Skoči na vsebino

NALEPKE - Tehnicni pregled - Registracija


Disident

Priporočene objave

Na cesto ne smeš, ker motor ni registriran. Motor je registiriran, ko imaš vse plačano in nalepljeno in na njem registrsko tablico.

Na prikolico z njim.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

tu pa nastane problem. letos sem pozabil, da moram peljati tudi prikolico na tehničnega. to bo zanimivo: neregistrirana prikolica na njej neregistriran motor. ludnica

lp marijan

kdaj in kje...pridemo in navijamo ....zraven pa pijaca in jedaca.mora da bo zanimivo.kdo prinese muziko?

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Na cesto ne smeš, ker motor ni registriran. Motor je registiriran, ko imaš vse plačano in nalepljeno in na njem registrsko tablico.

Na prikolico z njim.

Ja pa kaj še??? So me zajebali ker je treba v matično občino, kurc jih gleda -- bom kar lepo se zapeljal, kaj pa je to 100 km z neregistriranim motorjem? Jasno, zavarovanje si bom uštimal...

N0iSe DaTa-=> Motosvet.com <=-

Saj zavarovanje je plačano, ko plačaš in dvigneš preizkusno tablico. Torej imaš tudi motor registriran za tiste tri dni !

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdaj in kje...pridemo in navijamo ....zraven pa pijaca in jedaca.mora da bo zanimivo.kdo prinese muziko?

danes sem se dogovoril. registriral bom 4 oz. 5 marca (4 je ponedeljek dol šiht). kaj pomeni matična občina, saj v moji občini ni tehničnih pregledov, so pa v dravogradu, kaj sedaj.

lp marijan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matična občina pomeni v tem primeru matično upravno enoto, ker vsaka naša občina nima pooblaščencev za izvajanje tehničnih pregledov in tudi ne kompletnih izpostav upravnih enot.

Sicer imaš pa še eno možnost zastonjske dostave motocikla:

zakurblaj motocikel, daj ga v prvo in hodi ob njem. Tako premikajočemu se motociklu tablica ni potrebna.

Če hočeš poleg rešiti še problem prikolice, daj motocikel na prikolico in prikolico sam vleči. Tako premikajoča se prikolica postane samotežni voziček, kateremu tablica tudi ni potrebna.

Pri tem imaš seveda veliko možnost postati občinski tepček meseca

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Seveda, obstaja možnost, imenovana preizkusna tablica, kar pa pomeni, da moraš na upravno enoto, nekoga nekaj prepričati in plačati.

Ja, verjetno bom res to moral narediti. A to se da dobit na AMZS?

N0iSe DaTa-=> Motosvet.com <=-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveril, na AMZS v Ce ne, na Avtu Celje, tudi pooblaščenci za tehnične preglede in registracijo, da.

Hkrati vame zasejali seme dvoma.

Vseskozi sem bil prepričan, ker sem nekje to prebral in ker sem to čul tudi po radiu, da ti prvo nalepko morajo lepiti na domačem teritoriju, sedaj mi je pa špelca iz Avta Celje rekla, da je čisto vseeno kje ti lepijo prvo tako, kot je vseeno, kje ti lepijo naslednje (kar pa sem vedel, za naslednje namreč).

Kaj je res?

Raziskujmo dalje.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matična občina pomeni v tem primeru matično upravno enoto, ker vsaka naša občina nima pooblaščencev za izvajanje tehničnih pregledov in tudi ne kompletnih izpostav upravnih enot.

ravno to govorim, ravne na koroškem je moja matična upravna enota, pa nima pooblaščenca za opravljanje tehničnih pregledov. moram v drugo upravno enoto, ki tega pooblaščenca ima. je prav?

lp marijan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modrovali gor in dol, le poklicati na odgovorno mesto je težko. Kaj čmo, taki smo.

Vprašal na svojo Upravno enoto in mi povedali sledeče:

- nalepko lahko lepijo kjer koli v Sloveniji

- potem pa na domačo Upravno enoto, kjer bodo izdali novo prometno dovoljenje (rahlo spremenjen obrazec), ker staro po preteku trenutne registracije ne bo veljalo več.

-Ko pa si lastnik novega obrazca prometnega dovoljenja (torej čez eno leto), potam pa lahko lepiš in registriraš kjerkoli.

To pomeni, da meni ne bo potrebno vlačiti Gilerce in skuterja na lepljenje v Koper, Noisetu pa ne tja dol v V. Na domačo Upravno enoto po prometno dovoljenje in tablico bo pa le treba.

Pika. Konec.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

je prav?

Marijan, prav.

Lepo zaprezi šimeljna v lojtrni voz, gor pa prikolico in motor, pa hajd na lov za nalepkami. Taka kombinacija tudi ne rabi tablice.

Nekje sem bral, da se ukvarjaš s pasjimi upregami. Tudi to bi šlo verjetno brez tablice.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Seveda, obstaja možnost, imenovana preizkusna tablica, kar pa pomeni, da moraš na upravno enoto, nekoga nekaj prepričati in plačati.

Ja, verjetno bom res to moral narediti. A to se da dobit na AMZS?

N0iSe DaTa-=> Motosvet.com <=-

AMZS, Vodovodna, vsi prodajalci novih in rabljenih vozil, nobenega problema !

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo oblubljenga odgovora iz MNZ, oziroma tisto kar naj bi bilo odgovor.

Če koga še kaj zanima je tudi telefonska in ime na koga se obrnit.

----- Original Message -----

From: "SSJ" <ssj.mnz@mnz.si>

To: <biro.stavek@email.si>

Cc: <Manja.Kostevc@gov.si>

Sent: Tuesday, January 29, 2002 12:05 PM

Subject: Nov registracijski sistem - odgovor MNZ

1)

Spoštovani!

Na Ministrstvu za notranje zadeve ugotavljamo, da se po uvedbi novega

registracijskega sistema v javnosti večkrat enostransko prikazuje

nekatere novosti, predvsem stroške nameščanja nalepke, zato želimo

pojasniti naslednje:

Pred 3. decembrom 2001 je cena podaljšanja veljavnosti prometnega

dovoljenja znašala 2.080 SIT, z uvedbo novega sistema pa je strošek

višji za 515 SIT.

Strošek nalepke, ki je objavljen tudi v ceniku MNZ, je 1.315 SIT in ga

plača lastnik vozila. Gre za stroške proizvajalca, v katerega je

vključen le še 19% DDV. Za storitev izdaje, lepljenja in (kasneje)

odstranjevanja nalepke plača še 1.280 SIT, kar skupaj znaša 2.595 SIT. V ceno storitve, ki jo oblikujejo pooblaščene organizacije za opravljanje tehničnih pregledov, je poleg DDV vključeno:

- identifikacija vozila, vključno s kontrolo podatkov v centralnem

- računalniku in vnosom novih podatkov,

- zapisnik o tehničnem pregledu vozila,

- izpis nalepke,

- izpis računa oz. fakture,

- prevzem nalepke z dokumentacijo,

- priprava površine in lepljenje po navodilih proizvajalca (kasneje še

odstranjevanje nalepke), vračilo dokumentacije referentu in arhiviranje dokumentacije.

Nalepko lahko namesti na vozilo le pooblaščeni tehnik-kontrolor. Pri tem ne gre za podcenjevalni odnos do lastnikov vozil, pač pa za vprašanje odgovornosti proizvajalca oz. pooblaščenih organizacij za opravljanje tehničnih pregledov. Nalepka je namreč izdelana tako, da mora ostati nepoškodovana v vseh vremenskih razmerah, prav tako ima kompleksne zaščitne in varnostne elemente. Funkcionalna bo le v primeru, če bo nameščena na način, kot ga je predpisal proizvajalec. Ta se je v pogodbi izrecno zavezal, da bo odgovarjal v primeru napake ali poškodbe nalepke, vendar le, če bo nameščena po njegovih navodilih. Če bi nameščanje nalepke prepustili voznikom, bi jim morali poleg nalepke posredovati še ustrezen pribor za pripravo površine in navodilo proizvajalca za nameščanje in odstranjevanje nalepke.

Podoben registracijski sistem, kot je 3. decembra letos začel veljati v Sloveniji, velja tudi v številnih evropskih državah - v Avstriji,

Nemčiji, Italiji, Švedski, Slovaški in Hrvaški. V vseh teh državah

morajo imeti vozniki, poleg vozniškega dovoljenja, še prometno

dovoljenje in nalepko.

Za dodatne informacije lahko pokličete ga. Alenko Klepac na telefonsko

številko 01/251-67-30.

Lep pozdrav

Služba za stike z javnostjo MNZ

2)

Zahvaljujem se za odgovor, ki ste mi ga poslali v zvezi z mojim vprašanjem o registracijskih nalepkah.

Vendar ugotavljam, da mi niste odgovorili na bistvo mojega vprašanja.

V prvi vrsti me zanima kakšen je točen namen uvedbe nalepk.

Upam, da je razlog bolj upravičen kot ga vem sedaj.

Po mojem vedenju naj bi bil namen nalepke identifikacija registracije vozila s strani policistov.

Verjamem da je razlog bolj upravičen, saj še vedno obstaja prometno

dovoljenje.

V pričakovanju konkretnega odgovora vas lepo pozdravljam.

Spoštovani,

namen nalepke je tudi možnost identifikacije registracije vozila.

Lep pozdrav,

Služba za stike z javnostjo MNZ

dane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....errr... what?!

MNZ... OK, pač povejo generičen odgovor, katerega so se naučili od svojega šefa in ga uporabijo neglede na vprašanje. Če ti pa kej ni všeč, se pa lahko zmeniš s kolegom pendrekom in tovarišico lisico v udobno urejeni kibli, kjer bo poskrbljeno za neprekinjen užitek. Na koncu pa dobiš še položnico, ki jo mogoče lahko uveljaviš pri davčni napovedi.

Se pravi a je celoten strošek tehničnega pregleda 2,5kSIT, ali je 2,5kSIT + pregled?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Se pravi a je celoten strošek tehničnega pregleda 2,5kSIT, ali je 2,5kSIT + pregled?

Tudi tehnični pregled je treba plačati in ni zajet v ceno leplenja nalepke (in podaljšanja prometnega dovoljenja).

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

v AUT je nalepka sicer res ze desetletja prisotna na vseh vozilih,AMPAK:

- lepi jo lahko voznik sam kamor hoce,samo da ni del lahko odstranljiv z vozila

- na nalepki so vtisnjene serijska stevilka nalepke,registrska stevilka vozila,za katerega je bila izdana in datum,kdaj je bil tehnicni pregled vozila opravljen

- stane ca.EUR 14,50

- velja eno leto

- pridobi se pri vsakem pooblascenem mehaniku

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

tako se dela. Bravo AUT (vsaj kar se tega tice)

Ali so to morda direktive EU ?

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niso.tak postopek je ze bil,ko AUT ni bila v EU.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, mal sem brkljal nazaj po tem topicu in ostalih, pa mi ni povsem jasno, kakšen je postopek ponovne registracije. Tablico mam deponirano na Mačkovi, kako pa zdej pridem do nje? A grem najprej opravit tehničnega, pa plačat zavarovanje, pa pol po tablico, ali obratno? Totalna zbrka v moji glavi

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

najprej po nalepko z vsemi plačili seveda, potem pa na UE po prometno in tablice

Ja ko bi prej to prebral mi ne bi bilo potrebno dve uri stat na UE pol pa sem lahko šel ko kur..s plesa še enkrat na tehničnega, da so nalepli nalepko

Grobnik, 1:39.317

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ena koristna informacija ki upam, da še drži. Lani spomladi ko sem prišel na tehnični pregled so mi rekli na AMZ, da lahko tudi pri njih deponiram tablico za 6 mesecev in jo ni treba nesti na Mačkovo.

Zadeva je v tem primeru mnogo bolj prijazna saj se takoj po opravljenem tehničnem pregledu lahko odpelješ novim dogodivščinam

naproti. Do zdaj sem se vedno odpeljal do AMZ in nazaj domov brez

tablic, potem pa hajd z kolesom [: na Mačkovo po tablice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

In zakaj tega ni nihče napisal pred koncem sezone?

Burn to be wild

Splošno je znano, da so izpostave UE za motorna vozila (Trisha najbrž nisem prou napisal instance, ampak važno je, da vemo, za kaj gre)vsa mesta, kjer lahko registriraš motorno vozilo in opraviš tehnični pregled ( za LJ Avtohiša, AMZS, LPP in ostali) in opravljajo 100% enake funkcije kot Mačkova, ki je že 10 let nisem videl od znotraj. Jaz vse te stvari opravim na Vodovodni in NI RAZLOGA VEČ, da se hodi na Mačkovo.

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Tudi jaz imam vprašanje glede registracije. stvar pa je takšna:

Imam motor, ki bo letos star 11 let. Od dokumentov imam samo račun motorja in prometno. Nimam pa homologacijskega kartončka. Številke motorja in šasije se ujemajo.

Lahko zaradi tega homologacijskega kartončka nastanejo kakšne težave?

Hmmm... in zakaj bi bile tezave, ce imas registriran motor? Torej je ze sedaj v se v redu, ne?! Se mogoce motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lani kupil motor(neregistriran) in za registracijo sem rabil samo kupoprodajno pogodbo in staro prometno.

Seveda sem motor moral najprej peljati na tehnični, potem na zavarovalnico in na koncu še na občino po tablice,novo prometno...

Nobeden ni zahteval od mene kakega drugega papirja, potreboval sem le našteto(kupoprodajno pogodbo in staro prometno) ter osebni dokument.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!