Skoči na vsebino

KTM 525 EXC proti Yamahi WR 450


Priporočene objave

Objavljeno

Odločam se za nakup enega od zgoraj navedenih motorjev in zato bi vas prosil za mnenje in morebitne izkušnje, dobre in slabe. Motor bom uporabljal za teren in supermoto. Seveda me zanimajo vaša mnenja in kaj mi svetujete?

Hvala in LP!

Objavljeno

Kot podatek k dodatnemu razmišljanju ...

... od leta 1999 ko so prišli prvi 4 taktni modeli KTM 400 in 520 EXC ... nato 2003 450 in 525 EXC je do danes prodanih v Sloveniji cca 80 teh tipov motornih koles.

Motorji so vsi odprti na polno moč in skoraj nihče jih ne servisira pri uradnem serviserju pa motorji delajo in delajo. Če boš padal boš pač kupoval PVC dele in kakšno ročico in to je to.

Koliko je Yamah ne vem ... pa tudi kako so obnesejo nisem zasledil.

Objavljeno

Zanimivo ... sem pričakoval, da ti bodo lastniki izbranih motorčkov kaj povedali, pa vsi molčijo.

Preverjeno ... KTM 525 EXC so na zalogi ... plačaš in pelješ.

Objavljeno

......KTM 525 EXC so na zalogi ... plačaš in pelješ.

Kolk je to $$$ z vsemi popusti in gotovinskim pologom?YamahaWR 450 f ima kar zanimivo $$$ ponudbo.

Objavljeno (popravljeno)
Kolk je to $$$ z vsemi popusti in gotovinskim pologom ?Yamaha WR 450 f ima kar zanimivo $$$ ponudbo.

Cena je 1.896.000,- sit ... v to ceno je vključeno tudi odpiranje na polno moč, kros zadnja strehica in luč, priložen pa je tudi sprednji in zadnji verižnik za bolj hard razmerjem.

Kako bi pa drugače plačal kot z gotovino ? Tudi kredit je gotovina !

Popravljeno . Popravil IKE
Objavljeno

IKE - morda z bobrovimi kožami :naughty:

Sicer pa - sicer nimam 450-ke, pač pa 400, WRko, obnese se mi lepo. Za zdaj glede originalnih delov nisme okusil cen za kaj drugega kot za ročke. Hint: kupil sem aftermarket, ker so več kot 4x cenejše.

Objavljeno

kot zanimivost naj povem, da je uvoznik spustil ceno WR 450 na 1.560.000 sit (kontaktiraj uvoznika ali dilerja) in za razliko v ceni si lahko kupiš komplet kros plastike, kakšen avspuh in goro zobnikov

pri yaponcu redko zgrešiš, čeprav je vsekakor tudi KTM vrh ponudbe (pri obeh pa vsaj na zunaj kvaliteta počasi tone)

glede na ceno, vsekakor av-373.gif

Objavljeno

Vsaj na zunaj? Kaj naj bi to pomenilo? :unsure:

Objavljeno

kvaliteta plastike KTM, zunanja obdelava bloka motorja YAM, nepremišljeno izdelana dodatna oprema-prekratki šraufi pri pri podlaganju krmila - padec, uničeni navoji v križih KTM, zadnja zavorna čeljust izgubila ploščico (dvojno vpetje), disk uniči čeljust KTM, garancije se ne prizna oz le 10%...motorjet

če pa se preskoči teh nekaj nesreč, napak, šparanj, pa gre to še vedno za ene izmed bolje izdelanih motociklov v paleti ponudbe..KTM je itak špica, ker je trenutno še bolj ozko usmerjen

Objavljeno
kvaliteta plastike KTM, zunanja obdelava bloka motorja YAM, nepremišljeno izdelana dodatna oprema-prekratki šraufi pri pri podlaganju krmila - padec, uničeni navoji v križih KTM, zadnja zavorna čeljust izgubila ploščico (dvojno vpetje), disk uniči čeljust KTM, garancije se ne prizna oz le 10%...motorjet

če pa se preskoči teh nekaj nesreč, napak, šparanj, pa gre to še vedno za ene izmed bolje izdelanih motociklov v paleti ponudbe..KTM je itak špica, ker je trenutno še bolj ozko usmerjen

Tule te žal moram malo popraviti ... govoriš na pamet ali po sistemu : baba čula - baba rekla.

Kar se tiče krmila in prekratkih vijakov pri podlaganju krmila ... originalni vijaki še pri nobenem padcu niso poškodovali navojev v križu, če je bilo krmilo vpeto na originalni nosilec, pri predelavah je pač vsak sam svoj mojster.

Kar pa se tiče zavornih ploščic, ti lahko na mail pošljem slike in ti tudi dokažem, da je šlo za napako pri vstavljanju zadnjega kolesa ( Tomaž M. je namreč menjal zadnjo gumo ) in najlažje je krivdo zvaliti na " nekvaliteten " motor.

Tu ni govora o 10 % priznavanju garancije s strani Motor Jeta, temveč gre za popust, ki ga je stranka dobila.

PS : Za nekvalitetno - površno domače šraufanje ne odgova Motor Jet, še manj pa KTM.

Objavljeno

baba vidla, baba rekla

vsi original KTM kosi, montaža domača (KTM poleg podstavkov za višanje krmila 2,9cm doda prekratke šraufe), raje urgiraj za napako, kot da nepremišljeno braniš delodajalca

spet je zanimivo, da je bila nova guma že nekaj časa na motorju, ki se je vozil in zaviral BP, defekt pa je nastopil naknadno

poškodba dejansko zgleda, kot bi napačno vstavil kolo ali pa bi slabo namestil ploščico, ki bi pod pritiskom umazanije popustila

ne rabim slikc, vem kako je bilo

če je T. lagal meni in vsem nam (tut avstrijcem?) se pa opravičujem

da še ponovim:

če pa se preskoči teh nekaj nesreč, napak, šparanj, pa gre to še vedno za ene izmed bolje izdelanih motociklov v paleti ponudbe..KTM je itak špica, ker je trenutno še bolj ozko usmerjen
Objavljeno
KTM 525 EXC proti Yamahi WR 450, Pomoč pri izbiri!

po kubaturi je WR450 primerljiv EXC450, oba pa spadata tudi v cenejši zavarovalni razred pod 500cc, razlika je očitna

Objavljeno

...a tele exc se da registrirat :hmm:

450 EXC

282ma.jpg

Objavljeno
... vsi original KTM kosi, montaža domača ( KTM poleg podstavkov za višanje krmila 2,9cm doda prekratke šraufe ), raje urgiraj za napako, kot da nepremišljeno braniš delodajalca

Zgoraj nisi omenil da so poviški originalni - vzemem izrečeno nazaj.

Nočem nastopit kot branitelj delodajalca, na motorjih sedim že dobrih 20 let ... upam ter se trudim, da se postavim na realna tla in nisem pristranski.

Objavljeno
... a tele exc se da registrirat :hmm:

Vsi modeli EXC so homologirani in jih lahko registriraš.

Objavljeno

IKE kdaj bodo pa 2005 modeli prišli v igro?

Objavljeno

nimaš kaj razmišljat, kupi KTM 525

Objavljeno
nimaš kaj razmišljat, kupi KTM 525

in s čim utemeljuješ to izjavo :? :? :?

Objavljeno
in s čim utemeljuješ to izjavo :? :? :?

:kva2: Yodly je zakon !!!!!!!!!! :OK: :notworthy: :notworthy:

Objavljeno
Tule te žal moram malo popraviti ... govoriš na pamet ali po sistemu : baba čula - baba rekla.

Kar se tiče krmila in prekratkih vijakov pri podlaganju krmila ... originalni vijaki še pri nobenem padcu niso poškodovali navojev v križu, če je bilo krmilo vpeto na originalni nosilec, pri predelavah je pač vsak sam svoj mojster.

Kar pa se tiče zavornih ploščic, ti lahko na mail pošljem slike in ti tudi dokažem, da je šlo za napako pri vstavljanju zadnjega kolesa ( Tomaž M. je namreč menjal zadnjo gumo ) in najlažje je krivdo zvaliti na " nekvaliteten " motor.

Tu ni govora o 10 % priznavanju garancije s strani Motor Jeta, temveč gre za popust, ki ga je stranka dobila.

PS : Za nekvalitetno - površno domače šraufanje ne odgova Motor Jet, še manj pa KTM.

sem bil poleg na brod moravice in ni bilo nič naribe zmontirano - buče

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!