Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 600 R


strom

Priporočene objave

OK, še vedno nisem pogruntal kaj muči mojega 85 GPZ 600R.

Problem je sledeč...

Glava motorja dobi olje po lajtngi ki teče po zunanji strani mašine, se razdeli v dva dela in gre na obe (levo in desno očitno) polovici glave na zadnji strani.

Od tam se razdeli v glavi in maže zadnjo odmično, kjer sta zopet dve lajtngi na sprednjo odmično gred. Vezava je X (leva zadnja - desna sprednja, desna zadnja - leva prednja)

Olja je povsod dovolj, le na prednji desni strani ne. Leva je OK.

Oljne poti so čiste. Pregledano 3x. Leva stran plava v olju, desna pa ne.

Edina razlaga ki jo še vidim je, da nekje na zadnji levi polovici (od tam gre bakrena lajtnga na sprednjo desno stran) nekje olje malce preveč prosto teče ven in zato pritisk naprej na sprednjo desno stran pade. Nimam pa pojma kje bi to lahko bilo oz. kako bi to lahko preveril.

Oljno pumpo sem dobil drugo, rabljeno sicer ampak v boljšem stanju kot je bila prejšnja.

Če ima še kdo kakšno idejo... HELP HILFE NAPOMAGAJTE etc...

LP

Uredil - Ice on 26/01/2002 16:45:09

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ce se ti ideja ne zdi dobra si sam kriv, ker hočeš kakršno koli.

Ideja, torej:

Na lajtungo po kateri olje pride ven normalno nek čep na koncu naredi, mogoče je kje kak trši del v drugi "zamašeni " lajtungi, in bi ga znalo to ven porinit.Al pa mogoče samo malo obrnit. (na to sem se spomnil ko se je kolegu vodni kamen naredil na lajtungi za vodo pri brisalcih avtomobila. Zadeva rešena v 5 min.)

Obilo uspeha

Tudi to mi je že padlo na pamet.. pa sem spihal lajtngo s kompresorjem. Zadeva je OK...

Rad bi že zrihtal tole, da prodam... sej ma generalko narjeno drgač mašina ampak 1100ccm kliče...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Dej malo povprašaj kakšnega serviserja,čeprav je po mojem kriva ravno oljna pumpa.

Sicer bom pa ta teden videl kolega, ki je že veliko motorjev pošravfal,pa ga bom vprašal kaj bi to lahko bilo.

Ugotovitve sporočim takoj!

LP

Leteči

TNX, Leteči... skoraj težko verjamem da bi bila oljna pumpa, ker na zadnji odmični in na levem delu sprednje je olja FULL.

Sicer pa dobim še eno baje zehr gut pumpo enkrat okrog novega leta...

Če pa še to ne bo, potem grem pa podret mašino v prafaktorje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vprašal.

Tip je reku da je zadeva čudna če je pumpa dobra.

Da se njemu zdi edina možna varianta še, da ti preprosto nekje preveč ven teče,probaj pač,zamaši na enmu koncu pa boš vidu če bo olje pršlo al ne.

Drgač pa nimava več nobene ideje pa tud motorja ne poznam dost dobr,če bi vidu kok je zadeva narjena bi mogoče lohk kej več reku.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem še enkrat pregledal lajtngo, pa je zadeva miljaužnt % OK.

Sicer bom pa poizkusil dobit nekje manometer za zmert pritisk olja pa da vidm kakšna je kej scena.

Tnx za info, če se pa kdaj kej okolo rož. dol. potikaš pa powej al se pa oglas.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

To bo v redu, če boš zmeru z manometrom,boš točno vedu kaj in kako.

Napiš kaj si ugotovu, ker me zanima kaj bi to bil za en hudič.

Sicer sm pa vsak teden v Rožni, k v študentskem naselju v vrsti na mrazu za bone čakam,tok da se lohk oglasm pa bi skup kej ugotovla.

Sam bi blo v red če bi vedu kje se nahajaš.

LP

Leteči

Manometra še nimam.. si bom probu sposodit po noumu letu. Prej bom pa zamašu dovod za zadno desno-predno levo lajtngo pa bi mogl povečat pritisk tam kjer je zdej premal olja. Bomo vidl če bo kej bolš. Malce tole sicer spominja na elbartovo idejo ampak lajtnge ZIHER niso zamašene. Prej da kje preveč olja ven pluva pa tako zgubi pritisk. Else bomo pa komplet mašino še enkat podrl da bomo vidl če je to res.

Bom jutr (nedelja) probu tole foro, tko da mi magar pošl mail na primoz.lah@ijs.si pa ti powem kje sem oz. kako me najdeš. Sicer je pa manj kot 10min od študenta. Peš seveda.

LP

Uredil - strom on 30/12/2001 01:48:09

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobil en manometer, ampak še nisem pomeril.

Spucal še enkrat sprednji desni konc odmične in vse kar ma karkoli veze z oljem tam. Sposodil si večji kompresor pa še enkrat prepihal vse.

Sedaj imata oba dela sprednje odmične približno enako olja. Še vedno ga je manj kot na zadnjih odmičnih, ampak še bo še vedno premalo je definitivno pumpa.

Problem je pa v tem, da noče ugasnit lučka za pritisk olja.

Izsledil zadevo na žico, ki sem jo najbrž priprl ob ohišje guarda za verigo, pa je vedno povezana na GND.

Sestavil zadevo do konca, vžgala je v drugem poizkusu, na štantgasu delala normalno, pa še vedno ima njami zvok.

Iz glave motorja pa ni bilo slišati nobenih nezdravih zvokov. Ko bom popravil stikalo pritiska olja bom zalaufal zadevo za ene 5-10 min, da se ornk segreje mašina, potem bomo pa videli.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Morda je že bilo in nisem zasledil. Že precej dolgo časa se prodaja tale zadevščina na netu:

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=21620

Ima kdo kaj več informacij o tem motorju? Prodajalec sicer pravi, da je brezhiben, pa saj vsi vemo, da to vsakdo reče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda je že bilo in nisem zasledil. Že precej dolgo časa se prodaja tale zadevščina na netu:

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=21620

Ima kdo kaj več informacij o tem motorju? Prodajalec sicer pravi, da je brezhiben, pa saj vsi vemo, da to vsakdo reče.

OK, malo pozno, ampak nimam časa zadne cajte zahajat sem

Moj bivši ziher ni. Preveč lep zgleda.

Pri mojem sem zamenjal oljno pumpo pa je blo. Zlo radi grejo ležaji glavne gredi pr teh zadevah, tko da če je cena ugodna, vržeš še par ksit za novo oljno pumpo, menjaš še olje pa filter in se voziš.

Pazi na čudne zvoke pr mašini. Če je kej, pusti pri miru zadevo in išči dalje.

Noben kawasaki ne laufa lepo na štantgasu... se vsi malo zaganjajo.

Še se sliši ropotanje iz mašine, pa neha ko stisneš sklopko... je vseeno OK. Večina to dela, nič narobe. Poglej če ima raven okvir, vilice, OK ležaje v križu...

Vse ostalo je pa potrošni material.

Zgleda pa res lep. Če se ne boš odločil, povej koliko hoče zanj. Me skor mal matra spet..... za pozim... oklep prov pride. Če te še kej zanima, pa vprašej. Nekej delov bi se še najdl pr men. Tut fuč oljna pumpa je še nekje bla. Lahko pokažem kako ne sme zgledat hehe.

LP

PS: 85 letnik je bil brez oljnega hladilnika, je imel samo vodni. Kasnejši so imeli pa oba. Sam za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima cena... povej, če si jo izvedel! Mogoče malo nostalgije... GPZ... ljubezen večna... (neglede na kubikažo)... :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima cena... povej, če si jo izvedel! Mogoče malo nostalgije... GPZ... ljubezen večna...  (neglede na kubikažo)... :wub:

Cena tele zadevšne je 400.000 in mislim, glede na pogovor s prodajalcem, da se pod 350.000 ne bi dalo zment. :hmm:

Sumljivo mi je ravno to, da je prelep in ima premalo prevoženih (30k) :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, malo pozno, ampak nimam časa zadne cajte zahajat sem

Moj bivši ziher ni. Preveč lep zgleda.

Pri mojem sem zamenjal oljno pumpo pa je blo. Zlo radi grejo ležaji glavne gredi pr teh zadevah, tko da če je cena ugodna, vržeš še par ksit za novo oljno pumpo, menjaš še olje pa filter in se voziš.

Pazi na čudne zvoke pr mašini. Če je kej, pusti pri miru zadevo in išči dalje.

Noben kawasaki ne laufa lepo na štantgasu... se vsi malo zaganjajo.

Še se sliši ropotanje iz mašine, pa neha ko stisneš sklopko... je vseeno OK. Večina to dela, nič narobe. Poglej če ima raven okvir, vilice, OK ležaje v križu...

Vse ostalo je pa potrošni material.

Zgleda pa res lep. Če se ne boš odločil, povej koliko hoče zanj. Me skor mal matra spet..... za pozim... oklep prov pride. Če te še kej zanima, pa vprašej. Nekej delov bi se še najdl pr men. Tut fuč oljna pumpa je še nekje bla. Lahko pokažem kako ne sme zgledat hehe.

LP

PS: 85 letnik je bil brez oljnega hladilnika, je imel samo vodni. Kasnejši so imeli pa oba. Sam za info.

Hvala, hvla, hvala... :OK:

Kot sem že napisal, sumljiva mi je ohranjenost, pa prevoženi kilometri. Prodaja se pa že tudi celo večnost!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

350k... če zamenja sp. gumo pa je še celo leto registriran.

Sicer pa tut tolarja ne več k 250.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do pomladi je še dolga... za ta dnar itaq ne bo kupca. Če pa bo, nej ga pa kar ma, ane?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm... moja yamahca je letnik 78 pa ma neki čez 70kkm... al pa 170... nisem ziher.... ampak tut če je 170 je mal.

Vse sorte je možno... vem pa tut za 93 letnik mopet k ma 15.000 pa to...

Tko da je itaq useen kolk km ma... važn d so gume kul, oljna pumpa, ketnca za ventile, zobniki, ketna,.... pa itak kompresija.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj fotr ma kolo, tri leta star pa ma 10.000 km :D

a lahko prosim debate omejite na bistvo=motor? Kr tko mal klepetanju in štosiranju o kilometrih itd. so bolj primerne teme v forumskem sklopu z naslovom "Kr Neki"... Tule naj bi tekle kolikor tolikor resne debate o motorjih...

Hvala! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a lahko prosim debate omejite na bistvo=motor? Kr tko mal klepetanju in štosiranju o kilometrih itd. so bolj primerne teme v forumskem sklopu z naslovom "Kr Neki"... Tule naj bi tekle kolikor tolikor resne debate o motorjih...

Hvala! :)

evo.. tole lohk kr ven vržeš

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!