frfljot Objavljeno September 9, 2007 Deli Objavljeno September 9, 2007 mene zanima kje so snemali te dve reklame....ko tip povozi otroka kolesarja in baba 2 v avtu... kr močna reklama.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JozeS Objavljeno September 9, 2007 Deli Objavljeno September 9, 2007 Priznam,da nisem podrobno pregledal Foruma :rolleyes: in bo mogoče tole :topic: Na Viru pri Domžalah se je pred cca. pol ure zgodila nesreča.Udeležena motorist in temnejši Audi.Motor "totalka"- v luči javne razsvetlave.Motorist dvomim,da je preživel,glede na izgled motorja :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
baddad Objavljeno September 13, 2007 Deli Objavljeno September 13, 2007 Statistika iz ZDA: Number of deaths for every 10,000 registered motorcycles in 2005, by type of bike: Cruiser: 5.7 Touring: 6.5 Sport: 10.7 Supersport: 22.5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gvucko Objavljeno September 13, 2007 Deli Objavljeno September 13, 2007 Statistika iz ZDA: Number of deaths for every 10,000 registered motorcycles in 2005, by type of bike: Cruiser: 5.7 Touring: 6.5 Sport: 10.7 Supersport: 22.5 Žal je ta statistični podatek slabo definiran in ne prikaže realnega stanja. Najbolj pogrešam delež posameznih kategorij registriranih motociklov. Če lahko ponazorim tri hipotetične situacije: I. Cruiser: 2500 registriranih motociklov; 5,7 ponesrečencev - 0,23 % Touring: 2500 registriranih motociklov; 6,5 ponesrečencev - 0,26 % Sport: 2500 registriranih motociklov; 10,7 ponesrečencev - 0,43 % Supersport: 2500 registriranih motociklov; 22,5 ponesrečencev - 0,9% Lestvica najbolj "nevarnih" motociklov glede na prvo situacijo: 1. Supersport 2. Sport 3. Touring 4. Cruiser II. Cruiser: 2000 registriranih motociklov; 5,7 ponesrečencev - 0,29 % Touring: 1000 registriranih motociklov; 6,5 ponesrečencev - 0,65 % Sport: 3000 registriranih motociklov; 10,7 ponesrečencev - 0,22 % Supersport: 4000 registriranih motociklov; 22,5 ponesrečencev - 0,56% Lestvica najbolj "nevarnih" motociklov glede na drugo situacijo: 1. Touring 2. Supersport 3. Cruiser 4. Sport III. Cruiser: 1000 registriranih motociklov; 5,7 ponesrečencev - 0,57 % Touring: 1500 registriranih motociklov; 6,5 ponesrečencev - 0,43 % Sport: 1500 registriranih motociklov; 10,7 ponesrečencev - 0,71 % Supersport: 6000 registriranih motociklov; 22,5 ponesrečencev - 0,36% Lestvica najbolj "nevarnih" motociklov glede na prvo situacijo: 1. Sport 2. Cruiser 3. Touring 4. Supersport Poleg tega pa osebno "pogrešam" delež smrti pri nesreči z kolesi z motorji, skuterji.... just my 5 cent of worth Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
2384nsdf83 Objavljeno September 13, 2007 Deli Objavljeno September 13, 2007 po mojem so mislili na 10.000 registriranih motorjev tistega tipa... Tako neumni tudi Ameri niso, da bi tako megleno statistiko dali :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marko55 Objavljeno September 13, 2007 Deli Objavljeno September 13, 2007 Žal je ta statistični podatek slabo definiran in ne prikaže realnega stanja. Najbolj pogrešam delež posameznih kategorij registriranih motociklov. Statistika iz ZDA: Number of deaths for every 10,000 registered motorcycles in 2005, by type of bike: Cruiser: 5.7 Touring: 6.5 Sport: 10.7 Supersport: 22.5 Kolikor jaz berem, se je v letu 2005 smrtno ponesrečilo 0,225% vseh voznikov registriranih SS motorjev, 0,057% vseh registriranih Cruiserjerjev itd... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GREY WOLF Objavljeno September 13, 2007 Deli Objavljeno September 13, 2007 Definicijo hitrosti prosim. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gvucko Objavljeno September 13, 2007 Deli Objavljeno September 13, 2007 Definicijo hitrosti prosim. Po moji pameti: 1. odstopanje več kot 15% hitrosti glede na promet 2. hitrost, ki zahteva 75% in več voznikove zbranosti 3. hitrost, ki presega 80% zmogljivosti celotnega vozila (beri... če vozi 1000 RR z 1 barom v gumah je prehiter že pri 50 km/h) 4. hitrost, katero se ne prilagaja zunanjim vplivom (in je pravzaprav povezana z nu.2) 5....... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GREY WOLF Objavljeno September 13, 2007 Deli Objavljeno September 13, 2007 Po moji pameti: 1. odstopanje več kot 15% hitrosti glede na promet 2. hitrost, ki zahteva 75% in več voznikove zbranosti 3. hitrost, ki presega 80% zmogljivosti celotnega vozila (beri... če vozi 1000 RR z 1 barom v gumah je prehiter že pri 50 km/h) 4. hitrost, katero se ne prilagaja zunanjim vplivom (in je pravzaprav povezana z nu.2) 5....... Torej ima hitrost več merskih enot in ne le km/h, m/s...itd. Katera enota te potem ubije? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gvucko Objavljeno September 13, 2007 Deli Objavljeno September 13, 2007 Torej ima hitrost več merskih enot in ne le km/h, m/s...itd.Katera enota te potem ubije? Da, hitrost ima več merskih enot (vse merske enote, ki definirajo razdaljo / vse merske enote, ki definirajo čas). Ubije te pa tista enota, ki je nespoštuješ (oz. je nekdo drug ne spoštuje, ti pa zaradi spleta okoliščin najebeš) glede na dano situacijo. Ali si s prvim vprašanjem želel osnovnošolsko razlago? Torej... Hitróst (oznaka v) je v fiziki kontravariantna vektorska količina, ki podaja spreminjanje lege telesa ali snovi v prostoru v časovni enoti. Hitrost merimo v metrih na sekundo ali drugih izpeljanih enotah, denimo kilometrih na uro. Povprečno hitrost pri gibanju izračunamo tako, da prepotovano razdaljo s delimo s časom t, potrebnim za pot. Če je tir telesa podan kot funkcija časa, r = r(t), lahko trenutno hitrost izračunamo kot odvod lege po času. Pri premem enakomernem gibanju je hitrost konstantna, pri pospešenem gibanju pa se s časom spreminja. Zgled za pospešeno gibanje je enakomerno kroženje, pri katerem sicer ostaja hitrost po velikosti konstantna, spreminja pa se po smeri. Posebna teorija relativnosti je predpostavila, da telesa ne morejo doseči hitrosti, večje od hitrosti svetlobe v praznem prostoru. Vsi dosedanji poskusi to predpostavko potrjujejo. Še kakšno pametno vprašanje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robertos664 Objavljeno September 14, 2007 Deli Objavljeno September 14, 2007 :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno September 14, 2007 Deli Objavljeno September 14, 2007 gvucko, tole pa ni blo čist nč osnovnošolske razlage :worship: :worship: Lepo napisano :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jny007 Objavljeno September 17, 2007 Deli Objavljeno September 17, 2007 (popravljeno) Torej ima hitrost več merskih enot in ne le km/h, m/s...itd.Katera enota te potem ubije? enota ki te ubije je naprimer tudi 1 laško/km :D :naughty: :kva2: Popravljeno September 17, 2007. Popravil jny007 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GorazdH Objavljeno September 17, 2007 Deli Objavljeno September 17, 2007 hitrost "te ubije"samo, če zaradi pojemka, ki nastane zaradi trčenja, zdrsa itd poškoduješ telo do te mere, da nastopi smrt. recimo...shuttle leti okoli zemlje s 30.000 km/h...ni lih počasi, samo se nima v kaj zaletet, sploh pa ne v kak količek od ograje...zaenkrat :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
traktor Objavljeno September 17, 2007 Deli Objavljeno September 17, 2007 jest nečesa ne razumem. se peljem po cesti kjer je omejitev 90 od 90 do 100km/h. mi paše taka vožnja po omejitvah, večinoma vedno. a katerikol motorist me dohiti, me prehiti. sepravi se vsi vozijo hitreje od mene. dobim občutek kot da stojim pri miru, al kot da sem en penzjonist. :) skratka ugotavljam, da vožnja po omejitvah "kao" ni užitek??? pa ni važno al so ovinki, ravnino še nekako razumem, ovinkov pa ne. zanima me zakaj? al majo vsi ful boljše motorje, več izkušenj, več jajc, večjo potrebo po hitrosti, frajarija, al sem res tako počasen? pri toliko nesrečah... :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andy77 Objavljeno September 17, 2007 Deli Objavljeno September 17, 2007 Tudi mene skoraj vsi prehitevajo...tudi sredi ovinka. Navadno se držim omejitev, sploh v naseljih, pa me kljub temu vedno prehitijo... Izven naselja vozim od 100 do 140 pa me tudi večinoma vsi prehitijo... Ovinke peljem bolj na izi, normalno (ne vlečem se...) pa spet mimo padajo... Jaz mislim, da imajo fantje precej znanja, izkušenj in tudi "jajc", prehitevajo me pa tudi z motorji, ki imajo pol manj KM kot jih ima moj...(razne endure in celo 125-ke na ovinkih...) Me je včasih kar sram...ampak sem začetnik (od marca 07 imam izpit) in se raje ne preseravam. Sedajle na koncu sezone sem dobil vsaj malo občutka, za kaj več, bo pa sigurno potrebnih še nekaj sezon. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno September 17, 2007 Deli Objavljeno September 17, 2007 (popravljeno) :lol1: se peljem po cesti kjer je omejitev 90 od 90 do 100km/h. mi paše taka vožnja po omejitvah, večinoma vedno. a katerikol motorist me dohiti, me prehiti. sepravi se vsi vozijo hitreje od mene. Vsi, ki te prehitijo, vozijo hitreje od tebe? Neverjetno... :unsure: Kaj pa pričakuješ? Da se bo tisti, ki te je dohitel, potem cijazil za tabo? Itak, da če te je že dohitel, te bo prehitel tudi... Tudi mene skoraj vsi prehitevajo...tudi sredi ovinka. Navadno se držim omejitev, sploh v naseljih, pa me kljub temu vedno prehitijo... Izven naselja vozim od 100 do 140 pa me tudi večinoma vsi prehitijo... Vsi, razen tistih 20000, ki te ne. :slap: D. Popravljeno September 17, 2007. Popravil danci1973 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
traktor Objavljeno September 17, 2007 Deli Objavljeno September 17, 2007 hotu sm samo povedat, da dobim tudi na motorju občutek, kot da bi se peljal s traktorjem :whistle: vsi gredo mimo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno September 17, 2007 Deli Objavljeno September 17, 2007 hotu sm samo povedat, da dobim tudi na motorju občutek, kot da bi se peljal s traktorjem :whistle: vsi gredo mimo. Ampak to je točno takšno razmišljanje, kot ga imajo vsi, ki imajo toliko za povedat o 'podivjanih' motoristih - vidijo samo tistih 10 mandeljcev, kateri jih na relaciji LJ-obala prehitijo. Ostalih 500, ki so ob istem času na isti relaciji, pa vozijo po omejitvah, pa itak ne vidijo - a na koncu vseeno vsi motoristi divjajo... :SS D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno September 17, 2007 Deli Objavljeno September 17, 2007 Se podpisem pod tole :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HHV Objavljeno September 18, 2007 Deli Objavljeno September 18, 2007 ...- vidijo samo tistih 10 mandeljcev, kateri jih na relaciji LJ-obala prehitijo. ... Lj-obala? Ja saj tam se pa itak ne da drugače peljat, kot gas do fula. :hmm: Nima smisla. Pa še famozne ride so vmes. :OK: Ne, ne, ni jih samo deset :grrr In če primerjam stanje izpred recimo 5 let, preden je motorizem postal moda in danes, je občutno več kamikaz. Kljub temu, da sem pred petimi leti tudi jaz dlje časa rabil do izolskega machiata! Z modo pride številčnost in v tej številčnosti tudi povečan delež kretenov. Eh, brez veze... pazite nase! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andy77 Objavljeno September 18, 2007 Deli Objavljeno September 18, 2007 Danci1973, kje pa je napisano, da so vsi divjaki? Opazim precej motoristov, ki se vozijo lepo po predpisih oz. primerno dinamično... Je pa kar precej kamikaz, vsaj jaz večkrat naletim na njih. Saj nič ne rečem, zgleda super, vidi se, da obvladajo... Ne razumem pa tega, če je neprekinjena kolona npr. 50+ vozil, ki se premika s hitrostjo 90+, nasproti tudi kolona...zakaj je treba ves čas ven skakat in lovit centimetre? To se dogaja tudi pred nepreglednimi ovinki... Takih zadev ne razumem...me kar stisne, ko jih gledam...Zgleda, da taki primeri pričakujejo, da jih bodo avtomobilisti "pazili" in se jim umikali... Ali je res tako težko z motorjem peljat v normalno tekoči koloni par minut? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
traktor Objavljeno September 18, 2007 Deli Objavljeno September 18, 2007 pod to se jaz podpišem :) od kje pogum, jajca? je to posledica izkušenj, poznavanja motorja v nulo, tveganje, adrenalin, vsega po malo? :) jest priznam, jest nimam tok jajc, da bi prehteval katerokoli kolono, razen čist čist stoječo. :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
2384nsdf83 Objavljeno September 18, 2007 Deli Objavljeno September 18, 2007 pod to se jaz podpišem :) od kje pogum, jajca? je to posledica izkušenj, poznavanja motorja v nulo, tveganje, adrenalin, vsega po malo? :) ne adrenalina, pač pa endorfinov... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gorskaroza Objavljeno September 18, 2007 Deli Objavljeno September 18, 2007 Pac vsak naj vozi, kakor hoce vozit. Konec koncev, sam sedi na svojem motorju in v tistem sam upravlja s svojim zivljenjem. Ze ve zakaj in kako! Vazno je da se pri - kakrsnikoli hitrosti ze- se vedno pocutite varno! Nekateri ko vozite hitreje, drugi pocasneje. Pa srecno na cesti! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se