Skoči na vsebino

Tišanje krosov


Lance

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Lep forum mate tule, ni kaj.

Trenutno še nisem lastnik nobenega motorja, upam pa da bom čimprej(treba denar zbrat :P )

No, zanima me sledeče. Zelo so mi všeč 250ccm krosovci, rabljeni so mi tudi cenovno dostopni. Kaj vse je treba na takšnem motorju naredit da ga lahko normalno registriram(beri: opravi tehnični) in koliko to v povprečju stane?

Zanima me pa tudi zvok. Ali je kros motor možno potišat? Tudi če bi se zgubilo na moči, samo da se ga utiša. Vem da se nekaterim to zlo čudno zdi, sam rad bi pač tiho žvadco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko pa kupiš katero hard enduro varjanto, ki ima registracijo, ker ima potrebne stvari...pa se tud po gmajni voziš.....vpraši cyc-a....za njegovo mofo.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cross motorja razen s kakimi kiti, ki se jih v tujini celo da dobit, ne moreš registrirat. Hard endure so druga pesem, jaz imam WR400 street, kar pomeni da so ji v Delta-Teamu zamenjali prednji žaromet, dodali smerokaze in baje nekaj naredili na izpuhu. Ta je zelo tih, ni mi pa sicer jasno, kaj bi lahko naredili, ker je povsod zavarjen, nič ne zgleda, da bi se ga dalo razstaviti, da bi kaj not dal ...

Na samem loncu sicer piše "not for road use". Ampak je menda nenormalno tih, po D.J.-evih besedah. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jason, očitno nisi opazil, ampak meni odgovarja da imam tih motor, ker vem, da s tem manj motim bitja okoli sebe v hosti/naravi. Za jagre me boli k* sicer, ampak za živali pa ne. Sem že imel primer da sva se (ob prižganem motorju) gledala z veverico na razdalji kake 3-4m :OK: ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda se da krosko registrirat, ampak boš do trenutka ko ti bo to ratalo osivel in ratal plešast

raje zbiraj denar in kako sezono potrpi brez motorja, potem pa nabavi nekaj v stilu KTM 200, 250 EXC, ampak če misliš s tem motorjem kar tako malo po cestah se vozit, je to velika napaka, če pa imaš registracijo v mislih samo zaradi občasne legalne cestne vožnje, potem pa OK

cyc, avspuh na WR je tovarniško homologiran in ni predelan, street kit pomeni samo žmigavce (nenujno), štop luč (nujno), prednjo pozicijo (?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na zvare imaš verjetno prav, čeprav so meni v času nakupovanja omenjali glušilec v roru, sploh pa - zakaj bi pisalo "not for road use" mi ni jasno :? Nič manj nepšrimeren ni od kagega FZSja iz tistega časa, ne en ne drugi nimata katalizatorja, kar se glasnosti tiče bi se pa dalo razpravljati ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če motor nima katalizatorja še ne pomeni da ne ustreza zapovedanim normam o izpuščanju emisij v zrak....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cyc kdorkoli ti je to povedal, je govoril smešnice :D

okvir avspuha uporabljajo isti za USA in Ev. trg in na njem piše N.R.U., ampak še dobro pogledaš avspuh na WR za ZDA tržišče, je opazna razlika z najinim, ker dotični ima res snemljiv dušilec in verjem da je tut boljši ta avspuh od najinih

wr42k.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore zaenkrat.

Trik je v tem, da glede motorjev nimam pravzaprav blage. Še nikol tud nism pelu kirgakol krosa al pa pravega motorja.

Že od malega sm nor na downhill, x-country in podobne varjante z biciklom, zadnje čase pa nekok ne najdem časa, pa tud volje da bi gor v hrib gonu:>

Tko da zdej študiram da bi dal nekaj (beri: minimalno) denarja in si udobu kako žvadco za ganjat po gozdovih in makedamu.

Za po cesti(beri: šminkarjenje :D ) ga ne mislim met, sam do fajne potke je ponavad treba it po asfaltu, še posebi je pa problem če je malce dlje. Glede policaj sem eden izmed tistih, ki res nima sreče, do bežanja mi pa tud ni, tak da bi blo fino če bi lahk mel registriranga.

Glede zvoka bi se pa zgleda že dal nekok potišat auspuh. Z unimi strici na tehničnem bi se pa že zmenu, da mi je mar do narave in nočem da kak star planinc dobi infarkt zarad mene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol je KTM EXC 2-takt taprava stvar zate, ker je homologiran za na cesto in pa tut moči ne manjka

pravjo da je 200cc idealen mix vodljivosti in moči, se pa ena prodaja na štajerskem koncu za nekje 700.000 kar je polovica denarja dobrega downhilarja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!