right there Objavljeno Julij 3, 2004 Opozori Objavljeno Julij 3, 2004 Ok, po dolgem razmisleku mi sedeta tale dva modela 2003 anniversary, in me zanima kaj si HD wannabeji ali lastniki mislite, da bi bilo treba spedenat na novemu, da bi bil vozen za daljse proge, recimo da denar ni problem (seveda je, ampak vseeno... .) ) V mislih imam kake bremze od Performance Machine, Screamin Eagle varianta za ekonomsko prestavo, mashina ce se ne motim je itak po novem z jako manj tresljaji, ceprav je to se stvar debate (ako bi jih imel ali pak ne), vecji tank pa eno king size sipo. Komentarji? Cela debata je seveda fiktivna, ti bajki mi sedejo, in je v bistvu fora in dolga zgodba da bi frend u nulo zoptimiziranega varadera, jest pa pozresnega in totalno easy HD z polnimi feltnami and the works. Tako da ce se vam le da, bi bilo lepo da se vzdrzite HD bashinga, ker kar se tice modela in firme sem se ze odlocil - ostali komentarji na izbiro upgrade-ov pa vec kot dobrodosli. LP, right there.
Hanzi Objavljeno Julij 3, 2004 Opozori Objavljeno Julij 3, 2004 Za začetek malo pomoči: Hogovci pa nekaj na splošno o HD: tule kaj pa alhko tudi sam lahko še najdeš z iskalnikom za malo razširitve obzorja :devil:
right there Objavljeno Julij 3, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Julij 3, 2004 Oboje sem seveda tudi ze prebral. Name je naredilo vtis da je HD drag motor, v katerega moras obvezno se marsikaj vloziti da je v redu kar se tice evropskih cest. Da je marsikatero popoldne posveceno sravfanju motorja in preverjanju ce je vse v redu. Meni v tej sliki ne manjka nic - pac tako sem si HD predstavljal od zmeraj, in mi sede. Kar se tice uzivantske voznje pri 80 mi je pa jako bolj vsec kot pa polaganje ovinkov v 120+, pac :yea2: all the way. Kar se tice ostalih HD lastnikov pa velja isti kljuc kot za vse, ce je v redu clovek je pac v redu, ne glede na to kaj ima pod ritjo - ze sam ve zakaj je tam kjer je, pa ce je to naivnost, preracunana zoptimiziranost ali whatever.
Mustang Objavljeno Julij 5, 2004 Opozori Objavljeno Julij 5, 2004 Ja, res je: Twin Cami občutno manj tresejo kot Evolutioni. Softaili pa imajo še celo vgrajene protiuteži, ki še bolj izničijo vibracije. Glede predelav za evropske ceste pa so moji predlogi naslednji: - obvezno AVON Venom gume - boljše bremze ne bi škodile - hladilnik za olje ostali predlogi pa: - zračni filter in vplinjač S&S - Screaming eagle auspuhi - kakšne lične torbe - če bi bil fat boy črn, bi lepo sedle tudi črne lite feltne (kot Night Train zadnje kolo) - bullet ali podobni žmigavci - druga črpalka za olje, saj lahko potem naravnaš "štand-gas" zelo nizko, kar je pri HDju prav pesem za ušesa - mogoče predelava na 1550 ccm - debelejša zadnja guma Ah ja, list could go on and on... B) :rolleyes:
Shargo Objavljeno Julij 6, 2004 Opozori Objavljeno Julij 6, 2004 Jaz ti lahko mojo varijanto obelodanim. Ze nekaj let iscem info in se odlocam, kaj storit. Kot prvo ne zelim imeti ciste klasike kot iz trgovine. Vidim, da ti tudi omenjas neke zamenjave in spremembe. Zdej je pa tko, ce kupis HD ze v osnovi ni poceni, potem pa, ko zacnes menjat podobo, pa nic ni dobro, je treba vse predelat. je pa se enkrat toliko € zraven, s tem, da z deli, ki ti ostanejo nimas kaj pocet. To je eno, drugo je pa, da tudi agregat rabi dolocene posege in je tudi najbolje kar kupit masino, ki je ze vec ali manj popedenana. No jaz se nekako odlocam kar od nule zlozit (kar je drugod po svetu ze vec desetletij itak navada). Odlocam se za SCS low neck okvir in Rev-tech agregat z razsirjenem primarnim in sekundarnim delom, za 280, ali 300 platisce na odprt jermenski prenos v prvi fazi. Drugace pa tu dobis itak samo smernice. Svetujem ti pa , da riskiras 2uri in se zapeljes do izdelovalcev takih mopedov, kar tu v SLO in ti vsaj v osnovi dajo informacije iz prve roke, da se lazje odlocis in ne meces € cez rame. :yea2:
rozi Objavljeno Julij 6, 2004 Opozori Objavljeno Julij 6, 2004 (popravljeno) Evo še moj prispevek (kot lastnik Fat Boya 2003)... Fat Boy je v osnovi harley namenjen vozniku. Zato ima sopotnik le tačke in ne celih plošč za noge, kot ima to voznik. Pa še desna tačka je zoprno postavljena med obema loncema, tako da se skoraj vsak, ki ga pelješ speče ali pa vsaj scvre čevlje na loncu. Za sopotnika je Heritage primernejši. Fat Boy ima serijsko manj opreme kot Heritage (nima kovčkov, vetrobrana, naslonjača za sopotnika, meglenk). Ampak zato Fat Boy izgleda vsaj meni lepše in manj kičasto, pa še naprej ga lahko urejaš po svoje. :P Aja, pa polna platišča pri Fat Boyu so pravi balzam za čiščenje. Le bolj redno jih moraš čistiti s posebnim čistilom za platišča, da se zavorni opilki ne zažrejo v občutljivejši aluminijast obroč. Če se imaš namen voziti na daljše ture (več ur), kupi raje Road Kinga, kjer je položaj voznika malo manj pozerski in bolj ergonomski. Pa še večje kovčke ima. Vendar tako Road King, kot vsi Touringi pri nizkih vrtljajih bolj tresejo, ker imajo agregat TC 88 gumijasto vpet. Softaili imajo agregat TC 88 B (balanced) vendar fiksno privijačen na ogrodje. Mojemu Fat Boyu se začnejo tresti ogledala pri 110 km/h. Glede tvojih želja za dodelave pa nekaj mojih izkušenj: Priporočam: - naslonjač za sopotnika (snemljiv) - cca 60 kSIT, - prtljažnik za naslonjač - ??? SIT - Screamin' Eagle izpušni lonci 95 kSIT - hladilnik za olje 105 kSIT (originalni H-D se lepše skrije, kot od Custom Chrome) - engine guard 30 kSIT pri Fismotu ali 60 kSIT original H-D - kovčki (moji so ena bolj fancy varianta = 320 kSIT) Ne prioporočam (predrago): - 6-stopenjski menjalnik 0.5 mio SIT - menjava tačk in ročk 80 kSIT - nadgradnja na 1.6l - če rabiš moč lahko z menjavo izpuhov, vplinjačev in ostale krame že veliko prispevaš. - debelejša zadnja guma - od letnika 2003 ima Fat Boy namesto 130 že 150 mm zadnjo gumo. Nekaj mm je še možno pridobiti, če odrežeš del strehce jermena, ampak ni za pretiravati. Pa še hecno izgleda motor, če daš full debelo zadnjo gumo, ne da bi pri tem pazil na proporce in dal tudi debelejši tank in vse ostalo. Še nisem probal, pa bi / bom: - vplinjači S&S - keramični zavorni diski in čeljusti Popravljeno Julij 6, 2004. Popravil rozi
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se