Skoči na vsebino

NALEPKE - Tehnicni pregled - Registracija


Disident

Priporočene objave

HALO FOLK,

danes, 20.12,2001, ob 12 uri bo na valu 202 pogovor o dosedanjih izkušnjah z novim sistemom registracije -POLEPKOVANJEM. Sodelujejo tudi poslušalci.

TOREJ: KLIČITE! PIZDITE!

Št. 202 je 4752202

Uredil - Ice on 29/01/2002 09:37:51

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa to je bilo zopet jajcanje, kaj naj rečem drugega, saj nalepke niso potrebne- za tujino, je itak prometna zakon in ne nalepnica- to je samo balast in nekomu krpanje bilančne luknje, kakor pri trikotniku itd sranje!

lp marijan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FOLK,

v mislih sem imel, da kličete, ne da samo poslušate.

Sicer bi pa morali predlagat referendum, ostalo je itak lajanje na karawano.

EN L.P. D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce pa bucmani sploh niso odgovorili en klinc na vprasanja, samo nekaj so motovilili okoli vrele kase. Je en lepo povedal, da naj nehajo metat ljudem peska v oci in vsaj lepo priznajo, da hocejo polniti proracun. Saj drzavljan je z vidika drzave tako ali tako dober samo kot molzna krava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste opazili, da pojma nimajo, kako bo potekala odjava in prijava motornih koles? Določenih stvari sploh še niso dorekli, z uvedbo se je pa tako mudilo, da bi ja napolnili božične štunfe poslancev in ostalih pezdetov.

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Barabe požrešne samo skubejo nas.Najboljš da nam še na čelo nalimajo nalepko.Na avtu sem jo že opazila(baje da ma določeno mesto kjer mora biti pripopana)full me zanima kam na motor jo bomo dali itak bo pokvarla videz še slo nimam gor in me nič nima da bi tud to mela našopano na motorju.A gdo ve kje na motorju bo mela mesto?

Na prvih vilicah ali pa na tanku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vsi sam neki težite. Le glejte da jih boste spet volil da vas bojo lahko spet jebal . Ja kaj pa mislte tok cajta so že gor da ne vejo več kako bi nas netegnil. Oblast je najbolj pokvarljivo blago zato jo je treba čim večkrat zamenat. Pa brez kakršngakoli politikantstva, tko pač je. Nalepke dej nehi slučajno se ukvarjam z podobnim poslom pa vem, da je to sam sranje za nateg ldi. Še mal pa nam bodo predpisal nagobčnike. Sm pelu avto na AMZ pa je tip preklinju vse kr leze in gre ko mi je lepu nalepko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mislm tko. Če ve kdo naslov, mail, telefon od MNZ al od parlamenta al od vlade al pa kej podobnga naj objav tuki potem pa navalimo z protesti.

Pa brez neumnosti ker nas ne bodo jemal zares.

Da se naujo zguvarjal da so mel javno razpravo pa niso dobil nobenih predlogov.

Treba je prstopt k stvari sistemsko.

Njim ni treba saj tko vse kar nam servirajo požremo za suh zlato. Recimo zakaj nebi oblast avtomatsko poslala predlog vsacga zakona na motosvet v komentar.

Seveda bodo rekl ja s tem je preveč dela al pa že najdl kakšn izgovor.

Ja kva drek pa delajo z našim dnarjem naj kej migajo.

Če mi tko zahtevamo majo da nardijo.

Treba je mobilizirat vse prjatle pa klube pa še kej pa bomo kej dosegl.

Tist z referendumom se mi ne zdi realn razn z podporo AMK kr pa verjetn ni realn sej marsi kje sedijo prou oblastniki v predsedstvih.

Drugač je pa tko vse skupi mlatenje prazne slame in najbolš da nehamo razpravlat o tem. Oblast se tega še kako zaveda zato pa pučnejo kar se jim zlub.

Kdo bo prvi objavu kakšn naslov, pa da navalimo?

lp

dane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes sem poslal spodnji dopis na na mail, ki ga je objavil Brrrm.

Pa da vidmo kaj bo.

Če je še kdo poslal kakšen protest naj ga objavi.

Če ni poslal nihče nič potem najbolše,

da zapremo temo in se pogovarjamo o vremenu.

"Oglašam se kot prizadet v slučaju novega predpisa,

ki uvaja leplenje nalepk na novo registrirana vozila.

Želim tehtno pojasnilo kakšen namen imajo nalepke.

Odgovori, ki sem jih slišal in prebral v medijih so bili

eden od drugega bolj medli in sprenevedavi.

Rad bi tudi vedel konkretno kdo točno je predlagal ta

nesmiselen ukrep.

Kot volivec in davkoplačevalec imam

pravico to vedeti razen če ni tudi to državna tajna.

V upanju na čimprejšen tehten odgovor vas pozdravljam."

dane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal nisem poslušal oddaje na radiu, zadeva pa mi tudi ni popolnoma jasna!

Kakšna je situacija pri npr. 2 leti starem vozilu - motorju; letnik 2000 ( tri leta brez tehničnega pregleda ...)!

Če je moje tolmačenje pravilno, naj bi letos dobil samo še kartonček in ne še nalepke in novega dovoljenja, podobno kot vozila ki imajo TP na 6 mesecev. Moti me pa določba, oz. predviden rok za zamenjavo - December 2002 !!!

Kje na motorju je predvideno mesto namestitve nalepke, pri avtomobilih - z notranje strani, desno spodaj.

Be & on the road!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako ali tako moraš letos na tehnični pregled. Z novim vozilom si oproščen 3 tehničnih pregledov: ob nakupu (0 let), po 1 letu in po 2 letih. Ko bo imel motor 3. rojstni dan, moraš na tehnični pregled.

Če imaš preko zime odjavljenega, boš ob spomladanski ponovni registraciji moral najprej na pooblaščeno mesto (tehnični pregled), kjer pa ti ne bodo delali tehničnega pregleda, le nalepko ti bodo natisnili in nalepili, zato imej s sabo homologacijo, ker številke okvirja in tip motorja bodo pa preverjali.

Če registracije nisi prekinil, te vse to čaka na 3. rojstni dan tvojega motorcikla, vendar ti bodo takrat opravili popolen tehnični pregled in homologacijski karton tudi imej s seboj.

Stvar je pa načelno taka:

teoretično:

-motor kupljen septembra 2001

-prvi tehnični pregled september 2004

-septembra 2002 bo ob podaljšanju registracije potrebno iti k pooblaščeni organizaciji (tehnični pregled), kjer opravijo le prepoznavanje motorja (homologacijo imeti zraven) in izdajo nalepko, ki bo veljala do 3. rojstnega dne motorcikla (datum nakupa + 3 leta).

-motor kupljen januarja 2002

-prvi tehnični pregled januarja 2005

-pred registracijo iti na tehnični pregled, kjer prepoznajo motor in izdajo ter nalepijo nalepko, ki velja do januarja 2005.

Nalepko ti bodo nalepili nekam na okvir v bližini rezervoarja za gorivo, če pa tam ne bo nikjer primerne ravne površine, pa nekam na vilico.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem.

Ampak, ko sem novembra 2001(novi pravilnik o registraciji (nalepke) še ni veljal) pripeljal po 3 letih na prvi tehnični pregled avto (torej letnik 1998), me je možakar poslal domov po homologacijski karton, ker je ob prvem tehničnem pregledu (in to je bil prvi tehnični pregled) ta papir potrebno imeti s seboj (pa tudi menda na kasnejših tehničnih pregledih, vendar potem ne komplicirajo več, ker so v računalniku od njih preverjeni podatki, na punce na upravnih enotah se ne zanesejo preveč glede njihovega tipkanja). Menda nekaj takega piše tudi v drobnem tekstu na homologacijskem kartonu, mi je kazal.

In enako je poslal domov po papir avtomobilistko za menoj.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja prejšnje leto mi niso komplicilari ampak se je upičo na številko šasije in glej ga hudiča cifra se ni popolnoma ujemala. Ena številaka je manjkala še sreča da je motor pregledoval motorista in da ni kompliciral. Pregled je bil hitro končan na papirju pa je pisalo da ni posega v število in da naj stopim na občino da žense popravijo številko motorja. Čudno je le to da teda niso opazili v 4 letih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest še nikoli nisem kazal homologacijskih kartončkov, razen pri prvi registraciji novega ali uvoženega avta. Pomojem, imate na vaših tehničnih pregledih mejčkeno "žleht" človeka . Po pravici povedano, tud ne vem, kje imam homologacijo za Yamaho !

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko jo boš prodajal, ti je jaz brez homologacijskega kartončka niti pod razno ne kupim.

Se lahko življenje po nepotrebnem zaplete.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lojzi, beri Diablov primer.

Punce na upravnih enotah se pri tipkanju podatkov v računalnik preveč motijo. Potem te enostavno reši le homologacijski karton, ker s pomočjo njega popravijo številko na izvidu tehničnega pregleda (ki dobi/da podatke iz/v državnega računalnika).

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ko jo boš prodajal, ti je jaz brez homologacijskega kartončka niti pod razno ne kupim.

Se lahko življenje po nepotrebnem zaplete.

Brrrm

Sej ravno to se mi zdi, da sem pozabil ta nesrečni kartonček pri prodajalcu (ga morm še kontaktirat). Ampak, ni pene, tud če je izgubljen, lahko kadarkoli zahtevaš in dobiš duplikat !

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KHM pojma nimam kje je kartonček

Sem pač imel srečo da je ravno motorista delal preglede. Potem je še rekel da bo pohitel da bom imel kaj od dneva.

Uredil - diablo on 11/01/2002 09:55:14

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PROMETNI: motor letnik 2000, zadaj piše prvi TP 2003! Tretji rojstni dan motorja je leta 2003!!Registriran celo leto.

Opozarjam samo zato, ker policisti in upravne enote; tehnični pregledi to izkoriščajo pri avtomobilih in jih z enajstim DOPOLNJENIM letom že pošiljajo na polletni TP, seveda če jih lastnik na to ne opozori.

Homologacijski kartonček je obvezen pri PRVEM TP, ter ob prodaji. Če se bionda za šalterjem zmoti, je to njen problem, ki ga pa očitno naprtijo lastniku avtomobila oz. motorja!

TEORIJA!

Kupiš motor, registriraš, etc.., teta za šalterjem se zmoti in ti vpiše napačno številko, mirne duše se pelješ na prvo furo - recimo Jezersko, Celovec, Ljubelj. Pri pregledu papirjev ti avstrijski policist pogrunta neujemanje številk, ugotovi da si v riti ...

Na čigave stroške ti zamenjajo dovoljenje, da o ostalih stvareh ne govorimo in ali v tem primeru zadošča homologacijski kartonček?

Be & on the road!

Uredil - dare on 11/01/2002 10:46:17

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti rabiš novo prometno dovoljenje, zato ga ti plačaš.

Načelno bi verjetno stroške popravila napake lahko iztožil, vendar država računa na to, da so zneski na posameznika tako nizki, da jih ne boš gnal do evropskega sodišča.

Če hočeš imeti, plačaj, lahko pa tudi imaš brez plačila in gledaš neregistirano v garaži.

Brez homologacijskega kartončka boš pa težko, kar na uradu za pultom dokazal, katere številke so prave.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!