Skoči na vsebino

Hitrost ubija


ceco

Priporočene objave

Tudi če bi bila vstopnina 1000 kun, se ne bi finančno izšlo. Bogati niso bogati, ker so neumni.

Hitrost ubija - letos že 20 mrtvih na cesti, lani v januarju samo 10! Se pravi 100% več! Zamislite se, če se bo ta trend nadaljeval, kako bo, ko se začne moto sezona!

In če bi imeli dirkališče, teh smrti med avtomobilisti nebi bilo po mnenju nekaterih - to je bedarija prve klase in izgovor bolj prozoren od prozornega stekla!

V državah, kjer imajo dirkališče(a) ni nič manj smrtnih primerov na cesti! Nekateri pač ne morete živeti brez izgovorov in metanja peska v oči sebi in drugim......., najhuje pa je, če sam sebi lažeš in opravičuješ svoje divjaštvo na cesti s plehkimi izgovori o potrebi po sproščanju in o neobstoju dirkališča!

Dirkališče pa naj že končno naredijo, da bo nekaterim zmanjkalo izgovorov in bodo lahko samo še tiho (prej ali slej ga bodo)! Za mnene osebno vseeno če ga ne. Jaz dirkam na PC - ju! :grim

PS: DRKALIŠČE pa že imamo...........del ga je na tem forumu!

LP Brez kocine na jeziku v zimskem jutru!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitrost ubija - letos že 20 mrtvih na cesti, lani v januarju samo 10! Se pravi 100% več! Zamislite se, če se bo ta trend nadaljeval, kako bo, ko se začne moto sezona!

In če bi imeli dirkališče, teh smrti med avtomobilisti nebi bilo po mnenju nekaterih - to je bedarija prve klase in izgovor bolj prozoren od prozornega stekla!

V državah, kjer imajo dirkališče(a) ni nič manj smrtnih primerov na cesti! Nekateri pač ne morete živeti brez izgovorov in metanja peska v oči sebi in drugim......., najhuje pa je, če sam sebi lažeš in opravičuješ svoje divjaštvo na cesti s plehkimi izgovori o potrebi po sproščanju in o neobstoju dirkališča!

Dirkališče pa naj že končno naredijo, da bo nekaterim zmanjkalo izgovorov in bodo lahko samo še tiho (prej ali slej ga bodo)! Za mnene osebno vseeno če ga ne. Jaz dirkam na PC - ju! :grim

PS: DRKALIŠČE pa že imamo...........del ga je na tem forumu!

LP Brez kocine na jeziku v zimskem jutru!

:worship:

Tudi če bi imeli več dirkališč in bi bila vožnja po njih zastonj, to nebi zmanjšalo števila žrtev na cesti. Mogoče bi jih celo povečala, saj bi na hitro izučeni dirkači svoje "znanje"hitro prenesli na ceste :BUA:

Ne se zavajat. Sem pa kljub temu za to da to prekleto dirkališče nekako zgradimo, samo možnosti za to so nikakršne. Zakaj, zaradi vsega zgoraj že zapisanega. Smo pač v SLO in ne v Bahrainu. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship:

Tudi če bi imeli več dirkališč in bi bila vožnja po njih zastonj, to nebi zmanjšalo števila žrtev na cesti. Mogoče bi jih celo povečala, saj bi na hitro izučeni dirkači svoje "znanje"hitro prenesli na ceste :BUA:

Ne se zavajat. Sem pa kljub temu za to da to prekleto dirkališče nekako zgradimo, samo možnosti za to so nikakršne. Zakaj, zaradi vsega zgoraj že zapisanega. Smo pač v SLO in ne v Bahrainu. :cry:

Izgleda, da stvari enostavno nocete dobro prebrati ali dojeti.

Izrek hitrost ubija je izgovor odgovornih.

Hitrost ni se nikogar ubila, ubilo ga je sunkovito ustavljanje, sicer ne bi nihce na letalu ali v raketah prezivel potovanja.

Kar ubija na cestah je neznanje !

Pod neznanje pa ni vsteto samo neobvladovanje vozila ampak tudi nezmoznost ocenjevanja stanja cest in obnasanja vozila (ja, tudi pri preveliki hitrosti).

In ce bi pozorno prebrali kar je danci1973 napisal in kar je ne nazadnje tudi duh sprememb zakona v zadnjem casu (ceprav se mi zdi, da so spremembe napisane bolj s prepisovanjem, kot razumevanjem) je smisel dirkalisca/poligona v tem, da bi bila voznja v okviru pridobivanja izpita na taksnem dirkaliscu OBVEZNA in SESTAVNI DEL ucnega programa.

Na cesto ne bi smel NIHCE, ki ni dozivel obcutka, kako se avto/motor iz maksimalne mozne brzine ustavlja, kako izgleda pri 100+kmh voznja skozi mokri ovinek ....

Vse te izkusnje si vozniki sedaj nabiramo na cesti, ki pa je nenadzorovano okoje, in posledica tega je zalostno dejstvo, da marsikdo tudi ne prezivi.

Pa ne mi moralizirat, kako vsi peljete po omejitvah.

Sem se s kar parimi od tukaj moralizirajocih ze peljal pa si upam trditim, da se sam peljem bistveno blizje omejitvam.

In ja to je tudi posledica dejstva, da sem na dirkaliscu preizkusil, kje so meje in v relativno varnih razmerah ugotovil kako se motor/avto obnasata pri kaerih hitrostih.

Ce bi te izkusnje pridobival na prometni cesti, danes verjetno ne bi mogel tu gorih modrovati.

PS: bmwslo, kaj mislis, da se ne bi bilo lazje spoznati z motorjem na povrsini zaprti za promet kot na spolzki, prometa polni povrsini ?

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitrost ubija - letos že 20 mrtvih na cesti, lani v januarju samo 10! Se pravi 100% več! Zamislite se, če se bo ta trend nadaljeval, kako bo, ko se začne moto sezona!

In če bi imeli dirkališče, teh smrti med avtomobilisti nebi bilo po mnenju nekaterih - to je bedarija prve klase in izgovor bolj prozoren od prozornega stekla!

V državah, kjer imajo dirkališče(a) ni nič manj smrtnih primerov na cesti! Nekateri pač ne morete živeti brez izgovorov in metanja peska v oči sebi in drugim......., najhuje pa je, če sam sebi lažeš in opravičuješ svoje divjaštvo na cesti s plehkimi izgovori o potrebi po sproščanju in o neobstoju dirkališča!

Dirkališče pa naj že končno naredijo, da bo nekaterim zmanjkalo izgovorov in bodo lahko samo še tiho (prej ali slej ga bodo)! Za mnene osebno vseeno če ga ne. Jaz dirkam na PC - ju! :grim

PS: DRKALIŠČE pa že imamo...........del ga je na tem forumu!

LP Brez kocine na jeziku v zimskem jutru!

Malo raskavo, da se lepo izrazim, se izražaš. Povedal pa si v glavnem resnico. Le tisto "naj ga zgradijo..." je morda malo mimo. Kdo je tisti, ki ga naj zgradi? V kapitalizmu je dirkališče zmeraj v lasti investitorjev. Kdo so toraj ti, ki ga naj zgradijo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitrost ubija - letos že 20 mrtvih na cesti, lani v januarju samo 10! Se pravi 100% več! Zamislite se, če se bo ta trend nadaljeval, kako bo, ko se začne moto sezona!

se delno stirnjam z tabo, dirkališče ne bo rešilo večine življenj, mogoče kakšnega, ampak ko navajaš "grozljive" številke mrtvih, navedi še da so nekatere bile tudi recimo na nezavarovanih železniških prehodih!

vsaka smrt in posledično številka (v primerjavi z lani je to +/- %) ima svojo ozadje in razlog. za reševanje pa je potrebna STRATEGIJA ne pa samo okrivit en razlog (hitrost) in pozabit na vse ostalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS: bmwslo, kaj mislis, da se ne bi bilo lazje spoznati z motorjem na povrsini zaprti za promet kot na spolzki, prometa polni povrsini ?

Načeloma se strinjam s teboj, s tole zadnjo trditvijo popolnoma. Vendar "dirkališče" tega problema ne rešuje !

Na dirkališče hodi le del motoristične populacije in to ne za to, da bi tam spoznali fizikalne lastnosti in se učil varne vožnje in .... ampak zaradi nateravanja in adrenalina. mogoče kakšen promil vseh, ki grejo na dirkališče tam samo preiskusi svoje meje in potem na cesti vozi "po predpisih" (kot jih pojmujemo motoristi :devil: ) . Ostali pa potem, ko zapustijo dirkališče le podaljšajo stezo do doma in ....

Za učenje varne vožnje je potreben poligon in inštruktor ne pa odprta pista pa gas do konca. Tam se učiš noret ne po pameti vozit oprosti.

Sam zagotovo ne bom šel na dirkališče, saj niti približno ne sodim med tiste, ki tam vozijo, pa ne zardi drugega ampak vem, da se prepočasen in bi kot tak predstavljal nevarnost na stezi. Pa tudi mika me ne posebno. Bom pa zagotovo še šel na kak trening varne vožnje. Na enem sem že bil. Pa ne to vzet kot neko moraliziranje. Kot sem zapisal že prej, sem za izgradnjo dirkališča, jo podpiram in bom najbrž tudi prišel kdaj opazovat kako se gonijo po njem (upam da bo kdaj), ampak problema varnosti na cestah to zagotovo NE rešuje. :nono:

Je pa res, da motoristi nismo vedno povzročitelji nesreče in da ima marsikdo smolo ali kako bi že temu človek rekel. Veliko pa jih trpi zaradi lastnih napak in največkrat je to prav prevelika hitrost :cry:

Zato pamet v roke, zgodi pa se lahko vsakomur . Žal je tako. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo si to zapisal, Bmwslo. In zadel žebljico na glavo. Dirkališče ni poligon za učenje varne vožnje, ampak to, kar že samo ime objekta pove, dirkališče. S takšnim objektom ali brez njega se bodo nesreče v prometu dogajale še naprej. Nenazadnje, saj je z avtomobilisti, ki jih je nekaj 100 x več kot nas, je zadeva ista. Problem je v glavi ljudi, ne v dirkališču.

Popravljeno . Popravil gattolina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma se strinjam s teboj, s tole zadnjo trditvijo popolnoma. Vendar "dirkališče" tega problema ne rešuje !

Na dirkališče hodi le del motoristične populacije in to ne za to, da bi tam spoznali fizikalne lastnosti in se učil varne vožnje in .... ampak zaradi nateravanja in adrenalina. mogoče kakšen promil vseh, ki grejo na dirkališče tam samo preiskusi svoje meje in potem na cesti vozi "po predpisih" (kot jih pojmujemo motoristi :devil: ) . Ostali pa potem, ko zapustijo dirkališče le podaljšajo stezo do doma in ....

Bi rekel, da različni ljudje hodijo na dirkališče iz različnih razlogov.

Zelo malo pa je ljudi, ki bi bili sposobni po dnevu "norenja" na dirkališču noreti še po cesti do doma ...

Če boš šel kdaj opazovat kakšno podenje po Marofu in Grobniku, boš hitro videl, da potem do doma norijo gledalci, ki so ravno prav "naspidirani" in pogumni od gledanja, obenem pa ne grejo peljat.

Za učenje varne vožnje je potreben poligon in inštruktor ne pa odprta pista pa gas do konca. Tam se učiš noret ne po pameti vozit oprosti.

In če pogledaš program na Panoniji boš videl, da je kup prireditev na dirkališču, ki ponujajo vse to. In, ne ne učiš se noret. Tam noriš ko znaš, prej in tudi kasneje pa se učiš tehnike vožnje, ki se ne razlikuje od tehnike, ki jo rabiš na cesti niti za mišji k....

Sam sem imel priložnost sodelovati na enem izmed lanskih R-Days, ki jih organizira Yamaha Austira in instruktorji iz Motoacademy do zelo dobro opravili svoje delo v vseh skupinah.

Za najpočasnejšo udeleženko, ki ni mogla slediti niti nam začetnikom so priskrbeli posebnega instruktorja.

Sam zagotovo ne bom šel na dirkališče, saj niti približno ne sodim med tiste, ki tam vozijo, pa ne zardi drugega ampak vem, da se prepočasen in bi kot tak predstavljal nevarnost na stezi. Pa tudi mika me ne posebno. Bom pa zagotovo še šel na kak trening varne vožnje. Na enem sem že bil. Pa ne to vzet kot neko moraliziranje. Kot sem zapisal že prej, sem za izgradnjo dirkališča, jo podpiram in bom najbrž tudi prišel kdaj opazovat kako se gonijo po njem (upam da bo kdaj), ampak problema varnosti na cestah to zagotovo NE rešuje. :nono:

Ja, saj priznam, da ko sem sam gledal kako se na pisti gonijo sem bil istih misli. Potem, ko sem se pa ojunačil pa sem ugotovil, da ko se enkrat giblješ v isto smer kot ostali je razlika v hitrostih relativno majhna, mogoče kakšnih 30-60kmh, razen po ravnici, tako da je veliko manj grozljivo, kot če na tribuni zadevo spremljaš.

Obenem pa sam pri prvem spoznavanju s progo oblečem svetlečo vesto in s tem označim, da sem začetnik. Se obnese. Pa še edini nisem :)

Sicer pa ne bi rad nikogar silil k dirkanju ne na dirkališču, še manj na cesti, potem ko enkrat ima izpit. Bi pa po mojem obisk dirkališča moral biti obvezen del avtošole za vsakega, ki bi želel voziti motor brez omejtive na 25kW.

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tej temi govorimo o hitrosti, ki ubija. Ne o dogajanju na dirkališčih. Kar pa si napisal, bolj ali manj drži. Vendar dirkališče nima nobene veze z morijo na slovenskih cestah. Pravtako nima veze s tehnično nebrezhibnostjo motociklov. Še manj z varčevanjem lastnikov motociklov na lastni varnosti. Dirkališče je le športni objekt in nič drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skrajni čas je že, da moderatorji to temo končno zaklenejo, ker se je enostavno izživela in preživela.

Na 24 strani smo razvlekli misli in ideje in če bi šel sedaj nekdo delati povzetek, bi vse spravil na max. 2 strani. Vsi le še ponavljamo, kar je bilo že povedano, skupnega jezika ne bomo našli. Kar je povsem logično. Tako kot jaz tudi drugi ne boste spremenili svojega prepričanja, torej se lahko pregovarjamo do onemoglosti in se le še gremo besedno 'umetnost zaradi umetnosti'.

Zatorej predlagam sledeče:

v to temo bomo v bodoče pisali samo še ideje, ki še niso bile omenjene in ki bi drastično pripomogle k povečanju prometne varnosti motoristov in posledično zmanjševanju smrtnih žrtev na cestah.

Npr.: za motoriste v avtošolah obvezno vnesti 3 urni tečaj 'Tehnika vožnje po zadnjem kolesu', vsaj dve uri pa bi bilo treba posvetiti temi 'Kako varno prehitevati v nepreglednem ovinku'. Za pridobitev dovoljenja brez omejitev pa bi bilo treba vsaj 75% uspešnosti pri pismenem in 100% uspešnosti pri praktičnem delu dodatnega izpita z naslovom '150+ km/h po slovenskih regionalnih in lokalnih cestah'.

Pa en lep pozdrav vsem skupaj, Andi.

P.S.: za tiste, ki nimate pretirane sposobnosti dojemanja in boste zato planili pokonci, ker se boste počutili užaljeni in osebno prizadeti, naj povem, da je bil zadnji odstavek mišljen bolj kot ŠALA in ne kot resen predlog - čeprav sploh ni tako neumen, kot zgleda na prvi in drugi pogled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no evo konkreten predlog:

1. IZDELA SE PRIROČNIK ZA POUČOVANJE A KATEGORIJE V AVTOŠOLI, KI NE BO SAMO VSEBOVAL RAZVRŠČANJA PO PROMETNIH PASIH IN PROMETNIH ZNAKOV.

2. INŠTRUKTORJI ZA A V AVTOŠOLAH MORAJO BITI MOTORISTI IN MORAJO VSAKE 2 LETI OPRAVITI IZPIT IZ VARNE VOŽNJE NA POLIGONU IN TEORETIČEN DEL KI PREVERI ALI OBVLADAJO PODATI ZGORAJ OPISANO TEORIJO PREŽIVETJA Z MOTORJEM.

ko se spomnim mojega izpita in 60 let starega inštruktorja ki je vožnjo motorja obvladal samo v teoriji mi je slabo. ko spoznam kakega novopečenega motorista vidim da ni dobil niti enega osnovnega nasveta kako preživet in je prepuščen učenju na cesti. da en inštruktor ne more demonstrirat kandidatom kako se pravilno zavira je katastrofa. da jim ne povejo da naj pazijo pri prehitevanju na "nenadno zavijanje na stransko pot", naj računajo da jih avtomobilist ki se vklučuje spregleda,...itd.

saj ne rečem, obstajajo svetle izjeme med inštruktorji ampak vsaj večinoma se mi zdi da inštruktorji v avtošolah sicer imajo A kategorijo ampak niso samo motoristi ali pa enostavno nimajo volje neprecenljive izkušnje predat mladim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse se začne in konča v glavi vsakega od nas. Še takšne instrukcije v avtošoli, ne morejo izničiti nestrpnosti, agresivnosti, prepotentnosti in samopoveličevanja v glavi posameznega motorista. Ne morejo te naučiti servisne kulture, ne morejo te naučiti, da servisiranje in gume stanejo, ne morejo te naučiti, da se na zaščitni opremi ne varčuje. Tak odnos imaš ali pa ga nimaš. Zato še enkrat trdim, da je prvi problem v glavah ljudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no evo konkreten predlog:

1. IZDELA SE PRIROČNIK...

2. INŠTRUKTORJI ZA A V AVTOŠOLAH MORAJO BITI MOTORISTI...

Pervy, to je to. :grim Lani spomladi naredil izpit za A. Najbolj sem pogrešal "aktivnega" inštruktorja, ki bi mi lahko svetoval (in pokazal!) kaj narediti v določenih, tudi kritičnih, situacijah. Pa da ne bo pomote, kot popoln začetnik nisem pričakoval nasvetov a la "polaganje z wheeliji", temveč praktične nasvete glede varne vožnje a la "zaviranje - višji nivo". No, potem pa pridemo do časovne ter denarne "stiske", ki zaenkrat :hmm: odpihne veliko dobrih predlogov za povečanje varnosti motoristov. Na žalost je "nadaljevalni tečaj" skoraj povsem na naših plečih...

In čeprav mi gre težko s tipkovnice, ja, hitrost (nas) ubija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitrost ubija - letos že 20 mrtvih na cesti, lani v januarju samo 10! Se pravi 100% več!

groza.

se pravi ce bo trend sel tako naprej bo ........kaj...... 250 mrtvih motoristov ?

baje se vsako leto samega sebe fenta 400+ ljudi (samomori, op.red.). tukaj pa nihce ne tuli ?

je premalo blisca in reklame v "tej" statistiki ?

koliko ljudi umre zaradi raka ?

koliko ljudi umre zaradi napacne prehrane ?

drm, jasno mi je kaj hoces povedati, vendar vsa pametovanja z vseh (ali katerekoli) strani ne bodo spremenila nic, dokler ne bo vsak sam pri sebi zacel razmisljati oz. spreminjati zorni kot uporabe vozila in cest.

in dokler vidis zjutraj zensko za volanom A6 ko zraven mobilca drzi v roki se glavnik, sminko, in rogljicek ter vse te "potrebscine" se uporablja se vprasas kdo hudica sploh vozi tisto 1,8 t tezko in 225 KM mocno raketo ?! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

groza.

se pravi ce bo trend sel tako naprej bo ........kaj...... 250 mrtvih motoristov ?

baje se vsako leto samega sebe fenta 400+ ljudi (samomori, op.red.). tukaj pa nihce ne tuli ?

je premalo blisca in reklame v "tej" statistiki ?

koliko ljudi umre zaradi raka ?

koliko ljudi umre zaradi napacne prehrane ?

drm, jasno mi je kaj hoces povedati, vendar vsa pametovanja z vseh (ali katerekoli) strani ne bodo spremenila nic, dokler ne bo vsak sam pri sebi zacel razmisljati oz. spreminjati zorni kot uporabe vozila in cest.

in dokler vidis zjutraj zensko za volanom A6 ko zraven mobilca drzi v roki se glavnik, sminko, in rogljicek ter vse te "potrebscine" se uporablja se vprasas kdo hudica sploh vozi tisto 1,8 t tezko in 225 KM mocno raketo ?! :blink:

250 jih ne bo mrtvih. Kakšnih 50 pa. Kako tudi kako ne, če pa fantov prav nobena situacija in nobena nesreča prijatelja, znanca, somotorista, čisto nič ne izuči. Še zmeraj pritiskajo do onemoglosti. Še zmeraj se vozijo samo na domačih relacijah Maribor - Šentilj ali Vrhnika - Planina (Ride) ali Koper - Kozina. Eni in isti na eni in isti relaciji. Saj ne more biti drugače. Tistih naključnih trčenj je minimalni odstotek.

Popravljeno . Popravil gattolina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj zganjajo tako veliko propagando glede vsakoletnega povečanja števila smrtnih žrtev motoristov, že res da je to vseprej kot vzpodbudno :( ampak a se zavedate da se je tudi delež motoristov v prometu povečal za kar precej % in posledičćno je logično da prihaja tudi do večjega št nesreč z smrtnim izidom.

Če se spomnite 10 let nazaj, kdo si je pa lahko kar tako privoščil nov motor, tudi pogoji plačila so se precej spremenili,sam standard življenja,pa tud sami motorji so zmeraj močnejši in hitrejši, to so vse prarametri ki posledično vplivajo na št nesreč motoristov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@'PERVY' date='4 Feb 2007 @ 13:58' post='882693']

moj inštruktor je bil ves čas nažgan ko mina... pa vse ure sem zvozil na poligonu, kjer sem že prvi dan obvladal vse vaje, potem pa samo zabijal čas in denar... :slap: :slap: :slap: :slap: :grrr :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj zganjajo tako veliko propagando glede vsakoletnega povečanja števila smrtnih žrtev motoristov, že res da je to vseprej kot vzpodbudno :( ampak a se zavedate da se je tudi delež motoristov v prometu povečal za kar precej % in posledičćno je logično da prihaja tudi do večjega št nesreč z smrtnim izidom.

Če se spomnite 10 let nazaj, kdo si je pa lahko kar tako privoščil nov motor, tudi pogoji plačila so se precej spremenili,sam standard življenja,pa tud sami motorji so zmeraj močnejši in hitrejši, to so vse prarametri ki posledično vplivajo na št nesreč motoristov.

Saj policija točno ve, zakaj. Ker pa so zgolj popisovalci dogodkov in voditelji statistik, morajo stokati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj policija točno ve, zakaj. Ker pa so zgolj popisovalci dogodkov in voditelji statistik, morajo stokati.

Hja sej to maš tud prav, saj sami prometniki itaq niso krivi, kriv je sistem, zato se mi zdi izživljanje posameznikov nad njimi bedasto konec koncev so le ljudje tako kot mi, me prav zanima kako bi mi kot policaji včasih odreagirali na vsakodnevne provokacije posameznikov.

Mislim da je največji problem že v napačnem stimuliranju njihovega kadra na cesti, ubrali so pač pot ki je zanje in za naš proračun najugodnejša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj policija točno ve, zakaj. Ker pa so zgolj popisovalci dogodkov in voditelji statistik, morajo stokati.

No, smrt niti ni najhujše. Koliko ljudi, ki se poškodujejo z motorjem, je potem deležnih dolgotrajnega in zapletenega zdravljenja ter koliko ostane invalidov? Verjetno sorazmeno ogromno, ha?

Hja sej to maš tud prav, saj sami prometniki itaq niso krivi, kriv je sistem, zato se mi zdi izživljanje posameznikov nad njimi bedasto konec koncev so le ljudje tako kot mi, me prav zanima kako bi mi kot policaji včasih odreagirali na vsakodnevne provokacije posameznikov.

Štrafal bi vse, ki bi jih lahko. Če drugega ne, bi jih zadrževal s kontrolo, da bi ja bil čimprej red v mojem revirju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja sej to maš tud prav, saj sami prometniki itaq niso krivi, kriv je sistem, zato se mi zdi izživljanje posameznikov nad njimi bedasto konec koncev so le ljudje tako kot mi, me prav zanima kako bi mi kot policaji včasih odreagirali na vsakodnevne provokacije posameznikov.

Mislim da je največji problem že v napačnem stimuliranju njihovega kadra na cesti, ubrali so pač pot ki je zanje in za naš proračun najugodnejša.

Policija bi morala delovati predvsem preventivno. Pri nas pa se lotevajo problemov tam, kjer so najmanjši ali pa jih sploh ni. Dirke Maribor - Šentilj so stara stvar. Prebivalci ob cesti se leta in leta pritožujejo. Kaj naredi policija? Nič. Postavijo radar ob cesti in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Dirke Maribor - Šentilj so stara stvar. Prebivalci ob cesti se leta in leta pritožujejo. Kaj naredi policija? Nič. Postavijo radar ob cesti in to je to.

Ne vozim pogosto po teh krajih in mer zanima par stvari:

Predvidevam, da policija z radarjem tudi koga ustavi, mu napiše kazen, predlog sodniku, točke... (?)

Predvidevam, da kaznovani kršitelji v glavnem pizdakajo, da se jim godi krivica (?)

Kakšne zakonske možnosti, razen zgoraj navedene, ima policija, da (preventivno) brzda dirkače?

(- kopanje lukenj v asfalt

- ležeči policaji

- protitankovske ovire, kot denimo na nekdanji Petržalki

- preganjanje delinkventa s policijskimi vozili, vključno s helikopterji in čolnom

- z radarjem krmiljen raketomet, ki te ob prekoračitvi hitrosti avtomatsko sestreli s ceste

- drugo............. )

Kakšne zakonske možnosti ima na enega gornjih načinov brzdani dirkač, da toži in iztoži državo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vozim pogosto po teh krajih in mer zanima par stvari:

Predvidevam, da policija z radarjem tudi koga ustavi, mu napiše kazen, predlog sodniku, točke... (?)

Predvidevam, da kaznovani kršitelji v glavnem pizdakajo, da se jim godi krivica (?)

Kakšne zakonske možnosti, razen zgoraj navedene, ima policija, da (preventivno) brzda dirkače?

(- kopanje lukenj v asfalt

- ležeči policaji

- protitankovske ovire, kot denimo na nekdanji Petržalki

- preganjanje delinkventa s policijskimi vozili, vključno s helikopterji in čolnom

- z radarjem krmiljen raketomet, ki te ob prekoračitvi hitrosti avtomatsko sestreli s ceste

- drugo............. )

Kakšne zakonske možnosti ima na enega gornjih načinov brzdani dirkač, da toži in iztoži državo?

Oh, možnosti je več. Postavitev (dnevno - med 16.30-19.00) radarjev na sami realciji in kontrola v Šentilju na eni strani in v Pesnici na drugi strani. Vmes je gostilna Donko, kjer se zbirajo. Če kdo ne ustavi, ga najdeš tam. Z lahkoto. Policija fante pozna celo po imenih. Pa nič. Ni interesa. Preprosto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!