HOMAR Objavljeno Februar 9, 2004 Opozori Objavljeno Februar 9, 2004 Prvo nalepko na bajku niso pustili nalepit na vilice, ampak na okvir. Sedaj jo imam na vilicah in ni nobenih težav. Težave pa imam na priklopniku osebnega vozila. Nalepka ne prime, ispostavljena vremenskim neprilikam, vandalizmu, odgovornost moja ... KAJ NAREDIT sem že spraševal na tehničnem, pa ne znajo pomagat.
Brrrm Objavljeno Februar 9, 2004 Opozori Objavljeno Februar 9, 2004 Znajdi se. Za starodobnike ali pa za skuterje lahko kupiš kovinsko ploščico, ki jo privijačiš na motorcikel/skuter/moped in nanjo nalepiš nalepko. Ker je vijak pod nalepko velja, da je nalepka na neodtujljivem delu vozila. Za prikolico: vzemi kovinsko ploščico, najbolje iz nerjavnega jekla, ni potrebno barvati, privari, privij nekam na prikolico, nalepi nalepko, preko pa nekaj prozornega plastičnega. Kakšen košček pleksistekla, ali pa kaj drugega prozornega. Nalepka na prikolici velja 3 leta, zato lahko tisti prozorni hec prilepiš čez s silikonom in imaš zadevo vodaproooof. po treh letih pa vse skupaj dol odtrgaš, odpraskaš silikon in nalepko in novo zopet vse znova. Znajdi se malo, človek. :cry:
TNT Objavljeno Februar 23, 2004 Opozori Objavljeno Februar 23, 2004 Mene zanima kaksne imate izkusnje pri tehnicnem pregledu s prevec obrabljenimi gumami (zadnja). Nekako se mi jo ni zdelo smiselno lansko leto menjat, sedaj pa ... nisem ravno sam svoj mojster in bi rad motor najprej registriral in nato veselo peljal na zamenjavo gume. Predvsem me zanima ce so pri tehnicnih pregledih kaj tolerantni glede tega in ti verjamejo na besedo da bos sel menjat gumo.
Thundercat Objavljeno Februar 23, 2004 Opozori Objavljeno Februar 23, 2004 odvisno kje delaš tehnični kdo te gleda...naj bi bilo zakonsko napisano koliko profila mora še imet sam meni samo vizualno pogleda...enkrat je reku naj takoj po tehničnem zamenjam gume ker so na kraju...zavrnil me ni še nikoli čeprav sem vedno imel gume ki sem jih v roku 2 tednov po tehničnem zamenjal....
Brrrm Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 Slavna nalepka za tehnični pregled, se je s 138. številko uradnega lista preimenovala iz: nalepke za tehnični pregled vozila v prometno nalepko. (Uredba o spremembah in dopolnitvah uredbe o določitvi letnih povračil za uporabo cest, ki jih plačujejo uporabniki cest za cestna motorna in priklopna vozila, Ur. l. RS 138/2004)
GorazdH Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 a so to spremembo imena dodatno vračunali v ceno nalepke?? bilo bi skoraj neverjetno da ne bi :lol1: :lol1: :lol1: to je blo malo za hec...
150HP Objavljeno April 21, 2005 Opozori Objavljeno April 21, 2005 Fantje prosim za en pameten nasvet. Kot vsi veste avtomobile na tehničnem pregledu "navijajo" v zgornje obrate,da jim merijo emisije.No danes žena pelje petico (Renault) na tehničnega,lepo "navije" mašino do za njih optimalnih obratov in opravi tehničnega. Po tridesitih kilometrih nato zasveti lučka za hladilno tekočino,avto zakuha in skupaj z vodo vrže ven tudi olje. Ko sedaj poslušam motor,se sliši hrstenje nekje pri ventilih. Kaj jim lahko naredim,ker smatram da so z navijanje motorja v rdeče polje povzročili okvaro motorja? Lep pozdrav 150HP
Thundercat Objavljeno April 21, 2005 Opozori Objavljeno April 21, 2005 nebi rekel da so s tistim 5 sekundnim navijanjem uničili motor....lahko pa da...sam vprašanje kako boš to dokazal...
bu5a Objavljeno April 21, 2005 Opozori Objavljeno April 21, 2005 Na vozilih z bencinskim motorjem merijo emisije izp.plinov pri 2500 do 3500 obratov,kar pa je še daleč od "rdečega polja" pri r5.Tako da menim da je problem nastal kje drugje in ne v postopku na teh.pregledu.
Vojč Objavljeno April 22, 2005 Opozori Objavljeno April 22, 2005 Danes se odpravim z sklenjenim zavarovanjem po preizkušnjo, da bi potem pozneje šel še na tehnični pregled in še nato po staro shranjeno tablico in novo prometno dovoljenje! In pridem na upravni enoti na okence in rečem, da želim preizkušnjo da bom se lahko peljal na tehničnega! Nato me prijazna gospa vpraša oz. je vidla v prometni(odjavleni), da je motor 1999 letnik in mi reče, da ni potrebno iti na tehničnega, da naj grem kupit koleke za 3.450 SIT(novo prometno) in plačam cestnino. Potem mi je izdala novo prometno, ter staro reg. tablico. Vse skupaj porabil eno urco, pa še v tem času bil na kavici :OK: Zanima me od kdaj je to tako :? :OK:
Brrrm Objavljeno April 22, 2005 Opozori Objavljeno April 22, 2005 Od novega leta dalje. Po najnovejšem ZVCP gredo tehnični pregledi takole: ko ga kupiš (trgovinsko novega, seveda), nič ko je star eno leto, nič ko je star dve leti, nič ko je star tri leta, tehnični ko je star štiri leta, nič ko je star pet let, tehnični ko je star čest let, nič ko je star sedem let, tehnični ko je star osem let, tehnični in potem vsako leto tehnični.
Vojč Objavljeno April 22, 2005 Opozori Objavljeno April 22, 2005 ko je star sedem let, tehnični ← Ampak v prometni piše: naslednji tehnični 2007, potem bo star 8 let :hmm:
Brrrm Objavljeno April 22, 2005 Opozori Objavljeno April 22, 2005 To, kar sem zapisal, velja za danes nova vozila. Za tista malo starejša, velja podobno. Preberi si tukaj.
TSC-LABA Objavljeno April 22, 2005 Opozori Objavljeno April 22, 2005 Fantje prosim za en pameten nasvet. Kot vsi veste avtomobile na tehničnem pregledu "navijajo" v zgornje obrate,da jim merijo emisije.No danes žena pelje petico (Renault) na tehničnega,lepo "navije" mašino do za njih optimalnih obratov in opravi tehničnega. Po tridesitih kilometrih nato zasveti lučka za hladilno tekočino,avto zakuha in skupaj z vodo vrže ven tudi olje. Ko sedaj poslušam motor,se sliši hrstenje nekje pri ventilih. Kaj jim lahko naredim,ker smatram da so z navijanje motorja v rdeče polje povzročili okvaro motorja? Lep pozdrav 150HP ← Bencinski motorji z reguliranim katalizatorjem (načeloma od letnika 1995 dalje) se testirajo: 30 sekund v povišanih obratih (od 2000-3200) in nato 30 sekund na prostem teku. Načeloma je pri bencinskim motorjih zaradi povišanih obratov manj težav kot pri dieselskih, kjer se meri samo povišane od 4000-6000. Kar se tiče odgovornosti: proizvajalec je tisti, ki je predpisal način merjenja in merna območja. Če torej ta potrdi, da se merjenje opravlja, kot se, pomeni, da ob pravilnem vzdrževanju vozila slednjem mora prenesti meritve brez težav. Torej - četudi bi omenjene meritve dejansko povzročile napako na motorju, je to le dokaz, da motor ni bil vzdrževan/uporabljan v skladu z navodili proizvajalca. Tako odgovornost v celoti nosi stranka. lp TSC LABA d.o.o. - Oddelek TEHNIČNI PREGLEDI Litija
safrane Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 G. Laba v bodoče o tehničnih pregledih podučite še svoje referentke, da ne bomo po nepotrebnem delali tehničnega. Na srečo so kontrolorji dovolj strkokovni in so opazili napako referentke. :OK:
danci1973 Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Motor sem registriral, ko nalepke še niso ukinili. A kdo ve, če jo lahko sedaj odstranim!? D.
TSC-LABA Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Motor sem registriral, ko nalepke še niso ukinili. A kdo ve, če jo lahko sedaj odstranim!? D. ← NE, do izteka veljavnosti nalepke - ne. lp
RHonda Objavljeno Julij 25, 2005 Opozori Objavljeno Julij 25, 2005 A kdo ve, kje v Ljubljani in okolici mi na tehničnem pregledu ne bi gledali gum (sicer bolj iluzionistično vprašanje pa vendarle) ? To pa zato ker mam bolj race gume gor, ki so že original skoro brez profila, po 2000 km ga pa že skoraj ni več. Zdi pa se mi brezveze menjavat, ker držijo res super.
Moto32 Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 A kdo ve, kje v Ljubljani in okolici mi na tehničnem pregledu ne bi gledali gum (sicer bolj iluzionistično vprašanje pa vendarle) ? To pa zato ker mam bolj race gume gor, ki so že original skoro brez profila, po 2000 km ga pa že skoraj ni več. Zdi pa se mi brezveze menjavat, ker držijo res super. ← :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:
RHonda Objavljeno Avgust 11, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2006 Spet en problem: kam bi v Ljubljani oz. okolici peljal registrirat motor z race akrapovičem, da mi nebi sikali ? Oz. kje jih registrirate tisti z takimi izpuhi ?
motofrik Objavljeno Avgust 13, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2006 Za sportake ne vem, ampak moj Classic je vedno na polno grmel, pa ni bilo problema. Aja, sem se pripeljal in odpeljal z malimi obrati. Pa še namesto, da bi gledali delovanje svetil.., so večinoma gledali motor. Hja, prednost chopperjev pač. Mislim, da za Akrapoviča ne bi smel biti problem, je ja priznan izpuh. Samo preveč ga ne nabijat, zunaj tehničnega pa le naj sputi štimo :devil: .
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 13, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2006 Tudi moj pa race gume gor, pa zbrušene do kraja, zapečene imajo mrvice na robovih :OK: Gor pa še športni filter pa arrow odprt za dirke :OK: Kako bom pa šel jaz mimo pa nevem, še dva mesca me ne skrbi :OK:
RHonda Objavljeno Avgust 16, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2006 Spet en problem: kam bi v Ljubljani oz. okolici peljal registrirat motor z race akrapovičem, da mi nebi sikali ? Oz. kje jih registrirate tisti z takimi izpuhi ? Uspelo :OK: Ni pa uspelo zavarovanje. Eni zavarujejo na položnice, men pa reče, da prvič to sliši :BUA:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se