Skoči na vsebino

dolge ture


Priporočene objave

Objavljeno

res je hudo ko nehaš kaditi, vse te nervira pa stopaš drugim po žuljih pa Hvala MANUELA in seveda VALE, malo sem se streznil :wub:

ampak komentarji so mi bili pa všeč, kakor kdo hoče, ta je nartabolša :D

Objavljeno

Ne vem zakaj je navada na motosvetu da nekdo odpre temo, potem se pa dobi nekdo ki takoj nekaj spljuva okoli te teme. Ce te pac ne zanima koliko km naredi kak motorist in se ti zdi to butasto se izogibaj temi in jo ne prebiraj.

Tudi jaz se izogibam fur cez 500km, sam vcasih pac ne gre drugace. Ce imas 10 dni casa in bi rad prisel npr na Sicilijo in si jo malo ogledal ne mores vozit po italijanskih lokalnih cestah ker se bos vozil tri dni v eno smer.

Tako se mi je zgodilo, da sva morala v enem dnevu iz Sicilije domov - 1500km, od tega 600km dezja.

Objavljeno
Tako se mi je zgodilo, da sva morala v enem dnevu iz Sicilije domov - 1500km, od tega 600km dezja.

A lahko tole malce opišeš?

Objavljeno

Bilo je za prvomajske praznike. V petek zvecer sem prebral vremensko napoved, ki je obetala dez, dez, dez.... Ostalo nam je pol soncne sobote in to na jadranski strani Italije. Tako sva se v soboto zjutraj odpravila iz Taormine, preckala Italijo na skrajnem jugu in se po jadranski strani vracala domov. Lepo vreme naju je spremljalo do Ancone, nato obljubljen dez. Domov sva prisla nekaj pred polnocjo. V nedeljo je po napovedi povsod dezevalo, v ponedeljek pa v sluzbo.

Objavljeno
Tudi jaz se izogibam fur cez 500km, sam vcasih pac ne gre drugace. Ce imas 10 dni casa in bi rad prisel npr na Sicilijo in si jo malo ogledal ne mores vozit po italijanskih lokalnih cestah ker se bos vozil tri dni v eno smer.

In tegale si večina SLO motoristov neče zapomnit. In postanejo zbiratelji kilometrov.

Objavljeno

vidiš mladen, v prvem postu si me popljuval ne dovoliš mi da bi imel svoje mnenje o nabijanju kilometrov, v drugem postu pa pišeš o tem kar jaz skozi govorim. ceco ti je pa že odgovoril, kar bi ti tudi jaz. :D

Objavljeno
In tegale si večina SLO motoristov neče zapomnit. In postanejo zbiratelji kilometrov.

in kaj je narobe z zbiranjem kilometrov?! konec koncev imam tudi zato motor. ce si hocem ogledovati naravo in delati postanke na 50 km je to udobneje poceti z avtomobilom. so what´s your point?

Objavljeno

Sicer nisem razumel kaj sta mi tocno hotela povedat z vajinima postoma.(Marjan in Ceco).

Pri meni je stvar taka; na potovanju sem naredil nekaj vec kot 4000 km, od tega 1350 za dol, 1500 za nazaj, se pravi po Sicilji priblizno 1200. Bila sva enajst dni, od tega sva porabila 3 dni za pot. Po Siciliji sva na dan povprecno naredila 150km. Se pravi cimprej na Sicilijo, tam pa se ustavljat in gledat. Toskana, Kalabrija Sardenija itd so potovanja zase, ker ce ne ne vidis ne eno ne drugo.

Druga stvar; ko sva bila v Turciji, sva delala 500 do 700km na dan iz preprostaga razloga ker je Turcija tako prekleto velika, da ti pac ne preostane drugega.

Sedaj planiram Portugalsko, in se mi delajo etape za tja dolge okrog 1000km. Po Spaniji, Italiji in Franciji se ne mislim ustavljat ker so full drage, Italijo sem videl ze veckrat, Spanija in Francija pa itak zahtevata svojo furo.

Letos sem v Firencah srecal par iz Svice in sta mi povedala da sta imela februarja en majhen motoristicni podvig. Namrec odpravila sta se v London v enem samem susu sredi zime. Rekel sem jima: ZAKON.

Vsak prevozen km na motorju je zame cisti uzitek. Ko se vsedem nanj mora biti fura najmaj 200km, ce ne mi je brez veze. Smo pac drugacni. Ce boste odprli temo "Koliko km mi je najman uspelo narediti v enem dnevu" ne bom po nobenem udrihal da ima motor za lepo videt in tako naprej, ce mu tako pase je to njegova stvar.

Objavljeno

No, sem vedel, da bom tudi tu našel eno sorodno dušo. Mladen, my man, tudi jaz tako razmišljam in lahko pritrdim k izjavi, da je vsak trenutek na motorju čisti užitek, pa čeprav je treba zanj malo potrpeti. Kaj pa ti voziš za en stroj, da lahko načrtuješ tako dolge etape? In kako si svojo boljšo polovico navadil na takšne fure? Verjetno je pri tebi zelo pomembna tudi zdržljivost pnevmatik, zato me zanima, katere montiraš.

Tudi jaz za prihodnje leto načrtujem eno daljšo turo po Provansi, Korziki in Sardiniji, pa mi bo vsaka takšna long riderska izkušnja prišla prav. Doslej namreč z mojo še nisva presegla 500 km na dan, bo pa treba, če hočeva kam priti v normalnem času.

Objavljeno
in kaj je narobe z zbiranjem kilometrov?! konec koncev imam tudi zato motor. ce si hocem ogledovati naravo in delati postanke na 50 km je to udobneje poceti z avtomobilom. so what´s your point?

Da obstaja nek predsodek, da z motorjem na avtocesto ne gre, četudi je destinacija 1500 km daleč (glej debate Francija, Sardinija, po Avtocestah da/ne ...):

Da je izjemno nevarno vsaj brez enega minimalnega cilja tavat po cesti z motorjem;

Da se je potrebno za pot pripraviti in jo načrtovati ...

Objavljeno
Sicer nisem razumel kaj sta mi tocno hotela povedat z vajinima postoma.(Marjan in Ceco).

Pri meni je stvar taka; na potovanju sem naredil nekaj vec kot 4000 km, od tega 1350 za dol, 1500 za nazaj, se pravi po Sicilji priblizno 1200. Bila sva enajst dni, od tega sva porabila 3 dni za pot. Po Siciliji sva na dan povprecno naredila 150km. Se pravi cimprej na Sicilijo, tam pa se ustavljat in gledat. Toskana, Kalabrija Sardenija itd so potovanja zase, ker ce ne ne vidis ne eno ne drugo.

Približno enako sva letos z Lady ubrala tudi sama. Prvo postajališče Orvieto, drugo Neapelj, cilj Taormina. Napaka pri planiranju oz. vreme - čez Kalabrijo 550 km pri plus 44 konec junija + totalno zjebana kvazi avtocesta. V Taormino prišel popolnoma znerviran. Nazaj vmesna pavza Capo Vaticano in pravo motoriranje/dopust/počivanje okoli Neaplja (Costiera Amalfica). Žal na Siciliji prevroče.

Toskana je pred nosom in je idealna za 1. majske počitnice. Sardinija zahteva 14 dni zase. Ljubljana - Livorno (Civitta Veccia) in nazaj je pač kilometrina. Mogoče vmes na poti domov še skok do Modene (po acceto balsamico), Perrugie ali Ravenne.

Objavljeno
... ce si hocem ogledovati naravo in delati postanke na 50 km je to udobneje poceti z avtomobilom. ...

Heh, vedno je udobneje s konzervo, nabirat kilometrino ali pa ogledovat naravo. Vendar pa je za nas motoriste (ajde, vsaj zame, da ne govorim za druge) lepše eno ali drugo početi z motorjem.

Mi je pa tudi v poseben užitek sfurati kakšen dan prav posebej brez kakršnega koli miniminiminimalnega načrta. Ko mi poteče vsaj polovica časa predvidenega za bluzenje naokoli, se pač počaaaaasi obrnem nazaj proti domu. Ponavadi sem po takih izletih ožet a neverjetno psihično spočit. :) :)

SRP by HHV

Objavljeno
Da obstaja nek predsodek, da z motorjem na avtocesto ne gre, četudi je destinacija 1500 km daleč (glej debate Francija, Sardinija, po Avtocestah da/ne ...):

Da je izjemno nevarno vsaj brez enega minimalnega cilja tavat po cesti z motorjem;

Da se je potrebno za pot pripraviti in jo načrtovati ...

ad. 1: se strinjam.

ad. 2: ?! a _navadna_ voznja po cesti z motorjem ni nevarna? ....samo tavanje je nevarno.... :hmm:

ad. 3: kakor kdo..... in do katere mere..... ali kaj mislis?!

Objavljeno

Icesan,

vožnja z motojrem je seveda nevarno početje. Govorim o dodatnih in nepotrebnih tveganjih, ki se jim lahko ogneš. In pod 2 gre povečini za starostno skupino +40, ki si kupi motor, potem pa ne ve kaj bi z njim. Nimajo ne cilja, kaj šele smotra. Gre pa pod 3 marsikdo na pot nepripravljen - brez kondicije, brez načrta, brez zaloge časa ... z mislijo, da si gre ogledovat naravo. To je za short distance, za long distance je treba dozoret.

Objavljeno

aaaaaa.............. *lightbulb....KLICK..... ON*

se strinjam, da.

B)

Objavljeno
Kaj pa ti voziš za en stroj, da lahko načrtuješ tako dolge etape? In kako si svojo boljšo polovico navadil na takšne fure? Verjetno je pri tebi zelo pomembna tudi zdržljivost pnevmatik, zato me zanima, katere montiraš.

Že nekaj časa vozim TDM. Pnevmatike Dunlop Sportmax touring D205. Boljša polovica pa je naredila izpit pri šestnajstih, nato pa 7 let sanjala o motorju dokler ni srečala mene. Zdaj se vsa srečna vozi zadaj, včasih pa tudi ona pelje.

Objavljeno

Kva ste hudi eden na drugega. Iz voajerističnih izkušenj (forum) vidim, da je Ceco pravi long distance fanatik in to zelo razumsko izvaja. HHV ma tud prav, pa vsi ostali tudi. Jaz sem mislil, da sem že z avtom videl vse zabačene ceste, zdaj pa ugotavljam, da jih je še več, pa tudi tiste od prej imajo nove kvalitete. Moped imam, da vandram, se izgubljam in se ne sekiram. Tudi na avtocesto sem že enkrat zašel. Kadar moram biti nekje nad 1200 km v enem dnevu vzamem avto. Drugače si pa vzamem čas. Pa če ne dosežem "zastavljenega" cilja, pa se malo prilagodim. Saj je pot bistvo. Kamor pač že pelje. Jaz se grem vozit, pa če pridem 2000 km daleč, pa tudi v redu. Prejšnji teden sem prišel samo 8 km daleč. Pa kva. Sem se mel fajn. Pa drug teden, ko neha scat se bomo pa še mal vozili. Se vidmo. Pa nič jezit.

Objavljeno

Nismo hudi, lasagna. Le drugačni in vsak na svoj način zahtevni do sebe in drugih. In zato tudi vsak na svoj način dojemamo motorizem. Z leti si navlečeš hudiča in pol nad glavo in nekako postaneš (so)odgovoren za ljudi okoli sebe. In začneš malo bolj paziti nase. Sam menim, da se varnost ne začne in konča z natikanjem čelade in oblačenjem jakne s ščitniki. Je zaščita takrat, ko že zaropota. In sam bi rad preprečil ropotanje v tistem delu, ki je v moji moči. Da sem psihično in fizično fit, da se mi na motorju ne mudi, da imam cilj in da vem, kako ga bom dosegel. In vse to so pogoji, da se lahko odklopim od vsakodnevnih in "strateških" skrbi, bojazni, dvomov, negotovosti in potem neizmerno uživam. Sam bolj v vožnji, moja Mačka pa neposredno in dodatno na "razglednem" sedežu s konzumiranjem narave in okolja okoli sebe. In to je tudi glavni razlog, da potujeva z motorjem in z lahkoto doma pustiva avto s satelitsko navigacijo, "uber" fršterkarijo, prtljažnikom za konje vozit ...

Skratka, pri motorju je daš - dam. Sam moraš dati osnove in pogoje, potem ti pa res da tisto, za kar si sploh postal motorist. Brez nekega balasta in klobasanja o vetru v laseh, občutku svobode ... So tudi drugi pristopi do motorja, vendar je tam motor le sredstvo za doseganje npr. adrenalinske opojnosti (RR), izkazovanja družbene drugačnosti (Custom), pa da ne pozabim - tudi čisto navadno prevozno sredstvo iz potrebe (skuter).

Objavljeno

Ceco, bravo! Težko bi bolje napisal bistvo(a) motorizma.

Objavljeno

With a little help of my friends ... from VRCC, GWC Slovenia and this Forum. My Mačka is extra added value.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Že nekaj časa vozim TDM. Pnevmatike Dunlop Sportmax touring D205. Boljša polovica pa je naredila izpit pri šestnajstih, nato pa 7 let sanjala o motorju dokler ni srečala mene. Zdaj se vsa srečna vozi zadaj, včasih pa tudi ona pelje.

za razliko od tebe moja "tamala" nima izpita, pravtako pa sanja da bo nekoc vozila "supertezkisportskimotor" , in povrh: ko sem ves vesel domov pripeljal TDM-ko , ces zdej bova pa lohk kam bolj dalec sla, je izjavla: Jez bi pa raj mal bl sportnega mela <_< :cry: :nono: :xx:

Objavljeno

bistvo mojega motorizma vem samo jaz in verjetno je nekaj ljudi, ki mislijo enako in nekaj ki ne, saj je vseeno, motor je moj in vozim jaz :P

2 primera z motorjem:

slo-barcelona = 6 dni

slo-barcelona = 22 ur

obakrat je bilo fajn, vsakič užival na drugačen način!

"Potovanje ni cilj, je pot do tja, a včasih se potovanje začne na cilju!"

meni neznani avtor, priredba by pervy :D

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

O.K. moj novi rekord...1007km v enem šusu :ph34r:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

jst sm kupu 125 chopper-ja ker so mi pač ušeč me pa zanima kolk dolge ture bi lh jst delov z temu motorjam :? mislm tko po SLO???če ma še kdo 125 chopper-ja nj mi plis pove kakšne ture je kj delov???aja pa še to jst mam zdej Kymco zing 125 :yea2: d boste vedl s čim se bom vozu!!

Objavljeno

kokr ti paše, sam po avtocesti ne. hitrosti ni nevem kake, sam pelat se pa da lepo...

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!