Skoči na vsebino

Hitrost ubija


Priporočene objave

Objavljeno
1. Dovolj je že omejenih 130km/h. (recimo pri nas)

2. Ima več opreme na sebi kot marsikateri, ki ga srečamo po centrih večjih mest

3 itd....

streznili in premislili? Nič ne bo od tega. Slike se objavijo in se čez nekaj časa na njih pozabi. Če že sedaj nima človek vse pošlihtano v glavi, tudi po teh slikah ne bo imel.

1. Če se je tovornjak peljal 100 km/h pomeni teh omejenih 130 km/h impacta dejanskih 230 km/h na uro.

2. žal se ni vozil v centrih večjih mest ampak na avtocesti.

3. itd.

Slike se objavijo in pozabijo. Po večini. Kakor sem rekel, lahko pa bodo prav te slike streznile 3 od tisočih, ki si bodo slike ogledali.

mal ste zapretiraval..

reči ti to njegovi mami.

Objavljeno

Včeraj zjutraj se peljem na šiht. Bilo je okoli pol sedmih. V Jaršah pri Domžalah se peljemo počasi v koloni. Cesta spolzka. Za seboj opazim mopedista s sopotnico, kako nervozno prehiteva kolono in se umika nasproti vozečim. Prehiti mene. Sam pri sebi si mislim: "Jao dečko, ko se boš ti enkraz nekam zaletu pa zvrnu!" Čez kakih 5 sekund pa ga že vidim, kako se valja po tleh :headbang:

Nekdo v koloni je ustavil, da bi spustil vozilo ki se je vključevalo iz parkirnega prostora in je ubistvu šel na nasprotni vozni pas proti Kamniku. Mopedist pa direkt v njegov bok vozila. Motor: uničen, sopotnica OK, voznik mopeda pa poškodovan: če lahko rečem k sreči je jamru da ga pri kolkih oz nekje v golenici boli.

No jaz pa kot delavec Policije seveda ustavim, prvo letim pogledat, kaj je z voznikom mopeda, vidim da ni hujšega, pokličemo policijo in reševalce, sam pa seveda potem probam kar se da dobro urejati promet in kolono, ki se je začela nabirati. Na šiht sem seveda zamudil a sem imel utemeljen razlog.

Zato dragi moji: tudi kolone, ki se pelje zelo počasi ni ravno zelo varno prehitevati. Če pa že, imejte v glavi, da nekdo v koloni lahko nekoga spusti na nasprotni vozni pas od vašega in vam tako nepričakovano z vozilom zapre pot.

Objavljeno (popravljeno)
Ja, res je .... Družba, kjer je senzacionalistično objavljanje takih fotk na forumih sprejemljivo, je res v qrcu ...

Za bližnje in znance je sigurno zelo šokantno videt take slike objavljene naokrog.

Po drugi strani se pa niti ne moremo delat, da se take stvari ne dogajajo in si zatiskat oči. Kakšenkrat je dobro videt realno sliko in razumet, da se pri prometni nesreči motorist ne samo povalja potleh, pobriše prah iz sebe in odkoraka na kavo, ampak da so lahko posledice tudi zelo grde za videt.

Popravljeno . Popravil hirabbit
Objavljeno

Take slike so potrebne, sej določeni, ne dobijo nikakršnega občutka, niti po potrebe manjše

hitrosti v naseljih, mislijo, da so znaki za šalo postavljeni!

Objavljeno
nisem vedel kam nalepit, pa sem najdu tole temo... se je pa malo za zamislit :headbang:

hahaha, ded mu je kuj gipsera stisno odzadi v kripo :lol1: .... to bi bla slika za na glasujzame :kva2:

Objavljeno
1. Če se je tovornjak peljal 100 km/h pomeni teh omejenih 130 km/h impacta dejanskih 230 km/h na uro.

Po kakšni logiki(glede na to da oba peljeta v isto smer)? :hmm:

Objavljeno

tudi jaz se strinjam z objavo takih slik,se mal zamisliš,še bolj pa ko v živo vidiš posledice prometnih nesreč.sem namreč na rehabilitaciji v Laškem sem jo dobro odnesu samo zdrobljena golen,a ko vidiš

ljudi na vozičku za celo življenje ali pa po poškodbi glave ko gre motorika gibanja in ko to gledaš tri tedne se ti zagotovo vtisne v spomin in v desno zapestje.

Objavljeno
hahaha, ded mu je kuj gipsera stisno odzadi v kripo :lol1: .... to bi bla slika za na glasujzame :kva2:

Noro je videti, da so tudi tako butasti ljudje na svetu. Ko se boš ti razbil naj kdo tvojo sliko tja prilima in bomo glasovali.

Objavljeno
Po kakšni logiki(glede na to da oba peljeta v isto smer)? :hmm:

Ravno po tej logiki, ker če peljeta v isto smer se lahko hitrost enega odbije do hitrosti 0km/h. Razlika med njunima hitrostma je potem tista s katero priletiš v njega.

Objavljeno
Kakšenkrat je dobro videt realno sliko in razumet, da se pri prometni nesreči motorist ne samo povalja potleh, pobriše prah iz sebe in odkoraka na kavo, ampak da so lahko posledice tudi zelo grde za videt.

hahaha, ded mu je kuj gipsera stisno odzadi v kripo :lol1: .... to bi bla slika za na glasujzame :kva2:

Evo en dober primer pametnjakoviča, ki tega ne razume. Za take, ki se smejejo mrtvemu človeku je res brezveze limat slike. Za koga malo bolj inteligentnega pa verjamem da ni.

Objavljeno
Noro je videti, da so tudi tako butasti ljudje na svetu. Ko se boš ti razbil naj kdo tvojo sliko tja prilima in bomo glasovali.

zgleda nisi razumel, globljega pomena tega mojega navidez butasto otročjega sarkazma :D

Evo en dober primer pametnjakoviča, ki tega ne razume. Za take, ki se smejejo mrtvemu človeku je res brezveze limat slike. Za koga malo bolj inteligentnega pa verjamem da ni.

another one bites the dust :D

Objavljeno
another one bites the dust :D

Samo zgleda, da sem res butast.... :hmm:

Dovolj OT...vozimo pametno !

Objavljeno

Nekaterih se nic ne prime. Poslusam radio in sledi objava:

"Lepo prosimo vse, ki se peljete po cesti Brnik - Kranj, ce vozite skrajno previdno, tam se namrec vozi skupina sestih motoristov, ki ne samo da vozijo, ampak drvijo brezglavo po cesti. Ce ne pazijo oni nase, pazite vi na njih. "

Objavljeno
Po kakšni logiki(glede na to da oba peljeta v isto smer)? :hmm:

Vzami list papirja in si nariši situacijo. V primeru, da še ne razumeš, me kontaktiraj na PM, ti bom poskušal razložiti, da ne bo čisto :topic:

Objavljeno

Sicer sem imel fiziko 3 ampak vseeno, 230 bi bilo, če bi se čelno trčila (sila proti sili). V primeru, da trčiš v pred seboj vozeči avto, se sila dejansko zamnjša, ker se gibljeta v isti smeri.

Če bi se jaz vozil 120 in trčil v avto, ki se pred mano vozi 110, bi mu samo malo zvil zadnji odbijač :D

Objavljeno
Sicer sem imel fiziko 3 ampak vseeno, 230 bi bilo, če bi se čelno trčila (sila proti sili). V primeru, da trčiš v pred seboj vozeči avto, se sila dejansko zamnjša, ker se gibljeta v isti smeri.

Če bi se jaz vozil 120 in trčil v avto, ki se pred mano vozi 110, bi mu samo malo zvil zadnji odbijač :D

preberi vse še enkrat

Objavljeno
Sicer sem imel fiziko 3 ampak vseeno, 230 bi bilo, če bi se čelno trčila (sila proti sili). V primeru, da trčiš v pred seboj vozeči avto, se sila dejansko zamnjša, ker se gibljeta v isti smeri.

Če bi se jaz vozil 120 in trčil v avto, ki se pred mano vozi 110, bi mu samo malo zvil zadnji odbijač :D

Kot pravi gvucko, v prvem delu govoriš napačno potem pa spet pravilno .) Saj zato se gre, če bi se peljal za njim 130, tovornjak pa 120 bi to pomenilo kot bi se v njega zaletel z 10km/h, zato pa če se pelje 230 je toliko več.

Objavljeno

Oba mislita pravilno, samo narobe sta se razumela.. Gvucko je verjetno hotel povedat, da je motorist potemptakem priletel 230kmh ce je trcil s 130..

Unadva sta pa razumela da je motorist ze v startu peljal 130kmh in jima ni bilo jasno zakaj bi potem priletel v tovronjak z 230 namesto samo s 30 :D

Se da napacno prebrat, sem tudi jaz najprej :D

Objavljeno

če je motorist trčil s 130, je bla to njegova absolutna hitrost verjetno .... vprašanje pa, kako hiter je bil tovornjak - a tudi, če je imel tovornjak hitrost 90 km/h, bi lahko bila škoda taka, kot je razvidna... ne podcenjujte gibalnih količin ... 8 kg (glava + čelada) pri recimo 50 km/h je že kar orenk macola ...pleh na vozilih pa tudi ni glih kaljeno jeklo debeline 8 mm ...

Objavljeno
Oba mislita pravilno, samo narobe sta se razumela.. Gvucko je verjetno hotel povedat, da je motorist potemptakem priletel 230kmh ce je trcil s 130..

Unadva sta pa razumela da je motorist ze v startu peljal 130kmh in jima ni bilo jasno zakaj bi potem priletel v tovronjak z 230 namesto samo s 30 :D

Se da napacno prebrat, sem tudi jaz najprej :D

Točno tako! :yes: Sem se že zamislu da so me pri fiziki narobe učili. B) Še dobro da imamo DeX-a da razčisti nejasnosti. :OK:

Objavljeno
če je motorist trčil s 130, je bla to njegova absolutna hitrost verjetno .... vprašanje pa, kako hiter je bil tovornjak - a tudi, če je imel tovornjak hitrost 90 km/h, bi lahko bila škoda taka, kot je razvidna... ne podcenjujte gibalnih količin ... 8 kg (glava + čelada) pri recimo 50 km/h je že kar orenk macola ...pleh na vozilih pa tudi ni glih kaljeno jeklo debeline 8 mm ...

pozabil si na udarno površino. čelada ima relativno veliko površino in potrebuje pri svojih 8kg veliko večjo silo (kinetično energijo), da prebije nek pleh, kot pa 8kg macola z nekaj kvadratnimi cm površine.

Objavljeno

8 kg...? Kje je pa še teža ostalega telesa? Kot je videti iz slike, gre za ZR7. Možakar je verjetno bil sklonjen na motorju, ob udarcu v tovornjak ga je rahlo katapultiralo (ko je kolo motorja zadelo v odbijač tovornega vozila).. Torej je treba računati na večjo potisno silo na čelado.

V glavnem, motorista ni več.

Objavljeno
Oba mislita pravilno, samo narobe sta se razumela.. Gvucko je verjetno hotel povedat, da je motorist potemptakem priletel 230kmh ce je trcil s 130..

Unadva sta pa razumela da je motorist ze v startu peljal 130kmh in jima ni bilo jasno zakaj bi potem priletel v tovronjak z 230 namesto samo s 30 :D

Se da napacno prebrat, sem tudi jaz najprej :D

Glavno, da se razumemo. Bi morali biti bolj pedantni pri dodajanju odgovorov :blush:

Objavljeno
V glavnem, motorista ni več.

Je, ampak ni več živ :)

Objavljeno

... človeško telo je "mati narava" skonstruirala za maksimalno hitrost - recimo 30 km/h, kolikor zmore najhitrejši človek v šprintu ...

... taj hitrosti so prilagojene vse "konstrukcijske" rešitve (trdota kosti, elastičnost kože,... ) ...

... vse kar je več povzroča poškode ... lažje - hude - zelo hude - smrtne ...

... z uporabo zaščitne opreme se prag nekoliko dvigne ... poudarek je na nekoliko ! ...

... ja hitrost je zelo pomemben podatek in ja res je - hitrost ubija ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!