Skoči na vsebino

Hitrost ubija


ceco

Priporočene objave

Oh, možnosti je več. Postavitev (dnevno - med 16.30-19.00) radarjev na sami realciji in kontrola v Šentilju na eni strani in v Pesnici na drugi strani. Vmes je gostilna Donko, kjer se zbirajo. Če kdo ne ustavi, ga najdeš tam. Z lahkoto. Policija fante pozna celo po imenih. Pa nič. Ni interesa. Preprosto.

Aha, potemtakem je bila moja domneva:

Predvidevam, da policija z radarjem tudi koga ustavi, mu napiše kazen, predlog sodniku, točke... (?)

napačna. Se zgodi. Zlasti meni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne. Ustavljajo tiste, ki ne divjajo in ki jim ustavijo. Ti potem plačajo zase in še za one ostale, ki se peljejo naprej. Potem pa cvilijo o statistiki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. Kakšne zakonske možnosti, razen zgoraj navedene, ima policija, da (preventivno) brzda dirkače?

- kopanje lukenj v asfalt ...

Policaji

so zelo nepraktični s temi scenami, namreč vse našteto

ne prinaša nobene dobrobiti za našo strumno polizei in Maribor.

Na

tem mestu bi se mirno lahko urili pilicijski ostrostrelci.

Morda ne bi bili tako surovi, da bi ciljali motoriste

direktno v glavo - v koleno bi bilo dovolj.

POSLEDICE TAKEGA URJENJA

Po

drugi strani bi pa dirkači dobili tako dozo adrenalina v rit,

da bi se odvisnIkov od adrenalina kar trlo na "vežbališču".

Definitivno

bi s to zabavo postala Slovenija bolj prepoznavna v svetu, saj bi se v Maribor zgrinjale

množice adrenalina željnih motoristov iz celega planeta, imeli bi najbolj izvežbane ostrostrelce,

Maribor bi zaradi nove vrste turizma zacvetel in verjetno kmalu postal slovenska prestolnica,

štajerke bi poročale/osrečile nadbogate in preživele motoriste z adrenalina pownim zakonom, kapital bi v potokih tekel po Dravi navzgor in se ustavil ob jezu falske elektrarne .. in sploh ..

:yea1: :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maribor je pravo mesto. Zato pa ga je obiskal tudi Hitler. Naprej ni hodil. Pa še pripeljal se je po "dirkališču" od Šentilja do Maribora. Globo daljnoviden mož.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Policija bi morala delovati predvsem preventivno. Pri nas pa se lotevajo problemov tam, kjer so najmanjši ali pa jih sploh ni. Dirke Maribor - Šentilj so stara stvar. Prebivalci ob cesti se leta in leta pritožujejo. Kaj naredi policija? Nič. Postavijo radar ob cesti in to je to.

V tem postu praviš, da 'postavijo radar in to je to'.

Oh, možnosti je več. Postavitev (dnevno - med 16.30-19.00) radarjev na sami realciji in kontrola v Šentilju na eni strani in v Pesnici na drugi strani. Vmes je gostilna Donko, kjer se zbirajo. Če kdo ne ustavi, ga najdeš tam. Z lahkoto. Policija fante pozna celo po imenih. Pa nič. Ni interesa. Preprosto.

V svojem naslednjem postu svetuješ postavitev radarja, pa se ne zgodi nič.

Gato, imam občutek, da se ti oglašaš na forumu samo zato, da bi imel čimveč objav. In to v skoraj vseh temah!

Ni kaj, vsestranski človek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tem postu praviš, da 'postavijo radar in to je to'.

V svojem naslednjem postu svetuješ postavitev radarja, pa se ne zgodi nič.

Gato, imam občutek, da se ti oglašaš na forumu samo zato, da bi imel čimveč objav. In to v skoraj vseh temah!

Ni kaj, vsestranski človek.

Napaka. Če ti postaviš radar v Pesnici, ki je prva vas za Mariborom in verjameš, da boš s tem kaj dosegel, se motiš. Dirke se v Pesnici šele začnejo. In potem imajo med Pesnico in Šentiljem lepih 10 km proste ceste za divjanje do onemoglosti. Če pa bi postaval dva, morda tri radarje, vse laserske, kot to počnejo Avstrijci, bi bila zgodba druga. Z enim samim ubogim radarjem in patruljo 300 m naprej, pa se delajo norca iz sebe in vse stanovalcev ob cesti Pesnica Šentilj. Upam, da ti je zdaj bolj jasno, Andi1!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da ti je zdaj bolj jasno, Andi1!!!

O, Felis Superbus Maximus, razsvetlil si me ! HOSANA.

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Mimogrede, v Vomitoriju pogrešam tvoj odgovor na predlog, ki ga je dal Brodar na strani 721 (28.1.2007 ob 17.13). Po njegovem postu si se namreč oglasil šele 8 dni kasneje (včeraj) ?! Kar je dokaj nenavadno, glede na to, da imaš na dan preko 30 objav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O, Felis Superbus Maximus, razsvetlil si me ! HOSANA.

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Mimogrede, v Vomitoriju pogrešam tvoj odgovor na predlog, ki ga je dal Brodar na strani 721 (28.1.2007 ob 17.13). Po njegovem postu si se namreč oglasil šele 8 dni kasneje (včeraj) ?! Kar je dokaj nenavadno, glede na to, da imaš na dan preko 30 objav.

Hvala. Grem takoj pogledati.

O, Felis Superbus Maximus, razsvetlil si me ! HOSANA.

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Mimogrede, v Vomitoriju pogrešam tvoj odgovor na predlog, ki ga je dal Brodar na strani 721 (28.1.2007 ob 17.13). Po njegovem postu si se namreč oglasil šele 8 dni kasneje (včeraj) ?! Kar je dokaj nenavadno, glede na to, da imaš na dan preko 30 objav.

Nisem niti videl. Zdaj ima odgovor. Upam, da bosta, ti in on, zadovoljna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu je tole z pesnico-šentilj kar pravi gattolinares, res je tudi da sam včasih letim skozi(ne hodim tja dirkat sem ter tja, pač nedeljska popoldanska fura z nekaj kolegi (ptuj-mb- šentilj-lenart-radgona-ljutomer-ptuj) pa tud ne ravno po predpisih a jebat ga saj noben izmed nas ne vozi vedno po predpisih, kar je zanimivo je da je ta cesta pesnica-šentilj v bistvu res po domače zeloo u k.... pa je za nekatere še vedno tako aktualna + tega da se jih na donkovem ovinku tud kar nekaj razsuje, očitno pač priljubljena destinacija kot saldoledar na smetanovi :D :D

Enim se pač ni peljat malo dalje kot 5 km iz mb in tam razgnat svoj adrenalin :krneki: , sej po eni strani mi kar paše so druge razgibane destinacije bol fraj. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hitrost res ubija. Nekeka lepega dne se peljem na krajšo turco, sekam zrak z svetlobnih 80km/h, ko me prehiti raketa z vsaj 200km/h, z oddaljenostjo par cm. Niti nisem videl ker motor je bil, ker je kaj hitro zginil izpred obzorja. Videl pa sem zadi ano lušno ritko (sopotnica), ampak to ne spada več sem.. Uglavnem, sm se tk ustrašu da sm skor z ceste zapelu :S Kultura pa taka :P Upam da si se razletel (sam) :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grdo. Neokusno. Vendar resnično. Če ne verjameš, da se kaj takšnega lahko zgodi tudi tebi, je bolje, da sploh ne sedaš notocikel. Vsi mi smo, na žalost, kandidati za Matildo. Pa niti ne rabi biti neka huda hitrost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Groza !

:cry:

Vendar

sem opaziw, da so na posnetkih le cestaki in naked-i .. mogoče kak močan potovalnik ..

Zelo

zanimivo bi bilo dobiti podatke o razmerju nesreč:

raketniki vs čoperistniki vs crosserji.

Sumim

da je med "drekpumpami" ravno zaradi "okornosti"

pri voznikih prisotna večja previdnost, nižje hitrosti

in posledično manj nesreč ali pa manj vsaj tistih

z najtežjimi posledicami.

Ali

je kdo naletel na kake take podatke?

:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Groza !

:cry:

Vendar

sem opaziw, da so na posnetkih le cestaki in naked-i .. mogoče kak močan potovalnik ..

Zelo

zanimivo bi bilo dobiti podatke o razmerju nesreč:

raketniki vs čoperistniki vs crosserji.

Sumim

da je med "drekpumpami" ravno zaradi "okornosti"

pri voznikih prisotna večja previdnost, nižje hitrosti

in posledično manj nesreč ali pa manj vsaj tistih

z najtežjimi posledicami.

Ali

je kdo naletel na kake take podatke?

:hmm:

preveč komplicirano :grrr

prvo bi rabil klasifikacijo kaj je čoper, naked, cestak itd. potem pa še razmerje med vsemi registriranimi in na koncu točen spisek vseh udeleženih v nesrečah.

še ko prodajalci delajo cenik jim ni jasno kako razvrstit določene modele, ne da bi našel še skupni ključ kaj kam spada.

glede na opazovanje na cesti bi rekel da je najbolj varni voznik potovalnika v stilu BMW LT, RT, GS (ups a ni to enduro?) yama FJR in podobno ker ponavadi gre za izkušene bolj kot ne easy going motoriste z izkušnjami, na cestakih so stari mački in mlade pregrete glave, se pravi dve totalno različne kategorije, na vseh ostalih pa vse mešano. glede na to kar vidim na cesti so daleč najbolj nerodni čoperaši ampak ne vem če zaradi voznikov ali motorjev :devil:

PS: edini resni problem ki sem ga imel na cesti v srečanju z drugim motoristom je bil čoper ki sem ga prehiteval v ovinku pa s je ustrašil in ni uspel zvozit po svojem pasu in sma skoraj oba letela iz ceste. saj vem, moja krivda ampak čez res lep ovinek je šel 80, meni pa je bilo 160 tam skoz normalno :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Del članka iz časopisa DOBRO JUTRO; Celje, sobota 10. februar 2007, št. 96, leto 6, brezplačni izvod, www.dobrojutro.net

...Lani se je pri nas z motociklom ali s kolesom z motorjem ubilo kar 54 ljudi ( leto pred tem 39). Pri tem pa slovenske statistike razkrivajo, da je za 60 % teh nesreč kriv motorist, ki naj bi nesrečo povzročil. Zanimivo je to, da se je še pred nekaj leti krivdo za nastanek nesreče pripisovalo motoristom v bistveno večjem deležu. Pa so motoristi res vsako leto »manj krivi?« Odvetniki namreč radi priznavajo, da se v nejasnih okoliščinah krivda za nesrečo pri nas raje pripiše motoristu-nekoč je bilo to še bolj pogosto.

A temu se pri nas že dolgo upiramo, saj se zdi nenormalno, da je zgodba v drugih državah EU ravno obratna: motorist naj bi povzročil nesrečo samo v 30-ih % primerov! To je potrdila tudi ena izmed najbolj zanimivih in poglobljenih evropskih raziskav, kar so jih kdaj opravili na temo motorističnih prometnih nesreč, tako imenovana MAIDS (Motorcycle Accidents In Depth Study).

Povsem na kratko: pod isto streho usposobljene ekipe izvedencev so razposlali na 5 koncev Evrope: v Italijo, Nemčijo, Francijo, na Nizozemsko in v Španijo. Te ekipe so nato vzele v precep eno samo regijo določene države, tam sklenile dogovor o sodelovanju z lokalno policijo, bolnišnico in še s kom in nato hodile na teren obravnavat motoristične prometne nesreče. Na koncu je v statistiko prišlo 921 nesreč iz že omenjenih petih evropskih držav, v katere so bila vpletena motorna kolesa in kolesa z motorjem. Vsako nesrečo so rekonstruirali, skoraj šokanten pa je podatek, da so pri analizi upoštevali kar 2000 spremenljivk: od stanja blažilnika, ali pa na primer zavor pri vseh vpletenih vozilih, celo materiale zaščitne opreme, ki jo je morebiti nosil motorist, pa vse do podrobnega pregleda prostora, kjer se je nesreča zgodila (moteči dejavniki, kot so reklamne table, ograje). Seveda so temeljito izprašali tudi vse očividce in vpletene v nesrečo.

Zanimivi podatki raziskave

- 37 % prometnih nesreč se zgodi po krivdi motorista oziroma mopedista

- 50 % po krivdi voznikov drugih vozil, udeleženih v nesrečo

- ostali vzroki za nesrečo, so okolje nesreče, napake na vozilu itd.

- 36,6 % nesreč se je zgodilo zato, ker voznik drugega vozila ni preveril, če lahko varno opravi določen manever, na primer spremeni smer, pa je to vseeno naredil. Med temi 36,6 % prevladujejo primeri, ko voznik ne pogleda v stransko ogledalo in zavije levo v trenutku, ko je tam že motorist

- 90,4 % motoristov je nosilo čelado. Med njimi je skoraj vsakemu desetemu potegnilo čelado z glave bodisi zaradi nepravilnega pripetja bodisi zaradi poškodbe čelade v nesreči.

- 5 % motoristov vpletenih v nesrečo, je bilo vinjenih. Izkazalo se je, da so ti vozniki 2,7-krat bolj podvrženi prometni nesreči kot trezni vozniki!

- Kar 13 % nesreč, v katerih se je motorist težje poškodoval, se je zgodilo pri hitrosti motorista od 0 do 30 km/h! Je pa zanimivo tudi to, da je imela kar pri 30. % vseh nesreč vozna podlaga(asfalt) na kraju nesreče hibe (pesek, valovita ali drseča podlaga…).

- S približno 20 % verjetnostjo boste v prometni nesreči kot motorist utrpeli poškodbo glave. Verjetnost poškodbe pri sopotniku je še nekoliko večja! Daleč najbolj izpostavljen del telesa pa so noge, saj si jih poškoduje 32 % motoristov, vpletenih v nesrečo!

- Ko so po vsaki nesreči v delavnicah podrobno pregledali vpletena vozila, se je izkazalo, da je imelo dobrih 5 % motociklov okvaro, ki je sovplivala na nastanek nesreče. Od tega sta bila najpogostejša vzroka guma ali kolo in sicer pri 3,7 % motociklov. Pri 1,2 % so bile vzrok zavore. Pod drobnogled pa so vzeli tudi druga vozila, vpletena v nesrečo: le 0,5 % slednjih naj bi imelo okvaro, ki je sovplivala na nastanek nesreče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
nisem vedel kam nalepit, pa sem najdu tole temo... se je pa malo za zamislit :headbang:

Ja, res je .... Družba, kjer je senzacionalistično objavljanje takih fotk na forumih sprejemljivo, je res v qrcu ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gnilo, nebi blo treba objavit.

Jaz pa menim, da je objava na mestu. Ne, ker bi ubogi duši privoščil nesrečo, ampak za šok terapijo nekaterim udeležencem na cesti. Takšne stvari se dogajajo in to z razlogom. Zaključke pa naj si dela vsak sam.

Morda bi bilo neprimerno javno komentirati takšno nesrečo, vendar ne škodi če se vsak vpraša:

1. koliko km/h je potrebno, da z glavo prebiješ vrata tovornjaka (oz. narediš takšno škodo na motorju), se tem da računamo, da je tovornjak verjetno peljal s hitrostjo okoli 100 km/h.

2. Kakšen odnos motorista do vožnje se kaže pri izbiri varnostne opreme (ki mu sicer pri takšni hitrosti nebi pomagala, ampak vseeno).

3. .... vprašanj se vam bo verjetno porodilo mnogo....

Kakor koli, upam, da bo nesreča tega ubožčka rešila vsaj nekaj motoristov, ki se bodo ob slikah streznili in premislili svoj način vožnje jeklenih konjičkov.

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gvucko se popolnoma strinjam. Jaz sem se včeraj prav zamislil. Če ne druga te par dni mine veselje do divjanja (s tem mislim na vsako prekoračitev dovoljene hitrosti).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa menim, da je objava na mestu. Ne, ker bi ubogi duši privoščil nesrečo, ampak za šok terapijo nekaterim udeležencem na cesti. Takšne stvari se dogajajo in to z razlogom. Zaključke pa naj si dela vsak sam.

Morda bi bilo neprimerno javno komentirati takšno nesrečo, vendar ne škodi če se vsak vpraša:

1. koliko km/h je potrebno, da z glavo prebiješ vrata tovornjaka (oz. narediš takšno škodo na motorju), se tem da računamo, da je tovornjak verjetno peljal s hitrostjo okoli 100 km/h.

2. Kakšen odnos motorista do vožnje se kaže pri izbiri varnostne opreme (ki mu sicer pri takšni hitrosti nebi pomagala, ampak vseeno).

3. .... vprašanj se vam bo verjetno porodilo mnogo....

Kakor koli, upam, da bo nesreča tega ubožčka rešila vsaj nekaj motoristov, ki se bodo ob slikah streznili in premislili svoj način vožnje jeklenih konjičkov.

lp,

1. Dovolj je že omejenih 130km/h. (recimo pri nas)

2. Ima več opreme na sebi kot marsikateri, ki ga srečamo po centrih večjih mest

3 itd....

streznili in premislili? Nič ne bo od tega. Slike se objavijo in se čez nekaj časa na njih pozabi. Če že sedaj nima človek vse pošlihtano v glavi, tudi po teh slikah ne bo imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!