strom Objavljeno December 22, 2001 Opozori Objavljeno December 22, 2001 OK, še vedno nisem pogruntal kaj muči mojega 85 GPZ 600R. Problem je sledeč... Glava motorja dobi olje po lajtngi ki teče po zunanji strani mašine, se razdeli v dva dela in gre na obe (levo in desno očitno) polovici glave na zadnji strani. Od tam se razdeli v glavi in maže zadnjo odmično, kjer sta zopet dve lajtngi na sprednjo odmično gred. Vezava je X (leva zadnja - desna sprednja, desna zadnja - leva prednja) Olja je povsod dovolj, le na prednji desni strani ne. Leva je OK. Oljne poti so čiste. Pregledano 3x. Leva stran plava v olju, desna pa ne. Edina razlaga ki jo še vidim je, da nekje na zadnji levi polovici (od tam gre bakrena lajtnga na sprednjo desno stran) nekje olje malce preveč prosto teče ven in zato pritisk naprej na sprednjo desno stran pade. Nimam pa pojma kje bi to lahko bilo oz. kako bi to lahko preveril. Oljno pumpo sem dobil drugo, rabljeno sicer ampak v boljšem stanju kot je bila prejšnja. Če ima še kdo kakšno idejo... HELP HILFE NAPOMAGAJTE etc... LP Uredil - Ice on 26/01/2002 16:45:09
strom Objavljeno December 23, 2001 Avtor Opozori Objavljeno December 23, 2001 quote: Ce se ti ideja ne zdi dobra si sam kriv, ker hočeš kakršno koli. Ideja, torej: Na lajtungo po kateri olje pride ven normalno nek čep na koncu naredi, mogoče je kje kak trši del v drugi "zamašeni " lajtungi, in bi ga znalo to ven porinit.Al pa mogoče samo malo obrnit. (na to sem se spomnil ko se je kolegu vodni kamen naredil na lajtungi za vodo pri brisalcih avtomobila. Zadeva rešena v 5 min.) Obilo uspeha Tudi to mi je že padlo na pamet.. pa sem spihal lajtngo s kompresorjem. Zadeva je OK... Rad bi že zrihtal tole, da prodam... sej ma generalko narjeno drgač mašina ampak 1100ccm kliče... LP
strom Objavljeno December 23, 2001 Avtor Opozori Objavljeno December 23, 2001 quote: Dej malo povprašaj kakšnega serviserja,čeprav je po mojem kriva ravno oljna pumpa. Sicer bom pa ta teden videl kolega, ki je že veliko motorjev pošravfal,pa ga bom vprašal kaj bi to lahko bilo. Ugotovitve sporočim takoj! LP Leteči TNX, Leteči... skoraj težko verjamem da bi bila oljna pumpa, ker na zadnji odmični in na levem delu sprednje je olja FULL. Sicer pa dobim še eno baje zehr gut pumpo enkrat okrog novega leta... Če pa še to ne bo, potem grem pa podret mašino v prafaktorje. LP
Leteči Objavljeno December 28, 2001 Opozori Objavljeno December 28, 2001 Sem vprašal. Tip je reku da je zadeva čudna če je pumpa dobra. Da se njemu zdi edina možna varianta še, da ti preprosto nekje preveč ven teče,probaj pač,zamaši na enmu koncu pa boš vidu če bo olje pršlo al ne. Drgač pa nimava več nobene ideje pa tud motorja ne poznam dost dobr,če bi vidu kok je zadeva narjena bi mogoče lohk kej več reku. LP Leteči
strom Objavljeno December 29, 2001 Avtor Opozori Objavljeno December 29, 2001 Sem še enkrat pregledal lajtngo, pa je zadeva miljaužnt % OK. Sicer bom pa poizkusil dobit nekje manometer za zmert pritisk olja pa da vidm kakšna je kej scena. Tnx za info, če se pa kdaj kej okolo rož. dol. potikaš pa powej al se pa oglas. LP
strom Objavljeno December 30, 2001 Avtor Opozori Objavljeno December 30, 2001 quote: To bo v redu, če boš zmeru z manometrom,boš točno vedu kaj in kako. Napiš kaj si ugotovu, ker me zanima kaj bi to bil za en hudič. Sicer sm pa vsak teden v Rožni, k v študentskem naselju v vrsti na mrazu za bone čakam,tok da se lohk oglasm pa bi skup kej ugotovla. Sam bi blo v red če bi vedu kje se nahajaš. LP Leteči Manometra še nimam.. si bom probu sposodit po noumu letu. Prej bom pa zamašu dovod za zadno desno-predno levo lajtngo pa bi mogl povečat pritisk tam kjer je zdej premal olja. Bomo vidl če bo kej bolš. Malce tole sicer spominja na elbartovo idejo ampak lajtnge ZIHER niso zamašene. Prej da kje preveč olja ven pluva pa tako zgubi pritisk. Else bomo pa komplet mašino še enkat podrl da bomo vidl če je to res. Bom jutr (nedelja) probu tole foro, tko da mi magar pošl mail na primoz.lah@ijs.si pa ti powem kje sem oz. kako me najdeš. Sicer je pa manj kot 10min od študenta. Peš seveda. LP Uredil - strom on 30/12/2001 01:48:09
strom Objavljeno Januar 2, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Januar 2, 2002 Dobil en manometer, ampak še nisem pomeril. Spucal še enkrat sprednji desni konc odmične in vse kar ma karkoli veze z oljem tam. Sposodil si večji kompresor pa še enkrat prepihal vse. Sedaj imata oba dela sprednje odmične približno enako olja. Še vedno ga je manj kot na zadnjih odmičnih, ampak še bo še vedno premalo je definitivno pumpa. Problem je pa v tem, da noče ugasnit lučka za pritisk olja. Izsledil zadevo na žico, ki sem jo najbrž priprl ob ohišje guarda za verigo, pa je vedno povezana na GND. Sestavil zadevo do konca, vžgala je v drugem poizkusu, na štantgasu delala normalno, pa še vedno ima njami zvok. Iz glave motorja pa ni bilo slišati nobenih nezdravih zvokov. Ko bom popravil stikalo pritiska olja bom zalaufal zadevo za ene 5-10 min, da se ornk segreje mašina, potem bomo pa videli. LP
svetipeter Objavljeno December 11, 2004 Opozori Objavljeno December 11, 2004 Morda je že bilo in nisem zasledil. Že precej dolgo časa se prodaja tale zadevščina na netu: http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=21620 Ima kdo kaj več informacij o tem motorju? Prodajalec sicer pravi, da je brezhiben, pa saj vsi vemo, da to vsakdo reče.
strom Objavljeno December 17, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 17, 2004 Morda je že bilo in nisem zasledil. Že precej dolgo časa se prodaja tale zadevščina na netu: http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=21620 Ima kdo kaj več informacij o tem motorju? Prodajalec sicer pravi, da je brezhiben, pa saj vsi vemo, da to vsakdo reče. ← OK, malo pozno, ampak nimam časa zadne cajte zahajat sem Moj bivši ziher ni. Preveč lep zgleda. Pri mojem sem zamenjal oljno pumpo pa je blo. Zlo radi grejo ležaji glavne gredi pr teh zadevah, tko da če je cena ugodna, vržeš še par ksit za novo oljno pumpo, menjaš še olje pa filter in se voziš. Pazi na čudne zvoke pr mašini. Če je kej, pusti pri miru zadevo in išči dalje. Noben kawasaki ne laufa lepo na štantgasu... se vsi malo zaganjajo. Še se sliši ropotanje iz mašine, pa neha ko stisneš sklopko... je vseeno OK. Večina to dela, nič narobe. Poglej če ima raven okvir, vilice, OK ležaje v križu... Vse ostalo je pa potrošni material. Zgleda pa res lep. Če se ne boš odločil, povej koliko hoče zanj. Me skor mal matra spet..... za pozim... oklep prov pride. Če te še kej zanima, pa vprašej. Nekej delov bi se še najdl pr men. Tut fuč oljna pumpa je še nekje bla. Lahko pokažem kako ne sme zgledat hehe. LP PS: 85 letnik je bil brez oljnega hladilnika, je imel samo vodni. Kasnejši so imeli pa oba. Sam za info.
Gregs Objavljeno December 17, 2004 Opozori Objavljeno December 17, 2004 Tudi mene zanima cena... povej, če si jo izvedel! Mogoče malo nostalgije... GPZ... ljubezen večna... (neglede na kubikažo)... :wub:
strom Objavljeno December 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 18, 2004 Dej mer, pol boš hondo prodal Gregs. LP
svetipeter Objavljeno December 19, 2004 Opozori Objavljeno December 19, 2004 Tudi mene zanima cena... povej, če si jo izvedel! Mogoče malo nostalgije... GPZ... ljubezen večna... (neglede na kubikažo)... :wub: ← Cena tele zadevšne je 400.000 in mislim, glede na pogovor s prodajalcem, da se pod 350.000 ne bi dalo zment. :hmm: Sumljivo mi je ravno to, da je prelep in ima premalo prevoženih (30k) :?
svetipeter Objavljeno December 19, 2004 Opozori Objavljeno December 19, 2004 OK, malo pozno, ampak nimam časa zadne cajte zahajat sem Moj bivši ziher ni. Preveč lep zgleda. Pri mojem sem zamenjal oljno pumpo pa je blo. Zlo radi grejo ležaji glavne gredi pr teh zadevah, tko da če je cena ugodna, vržeš še par ksit za novo oljno pumpo, menjaš še olje pa filter in se voziš. Pazi na čudne zvoke pr mašini. Če je kej, pusti pri miru zadevo in išči dalje. Noben kawasaki ne laufa lepo na štantgasu... se vsi malo zaganjajo. Še se sliši ropotanje iz mašine, pa neha ko stisneš sklopko... je vseeno OK. Večina to dela, nič narobe. Poglej če ima raven okvir, vilice, OK ležaje v križu... Vse ostalo je pa potrošni material. Zgleda pa res lep. Če se ne boš odločil, povej koliko hoče zanj. Me skor mal matra spet..... za pozim... oklep prov pride. Če te še kej zanima, pa vprašej. Nekej delov bi se še najdl pr men. Tut fuč oljna pumpa je še nekje bla. Lahko pokažem kako ne sme zgledat hehe. LP PS: 85 letnik je bil brez oljnega hladilnika, je imel samo vodni. Kasnejši so imeli pa oba. Sam za info. ← Hvala, hvla, hvala... :OK: Kot sem že napisal, sumljiva mi je ohranjenost, pa prevoženi kilometri. Prodaja se pa že tudi celo večnost!
strom Objavljeno December 19, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 19, 2004 350k... če zamenja sp. gumo pa je še celo leto registriran. Sicer pa tut tolarja ne več k 250. LP
svetipeter Objavljeno December 19, 2004 Opozori Objavljeno December 19, 2004 Se strinjam 250k je kr prava cena <_< , sam mislim, da nea bo slo .)
strom Objavljeno December 20, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2004 do pomladi je še dolga... za ta dnar itaq ne bo kupca. Če pa bo, nej ga pa kar ma, ane? LP
jerci Objavljeno December 20, 2004 Opozori Objavljeno December 20, 2004 Motor je skor sigurn naredu ze vec km. Tok kilometrov se nardi v 2-3 sezonah ne pa 15-ih.
strom Objavljeno December 20, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2004 hmm... moja yamahca je letnik 78 pa ma neki čez 70kkm... al pa 170... nisem ziher.... ampak tut če je 170 je mal. Vse sorte je možno... vem pa tut za 93 letnik mopet k ma 15.000 pa to... Tko da je itaq useen kolk km ma... važn d so gume kul, oljna pumpa, ketnca za ventile, zobniki, ketna,.... pa itak kompresija. LP
jerci Objavljeno December 20, 2004 Opozori Objavljeno December 20, 2004 Moj fotr ma kolo, tri leta star pa ma 10.000 km :D
SiR Objavljeno December 21, 2004 Opozori Objavljeno December 21, 2004 Moj fotr ma kolo, tri leta star pa ma 10.000 km :D ← a lahko prosim debate omejite na bistvo=motor? Kr tko mal klepetanju in štosiranju o kilometrih itd. so bolj primerne teme v forumskem sklopu z naslovom "Kr Neki"... Tule naj bi tekle kolikor tolikor resne debate o motorjih... Hvala! :)
strom Objavljeno December 21, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 21, 2004 a lahko prosim debate omejite na bistvo=motor? Kr tko mal klepetanju in štosiranju o kilometrih itd. so bolj primerne teme v forumskem sklopu z naslovom "Kr Neki"... Tule naj bi tekle kolikor tolikor resne debate o motorjih... Hvala! :) ← evo.. tole lohk kr ven vržeš LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se