IKE Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 sem bil poleg na brod moravice in ni bilo nič naribe zmontirano - buče Jaz mojo trditev lahko dokaže ... kako pa lahko ti tvojo ?
BRANE Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 a mi lahko kdo razloži kako da je mogoče, da pri 640-tki pade zatič iz prednje zavorne čeljusti in pol vse skupaj fino zablokira? HALO!? menim, da je tole zelo, zelo nedopustna napaka!! še dobro, da je bla nizka hitrost..
boris22 Objavljeno Oktober 23, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2005 Mene pa zanima kako lahko v nekaterih državah npr. Italija se najdejo ljudje ki so kupili novega ktm exc 525 supermoto. Baje že v originalu supermoto in ne enduro ki so mu zamenjali gume. Kako je to mogoče? Kaj v sloveniji se da tudi takšnega kupit ker na ceniku jih nisem najdu. Potem sem šel na google pa našel kar nekaj takih primerkov. Malo se mi zdi čudno.
robberrt Objavljeno Oktober 23, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2005 sam imam EXC400, naredil cca 1000km v enem letu, predvsem se vozim pozimi in ni nobenih problemov. Motor je letnik 2002, imam sicer komplet higashi izpuh, moči imam pa vrh glave, ni nikakršne potrebe po 525 ali kaj več. Kar je pa najbolje je pa da registracija pride cca 45000sit čez celo leto. Dela brez problema, letos bom naredil pred zimo servis, olje, filtri, pa ventile naštelat in to je to. Ima pa 3400 prevoženih km. Deli so tamal problem, vse je v najkasneje dveh dneh tukaj pri zastopniku, pa tud cene niso vrtoglave.
Rock-46 Objavljeno Oktober 24, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2005 Jaz bi vzel KTM...ga mam tud sam in sm izjemno zadovoln, res da je 640lc4, samo ker imam enduro in supermoto feltne mi je vsec da je mal mocnejsi.Dele dobis hitr, drgac pa v avstrijo jih mas pa takoj. Jst bi ze zato ktm ,ker yamaha 450 nima starterja, vsaj tastare ga niso imele, men dost pomen, sred gmajne samo gumbek, ne pa skakanje po kurblu.. LP;Rock-46
lightning Objavljeno Oktober 24, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2005 WR 450 ima štarter :) Mogoče si mislil na WR 400/426 ki ga pa res niso imele.
BRANE Objavljeno Oktober 25, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2005 (popravljeno) wr ima štarter,exc tudi, wr je menda bolj vodljiva, manj problematična glede pomanjkanja tehnike kukr exc, pač zaradi zadnjih vag, eden mi je trdil da je lažja, e pa wr bolj nerodna za nizkorasle, moči je pr obeh še in še.. vzmetenje pr obeh tam-tam, mogoče wr mičkeno premehka, exc ima elektronski šteuc (kukr od bicikla) wr ima čisto navadnega, analognega.. feltne pr obeh excel, vplinjač kehin pri obeh, sistem nastavljanja ventilov pri wr je s podložkami, skoraj ne rabi vzdrževanja, ktm nevem kake periode štelanja ventilov ima, olje se menja pri obeh nekje na 1000 km, deli so dražji za wr, exc bo prej zakuhal, nima expanzije, originalen nima nobene zaščite motorja, wr se i zdi ičkeno bolj komplicirano izdelana, grd auspuh, ni mi všeč exotika, titan na kolenu avspuha, pa še dokaj izpostavljeno udarcem je. ja, tole zgoraj velja za yamaho wr 450 pa za ktm exc 450/400 Popravljeno Oktober 25, 2005. Popravil BRANE
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se