Skoči na vsebino

NALEPKE - Tehnicni pregled - Registracija


Priporočene objave

Objavljeno

quote:

če ti na tehničnem zahteva kartonček mu ga moraš pokazati. lahko ga najdeš na upravni enoti, kjer je bil motor prvič registriran.

Ej, jaz ne stekam nic vec! Pa kako si lahko imel prejsnje leto registriran motor, ce ne bil homologiran? kako imas lahko sploh prometno dovoljenje, ce ni homologiran? A zivimo v drzavi kretenov, da imas 11 let motor registriran, potem pa kar naenkrat ni vec dobro in - pokazi homologacijski kartoncek?! Kako je to mozno, naj mi kdo, laiku, to razlozi. Ocitno se vedno prevec logicno razmisljam...

Pred 11 leti v naši predragi državi še ni bilo homologacije. Vsaj v taki obliki individualno s kartončki ne ! Torej, za vajine motorje ni bil nikoli izdan homologacijski karton. Kako ga naj potem kdo zahteva?

Lojzi ma vas rad

Objavljeno

Pa še to (vidim da je govora tudi o starosti):

Moj motor je bil lani star 12 let in nobeden mi ni težil s kakimi h. kartončki.

Objavljeno

tudi jaz ne zastopim tega o kartončkih, ampak izjava preglednika je bila taka. potem mi je na kartončku pokazal, kjer piše, da moraš le tega imeti vedno s seboj. rekel je da ga lahko zahteva tudi policaj na cesti. nič več mi ni jasno, da mi je sploh kaj jasno

lp marijan

Objavljeno

No saj jaz sum tudi kupil rabljenega lani, pa sem rabil samo kupoprodajno pogodbo in staro prometno.

Mislil sem samo, da zdaj zaradi tega novega sistema ne bi bilo kaj vredu.

hvala vsem za odgovore.

Objavljeno

Ne vem točno, ampak hmologacijske kartončke so uvedli tam nekje sredi devetdesetih let (se mi zelo na grobo zdi). Motorna vozila, prodana pred datumom uvedbe homologacijskih kartončkov le-teh nimajo in ne rabijo in zato jih od vas nihče ne zahteva.

Novejša vozila (po datumu uvedbe kartončkov, kateri koli datum to pač je) pa jih rabijo in če se stric na tehničnem odloči, da brez homologacijskega kartončka tehničnega pregleda ne more opraviti, ti preostane, da kartonček povlečeš na plano ali pa poskusiš pri drugem ponudniku tehniško pregledovalnih storitev.

V pravilniku o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil (Ur. l. RS 95/2001) piše v čelenu 50:

"Tehnični pregled vozila se prične z identifikacijo vozila.

Za vozila, ki so bila prvič registrirana v RS pred 1.5.1998, se identifikacija vozila orpavi s primerjavo dejanskih podatkov o vozilu s podatki v prometnem dovoljenju in računalniški evidenci.

Za vozila, ki so bila v RS prvič registrirana po 1.5.1998, tehnik-kontrolor opravi identifikacijo vozila s primerjavo podatkov v "Izjavi o ustreznosti in tehnični brezhibnosti vozila" oziroma "Izjavi o ustreznosti posamično pregledanega vozila", prometnem dovoljenju in računalniški evidenci...."

Torej homologacijo na tehničega zraven, če .... po 1.5.1998.

Brrrm

Objavljeno

@ lojzi...... nekatere organizacije za tehnične preglede imajo od upravnih enot izdana pooblastila za opravljanje določenih postopkov.. tako tudi odjavo in prijavo vozila........ ne velja pa to za vse upravne enota in za vse tehnične preglede, zato je najbolje, da se vsak prej pozanima na UE ali TP...... je pa res, da ima ljubljana več teh pooblaščenih organizacij, ker imate tako gužvo

Glede Izjave o ustreznosti in tehnični brezhibnosti vozila (homologacije) pa takole.... na kratko... da ne bo preveč beganja..... Izjavo mora imeti lastnik vozila, ki je bilo prvič registrirano po 1.5.1998.

lp

Objavljeno

quote:

Glede Izjave o ustreznosti in tehnični brezhibnosti vozila (homologacije) pa takole.... na kratko... da ne bo preveč beganja..... Izjavo mora imeti lastnik vozila, ki je bilo prvič registrirano po 1.5.1998.

lp

Kje naj dobim duplikat, ker kartončka od prodajalca nisem dobil (založil?), prepis opravil brez vprašanj in problemov (sej zato hudiča sem pa na tisti kartonček čisto pozabu).

Lojzi ma vas rad

Objavljeno

Kje naj dobim duplikat, ker kartončka od prodajalca nisem dobil (založil?), prepis opravil brez vprašanj in problemov (sej zato hudiča sem pa na tisti kartonček čisto pozabu

kopijo oz en izvod ima v arhivu upravna enota,kjer je bila izdana prva prometna. tam ti izdajo uradno kopijo, če jih lepo prosiš pa plačaš upravno takso za izdajo prepisa oz. duplikata.

lp marijan

Objavljeno

quote:

kopijo oz en izvod ima v arhivu upravna enota,kjer je bila izdana prva prometna. tam ti izdajo uradno kopijo, če jih lepo prosiš pa plačaš upravno takso za izdajo prepisa oz. duplikata.

Postopek ni čisto tak, priporočam prebrati tisto, kar je skrito za gumbkom Postopek pridobitve nadomestne izjave ...

na dnu strani

http://www.usm.mzt.si/Vozila.sl.htm

Brrrm

Objavljeno

quote:

tudi jaz ne zastopim tega o kartončkih, ampak izjava preglednika je bila taka. potem mi je na kartončku pokazal, kjer piše, da moraš le tega imeti vedno s seboj. rekel je da ga lahko zahteva tudi policaj na cesti. nič več mi ni jasno, da mi je sploh kaj jasno

To je bil stric preglednik malo preveč brihten.

Na izjavi piše:"... Uporabnik vozila, ki ga ni potrebno registrirati, mora to izjavo imeti VEDNO PRI SEBI, kadar uporablja predmetno vozilo...."

To, da ga moraš imeti (homologacijski kartonček namreč) s seboj velja za neregistrirane zadevščine, na primer ta trenutek še za skuterje.

Bolj zanimiv je ta odstavek:

"Ta izjava je do prvega tehničnega pregleda vozila veljavna samo skupaj s potrdilom o opravljenih rednih servisih v servisni knjižici."

Torej, če hoče kdo kaj komplicirati in če si pristaš sam svojega mojstrstva, se lahko opečeš.

Brrrm

Objavljeno

Danes sem šel registrirat motor Aprilia SL 1000 Falco.

Stroški:

- obvezno zavarovanje + zelena karta : 96.000 SIT

- povračilo za uporabo cest: 4.750 SIT

- izdaja nalepke: 2.415 SIT

- novo prometno dovoljenje: 1.596 SIT

- upravne takse: 800 SIT

Sam postopek preverjanja serijskih številk je minil brez problemov, vendar je hotel videti tudi homologizacijske papirje (Izjava o ustreznosti in tehnični brezhibnosti vozila), tehničnega pregleda ni bilo potrebno opravljati.

Pri lepljenju nalepke sem imel srečo, da sem dobil tipa, ki je imel nekaj smisla za estetiko in vrednost vozila, tako da sva se na koncu zmenila, da mi jo je nalimal na okvir tik pod tank (tako, da se cele niti ne vidi). Ravno takrat je prišel mimo še en policaj, ki ga je zanimalo kam bo nalimal nalepko. Policaj je rekel, da so se na postaji že pogovarjali, da zna biti s temi nalepkami na motorju problem predvsem na kakšnih motozborih kjer naj bi jih po njihovem mnenju barabe z veseljem trgale stran. Rekel je, da bi bilo najboljše če bi nalepko nalimal nekam kjer bi bila skrita in bi jo lahko pokazal šele policistu če bi to zahteval.

Uradno so na tehničnem dobili navodilo, da naj se lepi na vilice ali pa na tank. Ta ki je meni lepil je rekel, da na tank pod nobenim pogojem ne misli dati ker nima preveč denarja, da bo potem, ko jo bodo odstranili plačeval barvanje.

Zanima me samo če niso mogli narediti za motorje kakšne manjše nalepke ker je ta za lepljenje na motor gromozanska (od oka 5x7cm).

Pa še nekaj za lastnike skuterjev in mopedov:

Pri nas na Jesenicah nimajo na tehničnem nobene naprave s katero bi lahko preverili max. hitrost, ki jo lahko moped doseže.

LP, FalcoR

Objavljeno

quote:

Pa še nekaj za lastnike skuterjev in mopedov:

Pri nas na Jesenicah nimajo na tehničnem nobene naprave s katero bi lahko preverili max. hitrost, ki jo lahko moped doseže.

Pri nas v Celju na AC tudi ne, za AMZS pa ne vem, vendar si bodo morali vsi, ki bi še v naprej radi služili s tehničnimi pregledi in lepljenjem, tako napravo omisliti do 1.6.2002 (89. člen Pravilnika o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil).

Brrrm

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Še en nasvet glede lepljenja nalepke, sedaj, ko jo lahko lepimo sami.

Jaz sem svojo nalepko nalepil na okvir zdraven prednjega cilindra. Sedaj pa mi je po enem tednu začela delati ušesa (v vogalih se mi je odlepila). Najbrž zaradi vročine okrog cilindra.

Naslednjič jo bom nalepil raje kam na hladno.

Objavljeno

V Ur. listu RS 56/2003 (13.06.2003) v Pravilniku o spremembah in dopolnitvah pravilnika o registrskih tablicah na motornih in priklopnih vozilih piše:

Za motorna kolesa, za katera je bila pred 27.07.2002 izdana registrska tablica, predpisana za kolesa z motorjem (rumena), se zamenja izdana registrska tablica za registrsko tablico predpisano za motorna kolesa (bela), če se izdana registrska tablica mora zamenjati za novo po določbi prvega odstavka 180. člena ZVCP ali če to zahteva lastnik vozila.

Torej lani so kolesa z motorjem (rumena tablica) postali le stroji do 50 ccm in do 45 km/h, ostali, močni, stroji do 50 ccm in do 50 km/h pa so postala motorna kolesa (bele tablice).

Kar pomeni, prej ali slej bodo nekateri kanarčki postali polarni medvedje. :D

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Včeraj mi je CELO uspelo registrirat motor!

Septembra 03 sem kupu rabljenga l.01.

Postopek je bil naslednji:

- šel na AMZS (sabo imel staro prometno, h. kartonček, pogodbo, račun)

- bjonda za pultom ugotovi napako na pogodbi (že ko sem kupoval motor sem ugotovil napačno številko šasije na prometni, kar so tudi popravili, seveda pozabili popraviti na pogodbi!!!)

- pop..... :naughty: , odšel iz NM v LJ popravit in nazaj do bjonde

- ko se končno začne tipkat in printat me vprašajo če je na motorju nalepka, ker bi mogla biti, kot pravi njihov računalnik. Povem, da nalepke ni. To se jim zdi full cudno in me skor posljejo po motor, da se sami preverijo. Se jim nisem dal, razen ce mi dajo zastonj preizkusno tablico.

- ko mi koncno verjamejo glede nalepke in se zacnejo resne stvari pa ne najdejo tablic. No na koncu se je le našla še ena :yea2: .

Zdej pa vprašanje: kako je z nalepko ali bi res morala biti gor, ali se jo vrne, ko motor odjaviš (po njihovih podatkih bi morala biti gor nalepka z veljavnostjo do aprila 2004).

Objavljeno

Nalepka je zagotovilo, da je motor tehnično pregledan in da je plačano obvezno zavarovanje.

Če ga odjaviš in ne prekineš zavarovanja, je lahko nalepka gor.

Če ga odjaviš in prekineš zavarovanje, mora nalepka dol.

Objavljeno
Zdej pa vprašanje: kako je z nalepko ali bi res morala biti gor, ali se jo vrne, ko motor odjaviš (po njihovih podatkih bi morala biti gor nalepka z veljavnostjo do aprila 2004).

1.Motor lahko ob prodaji odjaviš iz prometa. V tem primeru moraš odlepit nalepko, zavarovanje in cestnina ne veljata več. Dobiš potrdilo o odjavi in z njim lahko zahtevaš vračilo cestnine in zavarovanja! Nov lastnik potem povsem na novo registrira motor.

2.Lahko pa se vozilo le prepiše na novega lastnika. V tem primeru neha veljati le zavarovanje, cestnina pa ostane in nalepka tudi. Ko nov lastnik motor registrira, zavaruje le do datuma poteka nalepke!

Objavljeno

Ker je ravno debata o nalepkah.....znanec si je nalimal nalepko z selotejpom,ker je v kratkem nameraval zamenjati vetrobransko steklo....Ga je ustavil policaj in brez milosti cepil za 60k sit, ker ni imel fiksno zalimane nalepke...... :blink:

Objavljeno
Ker je ravno debata o nalepkah.....znanec si je nalimal nalepko z selotejpom,ker je v kratkem nameraval zamenjati vetrobransko steklo....Ga je ustavil policaj in brez milosti cepil za 60k sit, ker ni imel fiksno zalimane nalepke...... :blink:

Saj ne zgleda estetsko, če limaš nalepko na vetrobran. Na motorju so boljša mesta, pa še vidi se ne. Jaz jo imam nalimano na spodnji strani prve strehce, ki ni pobarvana ( črna plastika ) in ko me je lani ustavil policaj je bil z namestitvijo čisto zadovoljen.

Objavljeno

Se opravicujem, ker sem pozabil oment, da je bila zalimana na avtu.... :doze:

Objavljeno

Jaz imam nalepko zalimano pod sedezem, pa je prav tako v redu... mi je ena policajka delala pregled, pa sem rekel, da je pod sedezem... sem lepo dvignil sedez, pokazal, dal sedez nazaj in mi je zazelela lep dan.. jaz pa njej prav tako... :D Nobenih problemov... edino rekel sem ji, da imam spodaj zaradi tega, ker so mi eno nalepko ze namerno unicili... :P

Objavljeno

zanimivo, ko sem sam lani spraseval na tehnicnih ce lahko nalepko iz varnostnih razlogov nalepim na spodnjo stran sedeza(da mi jo kdo iz barabije ne poskoduje/odlepi), mi je decva svetovala da ne ker sedez ni fiksen del motorja in se zato lahko prenasa iz enega motorja na drugega brez vecjih naporov (kot ce bi jo v avtu nalepil na gumijaste tepihe) in da bom lahko imel necednosti z mozmi v plavem

Objavljeno
Jaz imam nalepko zalimano pod sedezem, pa je prav tako v redu...

moja pa je kar v denarnici !! pri ta plavih pa se nisem preverjal koliko $$$ je to narobe ! :wacko:

Objavljeno

Nalepko imaš lahko nalepljeno pod sedežem, če se znaš potem tako izgovoriti kot Gregs :P , samo ne na sedež, tega res lahko preenostavno zamenjaš, temveč na kakšen del, ki je bolj čvrsto spet z okvirjem tam nekje pod sedežem.

Ko smo že pri nalepkah, še avtomobilski izkušnji. Novembra sem menjal nalepko na meganu, ki sem jo pribil čisto dol v kot. Sistem s fenom in nalepka je šla lepo dol, le tisti ozki trakec na dnu, kjer je srebrna SLO, je ostal na oknu. In ker se mi ni ljubilo lomiti prstov tja dol pod plastiko, sem naslednjo nalepko nalepil v zgornji vogal vetrobranskega stekla, kjer se jo bo dalo lažje odlepiti, pa še manj moti sovoznikov pogled v svet.

Pri sharanu jo imam pa že vseskozi na sprednjem desnem stranskem trikotnem steklu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!