo kilometrov sploh ni tako pomembno. precej bolj pomembno je koliko ur se sedi na motorju. na banditu v glavnem postane po 15 urah ze prava muka, predvsem z vrocino. :wacko: v 15 urah lahko pridem iz budve do karlovca (600 km) ali pa od ormoza do kolding-a na danskem (1.500 km). <_<

Hm, ne vem, po moje je Bandit proti GSX-R 1100 pravi fotelj. L. 1995 je na Iron Buttu vozil in končal z GSX-Rom David Kerslake. V enajstih dneh je prevozil nekaj več kot 17.000 km. Potem je hitel vsem razlagat, da s takim motorjem nikar na takšno vožnjo. Itaq. :wacko:

A ja, temperatura: skozi Death Valley pri cca 130 Farnheitih oz. 54 C.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor sem predelal na "long distance" varianto. Najprej so šli dol originalni sedeži v kompletu (plastika kot prevleka, slaba ergonomija sedežev) in gor Corbinova usnjena sedla s povečanim sopotniškim naslonjalom za Lady. Problem je sedaj edinole v tem, da se Lady "vozi" po sedežu v motorističnih kavbojkah. Drugi ukrep so novi "Pull back-i" z zamikom balance nazaj z 7 cm, ki preprečujejo bolečine v ramenskem obroču. Tretji ukrep pa so Cobrine stopalke za Lady in počivalniki za moje noge (foot peg-i). Zadnji pa je ovijanje ročic zavore in sklopke s platnenim trakom. Stranske torbe se odpirajo tako, da je mogoče njihovo vsebino uporabljati tudi med vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nč, naslednje leto grem v Pariz v enem šusu. 1200 km. Ni ravno 1000 milj, ampak nekje moram začet.

Ne glih 1200, bolj 1400 po najkrajsi poti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nč, naslednje leto grem v Pariz v enem šusu. 1200 km. Ni ravno 1000 milj, ampak nekje moram začet.

Ja približno 1700 km čez Italijo do Lyona in v Pariz -9 dni v obe smeri

:OK: :OK: :OK:

Sporocilo moderatorja: Dave - na zeljo popravil slovnico

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ziv

nas bivsi predsednik stane je na povratku iz irske v enem susu prevozil od calaisa do mojstrane. ne vem kolk je to km, vem le , da je ob 3-h zjutraj hotu pelat en krog po le mansu pa mu niso pustil, naslednji dan je iskal magni cours, pa ga tud ni najdu, pol pa direkt domu v mojstrano, brez spanja.

:notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne glih 1200, bolj 1400 po najkrajsi poti.

A, a, natanko 1240 od BS3 do Rue de la Source v Parizu. Verjemi, vem kaj govorim. (4 leta, vsaj 3krat na leto, gor in dol)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najdlje v dveh 706 km...iz Šibenika čez cel krk pol pa čez Učko do Vrsarja....ma me je vse bolelo...važno koliko kondicije imaš .....če delaš take kilometre večkrat je lažje...če pa narediš tako pot enkrat na zezono je tuga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nima motorja zato, da bi se vozil iz točke A do točke B potem se pa hvalil koliko kilometrov na enkrat sem naredil, pol bi bil tovornjakar. motor imam za to , da vidim tisto kar nisem ko sem se vozil z avtom, večkrat se ustavim pogledam kakšno znamenitost (ošterijo) pa naprej :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cca 1600 km v 16h, Celje - Iimjuden.... potem pa 12h koma na ladiji :)

Pri 1300 km, slabost in bruhanje, 15 min pocitka in red bull (se bolj slabo :( )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nima motorja zato, da bi se vozil iz točke A do točke B potem se pa hvalil koliko kilometrov na enkrat sem naredil, pol bi bil tovornjakar. motor imam za to , da vidim tisto kar nisem ko sem se vozil z avtom, večkrat se ustavim pogledam kakšno znamenitost (ošterijo) pa naprej :004

Marjan,

včasih je potrebno priti do točke B, da se potem kje in kaj dogaja ter vidi in opazuje. Zato meni tudi pod razno ni nerodno zaviti na avtocesto. Če bi imel športen motor, bi se long distance vozil z avtom in pripeto prikolico, na kateri bi bil motor. Na "mestu dogajanja" pa bi vse zmotoriral. In slednjega (registriranih športnih motorjev na prikolicah) je vsak dan več. Če ne, si obsojen na radius 300 km okoli doma ali si pa star do 28 let in jeklenko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Budva - Ljubljana: 748 km, 11,5 ur.

Motori je bil polno nalozen (trije kufri, tank torba, sotor + dva gor). Poraba je bila 6,5 l/100km.

Tadej

podobno 709 km ...12 ur....en kufr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marjan,

včasih je potrebno priti do točke B, da se potem kje in kaj dogaja ter vidi in opazuje. Zato meni tudi pod razno ni nerodno zaviti na avtocesto. Če bi imel športen motor, bi se long distance vozil z avtom in pripeto prikolico, na kateri bi bil motor. Na "mestu dogajanja" pa bi vse zmotoriral. In slednjega (registriranih športnih motorjev na prikolicah) je vsak dan več. Če ne, si obsojen na radius 300 km okoli doma ali si pa star do 28 let in jeklenko.

slaba razlaga ki ne vzdrži, vsaj pri meni, če grem dalje se peljem z avionom najamem motor in uživam, tisti s prikolicami mi pa nikakor ne sedejo, razen starodobniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marjan,

včasih je potrebno priti do točke B, da se potem kje in kaj dogaja ter vidi in opazuje. Zato meni tudi pod razno ni nerodno zaviti na avtocesto. Če bi imel športen motor, bi se long distance vozil z avtom in pripeto prikolico, na kateri bi bil motor. Na "mestu dogajanja" pa bi vse zmotoriral. In slednjega (registriranih športnih motorjev na prikolicah) je vsak dan več. Če ne, si obsojen na radius 300 km okoli doma ali si pa star do 28 let in jeklenko.

slaba razlaga ki ne vzdrži, vsaj pri meni, če grem dalje se peljem z avionom najamem motor in uživam, tisti s prikolicami mi pa nikakor ne sedejo, razen starodobniki.

Marijan, tudi tvoja razlaga, da se tovornjakarji hvalijo, koliko km so naredili, ne vzdrži. To je pač njihovo delo in če prevozijo milijone km, vsa čast jim. S podatki, ki jih motosvetovci objavljajo v tej temi, se nima večinoma nihče posebej hvaliti, saj kilometrine okoli 800 km niso nič posebnega. To delajo tisoči motoristov po vsem svetu. Sicer pa, če se lahko ljudje hvalijo z najdalšim pljunkom in najpogostejšim orgazmom, zakaj se ne bi še o prevoženih kilometrih? A mogoče z vožnjo po avtocestah niso pravi motoristi, ali kako?

Poglej, v Ameriki so iz tega naredili celo vrsto dirk, ljudje pa se s tem ukvarjajo ljubiteljsko. Tudi mene zanima, koliko sem dejansko sposoben prevoziti v enem dnevu, pa take reči. Mogoče se bom kdaj o tem lahko pohvalil, mogoče se ne bom.

Če te prav razumem, ti potuješ z motorjem na srednje dolge razdalje, vse ostalo pa z avionom. Mene pa zanima ravno obratno, do kam me lahko motor pripelje. Grem stavit, da bom tako videl precej več kot ti iz letala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!